Connect with us

AUDIENȚE TV

CIFRE Prima ediție de confruntări de la Vocea României a fost din nou peste X Factor. Ce audiente au înregistrat cele doua show-uri?

Published

on

 

Audițiile pe nevăzute s-au încheiat, echipele au fost formate, antrenorii au decis cuplurile de concurenţi care se vor confrunta, au repetat piesele, iar duelurile de la Vocea României au început ieri seară la PRO TV.

Momente de excepție au fost puse în scenă și au strâns pe tot parcusul emisiunii 1.7 milioane de telespectatori în fața televizoarelor, iar în minutul de maximă audiență de la ora 21:47, peste 2.3 milioane de români au fost cu ochii pe Vocea României.

 

CIFRE DE AUDIENTA (Sursa: Kantar Media)

audiente tv vocea romaniei vs x factor 31 oct 2014

Interpretare grafic: RADAR DE MEDIA

  • Ediția Vocea României cu numărul șase a înregistrat pe segmentul comercial 11.2 puncte de rating  și 27.1% share în intervalul de difuzare 20:26– 23:32. Postul de televiziune de pe locul doi a reușit să obțină 7.8 puncte de rating și 18.9% share. (Antena 1/ X  Factor)

 

  • La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 9 puncte de rating și 18.9%  share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audiență medie de 6.6 puncte de rating și 13.8% share.

 

  • La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 9.3 puncte de rating și 19.2% share, locul secund înregistrând 6.1 puncte de rating și 12.6% share.

 

Echipa Tudor

Momente de excepție, umor și ironie

 

 

În etapa duelurilor i-am regăsit pe antrenori cu un tonus pozitiv, plini de încredere în momentele pe care le-au creat, însă și cu o doză de tristețe pentru că au trebuit să se despartă de o parte din concurenți.

Prima confruntare de pe scena Vocea României a fost între Ivana Farc și Ruben Ciungan, din echipa lui Tudor Chirilă, care au intrepretat piesa – The Lady is a Tramp. Contrastul dintre ei, scenografia și mimica celor doi a reușit să transforme acest moment în unul original și plin de energie. Antrenorul lor i-a privit cu mândrie pe tot parcursul momentului și a declarat: „Ați făcut un duet de care veți fi mândri și după acest concurs.” Tudor a ales să meargă mai departe cu Ivana.

Concurenţii din echipa lui Smiley, Fabian Sasu și Andrei Bălăceanu au cântat piesa Rude. Accentul reggae a fost o provocare pentru Andrei și un element forte pentru Fabian, iar acest lucru i-a dat bătăi de cap lui Smiley în luarea deciziei. După prestația celor doi, Marius Moga a spus că: „Pe termen mediu-lung mi s-ar părea mai interesantă vocea lui Andrei”, însă Smiley a ales să meargă mai departe cu Fabian.

Echipa Smiley
Din echipa Loredanei, prima confruntare a fost între Raluca Albu și Lucian Colareza, care au cântat un duet plin de emoție – Non amarmi. Povestea de dragoste pusă în scenă de cei doi a stârnit aplauze furtunoase, iar Loredana a ales să meargă mai departe cu Lucian, fapt care le-a oferit antrenorilor și o mică surpriză culinară mai mult decât bine venită.

Maria Constantinescu și Florentina Mihai, au fost primele concurente din echipa lui Marius Moga ce s-au confruntat în ringul de pe scena Vocea României. Pentru ele antrenorul a pregătit o intrepretare autentică a piesei Man Down, versiunea taraf în care a schimbat rolurile între cele două concurente. Toți antrenorii au fost surprinși de piesa aleasă și de intrepretarea concurentelor, însă Marius a ales să meargă mai departe cu Maria.

Primul moment rock de la Vocea României a fost realizat de Vladimir Pocorschi și Tiberiu Albu. Smiley a ales pentru ei piesa Born to be wild, iar energia și explozia de voci și chitară au transformat momentul lor in unul dintre cele mai bune ale serii: „Sunt mândru că în echipa Smiley s-a întâmplat cel mai rock moment!” Antrenorul a ales să meargă mai departe în concurs cu Vladimir, iar Tiberiu a fost salvat de Tudor, care și-l dorea în echipă încă de la audițiile pe nevăzute.

Florin Răduță și Bianca Ioniță, au fost concurenţii din echipa Loredanei,  ce au urcat în ringul confruntării pe acordurile piesei I Knew You Were Waiting, iar acest lucru a venit însoțit de un compliment din partea lui Tudor: „O felicit pe Loredana pentru alegerea piesei și pentru duet.” După un moment foarte frumos, momentul deciziei a fost foarte dificil, iar în final Loredana a ales să meargă mai departe în concurs cu Florin.

Două voci puternice din echipa lui Marius Moga au urcat în ring pentru următorul duet: Brigitta Balogh și Radu Mitrea, care au cântat piesa Torn. Un duet tulburător care a creat un nou moment de excepție la Vocea României. După terminarea piesei Loredana i-a spus lui Radu: „Ai învelit-o cu vocea ta pe Brigitta!”. Convins că și-a atins scopul și a văzut ceea ce avea nevoie să vadă în această confruntare, Marius a ales să meargă mai departe cu Brigitta. Echipa Moga
Florin Ciotlăuș și Matei Chioariu au fost următorii concurenţi ce s-au confruntat din echipa lui Tudor, ei pășind în ringul de la Vocea României cu un duet rock. Piesa How You Remind Me i-a convins pe toți antrenorii că cel care merită să meargă mai departe este Florin, aceasta fiind și decizia finală a lui Tudor.

Însă, lipsa lui Marius de pe scaunul de antrenor, i-a determinat pe ceilalți trei să îi țină locul pe rând. Pavel Bartoș a ales să îi țină locul lui Tudor, iar ce a urmat a declansat hohote de râs.
O ediție plină de umor, momente de excepție, voci minunate, filmări exclusive din backstage, Pavel Bartoș mai sexi ca niciodată și un Tudor Chirilă care știe să cânte și muzică lăutărească, acestea sunt câteva elemente esențiale care au făcut deliciul primei ediții de dueluri.

Începând cu etapa duelurilor aplicația Fii Antrenor arată în timp real voturile celor peste 100.000 de români care au descarcat aplicația. Oricine poate intra în rolul de antrenor și își poate susține preferații descărcând aplicația Fii Antrenor din AppStore și Google Plus.
Edițiile Vocea României pot fi revăzute oricând pe voyo.ro.

Foto Credit: PRO TV




Video Credit: Youtube

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Calificarea Croaţiei în Finala Mondialului rusesc, lider absolut de audienţă, la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider absolut de audienţă şi cu a doua semifinală de la CM FIFA Rusia 2018. Partida Croaţia – Anglia, încheiată cu 2-1, după prelungiri, a calificat pentru prima dată Croaţia în finala CM şi a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, pe toate categoriile de public.

Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat o medie de aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel naţional. Finala mică şi Finala CM FIFA Rusia sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD sâmbătă, 14 iulie şi duminică, 15 iulie.

A doua semifinală a Campionatului Mondial a stârnit un interes şi mai mare pentru telespectatori decât prima, astfel că a doua semifinală a avut 127.000 de telespectatori peste  prima partidă a acestei faze. Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum devine semifinala Croaţia – Anglia, disputată pe 11 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Meciul care, după prelungiri, a calificat Croaţia pentru prima dată în finala CM, a fost vizionat în medie, la TVR 1, de 2.291.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* de 12,8% şi unei cote de piaţă** de 29,4%. Ca şi la nivel naţional, pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la semifinala Croaţia-Anglia, scor final 2-1: mai exact 1.349.000 de telespectatori din oraşe au urmărit jocul determinat al Croaţiei până în ultimul minut (rating 14% şi cotă de piaţă 32,1%). 625.000 reprezintă cifra corespunzătoare publicului comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 14,1% şi o cotă medie de piaţă de 39,6%.

Finalul partidei care a decis a doua finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal a adus şi cel mai vizionat minut la nivel naţional: 23.28, când 2.932.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1, unde croaţii şi englezii duceau încrâncenata luptă de calificare în ultimul act al Mondialului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending