Connect with us

ALL MEDIA

Pro TV difuzează serialul Fringe

Published

on

 

Un agent special FBI, un genial om de ştiinţă care şi-a petrecut ultimii 17 ani închis într-un ospiciu şi fiul său, aproape la fel de inteligent, vin la Pro Tv din 30 septembrie pentru a dezvălui misterul din spatele unor evenimente incredibile în superproducţia Fringe, nominalizată la două premii Emmy. Universuri paralele, boli rare, inteligenţă artificială, teleportare, activităţi paranormale, toate acestea îi vor face pe telespectatorii Pro Tv să-şi imagineze imposibilul şi să caute neîncetat răspunsuri pentru ceea ce se întâmplă dincolo de graniţa ştiinţei. J.J Abrams, Alex Kurtzman şi Roberto Orci, cei din spatele renumitelor Star Trek, Misiune: imposibilă III şi Alias sunt doar trei nume din echipa ce se află în spatele producţiei ce va fi difuzată şi de Pro Tv din 30 septembrie, de luni până joi de la 23:00.

Costurile de producţie pentru episodul pilot al serialului s-au ridicat la 10 milioane de dolari, iar acesta a fost regizat de Alex Graves, distins cu două prestigioase premii Emmy. Difuzat în SUA pe 9 septembrie 2008, primul episod a fost urmărit de 9.13 milioane de telespectatori. Publicul a crescut considerabil odată cu cel de-al doilea episod, urmărit de nu mai puţin de 13.27 milioane de telespectatori, ceea ce a făcut ca Fringe să se situeze în topul celor mai vizionate programe ale săptămânii. Până în luna octombrie a aceluiaşi an, serialul obţinea performanţa de a deveni cea mai urmărită nouă producţie în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Joshua Jackson este Peter Bishop, fiul extrem de inteligent al omului de ştiinţă Walter Bishop (John Noble), considerat, pe bună dreptate, un Einstein contemporan. Joshua este cunoscut din serialul difuzat şi de Pro Tv Cei mai frumoşi ani, (Dawson’s Creek, 1998) şi are deja peste 15 ani petrecuţi în faţa camerelor de filmat. În noul serial de la Pro Tv, Joshua Jackson s-a implicat trup şi suflet. La propriu. Carismaticul Joshua a dezvăluit că a avut nevoie de îngrijiri medicale după ce o scenă de tortură nu a decurs conform planului şi a fost grav rănit. „Nici măcar nu au folosit secvenţele deoarece sângele îmi curgea din nas întruna, iar acest lucru nu se potrivea deloc cu scena. Eram imobilizat pe o masă, iar în nas mi-a fost introdusă o sârmă de cupru, care avea o protecţie de cauciuc. În timpul filmărilor însă, ceva nu a mers cum trebuie şi mi-a afectat sinusul. Sună dramatic, dar a fost mai amuzant decât orice altceva” a mărturisit Joshua.

John Noble, cel care îl interpretează în Fringe pe Walter Bishop, este cunoscut mai ales pentru rolul Denethor din Stăpânul inelelor.
Anna Torv, cea care este în Fringe agentul special FBI Olivia Dunham, a absolvit Institutul Naţional de Artă Dramatică, cea mai renumită facultate de teatru din Australia. Încă de la absolvire, ea a avut în mod constant colaborări cu renumita Companie de Teatru Sydney şi a primit numeroase roluri în seriale precum The Secret Life of Us şi Young Lions.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending