Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro Tv, lider absolut de audienta si in 2010 (vezi cifre)

Published

on

Si in 2010, PRO TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele. Fie ca a fost vorba de  stiri, filme, sport sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales sa fie si in 2010 alaturi de Pro Tv.  ProTv a fost lider de audiente atit la nivelul intregii zile, cit si pe toate segmentele orare, inclusiv in prime-time, intervalul inregistrat intre 19.00-23.00.

Astfel, la nivelul intregii zile, ProTv s-a clasat la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani pe primul loc cu 2,9 puncte de rating si 18,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 1,8 puncte de rating si 11,3% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban audienta medie inregistrata la nivelul unei zile aduce suprematia pentru ProTv care inregistreaza 3 puncte de rating si 15,3% cota de piata, iar Antena 1 doar 2 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Clasamentul ramine neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins intre 19.00-23.00 cind ProTv obtine la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani 6,8 puncte de rating si 21,3% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care inregtistreaza doar 3,7 pucte de rating si 11,5% cota de piata. Acelasi clasament ramine valabil si in cazul publicului din mediul urban cind ProTv se afla pe locul I cu 6,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata, iar Antena 1 pe locul al doilea cu 4,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Stirile ProTV de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in 99,7% dintre editiile difuzate in perioada 1 ianuarie –  30 decembrie 2010. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au inregistrat o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 27,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3,3 puncte de rating si 12.0% cota de piata. Situatia ramine neschimbata si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv se claseaza tot pe primul loc cu 9,0 puncte de rating si 25,5% cota de piata, la distanta mare de Antena 1 care obtinea doar 4,9 puncte de rating si 13,8% cota de piata.

Romanii si-au inceput diminetile in 2010 tot cu ProTV. Stirile de la ora 07:00, prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, dar si stirile diminetilor de week-end prezentare de Iulia Vintur au fost lider de audienta in fiecare editie, fara nici o exceptie. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 07.00 au inregistrat o audienta medie de 3,3 puncte de rating si 30,0% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 14,2% cota de piata. Diferenta se pastreaza si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv ocupa pozitia fruntasa cu 3,9 puncte de rating si 29,0% cota de piata, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

De asemenea, Stirile ProTV de la ora 13.00 prezentate de Daniel Nitoiu au condus detasat in aproape 90 % din editiile acestui an. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani din mediul urban Pro Tv obtinea in timpul Stirilor de la ora 13.00 o audienta medie de 2,4 puncte de rating si 19,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 1,4 puncte de rating si 10,8% cota de piata. In ceea ce priveste audienta inregistrata de Pro Tv pe publicul din mediul urban, Pro TV se afla tot pe locul I cu 3,0 puncte de rating si 17,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 se situa pe locul al doilea cu 1,7 puncte de rating si 10,3% cota de piata.

Iar Stirile de la ora 17:00, prezentate de Monica Dascalu, au fost si ele lider de audienta aproape zi de zi. Astfel,  la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani Pro Tv s-a clasat pe pozitia fruntasa cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 21,7% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 2,4 puncte de rating siu 12,8% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile Pro Tv de la ora 17.00 au fost lider de audienta, Pro Tv clasindu-se pe primul loc cu 5,6 puncte de rating si 21,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3.5 puncte de rating si 13,7% cota de piata.

La fel de urmarite au fost si Stirile noptii, prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte care au inregistrat la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,8 puncte de rating si 15,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 2,2 puncte de rating si 9,0% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile noptii s-au clasat pe primul loc cu 3,2 puncte de rating si 11,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 2,2 puncte de rating si 8,1% cota de piata.

Tot prima optiune a publicului au fost si Stirile ProTv din sport prezentate de

Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu care au adus pentru Pro Tv o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 21,6% cota de piata, aproape de 3 ori mai mult fata de Antena 1 care obtinea doar 2,7 puncte de rating si 9,1% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 6,9 puncte de rating si 18,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,8% cota de piata.

Atit meciurile difuzate in cadrul Cupei Romaniei cit si cele difuzate si in Europa

League i-au tinut pe telespectatori in fata televizoarelor comutate pe ProTv.

Toate cele 11 meciuri difuzate in competitia „Cupa Romaniei” au fost lider de audienta in 91% din transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul acestei competitii au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 8,6 puncte de rating si 23,9% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 9,1 puncte de rating si 21,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 5,2 puncte de rating si 12,2% cota de piata.

La fel s-a intimplat si in cazul celor 14 meciuri difuzate in competitia „Europa League” care au fost lider de audienta toate transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul „Europa League” au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 10,8 puncte de rating si 31,9% cota de piata, aproape triplu fata de Antena 1 care obtinea doar 3,5 puncte de rating si 10,3% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 11,4 puncte de rating si 28,8% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,7% cota de piata.

Si reportajele si anchetele difuzate in cadrul emisiunii „Romania, te iubesc„, i-au tinut pe romani in fata televizoarelor. Emisiunea prezentata de Cristian Leonte a inregistrat la nivelul publicul din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 11,9% cota de piata, propulsind emisiunea pe primul loc, inaintea Antenei 1 care avea doar 3,3 puncte de rating si 11,5% cota de piata.

Pentru ca orice viata merita o noua sansa, emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” a redat sperantele si increderea in sine tuturor celor care au ales sa spuna adio complexelor si nesigurantei. Transformarile suferite de participantii la „Frumusete pe muchie de cutit” au adus pentru Pro Tv in 2010 o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 17,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat in intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea doar 4,9 puncte de rating si 13.4% cota de piata. Tot pe locul I se afla emisiunea si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv inregistra 5,8 puncte de rating si 13,0% cota de piata, iar Antena 1 doar 4,4 puncte de rating si 10,0% cota de piata

In ceea ce priveste divertismentul marca ProTV acesta s-a plasat in topul preferintelor telespectatorilor. Fie ca a fost vorba despre Catalin Maruta cu „Happy Hour„, Land Of Jokes, Serviciul Roman de Comedie, Dansez pentru tine”si serialele „State de Romania” sau „Mostenirea”, telespectatorii au ales sa urmareasca productiile Pro Tv.
Emotia, energia si eleganta emisiunii „Dansez pentru tine” au facut din ProTV favoritul incontestabil al serilor de vineri. Prezentata cu talent si gratie de Stefan Banica si Iulia Vantur emisiunea a condus detasat in topul audientelor, editie de editie. Cu o audienta medie de 7,7 puncte de rating si o cota de piata de 27,2% „Dansez pentru tine” s-a instalat confortabil in fruntea clasamentului in ceea ce priveste publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, fiind urmata la distanta mare de Antena 1 cu doar 3,6 puncte de rating si o cota de piata de 12,5%. Diferenta este si mai mare la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv obtine o audienta medie de 8,3 puncte de rating si 24,9% cota de piata, iar Antena 1 se afla la distanta mare de prima clasata cu 3,5 puncte de rating si 10,7% cota de piata.

Catalin Maruta are motive sa fie happy pentru ca cifrele de audienta inregistrate de emisiunea Happy Hour l-au propulsat direct in topul audientelor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, emisiunea Happy Hour a avut o audienta medie de 4,1 puncte de rating si o cota de piata de 18,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a reusit in acel interval orar 3,2 puncte de rating si 14,4% cota de piata.

Stapini peste serile de duminica au fost Serviciul Roman de Comedie si Land of Jokes. ”Cele doua emisiuni Divertis au  smuls nu numai hohote de râs, ci si audiente pe masura. Pro Tv a fost lider de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban.

Astfel, Serviciul Roman de Comedie a  inregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 5,6 puncte de ranting si 14,9% cota de piata, in timp ce Antena 1  inregistra 3,8 puncte de rating si  10,1% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 6,1 rating si 14,1 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 4,3 puncte de rating si 10,0% cota de piata.

Si Land of Jokes este campion la audiente,cind pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv a obtinut 6,2 puncte de rating si 15,5% cota de piata, mai mult decit Antena 1 care s-a plasat pe pozitia a doua cu  5,4 puncte de rating si 13,5% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 7,0 rating si 15,1 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 5,7 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

La rindul lui, „State de Romania” a fost si el rege al audientelor, serialul plasindu-se pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „State de Romania” a avut in 2010 o audienta medie de 4,5 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,4 puncte de rating si 10,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „State de Romania” a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 11,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut doar 3,1 puncte de rating si 8,7% cota de piata.

Serialul „Mostenirea” se afla si el in topul audientele, iar cifrele inregistrate pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani arata sustin ca ProTv a inregistrat in timpul difuzarii serialului o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 3,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Si emisiunea „Serviti, va rog” difuzata pe perioada verii s-a plasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „Serviti, va rog” a avut in 2010 o audienta medie de 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 18,6%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,3 puncte de rating si 12,6% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „Serviti, va rog!”” a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,5 puncte de rating si 13,5% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 3,8 puncte de rating si 11,5% cota de piata.

Si cele 3 editii ale emisiunii „As vrea eu” i-au cucerit pe telespectatorii ProTv, care au urmarit fiecare editie in parte. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „As vrea eu” a avut in 2010 o audienta medie de 6,2 puncte de rating si o cota de piata de 17,3%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „As vrea eu”” a detinut suprematia cu o audienta medie de 5,8 puncte de rating si 13,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 4,6 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Si amatorii de filme au urmarit ProTV. Dintre cele mai vizionate 100 de productii cinematografice ale acestui an, nu mai putin de 99 au fost difuzate de ProTV.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă! Din 120 de concurenți, vor rămâne doar 18!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost luni seară, 21 mai, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.00-23.04), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,9 puncte de rating și 26,2% cota de piață. Aproape 1.700.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.38.

Ultimele farfurii degustate și ultimele voturi de încredere acordate aseară de către chefi au marcat o primă etapă încheiată în sezonul 5 al emisiunii „Chefi la cuțite”, însă emoțiile bucătarilor nu s-au risipit. Luni seară, jurații au avut parte de multe surprize în farfurii, dar și din spatele ușilor, căci multe fețe cunoscute și-au făcut apariția în fața mesei de jurizare. Vali Butnaru și Olivia Păunescu, prezentatorii matinali ai Observatorului, au demonstrat că fac o echipă bună și la bancul de lucru. Preparatul lor i-a lăsat pe chefi cu impresia că în spatele ușilor s-ar afla un bucătar venit special din Italia, însă porția de paste cu creveți a fost doar surpriza pregătită de cei doi, special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Și Vlad Roșca, regizorul artistic al emisiunii Chefi la cuțite a trecut din spatele camerelor direct la bancul de lucru. Lucrează cu cei trei jurați de mulți ani și știe exact cum să le impresioneze papilele gustative, motiv pentru care, rețeta sa dulce a primit un cuțit de aur.

Tot aseară, toți concurenții care au primit votul de încredere al chefilor în preselecții au trecut prin emoțiile primei probe de Bootcamp. Din 120, la finalul testărilor din Bootcamp vor rămâne doar 18: ,,Suntem toți în același vis, e extraordinar de frumos. Este intimidant să vezi mulți oameni în jurul tău atât de siguri pe ei. Îți trec sute de mii de gânduri în momentul acela. Stresul e maxim.”, au mărturisit bucătarii. În aparență simplă, prima provocare a celor de la bancul de lucru a fost să pregătească renumitele aperitive canapé. Termenul a ridicat multe sprâncene în rândul bucătarilor, iar libertatea de a folosi orice ingredient din coșurile primite i-a încurcat pe mulți dintre aceștia. Canapelele, aceste gustări prezente la orice eveniment, sunt antreuri ce au în general la bază un foitaj și un topping.  Simțul estetic, inventivitatea, capacitatea de a face combinații de gusturi și mai ales rapiditatea la bancul de lucru, au fost toate parte din prima provocare a Bootcampului. Concurenții au avut la dispoziție 60 de minute, iar juniorii s-au întrecut și ei cu cei a căror experiență în domeniul culinar este mai mare decât vârsta lor. Și cei trei chefi au avut emoții, pentru că după degustarea aferentă primei probe, în care 120 de bucătari s-au întrecut în cele mai savuroase și aspectuoase antreuri, doar 60 vor merge mai departe, iar 18 se vor califica în echipele finale. Tocmai de aceea, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au privit îndeaproape tehnica și modul de lucru al fiecăruia, pregătiți să jurizeze dur și să-I trimită în proba următoare doar pe cei mai talentați: Trebuie să fim foarte atenți, să îi controlăm pe toți, să observăm cum gătesc. Chiar sunt curioși dacă înțeleg conceptul și cum o vor transpune în farfurii. Este, poate, cel mai important moment din emisiune.“, au mărturisit cei trei.

Cine va trece mai departe către următoarele provocări din Bootcamp, care este numele celor 18 bucătari ce se vor califica în cele trei echipe ale chefilor și în ce culori vor străluci șorțurile din sezonul de poveste Chefi la cuțite, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban  si National
Perioada 21 mai 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Penultima semifinală „Românii au talent” a fermecat telespectatorii! Vezi aici topul televiziunilor vineri seară.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Magia talentului autentic a intrat vineri în casele telespectatorilor care au fost alături de cei 10 semifinaliști din cea de-a patra gală live Românii au talent! A fost un spectacol vibrant, în care concurenții au dat totul pentru a impresiona și pentru a ajunge la sufletele românilor, iar bucuria și emoțiile acestora s-au simțit în întreaga sală prin fiecare număr prezentat pe scenă. Tot aseară, Alex Magala, omul care a uimit o lume întreagă cu talentul său unic și periculos, a adus la Românii au talent un moment extrem de riscant, plin de suspans, care le-a tăiat tuturor răsuflarea, iar trupa VUNK a interpretat, susținută de orchestră, piesa Pleacă într-o variantă simfonică. La finalul unei seri senzaționale, publicul și jurații au ales încă doi finaliști, Bianca Badea și Duo Romance, iar juriul a nominalizat și cel de-al patrulea candidat la premiul de originalitate, Natalia Duminică.

Cea de-a patra gală live a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.2 puncte de rating și 34.4% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 14.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:49, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

10 semifinaliști și un show electrizant

Concurenții au urcat aseară pe scenă încrezători în talentul lor și în capacitatea de a face spectacol și de a surprinde publicul cu reprezentații complexe. Cei 10 semifinaliști s-au transpus în momentele pe care le-au pregătit pentru această etapă a competiției și au reușit să-și transmită perfect mesajele cu ajutorul aptitudinilor lor incredibile. Pavel Sfera, Corul de copii Unison, Bianca Ceaușescu, Ștefan Glăvănescu, Natalia Duminică, 7 Klase, ADNEU, Rareș Florescu, Duo Romance și Bianca Badea au adus o explozie de bucurie și energie prin numerele de canto, dans flamenco, musical, bellydance, rock experimental moldovenesc, rap, vioară, acrobație cu chingi și balet neo-clasic, pe care le-au prezentat plini de entuziasm.

După o seară incendiară și un show cu trăiri intense, au fost aleși încă doi finaliști. Telespectatorii și-au susținut preferații și au trimis cele mai multe voturi pentru micuța balerină Bianca Badea, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au fost nevoiți să aleagă între reprezentația uluitoare de acrobație, prezentată de Duo Romance, și momentul muzical inedit adus pe scenă de Corul de copii Unison. Juriul s-a gândit foarte bine și a decis să trimită în marea finală grupul Duo Romance.

Jurații au ales aseară și cel de-al patrulea candidat la câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Aceștia au fost cuceriți iremediabil de talentul Nataliei Duminică și de expresivitatea cu care l-a pus în scenă.

Marile gale live Românii au talent continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu ultimii 10 semifinaliști din acest sezon și cu un show senzațional.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul talent show-ului „Românii au talent”, vineri 18 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.810.51880.2
Kanal D14.95.61007.3
Antena 16.72.5454.2
Romania TV5.52.1370.3
Antena 34.71.8320.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.410.3995.7
Kanal D14.55.5527.6
Antena 15.52.1199.0
Antena 35.01.9180.6
DigiSport 14.61.7167.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.410.3458.5
Kanal D14.54.3193.1
Antena 17.62.3101.4
DigiSport 13.91.252.5
Prima TV2.50.834.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending