Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV a fost lider de audienta de Craciun (vezi cifre)

Published

on

Telespectatorii au ales sa petreaca cea mai frumoasa sarbatoare din an alaturi de ProTv, din al carui program nu au lipsit filmele de animatie, serialele de calibru, stirile care aduc cele mai importante evenimente ale zilei si concertul lui Stefan Banica, devenit deja traditie. Inca o data, ProTv si-a consolidat pozitia de lider incontestabil de audienta, atat pe intreaga zi, cat si pe fiecare productie in parte.  

Pe 25 decembrie, ProTv a fost lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, ProTv a obtinut, in medie, pe intreaga zi, 5,9 puncte de rating si 17,8% din cota de piata, in timp ce Antena 1, clasata pe locul al II-lea, inregistra un rating de 3,9 puncte si 11,7 procente din cota de piata. In minutul de aur, 22.15, aproape 3.000.000 de telespectatori de la nivelul intregii tari erau cu ochii pe ProTv.

De Craciun, direct din Las Fierbinti si-a gasit loc in casele telespectatorilor un episod special al mult indragitului serial. Aventurile „de sezon” prin care au trecut Celentano si Firicel, cei care au decis sa-l rapeasca pe Mos Craciun, au propulsat ProTv in topul preferintelor telespectatorilor. In intervalul 20:32 – 22:19, atunci cand a fost difuzat episodul special, ProTv a inregistrat, pe publicul comercial, o medie de 12,2 puncte de rating si 25,3 procente din cota de piata, de aproape doua ori mai mult decat Antena 1, clasata pe locul al II-lea, cu doar 6,2 puncte de rating si 12,9% cota de piata. Si publicul din mediul urban a locuit in Las Fierbinti, iar ProTv a obtinut, in medie, 10,5 puncte de rating si 19,7% cota de piata. Antena 1, cea care ocupa tot locul al II-lea, inregistra 5,5 puncte de rating si 10,4 procente din cota de piata.

Petrecerea s-a mutat ulterior la Tanti Florica, gazda perfecta care a adunat in jurul ei nu doar apropiatii si familia, ci si telespectatorii ProTv. In intervalul orar 22:19 – 23:19, atunci cand a fost difuzat sitcomul, postul din Pache Protopopescu a obtinut, in medie, pe publicul comercial, 9,7 puncte de rating si 22,1 procente din cota de piata, de mai bine de doua ori mai mult decat Antena 1, care avea doar 4,3 puncte de rating si 9,9 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediu urban Tanti Florica a fost nu doar fata de fata, ci si lider de audienta, unde a inregistrat 8 puncte de rating si 17,1 procente din cota de piata. TVR ocupa locul al II-lea, cu 7 puncte de rating si 15% cota de piata, iar Antena 1 se clasa pe locul al III-lea, cu doar 3,5 puncte de rating si o cota de piata de 7,6 procente.

„O noapte de Craciun”, concertul extraordinar al lui Stefan Banica, a mentinut voia buna in casele telespectatorilor. In intervalul orar 23:19 – 1:02, atunci cand a fost difuzat concertul, ProTv a fost lider de audienta, atat pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban, obtinand 4,1 puncte de rating si 12,8 procente din cota de piata, respectiv 3,5 puncte de rating si 11,1% cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Aproape două milioane de români au simţit gustul dulce al câştigului Faimoşilor de la “Exatlon”

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Competitia din Arena intre cele doua tabere de la “Exatlon” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivelul populatiei din intreaga tara.

Peste un milion si jumatate de romani urmareau aseara cea mai iubita competitie sportiva televizata, in fiecare minut al difuzarii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV, care a difuzat filmul „Jack Ryan: Agentul din umbra”  a obținut primul loc in targeturile urban si comercial. Antena 1 ocupa locul trei, inregistrand audiente stabile cu cel de-al doilea episod din serialul romanesc „Fructul Oprit.”

 

Aseara, in intervalul “Exatlon”, Kanal D a inregistrat 8,9% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 7,1% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,9% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Aproape doua milioane de romani (1.976.000) vizionau aseara in minutul de aur (21:47) momentul de tensiune maxima in duelul lui Vladimir Draghia din Echipa Faimosilor si Alex din Echipa Razboinicilor. Acesta a fost inscris punctul decisiv castigat de vedeta din tabara Faimosilor.  Indemanarea si precizia lui Vladimir Draghia au desemnat castigatoare Echipa Faimosilor.

Aseara, in cadrul show-ului “Exatlon”, telespectatorii au putut afla cine sunt cei trei nominalizati spre eliminare din Echipa Razboinicilor; Radu, Diana si Bogdan au avut posibilitatea de a fi salvati de cei din fata micilor ecrane, in urma votului deschis timp de o ora, in care fanii si-au putut sustine favoritii pentru ca acestia sa ramana in competitia care le poate aduce 100.000 de Euro.

Norocul nu a fost de partea Razboinicilor aseara, nici in momentul probei pentru castigarea imunitatii; dupa ratari succesive, la popice, Mariana a pierdut in fata rivalei sale si a cedat emotional. Coplesita, concurenta si-a plans esecul in fata tuturor.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.78.91582.8
Pro TV16.57.81400.9
Antena 114.26.71199.3
Antena 35.72.7480.9
Romania TV5.62.6472.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.47.9766.7
Kanal D15.67.1688.0
Antena 112.05.5529.2
Antena 37.73.5340.6
Romania TV6.22.8274.9

PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.49.7436.9
Kanal D17.96.9308.8
Antena 115.86.1272.4
Romania TV3.41.358.0
Prima TV3.01.251.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D inregistreaza audiente de top in day time cu show-ul TE VREAU LANGA MINE. Cifre pe toate segmentele, aici!

“Te vreau langa mine” a adunat in fata micilor ecrane  peste un milion de fani. Show-ul prezentat de Bianca Dragusanu, locul doi pe toate categoriile de public din Romania!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Luni, 22 ianuarie, emisiunea “Te vreau langa mine” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topurile televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, realiy show-ul prezentat de Bianca Dragusanu a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de 888.000 de fani.

Ieri, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 5,0% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul National, 3,2% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,1% rating si 12,8% cota de piata, pe targetul Comercial.

In minutul de maxima audienta, atins la 14:21, la Kanal D urmareau cu sufletul la gura peste un milion (1.178.000) de romani.

 

Tabel cu cifre pentru publicul National, Urban si Comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%
 Pro TV5,319,0
 Kanal D5,017,9
 Antena 12,910,4
TE VREAU LANGA MINERomania TV2,07,1
13:00-15:00Antena 31,55,4
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV4,015,9
 Kanal D3,212,9
 Antena 12,59,8
TE VREAU LANGA MINEAntena 32,28,9
13:00-15:00Romania TV1,97,5
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV4,024,3
 Kanal D2,112,8
 Antena 11,811,2
TE VREAU LANGA MINERomania TV0,74,3
13:00-15:00Eurosport 10,74,1
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Eurovisionul TVR debuteaza slab cu semifinala de la Focşani. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 21 ianuarie, prima semifinala din seria de cinci a selecției naționale EUROVISION a avut rezultate de audiență sub aşteptări, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National All cu emisiunea „Exatlon” in care echipa unită a României s-a confruntat cu cea a Mexicului. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei „Stapânul Inelelor: Intoarcerea Regelui”  a obținut primul loc în targeturile urban si comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Cavalerul Negru”. Notabilă este însă performanța Prima TV, care reuşeşte să se mențină sus în topul comercial cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul la New York”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovizion” de la Focşani au fost urmărite in medie pe minut de 194.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în fața televizoarelor 332.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.11454.1
Pro TV16.77.51345.5
Romania TV8.94.0720.1
Antena 17.63.4610.0
Prima TV7.03.2565.2
Antena 36.63.0531.7
TVR 22.81.2221.9
National TV2.61.2208.6
TVR 12.41.1194.6
Realitatea TV2.00.9160.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.27.1685.7
Kanal D14.96.9670.6
Romania TV10.04.7451.2
Antena 38.84.1395.1
Antena 17.43.5334.0
Prima TV6.53.0293.3
TVR 22.61.2117.8
Realitatea TV2.61.2116.6
TVR 12.41.1109.8
National TV2.31.1104.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.210.2456.1
Kanal D16.46.9307.7
Antena 111.74.9219.9
Prima TV7.73.2144.3
Romania TV3.71.669.6
Antena 32.61.149.6
National TV1.90.836.1
TVR 21.80.733.5
TVR 11.70.731.7
Realitatea TV1.70.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Opinia RADAR DE MEDIA, EUROVISION 2018: Eduard Santha- „Me Som Romales” – cea mai buna piesa din prima semifinala!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending