Connect with us

A-Z NEWS

Brava TV, televiziunea cu profil gastronomic emite ‘free to air’

Published

on

Reclame

Televiziunea cu profil gastronomic Brava TV s-a lansa  în această toamnă anului 2008, în acest post de nişă investindu-se până în prezent o sumă de circa 4 milioane de euro a spus Paul Marin, directorul general al canalului.

Singurul post cu profil gastronomic din România, Brava TV, este deţinut de societatea Bilancia Exim SRL. Televiziunea deţine licenţă audiovizuală prin satelit de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, din 20 decembrie 2007.

Postul Brava TV emite free to air (liber la retransmisie), pe satelitul Intelsat 902, şi nu percepe taxe de retransmitere a programelor.

„În momentul de faţă suntem singurii de pe piaţă care ocupăm nişa aceasta. Postul Brava TV este disponibil abonaţilor platformei DTH, Max TV. În plus, în afara de RCS&RDS şi UPC, suntem recepţionaţi cam pe toate reţelele de cablu din ţară”, a spus Paul Marin. E

„Avem trei studiouri, cinci platouri de filmare. La Brava TV lucrează vreo 48 de oameni”, a explicat Marin, precizând că studiourile principale ale televiziunii sunt la Corbeanca, unde postul are şi o staţie de emisie proprie. Pe de altă parte, el a precizat că în momentul de faţă nu se ia în discuţie posibilitatea ca Brava TV să se transforme într-un post Pay TV (televiziune cu acces plătit, n.r.). „Avem oarece probleme cu importul materialelor, pentru că suntem free to air şi postul se vede liber în toată Europa. În general importurile de materiale se fac pentru posturile codate, a explicat Paul Marin.

Mai mult, directorul general al Brava TV spune că în curând programele televiziunii vor fi subtitrate în limba engleză. „Vom transmite subtitrat în limba engleză pentru ca publicul din Europa să poată înţelege programele Brava TV”, a spus Paul Marin.

Totodată, Brava TV a semnat un contract de reprezentare pentru vânzarea de spaţiu publicitar cu regia Cable Direct.

„Suntem foarte încântaţi de această colaborare cu Brava şi de faptul că prin apariţia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro în peisajul media din România, atât producătorii cât şi consumatorii vor beneficia de programe de calitate”, spune Florin Vişenescu, Co Managing Director, Cable Direct.

Grila de programe Brava TV cuprinde emisiuni dedicate artei culinare şi civilizaţiei gastronomice, targetul televiziunii fiind cuprins între 18 şi 65 de ani, cu preponderenţă feminin. În grila postului se regăsesc programe despre vinuri, detalii despre meniurile bucătăriilor tradiţionale şi internaţionale, documentare şi programe educative şi o revistă a presei de profil gastronomic.

Societatea Bilancia Exim SRL, care deţine televiziunea Brava TV, îi are ca acţionari pe Rodica Neagu (48%) şi Valentin Neagu (52%).

Cable Direct a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Printre clienţii pe care compania îi are în portofoliu se numără: posturile de televiziune AXN, HBO, Cartoon Network, Brava, reţeaua de cinematografe Glendale, revista lunară MissSport şi un portofoliu de site-uri.

Sursa: Mediafax

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Ben Waugh

    26 august 2008 at 09:00

    I discovered your homepage by coincidence.
    Very interesting posts and well written.
    I will put your site on my blogroll.
    🙂

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending