Connect with us

ALL MEDIA

Brava TV, televiziunea cu profil gastronomic emite ‘free to air’

Published

on

 

Televiziunea cu profil gastronomic Brava TV s-a lansa  în această toamnă anului 2008, în acest post de nişă investindu-se până în prezent o sumă de circa 4 milioane de euro a spus Paul Marin, directorul general al canalului.

Singurul post cu profil gastronomic din România, Brava TV, este deţinut de societatea Bilancia Exim SRL. Televiziunea deţine licenţă audiovizuală prin satelit de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, din 20 decembrie 2007.

Postul Brava TV emite free to air (liber la retransmisie), pe satelitul Intelsat 902, şi nu percepe taxe de retransmitere a programelor.

„În momentul de faţă suntem singurii de pe piaţă care ocupăm nişa aceasta. Postul Brava TV este disponibil abonaţilor platformei DTH, Max TV. În plus, în afara de RCS&RDS şi UPC, suntem recepţionaţi cam pe toate reţelele de cablu din ţară”, a spus Paul Marin. E

„Avem trei studiouri, cinci platouri de filmare. La Brava TV lucrează vreo 48 de oameni”, a explicat Marin, precizând că studiourile principale ale televiziunii sunt la Corbeanca, unde postul are şi o staţie de emisie proprie. Pe de altă parte, el a precizat că în momentul de faţă nu se ia în discuţie posibilitatea ca Brava TV să se transforme într-un post Pay TV (televiziune cu acces plătit, n.r.). „Avem oarece probleme cu importul materialelor, pentru că suntem free to air şi postul se vede liber în toată Europa. În general importurile de materiale se fac pentru posturile codate, a explicat Paul Marin.

Mai mult, directorul general al Brava TV spune că în curând programele televiziunii vor fi subtitrate în limba engleză. „Vom transmite subtitrat în limba engleză pentru ca publicul din Europa să poată înţelege programele Brava TV”, a spus Paul Marin.

Totodată, Brava TV a semnat un contract de reprezentare pentru vânzarea de spaţiu publicitar cu regia Cable Direct.

„Suntem foarte încântaţi de această colaborare cu Brava şi de faptul că prin apariţia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro în peisajul media din România, atât producătorii cât şi consumatorii vor beneficia de programe de calitate”, spune Florin Vişenescu, Co Managing Director, Cable Direct.

Grila de programe Brava TV cuprinde emisiuni dedicate artei culinare şi civilizaţiei gastronomice, targetul televiziunii fiind cuprins între 18 şi 65 de ani, cu preponderenţă feminin. În grila postului se regăsesc programe despre vinuri, detalii despre meniurile bucătăriilor tradiţionale şi internaţionale, documentare şi programe educative şi o revistă a presei de profil gastronomic.

Societatea Bilancia Exim SRL, care deţine televiziunea Brava TV, îi are ca acţionari pe Rodica Neagu (48%) şi Valentin Neagu (52%).

Cable Direct a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Printre clienţii pe care compania îi are în portofoliu se numără: posturile de televiziune AXN, HBO, Cartoon Network, Brava, reţeaua de cinematografe Glendale, revista lunară MissSport şi un portofoliu de site-uri.

Sursa: Mediafax

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Ben Waugh

    26 august 2008 at 09:00

    I discovered your homepage by coincidence.
    Very interesting posts and well written.
    I will put your site on my blogroll.
    🙂

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Zile de foc în Grecia: Echipa de corespondenți Digi 24 a realizat, în medie, 17 transmisiuni pe zi

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Echipa Digi 24 care a ajuns în Grecia, miercuri, a transmis nu mai puțin de 17 corespondențe pe zi, din Mati, satul distrus de incendiile devastatoare izbucnite la începutul acestei săptămâni.

Cei trei membri ai echipei, Marian Tănase (operator), Laurențiu Rădulescu (reporter) și Adrian Rotaru (DSNG), au făcut 14 ore, pe ruta București-Sofia-Atena și s-au oprit în satul Mati, la aproximativ 25 de km de Atena. Localitatea, distrusă în proporție de 98%, conform evaluărilor făcute de autoritățile elene, oferă o priveliște dezolantă, cu cele peste 100 de case distruse de flăcări și rândurile de mașini carbonizate.

”Cel mai mare impediment a fost să îi facem pe oameni să ne vorbească, mai ales după ce au pierdut tot ce aveau”, spune reporterul Laurențiu Rădulescu. Echipa a reușit, totuși, să identifice în zonă câțiva români care locuiau acolo și i-au convins să povestească prin ce au trecut.

Acomodarea cu subiectul, cu locul și punctele de unde s-au făcut intervențiile a fost una anevoioasă pentru echipă. Nu este ușor să vorbești când ai în fața ochilor un asemenea tablou. ”Satul este unul cu străduțe înguste de maximum 5 m, cu case și de o parte și de cealaltă, iar fiecare locuitor are cel puțin câte o mașină a lui, ca să nu mai vorbim de turiștii veniți aici în sezonul estival”, a descris Laurențiu, într-o intervenție de vineri dimineață, la Matinalul Digi FM. ”În lateral, este un drum național cu două benzi. Toți cei care au venit pe drumul național au mers spre sat și spre mare, crezând că se vor salva. Cei din sat au început să urce spre drumul național, crezând, la fel, că se pot salva. Dar drumurile s-au blocat și, practic, oamenii s-au trezit înconjurați de foc din toate părțile”, explică reporterul Digi 24, pe baza informațiilor strânse de la martori.

Sub impresia celor văzute și a mărturiilor obținute de la localnici și autorități, este greu să îți păstrezi sângele rece, detașasarea. ”Cel mai important pentru echipă, într-o astfel de situație, este să îți conservi energia și să nu se atașezi profesional. Am văzut copii morți, oameni găsiți îmbrățișați după ce au fost prinși de foc, am văzut detalii care îți rămân pentru totdeauna în minte”, adaugă Laurențiu, admițând că este una dintre cele mai dificile misiuni jurnalistice de până acum.

Echipa va transmite și în zilele următoare corespondențe de la fața locului, ținând la curent spectatorii Digi 24 cu evoluția celor mai grave incendii produse în Grecia, în regiunea Attica, în care și-au pierdut viața cel puțin 85 de persoane.

Digi 24, cea mai credibilă televiziune de știri din România⃰, transmite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, informații despre temele de moment și evenimentele care pun lumea în mișcare. Parte a Grupului Digi Communications, Digi 24 abordează cu echidistanță și profesionalism subiectele relevante din actualitatea internă și internațională, oferind publicului emisiuni informative, dezbateri, analize și interviuri, sub sloganul ”Informația la putere”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Amalia Enache revine in echipa Stirilor PRO TV

Published

on

 

Jurnalista Amalia Enache revine la pupitrul Stirilor PRO TV dupa o pauza de doi ani. Vedeta va prezenta jurnalul de noapte din 13 august, informeaza TV Mania.

Eu mă întorc acum la „Ştirile Pro TV“ la majoratul meu în Pro, la exact 18 ani de la angajare. În august 2000 se întâmpla să încep. După atâta timp, meseria aceasta îţi curge prin vene. Chiar când nu eşti acolo, în redacţie, receptezi informaţiile ca şi când tu ai fi la treabă. Cred că în prima seară când voi prezenta, voi fi ca şi când şi ieri am făcut tot asta, nu în urmă cu doi ani“, a declarat Amalia Enache pentru TV Mania.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending