Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV lider de audienta in zilele de Paste (vezi cifre& foto)

Published

on

Cele patru zile de sărbătoare de Paşte la Pro Tv au adus românilor programe speciale, filme de Oscar şi divertisment cât cuprinde. De vineri până luni, telespectatorii Pro Tv au avut parte de adrenalină cu ”Vagabondul Milionar” şi ”Iron Man – Omul de oţel”, s-au lăsat cuprinşi de emoţia concursului în paşi de dans la ”Dansez pentru tine”, s-au bucurat şi s-au distrat cu ”Divertis”, s-au amuzat pe seama vedetelor la ”Aş vrea eu” şi au pornit ”În căutarea fericirii”.

Astfel, de pe 2 până pe 5 aprilie, programele din prime time (19.00-23.00) ale Pro Tv au strâns în faţa micilor ecrane, în medie, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, Pro Tv clasându-se pe locul întâi în topul audienţelor în acest interval, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel din mediul urban.

Astfel, programele Pro Tv din prime time au înregistrat, de vineri până luni, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 20,1 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care în acelaşi înterval aduna 4,9 puncte de rating şi 14,6 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, programele Pro Tv din prime time au condus clasamentul audienţelor, în intervalul 2-5 aprilie, cu o medie de 6,9 puncte de rating şi 17,4 % cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 5,9 puncte de rating şi 14,9 % cota de piaţă.

Sărbătoarea a început la Pro Tv încă din Vinerea mare, când, imediat după Ştirile Pro Tv de la ora 19.00, peste două milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României au urmărit în minutul de aur, 21.21, ”Dansez pentru tine”, competiţia visurilor care a dus o seară românească, plină de spectacol, de tradiţii, de note de 10 şi de lacrimi de bucurie. Astfel, pe 2 aprilie, Pro Tv şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă în prime time, cu o medie pe publicul comercial de 6,8 puncte de rating şi 23 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 4,1 puncte de rating şi 14 procente din cota de piaţă.

Sâmbătă, 3 aprilie, a fost rândul divertismentului să facă deliciul telespectatorilor, astfel că în prime time Pro Tv a înregistrat o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,8 puncte de rating şi 18,6 % cota de piaţă, clasându-se pe primul loc, îanintea Antenei 1 (3,4 puncte de rating şi 10,7 % cota de piaţă).

După Ştririle Pro Tv de la ora 19.00, emisiunea ”Aş vrea eu” le-a arătat românilor că uneori pot intra la poştă, să trimită o scrisoare sau la magazin, să cumpere o pâine şi pot da nas în nas la ghişeu nu cu o poştăriţă sau cu un vânzător, ci chiar cu o vedeta. Sâmbătă seara vedetele s-au jucat de-a meseriile în faţa românilor deloc naivi şi a unei camere ascunse: astfel, Andreea Marin Bănică a devenit poştăriţă la Pro Tv, Busu măcelar, Smiley vânzător de pâine, Pavel Bartoş vânzător de lenjerie intimă, iar Andra angajata la o spalatorie ecologica.

După hohotele de râs de la ”Aş vrea eu”, ”Vagabondul Milionar” (”Slumdog Millionaire”), senzaţia Oscarurilor în 2009, a spus povestea lui Jamal Malik, un orfan de 18 ani care a crescut în mahalalele oraşului Mumbay şi care este pe cale să trăiască cea mai importantă zi din viaţa lui. În timp ce o ţară întreagă îl priveşte la televizor, el este doar la o întrebare distanţă de a câştiga incredibila sumă de 20 de milioane de rupii la varianta locală a concursului Vrei să fii milionar?.

Filmul distins cu nu mai puţin de opt Oscaruri şi difuzat la Pro Tv pe 3 aprilie a strâns în faţa micilor ecarne, în intervalul 21.15-23.45, pe cei mai mulţi români, astfel că Pro Tv a fost lider de audienţă cu o medie pe publicul comercial de 6 puncte de rating şi 18,5 % cota de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1 (3,3 puncte de rating şi 10,2 % cota de piaţă).

Duminică, în ziua de Paşte, seara a început cu Şririle Pro Tv de la ora 19.00, după care românii au râs timp de două ore cu ”Divertis”, au aflat cum arată un concurs culinar între politicieni la ”Land of Jokes” şi cum şe petrece Paştele în ”Serviciul Român de Comedie”. Pro Tv a deţinut din nou supremaţia în prime time, cu o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,9 puncte de rating şi 17,2 procente din cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 5,6 puncte de rating şi 16,5 % cota de piaţă. De la 22.30, Will Smith a fost ”În căutarea fericirii” (”The Pursuit of Happyness”), într-un rol memorabil, pentru care a şi fost nominalizat la Oscar.

Bazat pe o poveste de viaţă adevărată, filmul îl are în centrul atenţiei pe Chris Gardner, un bărbat care deşi pierde tot, trebuie să facă tot posibilul pentru a-i asigura fiului său un trai decent. Povestea emoţionantă a lui Chris, inspirată dintr-o poveste reală, a adus Pro Tv pe primul loc în topul audienţelor, în intervalul orar 22.34-01.05, cu o medie pe publicul comercial de 5,6 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu 5 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă.

A doua zi de Paşte, luni, pe 5 aprilie, Pro Tv a fost din nou lider de audienţă în prime time cu Ştirile Pro Tv de la ora 19.00 şi filmul nominalizat la Oscar ”Iron Man – Omul de oţel”.

Astfel, în acest interval, Pro Tv a obţinut pe publicul său ţintă o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,3 puncte de rating şi 16,3 procente din cota de piaţă. Filmul ”Iron Man – Omul de oţel”, cu Robert Downey Jr. în rolul principal, a fost lider de audienţă în intervalul orar 20.36-23.16, cu o audienţă medie pe publicul comercial de 8 puncte d erating şi 20,8 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea în acelaşi interval 6,8 puncte de rating şi 17,6 procente din cota de piaţă.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Confruntarea dintre MEXIC si ROMANIA de la EXATLON, in topul audientelor. Cifre pentru toate segmentele, aici!

Competitia internationala a pozitionat aseara Kanal D pe locul doi in topul audientelor, pe toate categoriile de public monitorizate, conform Kantar Media Romania.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

​Spectacolul total oferit aseara de inclestarea dintre echipa Exatlon Romania si echipa Exatlon Mexic a tinut telespectatorii in tensiune maxima pe toata durata competitiei.

Chiar daca au pierdut cu 4-10 in favoarea adversarilor, extrem de bine pregatiti, romanii au dat dovada de curaj si putere de sacrificiu pana in ultima secunda a disputei, castigandu-si admiratia echipei adverse si oferind celor de acasa un adevarat regal sportiv.

 

La nivelul publicului Comercial, statia a inregistrat 7,3% Rating si 17,9 cota de piata, plasandu-se astfel pe locul secund. Tot pe locul doi a fost Kanal D si in ceea ce priveste publicul National, cu 9,2% Rating si 19,0% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat.

Pe All Urban, meciul international Exatlon Romania-Mexic a inregistrat 7,7% Rating si 16,3% cota de piata, situand Kanal D pe locul doi in topul preferintelor telespectatorilor.

Minutul de aur, inregistrat la 21:54, a tinut in fata micilor ecrane peste doua milioane de telespectatori (2.075.000).

 

TABEL CIFRE AUDIENTE TV, 20.01.2018, publicul Comercial, National si Urban

 COMERCIAL 18-49Pro TV10,024,5448
 Kanal D7,317,9328
 Antena 16,315,4282
EXATLONRomania TV1,33,360
20:45-23:15Antena 318-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Digi 241,02,546
 Comedy Central0,82,037
 Pro Cinema0,82,036
 B1TV0,71,731
 Cartoon Network0,71,731
Source: Kantar Media Romania
Date: 20.01.2018

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV9,319,21663
 Kanal D9,219,01646
 Antena 14,79,6834
EXATLONRomania TV3,67,4643
20:45-23:15Antena 32,55,2448
TVR 21,22,6221
Pro Cinema1,22,5214
Prima TV1,22,5214
National TV0,92,0170
Pro 20,91,9166
Source: Kantar Media Romania
Date: 20.01.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,417,8809
 Kanal D7,716,3744
 Antena 14,69,8445
EXATLONRomania TV4,49,2421
20:45-23:15Antena 33,06,3285
 Digi 241,22,5114
 B1TV1,12,4109
 TVR 20,92,090
 Pro Cinema0,91,989
 Prima TV0,91,987
Source: Kantar Media Romania
Date: 20.01.2018

 

Cele patru puncte ale echipei Romaniei au fost inscrise de Vladimir Draghia, Anca, Ionut, Diana Belbita. Vladimir a fost primul care a a deschis, pozitiv pentru Romania, scorul meciului, in duelul cu Oscar Cano, un sportiv extraordinar al Mexicului. Ionut a „zburat” de-a lungul traseului extrem de dificil si a reusit sa inscrie si el in favoarea echipei sale, dar cu un pret major.

Acesta s-a accidentat grav si a parasit jocul. Toti concurentii romani s-au luptat exemplar, dar diferenta a facut-o pregatirea fizica mult mai indelungata a jucatorilor mexicani, care sunt in Republica Dominica inca din luna octombrie a anului trecut.

 

Au avut timp sa se caleasca, sa asimileze majoritatea traseelor, probelor. Jucatorii mexicani au remarcat spiritul de lupta al romanilor si inteligenta cu care si-au insusit anumite trucuri de a traversa mai rapid traseele.

In aceasta seara, Razboinicii si Faimosii revin in competitia Exatlon, de la ora 20:00, la Kanal D. De aceasta data lupta se va da pentru dreptul de a locui in casa. Razboinicii par sa aiba un dezavantaj: Ionut si Radu vor lipsi din joc, primul in urma accidentarii din meciul cu Mexicul, al doilea in urma unei accidentari de pe drumul spre casa. Cei doi sunt sub supravegherea medicilor si in afara oricarui pericol. Vor reveni curand in competitie. ​

 

Aici puteti urmari editia completa de aseara EXATLON!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Bianca Dragusanu, din nou in topul audientelor cu show-ul TE VREAU LANGA MINE! Iata ce audiente a inregistrat?

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Emisiunea „Te vreau langa mine”, prezentata de Bianca Dragusanu, a clasat ieri Kanal D pe locul doi in topul audientelor, in intervalul 13:00 – 15:00, pe toate categoriile de public monitorizate, conform Kantar Media Romania.

 

Segmentul Comercial a intrunit 1,6% Rating si 10,8% cota de piata, pe All Urban emisiunea a inregistrat 2,6% Rating si 11,7% cota de piata, iar la nivelul publicului din intreaga tara, „Te vreau langa mine” s-a mentinut pe cea de-a doua pozitie in top, cu 3,4% Rating si 13,6% cota de piata.

Minutul de aur, inregistrat la 14:56, a tinut in fata micilor ecrane  835.000 de telespectatori.

 

„Te vreau langa mine” este unul dintre cele mai iubite si apeciate emisiuni din Romania, un format care aduce in fata publicului povesti de dragoste si de viata, intr-un mod cu totul special. Emisiunea, prezentata de Bianca Dragusanu, este difuzata de luni pana sambata, de la ora 13:00.

 

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,926,7173
 Kanal D1,610,870
 Antena 11,510,769
TE VREAU LANGA MINERomania TV0,85,334
13:00-15:00Antena 30,63,925
 Disney Junior0,53,724
 Disney0,53,522
 Kiss TV0,53,120
 Cartoon Network0,32,415
 Digi 240,32,013
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,515,8339
 Kanal D2,611,7250
 Antena 12,19,7207
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,98,8188
13:00-15:00Antena 31,98,5182
 Digi 240,94,290
 TVR 10,73,269
 Cartoon Network0,52,451
 Disney Junior0,52,349
 Disney0,52,247
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2018

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,919,3869
 Kanal D3,413,6611
 Antena 12,911,5519
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,97,4332
13:00-15:00Antena 31,66,3285
TVR 10,83,2145
Digi 240,62,3104
B1TV0,62,3103
Disney0,62,3102
AXN0,41,880
Source: Kantar Media Romania

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Serialul turcesc „Dragoste si ura” se mentine in topul audientelor! Cum arata clasamentul final?

Published

on

Serialul „Dragoste si ura”, difuzat de Kanal D de miercuri pana vineri, de la ora 20:00, are rezultate remarcabile si castiga pe zi ce trece tot mai multi fani.

 

Povestea de iubire dintre Mavi si Ali a plasat aseara statia pe locul doi in topul audientelor. Kanal D a inregistrat  7,3% Rating, si 15,2% cota de piata, la nivelul publicului National, si 6,1% Rating si 13,3% cota de piata pe All Urban, in intervalul 20:00 -23:00, conform fatelor difuzate de Kantar Media.

Minutul de aur (21:51) a tinut in fata telespectatorilor 1. 581.000 de telespectatori.

 

Tensiunea si rasturnarile de situatie continua in seara aceasta in cel mai nou serial de la Kanal D, „Dragoste si ura”, de la ora 20:00. O iubire cu nabadai, scenariu presarat cu surprize uriase, filmari in locuri de o frumusete aparte si actori talentati, acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din „Dragoste si ura” o experienta de neratat pentru public.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,321,51839
 Kanal D7,315,21303
 Antena 16,112,71089
ASK VE MAVIAntena 33,06,3538
20:00-23:00Romania TV2,34,8410
 TVR 11,32,6226
 TVR 21,22,6221
 Antena Stars1,12,2189
 Pro 21,02,1178
 National TV0,81,7149
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.01.2018    

 

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,522,91012
 Kanal D6,113,3587
 Antena 14,610,1445
ASK VE MAVIAntena 33,57,6335
20:00-23:00Romania TV2,55,4237
 TVR 11,22,5111
 Antena Stars1,02,298
 TVR 20,92,191
 Digi 240,91,985
 Happy Channel0,81,776
Source: Kantar Media Romania 
Date: 17.01.2018 

 

Foto Credit: KANAL D

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending