Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV lider de audienta in zilele de Paste (vezi cifre& foto)

Published

on

 

Cele patru zile de sărbătoare de Paşte la Pro Tv au adus românilor programe speciale, filme de Oscar şi divertisment cât cuprinde. De vineri până luni, telespectatorii Pro Tv au avut parte de adrenalină cu ”Vagabondul Milionar” şi ”Iron Man – Omul de oţel”, s-au lăsat cuprinşi de emoţia concursului în paşi de dans la ”Dansez pentru tine”, s-au bucurat şi s-au distrat cu ”Divertis”, s-au amuzat pe seama vedetelor la ”Aş vrea eu” şi au pornit ”În căutarea fericirii”.

Astfel, de pe 2 până pe 5 aprilie, programele din prime time (19.00-23.00) ale Pro Tv au strâns în faţa micilor ecrane, în medie, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, Pro Tv clasându-se pe locul întâi în topul audienţelor în acest interval, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel din mediul urban.

Astfel, programele Pro Tv din prime time au înregistrat, de vineri până luni, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 20,1 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care în acelaşi înterval aduna 4,9 puncte de rating şi 14,6 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, programele Pro Tv din prime time au condus clasamentul audienţelor, în intervalul 2-5 aprilie, cu o medie de 6,9 puncte de rating şi 17,4 % cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 5,9 puncte de rating şi 14,9 % cota de piaţă.

Sărbătoarea a început la Pro Tv încă din Vinerea mare, când, imediat după Ştirile Pro Tv de la ora 19.00, peste două milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României au urmărit în minutul de aur, 21.21, ”Dansez pentru tine”, competiţia visurilor care a dus o seară românească, plină de spectacol, de tradiţii, de note de 10 şi de lacrimi de bucurie. Astfel, pe 2 aprilie, Pro Tv şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă în prime time, cu o medie pe publicul comercial de 6,8 puncte de rating şi 23 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 4,1 puncte de rating şi 14 procente din cota de piaţă.

Sâmbătă, 3 aprilie, a fost rândul divertismentului să facă deliciul telespectatorilor, astfel că în prime time Pro Tv a înregistrat o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,8 puncte de rating şi 18,6 % cota de piaţă, clasându-se pe primul loc, îanintea Antenei 1 (3,4 puncte de rating şi 10,7 % cota de piaţă).

După Ştririle Pro Tv de la ora 19.00, emisiunea ”Aş vrea eu” le-a arătat românilor că uneori pot intra la poştă, să trimită o scrisoare sau la magazin, să cumpere o pâine şi pot da nas în nas la ghişeu nu cu o poştăriţă sau cu un vânzător, ci chiar cu o vedeta. Sâmbătă seara vedetele s-au jucat de-a meseriile în faţa românilor deloc naivi şi a unei camere ascunse: astfel, Andreea Marin Bănică a devenit poştăriţă la Pro Tv, Busu măcelar, Smiley vânzător de pâine, Pavel Bartoş vânzător de lenjerie intimă, iar Andra angajata la o spalatorie ecologica.

După hohotele de râs de la ”Aş vrea eu”, ”Vagabondul Milionar” (”Slumdog Millionaire”), senzaţia Oscarurilor în 2009, a spus povestea lui Jamal Malik, un orfan de 18 ani care a crescut în mahalalele oraşului Mumbay şi care este pe cale să trăiască cea mai importantă zi din viaţa lui. În timp ce o ţară întreagă îl priveşte la televizor, el este doar la o întrebare distanţă de a câştiga incredibila sumă de 20 de milioane de rupii la varianta locală a concursului Vrei să fii milionar?.

Filmul distins cu nu mai puţin de opt Oscaruri şi difuzat la Pro Tv pe 3 aprilie a strâns în faţa micilor ecarne, în intervalul 21.15-23.45, pe cei mai mulţi români, astfel că Pro Tv a fost lider de audienţă cu o medie pe publicul comercial de 6 puncte de rating şi 18,5 % cota de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1 (3,3 puncte de rating şi 10,2 % cota de piaţă).

Duminică, în ziua de Paşte, seara a început cu Şririle Pro Tv de la ora 19.00, după care românii au râs timp de două ore cu ”Divertis”, au aflat cum arată un concurs culinar între politicieni la ”Land of Jokes” şi cum şe petrece Paştele în ”Serviciul Român de Comedie”. Pro Tv a deţinut din nou supremaţia în prime time, cu o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,9 puncte de rating şi 17,2 procente din cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 5,6 puncte de rating şi 16,5 % cota de piaţă. De la 22.30, Will Smith a fost ”În căutarea fericirii” (”The Pursuit of Happyness”), într-un rol memorabil, pentru care a şi fost nominalizat la Oscar.

Bazat pe o poveste de viaţă adevărată, filmul îl are în centrul atenţiei pe Chris Gardner, un bărbat care deşi pierde tot, trebuie să facă tot posibilul pentru a-i asigura fiului său un trai decent. Povestea emoţionantă a lui Chris, inspirată dintr-o poveste reală, a adus Pro Tv pe primul loc în topul audienţelor, în intervalul orar 22.34-01.05, cu o medie pe publicul comercial de 5,6 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu 5 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă.

A doua zi de Paşte, luni, pe 5 aprilie, Pro Tv a fost din nou lider de audienţă în prime time cu Ştirile Pro Tv de la ora 19.00 şi filmul nominalizat la Oscar ”Iron Man – Omul de oţel”.

Astfel, în acest interval, Pro Tv a obţinut pe publicul său ţintă o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,3 puncte de rating şi 16,3 procente din cota de piaţă. Filmul ”Iron Man – Omul de oţel”, cu Robert Downey Jr. în rolul principal, a fost lider de audienţă în intervalul orar 20.36-23.16, cu o audienţă medie pe publicul comercial de 8 puncte d erating şi 20,8 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea în acelaşi interval 6,8 puncte de rating şi 17,6 procente din cota de piaţă.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending