Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro Tv, lider absolut de audienta si in 2010 (vezi cifre)

Published

on

Si in 2010, PRO TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele. Fie ca a fost vorba de  stiri, filme, sport sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales sa fie si in 2010 alaturi de Pro Tv.  ProTv a fost lider de audiente atit la nivelul intregii zile, cit si pe toate segmentele orare, inclusiv in prime-time, intervalul inregistrat intre 19.00-23.00.

Astfel, la nivelul intregii zile, ProTv s-a clasat la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani pe primul loc cu 2,9 puncte de rating si 18,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 1,8 puncte de rating si 11,3% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban audienta medie inregistrata la nivelul unei zile aduce suprematia pentru ProTv care inregistreaza 3 puncte de rating si 15,3% cota de piata, iar Antena 1 doar 2 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Clasamentul ramine neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins intre 19.00-23.00 cind ProTv obtine la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani 6,8 puncte de rating si 21,3% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care inregtistreaza doar 3,7 pucte de rating si 11,5% cota de piata. Acelasi clasament ramine valabil si in cazul publicului din mediul urban cind ProTv se afla pe locul I cu 6,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata, iar Antena 1 pe locul al doilea cu 4,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Stirile ProTV de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in 99,7% dintre editiile difuzate in perioada 1 ianuarie –  30 decembrie 2010. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au inregistrat o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 27,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3,3 puncte de rating si 12.0% cota de piata. Situatia ramine neschimbata si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv se claseaza tot pe primul loc cu 9,0 puncte de rating si 25,5% cota de piata, la distanta mare de Antena 1 care obtinea doar 4,9 puncte de rating si 13,8% cota de piata.

Romanii si-au inceput diminetile in 2010 tot cu ProTV. Stirile de la ora 07:00, prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, dar si stirile diminetilor de week-end prezentare de Iulia Vintur au fost lider de audienta in fiecare editie, fara nici o exceptie. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 07.00 au inregistrat o audienta medie de 3,3 puncte de rating si 30,0% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 14,2% cota de piata. Diferenta se pastreaza si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv ocupa pozitia fruntasa cu 3,9 puncte de rating si 29,0% cota de piata, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

De asemenea, Stirile ProTV de la ora 13.00 prezentate de Daniel Nitoiu au condus detasat in aproape 90 % din editiile acestui an. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani din mediul urban Pro Tv obtinea in timpul Stirilor de la ora 13.00 o audienta medie de 2,4 puncte de rating si 19,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 1,4 puncte de rating si 10,8% cota de piata. In ceea ce priveste audienta inregistrata de Pro Tv pe publicul din mediul urban, Pro TV se afla tot pe locul I cu 3,0 puncte de rating si 17,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 se situa pe locul al doilea cu 1,7 puncte de rating si 10,3% cota de piata.

Iar Stirile de la ora 17:00, prezentate de Monica Dascalu, au fost si ele lider de audienta aproape zi de zi. Astfel,  la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani Pro Tv s-a clasat pe pozitia fruntasa cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 21,7% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 2,4 puncte de rating siu 12,8% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile Pro Tv de la ora 17.00 au fost lider de audienta, Pro Tv clasindu-se pe primul loc cu 5,6 puncte de rating si 21,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3.5 puncte de rating si 13,7% cota de piata.

La fel de urmarite au fost si Stirile noptii, prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte care au inregistrat la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,8 puncte de rating si 15,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 2,2 puncte de rating si 9,0% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile noptii s-au clasat pe primul loc cu 3,2 puncte de rating si 11,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 2,2 puncte de rating si 8,1% cota de piata.

Tot prima optiune a publicului au fost si Stirile ProTv din sport prezentate de

Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu care au adus pentru Pro Tv o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 21,6% cota de piata, aproape de 3 ori mai mult fata de Antena 1 care obtinea doar 2,7 puncte de rating si 9,1% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 6,9 puncte de rating si 18,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,8% cota de piata.

Atit meciurile difuzate in cadrul Cupei Romaniei cit si cele difuzate si in Europa

League i-au tinut pe telespectatori in fata televizoarelor comutate pe ProTv.

Toate cele 11 meciuri difuzate in competitia „Cupa Romaniei” au fost lider de audienta in 91% din transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul acestei competitii au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 8,6 puncte de rating si 23,9% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 9,1 puncte de rating si 21,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 5,2 puncte de rating si 12,2% cota de piata.

La fel s-a intimplat si in cazul celor 14 meciuri difuzate in competitia „Europa League” care au fost lider de audienta toate transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul „Europa League” au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 10,8 puncte de rating si 31,9% cota de piata, aproape triplu fata de Antena 1 care obtinea doar 3,5 puncte de rating si 10,3% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 11,4 puncte de rating si 28,8% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,7% cota de piata.

Si reportajele si anchetele difuzate in cadrul emisiunii „Romania, te iubesc„, i-au tinut pe romani in fata televizoarelor. Emisiunea prezentata de Cristian Leonte a inregistrat la nivelul publicul din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 11,9% cota de piata, propulsind emisiunea pe primul loc, inaintea Antenei 1 care avea doar 3,3 puncte de rating si 11,5% cota de piata.

Pentru ca orice viata merita o noua sansa, emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” a redat sperantele si increderea in sine tuturor celor care au ales sa spuna adio complexelor si nesigurantei. Transformarile suferite de participantii la „Frumusete pe muchie de cutit” au adus pentru Pro Tv in 2010 o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 17,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat in intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea doar 4,9 puncte de rating si 13.4% cota de piata. Tot pe locul I se afla emisiunea si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv inregistra 5,8 puncte de rating si 13,0% cota de piata, iar Antena 1 doar 4,4 puncte de rating si 10,0% cota de piata

In ceea ce priveste divertismentul marca ProTV acesta s-a plasat in topul preferintelor telespectatorilor. Fie ca a fost vorba despre Catalin Maruta cu „Happy Hour„, Land Of Jokes, Serviciul Roman de Comedie, Dansez pentru tine”si serialele „State de Romania” sau „Mostenirea”, telespectatorii au ales sa urmareasca productiile Pro Tv.
Emotia, energia si eleganta emisiunii „Dansez pentru tine” au facut din ProTV favoritul incontestabil al serilor de vineri. Prezentata cu talent si gratie de Stefan Banica si Iulia Vantur emisiunea a condus detasat in topul audientelor, editie de editie. Cu o audienta medie de 7,7 puncte de rating si o cota de piata de 27,2% „Dansez pentru tine” s-a instalat confortabil in fruntea clasamentului in ceea ce priveste publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, fiind urmata la distanta mare de Antena 1 cu doar 3,6 puncte de rating si o cota de piata de 12,5%. Diferenta este si mai mare la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv obtine o audienta medie de 8,3 puncte de rating si 24,9% cota de piata, iar Antena 1 se afla la distanta mare de prima clasata cu 3,5 puncte de rating si 10,7% cota de piata.

Catalin Maruta are motive sa fie happy pentru ca cifrele de audienta inregistrate de emisiunea Happy Hour l-au propulsat direct in topul audientelor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, emisiunea Happy Hour a avut o audienta medie de 4,1 puncte de rating si o cota de piata de 18,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a reusit in acel interval orar 3,2 puncte de rating si 14,4% cota de piata.

Stapini peste serile de duminica au fost Serviciul Roman de Comedie si Land of Jokes. ”Cele doua emisiuni Divertis au  smuls nu numai hohote de râs, ci si audiente pe masura. Pro Tv a fost lider de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban.

Astfel, Serviciul Roman de Comedie a  inregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 5,6 puncte de ranting si 14,9% cota de piata, in timp ce Antena 1  inregistra 3,8 puncte de rating si  10,1% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 6,1 rating si 14,1 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 4,3 puncte de rating si 10,0% cota de piata.

Si Land of Jokes este campion la audiente,cind pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv a obtinut 6,2 puncte de rating si 15,5% cota de piata, mai mult decit Antena 1 care s-a plasat pe pozitia a doua cu  5,4 puncte de rating si 13,5% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 7,0 rating si 15,1 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 5,7 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

La rindul lui, „State de Romania” a fost si el rege al audientelor, serialul plasindu-se pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „State de Romania” a avut in 2010 o audienta medie de 4,5 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,4 puncte de rating si 10,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „State de Romania” a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 11,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut doar 3,1 puncte de rating si 8,7% cota de piata.

Serialul „Mostenirea” se afla si el in topul audientele, iar cifrele inregistrate pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani arata sustin ca ProTv a inregistrat in timpul difuzarii serialului o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 3,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Si emisiunea „Serviti, va rog” difuzata pe perioada verii s-a plasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „Serviti, va rog” a avut in 2010 o audienta medie de 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 18,6%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,3 puncte de rating si 12,6% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „Serviti, va rog!”” a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,5 puncte de rating si 13,5% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 3,8 puncte de rating si 11,5% cota de piata.

Si cele 3 editii ale emisiunii „As vrea eu” i-au cucerit pe telespectatorii ProTv, care au urmarit fiecare editie in parte. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „As vrea eu” a avut in 2010 o audienta medie de 6,2 puncte de rating si o cota de piata de 17,3%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „As vrea eu”” a detinut suprematia cu o audienta medie de 5,8 puncte de rating si 13,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 4,6 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Si amatorii de filme au urmarit ProTV. Dintre cele mai vizionate 100 de productii cinematografice ale acestui an, nu mai putin de 99 au fost difuzate de ProTV.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

”Mă însoară mama!”, lider de audiență! Mamele și-au testat viitoarele nurori în fața a milioane de români!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 19 februarie, emisunea “ Mă însoară mama!” a clasat Pro TV pe primul loc in targeturile Urban si Comercial 18-49, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost lider de audiență la nivel Național cu „Exatlon Romania”. Super producția Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obținut locul trei in toate targeturile de referință pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Aseară, Cove a condus primele întâlniri dintre băieții înscriși în emisiunea Mă însoară mama!, mamele lor și pretendentele la titlul de nora perfectă. Cu emoții mari și încurajați de cele care le-au dat viață, primii patru flăcăi și-au cunoscut posibilele viitoare soții. Sorin, Ovidiu, Andrei și Ciprian au fost cei care au stat, pentru prima dată, față în față cu domnișoarele venite să-i cucerească, iar românii au fost curioși să afle cum arată acestea, dar și să vadă cum decurge prima interacțiune băiat – mamă – fete.
Mă însoară mama! a fost lider de audiență și a obținut 10 puncte de rating și 22.4% share pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă avea 9.3 puncte de rating și 20.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la ora 21:57, aproape 2.6 milioane de români urmăreau primele discuții în contradictoriu dintre mame și fete. Alți patru băieți își vor cunoaște pretendentele în ediția Mă însoară mama! de luni, 26 februarie, de la ora 20:30.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.311.52056.7
Pro TV19.810.71911.0
Antena 111.16.01068.5
Antena 34.62.5439.7
Prima TV4.12.2395.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.89.9958.9
Kanal D17.09.0867.1
Antena 112.16.4620.4
Antena 35.12.7258.2
DigiSport 14.12.2209.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.410.0446.3
Kanal D20.89.3414.5
Antena 116.87.5335.1
Prima TV2.61.252.3
DigiSport 12.51.150.6

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON a fost lider de audienta duminica seara! Cati romani au vazut show-ul?

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara a celui mai iubit reality din Romania, “Exatlon”, a tinut in fata micilor ecrane milioane de fani.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul 20:04 – 23:17, Kanal D a fost lider de audienta, atat de segmentul de public National, cat si All Urban. Cu 11,9% rating si 22,7% cota de piata, in randul populatiei din intreaga tara, si 8,8% rating si 16,9% cota de piata, inregistrate la nivelul populatiei de la orase, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania.

In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a clasat pe locul doi, cu 8,3% rating si 18,0% cota de piata, adica, emisiunea a fost urmarita in medie, pe minut, de aproape 400.000 de telespectatori cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Peste doua milioane de romani (2.128.000) au urmarit aseara “Exatlon” si probele spectaculoase pe care le-au trait la intensitate maxima alturi de favoritii lor din competitia sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:48, a adunat in fata micilor ecrane 2.521.000 de fani.

Tabel Audiente TV toate segmentele de public: national, urban si comercial

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,922,72128
 Pro TV7,915,11411
 DigiSport 14,17,8729
EXATLONRomania TV2,85,4503
20:04-23:17Prima TV2,85,3496
 Antena 12,75,1480
 Antena 32,75,1476
 Telekom Sport1,63,1293
 TVR 11,42,6245
 Antena Stars1,01,9182
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,816,9846
 Pro TV8,516,5823
 DigiSport 15,711,0547
EXATLONAntena 33,26,1304
20:04-23:17Romania TV3,16,0299
 Antena 12,65,1254
 Prima TV2,54,9244
 Telekom Sport1,42,8139
 TVR 11,42,8138
 Pro 20,81,574
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,322,3458
 Kanal D8,318,0368
 DigiSport 16,213,5276
EXATLONAntena 13,57,6155
20:04-23:17Prima TV1,84,082
 Telekom Sport1,73,775
 Romania TV1,22,755
 Antena 30,92,040
 TVR 10,81,736
 National TV0,51,020
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending