Connect with us

ALL MEDIA

Prima și Acasă TV au vedete cu lipici in rândul telespectatorilor

Published

on

 

Intr-un studiu online efectuat de GFK Romania, vedetele de la Prima TV si Acasa sunt cele mai apreciate in randul participantilor la studiu.

În cursul acestei luni, GfK România a efectuat un studiu on-line pentru a măsura nivelul notorietăţii şi popularităţii de care se bucură actorii români care au avut roluri principale în cele mai recente seriale de televiziune, produse în 2009.

Astfel, în selecţie au intrat 38 de vedete din nouă seriale TV printre care: „Aniela”, „Regina”, „Îngeraşii”, „State de România”, „Efect 30”, „Trăsniţi în NATO”, „Fete de măritat”, „Fetele Marinarului” şi „Nimeni nu-i perfect”.

  • Eşantionul a fost reprezentat de 500 de respondenţi on-line din mediul urban, utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 15 şi 54 de ani.

Astfel, în topul preferinţelor românilor s-au situat Andreea Raicu, Cabral şi Nicoleta Luciu. Au urmat nume precum Dana Rogoz, Alexandru Papadopol sau Adela Popescu.

„Sunt foarte plăcut surprinsă şi flatată în acelaşi timp! Nu mă aşteptam să fiu în topul notorietăţii, cu atât mai mult cu cât pentru mine a fost mai mult o provocare, nu am luat-o ca pe o meserie. Sunt oameni talentaţi, sunt actori de meserie care fac lucrul ăsta de mai multă vreme, eu abia acum am debutat”, a declarat Andreea Raicu pentru „Evenimentul zilei”.

De altfel, ea a ţinut să sublinieze că, în continuare, se consideră realizator şi prezentator de emisiuni TV şi mai puţin actriţă. „O să mă gândesc foarte bine dacă am să mai joc în vreun serial sau în vreun film. Mie îmi plac foarte mult provocările, aşa că va trebui să fie ceva care să mă provoace pentru a reacţiona”, a adăugat vedeta de la Prima TV. Ea a fost cu atât mai surprinsă, cu cât a aflat că, în urma ei, s-au clasat actori cu experienţă în seriale şi în filme.

O altă categorie de actori
este cea a vedetelor cunoscute şi apreciate, despre care românii vor să afle mai multe, considerând că nu sunt suficient mediatizate. Printre cei care se găsesc în această situaţie se numără Carmen Tănase („State de România”) şi Sebastian Papaiani („Nimeni nu-i perfect”).

Printre vedetele care se bucură de o promovare moderată, dar pe care publicul nici nu le solicită în mod deosebit, considerând că sunt suficient popularizate, se numără Alexandru Papadopol, Adela Popescu, Bebe Cotimanis, Mihai Petre sau Gheorghe Visu. Prezenţa moderată a acestor actori în presă este considerată de respondenţi ca fiind cea mai potrivită.

[starrating template_id=4 column=’votes’]

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending