Connect with us

ALL MEDIA

Brava TV, televiziunea cu profil gastronomic emite ‘free to air’

Published

on

Televiziunea cu profil gastronomic Brava TV s-a lansa  în această toamnă anului 2008, în acest post de nişă investindu-se până în prezent o sumă de circa 4 milioane de euro a spus Paul Marin, directorul general al canalului.

Singurul post cu profil gastronomic din România, Brava TV, este deţinut de societatea Bilancia Exim SRL. Televiziunea deţine licenţă audiovizuală prin satelit de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, din 20 decembrie 2007.

Postul Brava TV emite free to air (liber la retransmisie), pe satelitul Intelsat 902, şi nu percepe taxe de retransmitere a programelor.

„În momentul de faţă suntem singurii de pe piaţă care ocupăm nişa aceasta. Postul Brava TV este disponibil abonaţilor platformei DTH, Max TV. În plus, în afara de RCS&RDS şi UPC, suntem recepţionaţi cam pe toate reţelele de cablu din ţară”, a spus Paul Marin. E

„Avem trei studiouri, cinci platouri de filmare. La Brava TV lucrează vreo 48 de oameni”, a explicat Marin, precizând că studiourile principale ale televiziunii sunt la Corbeanca, unde postul are şi o staţie de emisie proprie. Pe de altă parte, el a precizat că în momentul de faţă nu se ia în discuţie posibilitatea ca Brava TV să se transforme într-un post Pay TV (televiziune cu acces plătit, n.r.). „Avem oarece probleme cu importul materialelor, pentru că suntem free to air şi postul se vede liber în toată Europa. În general importurile de materiale se fac pentru posturile codate, a explicat Paul Marin.

Mai mult, directorul general al Brava TV spune că în curând programele televiziunii vor fi subtitrate în limba engleză. „Vom transmite subtitrat în limba engleză pentru ca publicul din Europa să poată înţelege programele Brava TV”, a spus Paul Marin.

Totodată, Brava TV a semnat un contract de reprezentare pentru vânzarea de spaţiu publicitar cu regia Cable Direct.

„Suntem foarte încântaţi de această colaborare cu Brava şi de faptul că prin apariţia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro în peisajul media din România, atât producătorii cât şi consumatorii vor beneficia de programe de calitate”, spune Florin Vişenescu, Co Managing Director, Cable Direct.

Grila de programe Brava TV cuprinde emisiuni dedicate artei culinare şi civilizaţiei gastronomice, targetul televiziunii fiind cuprins între 18 şi 65 de ani, cu preponderenţă feminin. În grila postului se regăsesc programe despre vinuri, detalii despre meniurile bucătăriilor tradiţionale şi internaţionale, documentare şi programe educative şi o revistă a presei de profil gastronomic.

Societatea Bilancia Exim SRL, care deţine televiziunea Brava TV, îi are ca acţionari pe Rodica Neagu (48%) şi Valentin Neagu (52%).

Cable Direct a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Printre clienţii pe care compania îi are în portofoliu se numără: posturile de televiziune AXN, HBO, Cartoon Network, Brava, reţeaua de cinematografe Glendale, revista lunară MissSport şi un portofoliu de site-uri.

Sursa: Mediafax

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Ben Waugh

    26 august 2008 at 09:00

    I discovered your homepage by coincidence.
    Very interesting posts and well written.
    I will put your site on my blogroll.
    🙂

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending