Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV vs Antena 1: Bataie pentru audienta!

Published

on

 

Dansez pentru tine şi O-la-la, producţiile de forţă ale Pro TV din acest sezon, s-au împiedicat de meciurile din Liga I difuzate de Antena 1. Analiza paginademedia arată o dispută la sânge între emisiunile Pro TV şi meciurile Antenei. Programele Pro TV au fost lideri de audienţă fără probleme cât timp nu s-au suprapus cu fotbalul. Ultimul exemplu este meciul Dinamo – Steaua, încheiat, la rating, cu scorul 18,3-5,8 în favoarea Antenei 1.

De la debutul sezonului Dansez pentru tine şi O-la-la, producţiile s-au intersectat cu trei meciuri din Liga I pe Antena 1. Debutul sezonului Dansez pentru tine a avut de luptat cu meciul CFR-Dinamo. Pro TV a stat bine până la începutul partidei, a urmat două ore în care Antena a fost pe primul loc, iar după meci, postul din Pache Protopopescu a revenit pe primul loc. Următoarele două partide (difuzate, de data aceasta, sâmbăta seara) au concurat cu O-la-la.

Dinamo – Steaua, un meci de aproape 200.000 de euro

Derby-ul campionatului, Dinamo-Steaua, s-a transpus într-o confruntare TV între Antena 1 şi Pro TV. Aproape trei sferturi de oră, meciul din Liga 1 s-a suprapus cu O-la-la, emisiunea prezentată de Andra pe Pro TV. În acel interval, Antena 1 a fost urmărită de aproape 2,1 milioane de telespectatori din mediul urban (18,3 rating), iar Pro TV de 659.000 de persoane (rating 5.8).

Microbiştii au fost mai convingători şi au pus mai repede mâna pe telecomandă decât amatorii de karaoke. Meciul de pe Antena 1 a avut un vârf de 2,45 milioane de telespectatori.

În ceea ce priveşte încasările din publicitate ale Antenei 1, estimările paginademedia indică venituri între 180 şi 190.000 de euro din derby-ul de sâmbătă.

Audienţa meciului pe reprize:

  • Repriza 1: 2,111 milioane telespectatori
  • Repriza a II-a: 2,138 miloane persoane

Cine a rămas pe Pro TV, cine pe Antena 1
Publicul s-a împărţit, sâmbătă, între cele două posturi TV. Pe meciul de pe Antena 1 au rămas mai mulţi bărbaţi, pe Pro TV publicul a fost majoritar feminin. Pe meci, publicul a fost puţin mai în vârstă, pe Pro, ceva mai tânăr (78% din telespectatorii Antenei 1 au avut peste 35 de ani, faţă de 67% în cazul Pro TV). Partida a avut un mic avantaj, de câteva procente, la categoria educaţie.

Sursa: www.paginademedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit Gospodar fără pereche

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Telespectatorii au urmărit ieri seară primul contact al potențialelor gospodine cu traiul la țară și adaptarea la condițiile puse la dispoziție de gospodari. Fiecare gospodar s-a organizat cum a putut mai bine, însă fetele nu prea au avut răgaz și au fost puse la treabă imediat! Tomiță Stănilă s-a întors acasă dezamăgit că nu și-a găsit o fată pe placul lui și a reluat activitatea sperând că soarele va răsări și pe strada lui din Săcădate.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.8 puncte de rating și 19.2% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 6.4 puncte de rating și 18.1% share. Peste 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 21:01, aproximativ 2 milioane de telespectatori au urmărit aventurile gopodarilor.

Alin Bobină a fost un adevărat gentleman și le-a ajutat pe Simona și Laura cu bagajele. Pretențiile fetelor au fost îndeplinite până la ultimul detaliu, iar întâlnirea cu părinții lui a decurs de minune. Simona și Laura au avut parte de un mic răgaz de acomodare la noul spațiu, iar Alin a încercat să le facă să se simtă bine, dar să nu se împrietenească prea tare.

În casa fraților Boar este aglomerație mare! Cele patru fete ale lui Vasile și cu cele două fete ale lui Adrian au umplut toată gospodăria! Adrian le-a învățat pe Adina și Elena cum să conducă tractorul, iar Vasile le-a oferit fetelor o experiență off-road până sus la fermă unde au trebuit să hrănească porcii și să îmbăieze oile. Cristina și Adina au avut primul conflict, după ce Vasile a pupat-o pe Adina, iar Amalia și Alexandra i-au ținut partea Cristinei.

Nici la Dan Dicu în gospodărie nu domnește liniștea! Rodica și Elena nu se reușesc să se înțeleagă deloc, iar conflictele dintre ele nu contenesc nicio clipă. Atmosfera din casă este de permanentă tensiune, iar Dan se străduiește să creeze un echilibru. Singura care nu i-a parte la conflicte este Mihaela.

Dorin Nacreală le-a întâmpinat pe Alexandra și Geanina cu buchete de flori și le-a făcut cunoștință cu mama lui, care și-a dorit foarte mult să le cunoască. Când au fost puse la treabă, cele două nu s-au descurcat de minune, iar glumele lor deplasate au fost pedepsite de Dorin.  Marin, fostul gospodar din sezonul trecut, a trecut pe la Dorin pentru a-i da câteva sfaturi ca între vecini. Anamaria Prodan a venit și ea în vizită la Dorin pentru a vedea cum se descurcă cele două fete.

Săptămâna viitoare aventurile gospodarilor continuă, iar telespectatorii vor vedea cum evoluează relația dintre fete și băieți, dar și cum se descurcă ceilalți gospodari cu fetele lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul prezentat la România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, la România, te iubesc!, telespectatorii au văzut pe larg poveștile cutremurătoare ale femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu și pierderea statutului social pe care îl aveau în țară, a primit de la specialiști denumirea Sindromul Italia și din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.7 puncte de rating și 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2,  ANTENA 1, care a obținut 1.9 puncte de rating și 9.4% share.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă din țara nostră. Giganții din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: 1.2 milioane de români au urmărit aseară show-ul Ninja Warrior România!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Români din toate colțurile țării au sfidat limitele aseară, în cea de-a treia ediție Ninja Warrior România. 10 dintre ei au reușit să supraviețuiască celui mai provocator traseu cu obstacole din lume și acum ocupă un loc în semifinale.

Bogdan Pascal, Rareș Paraschivu, Bogdan Boboc, Victor Drăgoi, Viorel Pălici, Doru Moiș, Szilard Deak, Emanuel Gavriluț, Ionuț Trandafir și Andrei Covrig sunt cei care merg mai departe și vor încerca să pună mâna pe marele premiu în valoare de 100.000 de euro, dar și pe titlul de Ninja Warrior.

Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat 6.7 puncte de rating și 18.2% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 5.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, peste 1.2 milioane de români au urmărit competiția, iar în minutul de aur de la ora 20:44, peste 1.7 milioane de telespectatori trăiau alături de concurenți emoțiile competiției.

Alți 45 de războinici se pregătesc să sfideze limitele în ediția din această săptămână, însă doar 10 dintre aceștia vor ocupa un loc în semifinalele Ninja Warrior România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending