Connect with us

AUDIENȚE TV

Prima ediție ”iUmor” din sezonul 5, lider de audiență pe publicul comercial

Concurenţii din fiecare ediţie care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 19.59 și 22.24, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani!

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 10.6 puncte de rating și 22 % cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Kanal D cu o medie de 8.5 puncte de rating şi 17.6 % cotă de piaţă. Pro Tv a ocupat poziția a treia, cu o medie de 7.7 puncte de rating şi 15.9 % cotă de piaţă.

În minutul de aur, 20.18, aproape două milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1!  

Şi în prime time, Antena 1 a condus clasamentul la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu 9 puncte de rating şi 19.6 % cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 8.5 puncte de rating şi 18.5 % cotă de piaţă.

 

Iata ce au prezentat concurentii!

După o încălzire ca la carte făcută de Micutzu, în prima ediție ”iUmor” din cel de-al cincilea sezon, juratul Mihai Bendeac a avut mari bătăi de cap din cauza Alinei Mihai, o concurentă venită chiar de la Londra. Cum tânăra era o prezență extrem de agreabilă, actorul s-a gândit că, din nou, unii ar putea crede că votul său ar putea fi influențat de acest factor. Ca urmare, juratul ”iUmor” a părăsit sala râzând: ”Eu o să votez și o să plec repede!”. ”Doamne, ce urâtă era… Nu puteam să mă uit la ea!”, a glumit apoi Mihai Bendeac cu Șerban Copoț.

Delia s-a amuzat și ea de situație și a lăudat-o pe Alina: ”Ești foarte senzuală, inteligentă, frumoasă. Bendeac nu te place deloc, ești perfectă!”. Așadar, Alina Mihai a primit cele trei voturi pozitive, iar dacă va fi votată și în aplicația ”iUmor”, Mihai Bendeac ar putea fi nevoit să retrăiască emoțiile și în finală.

Dan Constantinescu, pe numele de scenă DanȚuțu, face stand-up de câțiva ani, însă nu a reușit să îi convingă în totalitate pe cei trei jurați, așa că Mihai Bendeac i-a sugerat să continue câteva minute. Țuțu a profitat din plin de această ocazie pentru că a reușit să îi dea pe spate! ”Țuțu este talent nativ, este umorul pe care îl întâlnești zi de zi”, a remarcat Delia, în timp ce Cheloo a fost impresionat de faptul că bărbatul a avut curaj să povestească niște întâmplări nu neapărat confortabile din trecutul său.

Nu la fel de lin a mers prestația lui Mihai Marin, trubadurul care și-a încercat norocul și în sezonul trecut. Fost agent de securitate, acesta le-a povestit atunci juraților că s-a apucat de cântat la chitară din pasiune și chiar i-a propus atunci Deliei o colaborare. De această dată, Marin le-a prezentat juraților o melodie compoziție proprie și a reușit să le atragă atenția, însă nu și voturile. ”Domnul Marin trebuia să vină… nu știu dacă la X Factor, dar poate la un concurs de compoziție”, a fost de părere Delia.

Cât despre Judita Latigos sau ”El Tipo”, aceasta a reușit să uluiască atât jurații, cât și spectatorii și pe ceilalți concurenți. Artista de circ în vârstă de 30 de ani și-a intrat perfect în personajul creat – acela al unui bărbat cuceritor din țara sa natală, Venezuela. ”El Tipo” a declarat că este complet îndrăgostit de Delia! ”N-ai idee cât timp mi-a luat să ajung aici, să o caut pe Delia. Am venit pentru ea, sunt înnebunit după ea. Cu părul ei blond, ochii senini, curbele ei… Sunt nerăbdător să o văd! Sunt mort după Delia, mai mult decât după oricare alta și e prima dată când spun asta.  Voi face specialitatea mea, voi face numărul cu drag, fetei mele preferate. Apoi o să am un final fericit. Va fi o surpriză!”, a spus acesta, iar pe scenă i-a oferit flori și a invitat-o într-un joc periculos – ”triplul bici al morții”.

Când Cheloo și Mihai Bendeac au crezut că reprezentația s-a încheiat, Judita a început abia atunci să arate și latura reală a personajului său – cea feminină! Astfel, după o reprezentație languroasă, Judita a încheiat cu o reprezentație de tir cu lame. ”Știe să controleze foarte bine situația, să își prezinte numărul! Pentru noi e important să știi că tot numărul am crezut că ești un băiat de înălțime mică, venit aici să ne enerveze. Nu ne-am imaginat că ești femeie!”, a mărturisit la final Cheloo, iar cei doi colegi jurați au mărturisit și ei că au crezut 100% rolul jucat, astfel că au votat LIKE la unison.

La fel de generoși au fost și cu japonezii de la Yumbo Dump, care le-au dovedit încă o dată celor trei jurați că scena ”iUmor” nu a văzut încă orice e posibil.

Dacă unii concurenți își fac curaj înainte de a intra pe scena ”iUmor” și de a-și prezenta numărul japonezii au reușit o performanță în premieră. Simpaticii grăsuți din Tokyo, au adus cu ei doar un pulverizator de apă și două pompe de care s-au folosit pentru a-și pune la treabă… burțile și buricul, iar numărul lor a stârnit hohote de râs și ropote de aplauze, în timp ce Cheloo a râs cu lacrimi!

”Umorul japonez este aparte, se spune că europenii nu îl înțeleg, dar se pare că reacționează pozitiv la umorul pe care îl produceți în acea țară cunoscută pentru rigiditate, sobrietate. E numărul meu preferat, nu sunteți primii care călătoriți jumătate de planetă pentru a veni aici, dar pentru mine sunteți numărul 1!”, va mărturisi Cheloo încântat.

Delia a fost și ea uimită de ceea ce a văzut. ”Ideile acestea cred că îți vin când nu ai probleme. Cred că ei au o viață frumoasă! Să îți vină inspirația pe frecvența asta, trebuie să fii un om fericit!”, a concluzionat jurata.

Anul acesta, aspiranții la marele premiu „iUmor” au adus cele mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație, inedite și pentru jurați, dar și pentru telespectatorii care vor urmări și vor vota prestațiile din sezonul cu numărul cinci, în fiecare duminică, de la ora 20.00, la Antena 1.

Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 februarie 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending