Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV lider de audienta in zilele de Paste (vezi cifre& foto)

Published

on

Cele patru zile de sărbătoare de Paşte la Pro Tv au adus românilor programe speciale, filme de Oscar şi divertisment cât cuprinde. De vineri până luni, telespectatorii Pro Tv au avut parte de adrenalină cu ”Vagabondul Milionar” şi ”Iron Man – Omul de oţel”, s-au lăsat cuprinşi de emoţia concursului în paşi de dans la ”Dansez pentru tine”, s-au bucurat şi s-au distrat cu ”Divertis”, s-au amuzat pe seama vedetelor la ”Aş vrea eu” şi au pornit ”În căutarea fericirii”.

Astfel, de pe 2 până pe 5 aprilie, programele din prime time (19.00-23.00) ale Pro Tv au strâns în faţa micilor ecrane, în medie, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, Pro Tv clasându-se pe locul întâi în topul audienţelor în acest interval, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel din mediul urban.

Astfel, programele Pro Tv din prime time au înregistrat, de vineri până luni, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 20,1 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care în acelaşi înterval aduna 4,9 puncte de rating şi 14,6 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, programele Pro Tv din prime time au condus clasamentul audienţelor, în intervalul 2-5 aprilie, cu o medie de 6,9 puncte de rating şi 17,4 % cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 5,9 puncte de rating şi 14,9 % cota de piaţă.

Sărbătoarea a început la Pro Tv încă din Vinerea mare, când, imediat după Ştirile Pro Tv de la ora 19.00, peste două milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României au urmărit în minutul de aur, 21.21, ”Dansez pentru tine”, competiţia visurilor care a dus o seară românească, plină de spectacol, de tradiţii, de note de 10 şi de lacrimi de bucurie. Astfel, pe 2 aprilie, Pro Tv şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă în prime time, cu o medie pe publicul comercial de 6,8 puncte de rating şi 23 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 4,1 puncte de rating şi 14 procente din cota de piaţă.

Sâmbătă, 3 aprilie, a fost rândul divertismentului să facă deliciul telespectatorilor, astfel că în prime time Pro Tv a înregistrat o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,8 puncte de rating şi 18,6 % cota de piaţă, clasându-se pe primul loc, îanintea Antenei 1 (3,4 puncte de rating şi 10,7 % cota de piaţă).

După Ştririle Pro Tv de la ora 19.00, emisiunea ”Aş vrea eu” le-a arătat românilor că uneori pot intra la poştă, să trimită o scrisoare sau la magazin, să cumpere o pâine şi pot da nas în nas la ghişeu nu cu o poştăriţă sau cu un vânzător, ci chiar cu o vedeta. Sâmbătă seara vedetele s-au jucat de-a meseriile în faţa românilor deloc naivi şi a unei camere ascunse: astfel, Andreea Marin Bănică a devenit poştăriţă la Pro Tv, Busu măcelar, Smiley vânzător de pâine, Pavel Bartoş vânzător de lenjerie intimă, iar Andra angajata la o spalatorie ecologica.

După hohotele de râs de la ”Aş vrea eu”, ”Vagabondul Milionar” (”Slumdog Millionaire”), senzaţia Oscarurilor în 2009, a spus povestea lui Jamal Malik, un orfan de 18 ani care a crescut în mahalalele oraşului Mumbay şi care este pe cale să trăiască cea mai importantă zi din viaţa lui. În timp ce o ţară întreagă îl priveşte la televizor, el este doar la o întrebare distanţă de a câştiga incredibila sumă de 20 de milioane de rupii la varianta locală a concursului Vrei să fii milionar?.

Filmul distins cu nu mai puţin de opt Oscaruri şi difuzat la Pro Tv pe 3 aprilie a strâns în faţa micilor ecarne, în intervalul 21.15-23.45, pe cei mai mulţi români, astfel că Pro Tv a fost lider de audienţă cu o medie pe publicul comercial de 6 puncte de rating şi 18,5 % cota de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1 (3,3 puncte de rating şi 10,2 % cota de piaţă).

Duminică, în ziua de Paşte, seara a început cu Şririle Pro Tv de la ora 19.00, după care românii au râs timp de două ore cu ”Divertis”, au aflat cum arată un concurs culinar între politicieni la ”Land of Jokes” şi cum şe petrece Paştele în ”Serviciul Român de Comedie”. Pro Tv a deţinut din nou supremaţia în prime time, cu o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,9 puncte de rating şi 17,2 procente din cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 5,6 puncte de rating şi 16,5 % cota de piaţă. De la 22.30, Will Smith a fost ”În căutarea fericirii” (”The Pursuit of Happyness”), într-un rol memorabil, pentru care a şi fost nominalizat la Oscar.

Bazat pe o poveste de viaţă adevărată, filmul îl are în centrul atenţiei pe Chris Gardner, un bărbat care deşi pierde tot, trebuie să facă tot posibilul pentru a-i asigura fiului său un trai decent. Povestea emoţionantă a lui Chris, inspirată dintr-o poveste reală, a adus Pro Tv pe primul loc în topul audienţelor, în intervalul orar 22.34-01.05, cu o medie pe publicul comercial de 5,6 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu 5 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă.

A doua zi de Paşte, luni, pe 5 aprilie, Pro Tv a fost din nou lider de audienţă în prime time cu Ştirile Pro Tv de la ora 19.00 şi filmul nominalizat la Oscar ”Iron Man – Omul de oţel”.

Astfel, în acest interval, Pro Tv a obţinut pe publicul său ţintă o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,3 puncte de rating şi 16,3 procente din cota de piaţă. Filmul ”Iron Man – Omul de oţel”, cu Robert Downey Jr. în rolul principal, a fost lider de audienţă în intervalul orar 20.36-23.16, cu o audienţă medie pe publicul comercial de 8 puncte d erating şi 20,8 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea în acelaşi interval 6,8 puncte de rating şi 17,6 procente din cota de piaţă.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!

Published

on

Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.

Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.

Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.

Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.

Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.

 

Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time

 

Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.

In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.

 

Audiente sambata, 21 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,623,0294
 Pro TV5,318,5236
 Antena 12,79,5122
EXATLONDigiSport 12,27,697
19:57-23:05Romania TV0,82,836
 National TV0,82,836
 Antena 30,72,532
 Prima TV0,72,532
 TVR 10,62,127
 Telekom Sport 10,61,925
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,821,81580
 Pro TV4,811,9865
 Romania TV2,45,8425
EXATLONAntena 12,35,8419
19:57-23:05DigiSport 12,15,2375
 Antena 32,15,1369
 National TV1,84,3314
 Prima TV1,63,9283
 TVR 11,33,1226
 Look Plus0,92,3166
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,218,9693
 Pro TV4,812,5460
 DigiSport 12,87,4272
EXATLONRomania TV2,66,8248
19:57-23:05Antena 12,46,4236
 Antena 32,46,2227
 Prima TV1,33,4124
 National TV1,23,1114
 TVR 21,02,7101
 TVR 11,02,798
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

Audiente duminica, 22 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,022,4355
 Pro TV7,420,7328
 Antena 15,214,7232
EXATLONPrima TV1,64,470
20:14-23:18DigiSport 11,43,961
 TVR 10,82,134
 Romania TV0,72,133
 Antena 30,61,726
 TVR 20,61,625
 Realitatea TV0,51,422
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,120,61622
 Pro TV6,614,91173
 Antena 14,29,5744
EXATLONPrima TV2,65,9461
20:14-23:18Romania TV2,14,9384
 Antena 32,04,6364
 DigiSport 11,73,9305
 TVR 11,73,8300
 ETNO1,33,1240
 National TV1,02,3179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6738
 Pro TV6,314,5610
 Antena 14,610,6447
EXATLONAntena 32,76,3264
20:14-23:18Romania TV2,65,9247
 DigiSport 12,45,5230
 Prima TV2,25,0210
 TVR 11,33,1128
 Realitatea TV1,02,398
 TVR 20,81,980
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul despre sistemul sanitar de la România te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV

Duminica trecută Paula Herlo, corespondent special Știrile PRO TV, a expus în fața telespectatorilor de la România, te iubesc! toate hibele sistemului sanitar.

Paula a realizat un material complex prin care a încercat să afle de ce acest sistem o duce atât de rău din moment ce primește finanțare din multiple surse, de ce este corupția la un nivel atât de înalt, dar și cine este responsabil.

România, te iubesc! a fost lider de audiență și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.0 puncte de rating și 18.6% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, ANTENA 1, care a obținut 2.8 puncte de rating și 17.3% share.

Lipsa unui management productiv are consecințe grave. Mii de pacienți au de suferit în plus în fiecare zi din cauza condițiilor din spitale, însă există și excepții. Sunt spitale care datorită unui management bun pun la dispoziția pacienților condiții la fel de bune ca spitalele private.

Duminica aceasta Paul Angelescu, corespondent special Știrile PRO TV, va aduce în fața telespectatorilor reportaj despre EURO 2020. Ce se întâmplă în culisele sportului rege din România, aflăm duminică la România, te iubesc!.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending