vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVPro TV vs Antena 1: Bataie pentru audienta!

    Pro TV vs Antena 1: Bataie pentru audienta!

    Dansez pentru tine şi O-la-la, producţiile de forţă ale Pro TV din acest sezon, s-au împiedicat de meciurile din Liga I difuzate de Antena 1. Analiza paginademedia arată o dispută la sânge între emisiunile Pro TV şi meciurile Antenei. Programele Pro TV au fost lideri de audienţă fără probleme cât timp nu s-au suprapus cu fotbalul. Ultimul exemplu este meciul Dinamo – Steaua, încheiat, la rating, cu scorul 18,3-5,8 în favoarea Antenei 1.

    De la debutul sezonului Dansez pentru tine şi O-la-la, producţiile s-au intersectat cu trei meciuri din Liga I pe Antena 1. Debutul sezonului Dansez pentru tine a avut de luptat cu meciul CFR-Dinamo. Pro TV a stat bine până la începutul partidei, a urmat două ore în care Antena a fost pe primul loc, iar după meci, postul din Pache Protopopescu a revenit pe primul loc. Următoarele două partide (difuzate, de data aceasta, sâmbăta seara) au concurat cu O-la-la.

    Dinamo – Steaua, un meci de aproape 200.000 de euro

    Derby-ul campionatului, Dinamo-Steaua, s-a transpus într-o confruntare TV între Antena 1 şi Pro TV. Aproape trei sferturi de oră, meciul din Liga 1 s-a suprapus cu O-la-la, emisiunea prezentată de Andra pe Pro TV. În acel interval, Antena 1 a fost urmărită de aproape 2,1 milioane de telespectatori din mediul urban (18,3 rating), iar Pro TV de 659.000 de persoane (rating 5.8).

    Microbiştii au fost mai convingători şi au pus mai repede mâna pe telecomandă decât amatorii de karaoke. Meciul de pe Antena 1 a avut un vârf de 2,45 milioane de telespectatori.

    În ceea ce priveşte încasările din publicitate ale Antenei 1, estimările paginademedia indică venituri între 180 şi 190.000 de euro din derby-ul de sâmbătă.

    Audienţa meciului pe reprize:

    • Repriza 1: 2,111 milioane telespectatori
    • Repriza a II-a: 2,138 miloane persoane

    Cine a rămas pe Pro TV, cine pe Antena 1
    Publicul s-a împărţit, sâmbătă, între cele două posturi TV. Pe meciul de pe Antena 1 au rămas mai mulţi bărbaţi, pe Pro TV publicul a fost majoritar feminin. Pe meci, publicul a fost puţin mai în vârstă, pe Pro, ceva mai tânăr (78% din telespectatorii Antenei 1 au avut peste 35 de ani, faţă de 67% în cazul Pro TV). Partida a avut un mic avantaj, de câteva procente, la categoria educaţie.

    Sursa: www.paginademedia.ro

    Razvan Badea - Redactor

    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

    Razvan Badea - Redactorhttp://www.radardemedia.ro
    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente