Connect with us

Analize

PRO TV: România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor. Analiza pe tot sezonul!

AUDIENTE TV: România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Reportajul a fost urmărit de peste 700.000 de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare, între 18:01 – 18:59, la nivel național. România, te iubesc! a înregistrat la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 4.9 puncte de rating și 18% share.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Duminică, 12 iunie, Alex Dima, corespondent special Știrile Pro TV, a făcut o radiografie a campaniei electorale, prezentându-le telespectatorilor fața nevăzută a candidaților la primării care au cerut voturile cetățenilor.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Reportajul a fost urmărit de peste 700.000 de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare, între 18:01 – 18:59, la nivel național. România, te iubesc! a înregistrat la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 4.9 puncte de rating și 18% share.

Sezonul al 16-lea România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, obținând în medie, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 4.4 puncte de rating și 14.7% share, în timp ce postul clasat pe locul doi, Antena 1 a obținut în medie 3.5 puncte de rating și 11.4% share.

Ultima ediție a acestui sezon a încheiat campania Căutăm primar, model european, demarată de Știrile Pro TV și semnată de Rareș Năstase, arătând cum se prezintă situația concret la noi în țară. În timpul campaniei electorale, Alex a călătorit prin țară pentru a vedea ce se întâmplă în timpul acestei campanii atipice. Alex a descoperit în călătoriile sale cât de greu, dar și cât de ușor, pot fi convinși oamenii să voteze în continuare cu candidați urmăriți penal sau chiar condamnați. În ciuda tuturor exemplelor negative, Alex a reușit să găsească și câteva exemple pozitive, oameni care au schimbat cu adevărat ceva în comunitatea lor

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Chefi la cuțite” lider de audiență a doua zi de Paști! Vezi aici clasamentul televizunilor ieri seară!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 09 aprilie, a doua zi de Paști, Antena 1 a lansat cu succes al cincilea sezon de ”Chefi la cuțite”, prima ediție înregistrând valori de top în target urban si comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc în target național cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul trei în toate targeturile de referință cu filmul „Cod roșu la Casa Albă” și reality show-ul „Mă însoară mama”.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din Liga I FCSB – CSU Craiova și Prima TV cu filmul românesc „Astă seară dansăm în familie” urmat de sitcomul”Trăsniții”.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:2623:041633727346
CHEFI LA CUTITEAntena 119:5922:591092698385
COD ROSU LA CASA ALBAPro TV20:2922:50912451234
SUPER POTRIVEALAKanal D23:0524:25771341159
MA INSOARA MAMA!Pro TV22:5025:03502234141
IUMOR (reluare)Antena 122:5925:11426267184

Reîntâlnirea cu Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu care își pregătesc echipele pentru confruntările din „Chefi la Cuțite” au fost urmărite in medie pe minut de 1.092.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:55, a adunat în fața televizoarelor 1.479.000 de români.

Topul posturilor TV românești în intervalul show-ului „Chefi la cuțite”, ieri 09 aprilie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.08.71555.1
Antena 113.46.11093.7
Pro TV11.55.2938.3
DigiSport 16.12.8502.6
Romania TV5.62.6460.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 116.07.2698.8
Kanal D15.77.1684.9
Pro TV11.05.0478.6
DigiSport 18.73.9380.8
Antena 35.22.4228.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 122.88.6385.1
Kanal D19.27.2323.7
Pro TV14.45.4242.9
DigiSport 18.63.3145.6
Prima TV2.61.043.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. Productiile locale românești capitulează în fața EXATLON! Vezi aici topul televiziunilor de ieri seară!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, 04 aprilie, Pro TV și Antena 1 au părut fără soluții în fața iureșului stârnit de Kanal D, înregistrând valori modeste în toate targeturile de referință, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul doi cu „Ferma vedetelor” și „Pe bune?” în timp ce Antena 1 cu serialul românesc ”Fructul oprit” s-a clasat doar pe locul trei.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Național TV cu filmele „Rambo 2” urmat de ”Leon”  și Prima TV cu emisiunile consacrate „Cronica Cârcotașilor” și ”Trăsniții”.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1923:051857813355
FERMA VEDETELORPro TV20:2922:321132582294
FRUCTUL OPRITAntena 119:5822:59936473242
PE BUNE?!Pro TV22:3223:35802424232

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Ferma vedetelor” și al quiz-ului de divertisment ”Pe bune?”, ieri 04 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.29.81749.4
Pro TV13.05.71023.1
Antena 110.74.7845.2
National TV5.82.5454.3
Romania TV4.82.1382.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.57.9758.2
Pro TV12.95.5529.6
Antena 110.64.5435.0
Antena 35.92.5240.6
National TV4.62.0190.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:29-23:35
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.87.5333.1
Pro TV17.16.1273.2
Antena 114.65.2233.1
National TV4.51.671.5
Prima TV2.91.046.6

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending