HomeALL MEDIABrava TV, televiziunea cu profil gastronomic emite ‘free to air’

Brava TV, televiziunea cu profil gastronomic emite ‘free to air’

Televiziunea cu profil gastronomic Brava TV s-a lansa  în această toamnă anului 2008, în acest post de nişă investindu-se până în prezent o sumă de circa 4 milioane de euro a spus Paul Marin, directorul general al canalului.

Singurul post cu profil gastronomic din România, Brava TV, este deţinut de societatea Bilancia Exim SRL. Televiziunea deţine licenţă audiovizuală prin satelit de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, din 20 decembrie 2007.

Postul Brava TV emite free to air (liber la retransmisie), pe satelitul Intelsat 902, şi nu percepe taxe de retransmitere a programelor.

„În momentul de faţă suntem singurii de pe piaţă care ocupăm nişa aceasta. Postul Brava TV este disponibil abonaţilor platformei DTH, Max TV. În plus, în afara de RCS&RDS şi UPC, suntem recepţionaţi cam pe toate reţelele de cablu din ţară”, a spus Paul Marin. E

„Avem trei studiouri, cinci platouri de filmare. La Brava TV lucrează vreo 48 de oameni”, a explicat Marin, precizând că studiourile principale ale televiziunii sunt la Corbeanca, unde postul are şi o staţie de emisie proprie. Pe de altă parte, el a precizat că în momentul de faţă nu se ia în discuţie posibilitatea ca Brava TV să se transforme într-un post Pay TV (televiziune cu acces plătit, n.r.). „Avem oarece probleme cu importul materialelor, pentru că suntem free to air şi postul se vede liber în toată Europa. În general importurile de materiale se fac pentru posturile codate, a explicat Paul Marin.

Mai mult, directorul general al Brava TV spune că în curând programele televiziunii vor fi subtitrate în limba engleză. „Vom transmite subtitrat în limba engleză pentru ca publicul din Europa să poată înţelege programele Brava TV”, a spus Paul Marin.

Totodată, Brava TV a semnat un contract de reprezentare pentru vânzarea de spaţiu publicitar cu regia Cable Direct.

„Suntem foarte încântaţi de această colaborare cu Brava şi de faptul că prin apariţia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro în peisajul media din România, atât producătorii cât şi consumatorii vor beneficia de programe de calitate”, spune Florin Vişenescu, Co Managing Director, Cable Direct.

Grila de programe Brava TV cuprinde emisiuni dedicate artei culinare şi civilizaţiei gastronomice, targetul televiziunii fiind cuprins între 18 şi 65 de ani, cu preponderenţă feminin. În grila postului se regăsesc programe despre vinuri, detalii despre meniurile bucătăriilor tradiţionale şi internaţionale, documentare şi programe educative şi o revistă a presei de profil gastronomic.

Societatea Bilancia Exim SRL, care deţine televiziunea Brava TV, îi are ca acţionari pe Rodica Neagu (48%) şi Valentin Neagu (52%).

Cable Direct a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Printre clienţii pe care compania îi are în portofoliu se numără: posturile de televiziune AXN, HBO, Cartoon Network, Brava, reţeaua de cinematografe Glendale, revista lunară MissSport şi un portofoliu de site-uri.

Sursa: Mediafax

loading...

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Latest comment
  • I discovered your homepage by coincidence.
    Very interesting posts and well written.
    I will put your site on my blogroll.
    🙂

Lasă un răspuns