Connect with us

MAGAZIN

Promenada Mall din Bucureşti se deschide astăzi!

Published

on

Mall-ul „Promenada” din Bucureşti se va deschide astăzi. Ieri a avut loc conferinţa de presă organizată cu ocazia deschiderii mall-ului, informează Mediafax.

Centrul comercial Promenada Mall a fost construit de grupul austriac Strabag şi face parte din proiectul Floreasca City, dezvoltat de Raiffeisen evolution. Proiectul presupune o investiţie totală de 300 de milioane de euro.

„Sunt în curs de atribuire mai multe proiecte de birouri în această zonă însă nu avem încă un răspuns. Lucrăm, de asemenea, cu Petrom în mai multe proiecte, suntem implicaţi în construcţia proiectului ELI de la Măgurele şi de asemenea, suntem foarte activi pe partea de construcţie de parcuri eoliene”, a declarat  Johann Polzl, managing director sub division SEE East Strabag.

Mall-ul Promenada Mall presupune o investiţie de 130 milioane de euro. Compania austriacă Raiffeisen evolution vrea să cumpere terenuri în Bucureşti pentru a dezvolta clădiri de birouri de dimensiuni medii, după ce a finalizat construcţia proiectului.

„Mai avem terenuri în România, unde intenţionam să dezvoltăm locuinţe şi spaţii de retail, dar timpurile s-au schimbat, iar acum piaţa rezidenţială nu merge prea bine. Ne vom concentra acum pe operarea centrului comercial şi vom vedea cum merge piaţa, iar dacă cererea va creşte vom decide ce vom dezvolta pe terenurile pe care le avem deja. De asemenea, ne uităm şi la alte terenuri, vrem să construim clădiri de birouri de 15.000-20.000 de metri pătraţi pentru companii şi antreprenori locali”, a declarat, miercuri, la conferinţa de lansare a centrului comercial Promenda Mall, Markus Neurauter, managing director Raiffeisen evolution.

El a adăugat că, deşi a studiat deja câteva oferte, nu a găsit niciuna care să se potrivească „nevoilor” companiei.

„Suntem dezvoltatori, adică dezvoltăm un proiect, îl închiriem şi apoi vrem să-l vindem cât mai repede pentru a avea bani pentru alte proiecte. Vom păstra în proprietate Promenada Mall pentru o perioadă şi apoi vom vedea. Am primit oferte, dar nu avem niciun plan de vânzarea a proiectului în următoarele luni”, a adăugat Neurauter.

Centrul comercial Promenada Mall a fost finanţat de banca austriacă Raiffeisen cu 95,5 milioane de euro, iar construcţia a început în urmă cu 22 de luni.

„Ne-am propus încă de acum 22 de luni să deschidem pe 17 octombrie 2013 şi am reuşit. Am dezvolta acest proiect şi în condiţiile actuale ale pieţei, credem în acest concept, în locaţie şi în cererea de pe piaţa de retail”, a arătat Neurauter.

Centrul comercial este amplasat la intersecţia dintre Calea Floreasca, Şoseaua Pipera şi Barbu Văcărescu, o zonă dominată în special de clădiri de birouri, construite mai ales în ultimii cinci ani. Potrivit reprezentanţilor Raiffeisen evolution, în zonă lucrează circa 35.000 de persoane, urmând ca numărul acestora să crească cu circa 10.000, odată cu finalizarea clădirilor de birouri aflate în construcţie.

„Ne aşteptăm să avem un trafic de 25.000 de persoane pe zi în perioade obişnuite ale anului şi de 30.000 de persoane în perioada Crăciunului”, a precizat Neurauter.

Promenada Mall are o suprafaţă închiriabilă de 35.000 de metri pătraţi, ocupată în proporţie de 95%, structurată în 140 de magazine şi 1.300 de locuri de parcare subterane. Centrul comercial are şase niveluri, primele două fiind subterane, destinate parcării, iar următoarele patru niveluri vor găzdui zona comercială.

Reprezentanţii centrului comercial au precizat că pentru restul spaţiilor sunt în curs de negociere contracte de închiriere, urmând ca acestea să fie încheiate în următoarele săptămâni.

Constructorul complexului Floreasca City a fost grupul austriac Strabag, iar activitatea de închiriere a centrului comercial a fost asigurată de Krammer&Wagner din Austria.

Promenada Mall dispune, de asemenea, de o terasă situată la ultimul etaj, cu o suprafaţă de 7.000 de metri pătraţi.

Cel mai mare chiriaş al centrului este retailerul Peek&Cloppenburg, care ocupă un spaţiu de 4.800 de metri pătraţi. Printre numele noi de retaileri aduse de noul centru comercial se numără H&M Home, iCentre, cel mai nou Apple premium reseller, Kazar, Musette Mall, LEGO, Nobilis, Tchibo sau ZooperKidz. Aceştia se adaugă retailerilor prezenţi deja pe piaţa locală, precum Inditex, C&A, Deichmann, dm, Billa, Gant, KFC, McDonald’s, Sephora, Oysho, Starbucks, Cărtureşti, Douglas etc..

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Eurovision

EUROVISION ROMÂNIA 2018: Finala selecţiei naţionale, la Bucureşti

Doina Gradea, Director General TVR, anunţ în premieră la conferinţa de la Focşani: Marea Finală Eurovision România va fi organizată la Bucureşti, în Sala Polivalentă. 

Published

on

Foto Credit: TVR

Echipa Eurovision România a ajuns la Focşani, oraşul care va găzdui prima semifinală a Selecţiei Naţionale. Înaintea spectacolului de duminică, 21 ianuarie, organizatorii show-ului de la Teatrul Municipal „Maior Gheorghe Pastia” din Oraşul de pe Milcov au dezvăluit câteva informaţii de culise, la conferinţa de presă de vineri, 19 ianuarie.

La întâlnirea cu jurnaliştii au participat Doina Gradea, Director General Interimar TVR, Sorin Francu – director Teatrul Municipal din Focşani,  Marius Iorga şi Ionuţ Mersoiu – viceprimari municipiul Focşani, Cezar Ghioca – regizor show, şi Diana Dumitrescu, prezentator show.

 

„În premieră, Eurovision România va avea cinci semifinale, pe care le dedicăm sărbătoririi Centenarului. Am fi vrut să organizăm Selecţia Naţională în 100 de locaţii, pentru a duce evenimentul în cât mai multe oraşe, dar calendarul concursului nu ne-ar fi permis. Mulţumesc autorităţilor locale pentru implicarea în organizarea acestei semifinale. Mulţumesc şi colegilor de la studiourile teritoriale, care s-au implicat pentru a organiza semifinalele în cele cinci oraşe: Focşani, Timişoara, Turda, Craiova şi Sighişoara”, a declarat Doina Gradea la conferinţa care a avut loc la Teatrul Municipal „Maior Gheorghe Pastia” din Focşani. „În premieră, vă anunţ că Marea Finală va fi organizată la Bucureşti, în Sala Polivalentă, pe 25 februarie”, a dezvăluit Directorul General Interimar al TVR.

 

Diana Dumitrescu, frumoasa actriţă care prezintă alături de Cezar Ouatu semifinalele şi finala naţională Eurovision 2018, a declarat că propunerea de a prezenta Eurovisionul reprezintă o mare bucurie pentru ea. „Sper să mă ridic la înălţimea show-ului”, a completat Diana. Pentru regizorul semifinalei de duminică, Cezar Ghioca, realizarea spectacolului la Teatrul Municipal „Maior Gheorghe Pastia” este „o mare şansă”. „Teatrul din Focşani este o bijuterie arhitectonică. Decorul superb va aduce plus valoare show-ului”, a mărturisit Cezar.

 

„Ne bucurăm că Televiziunea Română prilejuieşte teatrului nostru posibilitatea de a deveni un adevărat templu de cultură naţională, aşa cum şi-a dorit ctitorul său şi ne-am bucura foarte tare ca unul dintre cei ce vor concura în această semifinală să reprezinte România la Lisabona”, a declarat Sorin Francu, directorul Teatrului Municipal „Maior Gheorghe Pastia”.

 

Viceprimarii municipiului Focşani, Marius Iorga şi Ionuţ Merşoiu au trasnsmis celor prezenţi bucuria alegerii oraşului Focşani pentru prima semifinală şi au urat succes concurenţilor. „Administraţia locală, Consiliul Judeţean Vrancea, Primăria, Consiliul Local şi Teatrul Municipal „Maior Gheorghe Pastia” vor face faţă cu siguranţă acestei provocări. Mulţumesc Televiziunii Române pentru implicare şi sperăm să urmărim la TVR un show spectaculos”, a încheiat Marius Iorga.

 

Prima semifinală Eurovision România de la Focşani, la fel ca celelalte show-uri ale Selecţiei Naţionale, va fi transmisă, în direct, pe TVR 1, TVR Internaţional şi TVR Moldova precum şi pe TVR+, de la ora 21.00.

 

Următoarele semifinale vor fi la Timişoara, în 28 ianuarie, Craiova, în 4 februarie, Turda, în 11 februarie şi Sighişora, în 18 februarie.

Cu o zi înaintea spectacolelor, în fiecare sâmbătă, TVR 1 va transmite, de la ora 22.00, „Culise Eurovision 2018“, o serie de emisiuni live despre ultimele pregătiri, impresii la cald, imagini de la repetiţii şi de la conferinţele de presă premergătoare evenimentelor.

 

În acest an, Selecţia Naţională se desfăşoară sub sloganul „Eurovision uneşte România!

Ediţia 2018 a Selecţiei Naţionale a atras 72 de piese în lupta pentru un loc în semifinalele Eurovision România. În premieră, în concurs au intrat 60 de piese, câte 12 pentru fiecare semifinală. În fiecare semifinală, juriul Selecţiei Naţionale va alege câte trei finalişti.

Juriul Selecţiei Naţionale îi reuneşte pe Marian Ionescu, Ilinca Băcilă, Nicu Patoi, Liliana Ştefan şi Viorel Gavrilă, cinci artişti legaţi prin experienţa participării la cel mai mare concurs muzical din lume.

Pe 25 februarie, la Marea Finală, publicul este singurul care va alege reprezentantul României pentru scena din Lisabona, dintre cele 15 piese rămase în concurs.

 

JURIUL EUROVISION 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Raport: The Motans și Delia – “Weekend” – piesa anului 2017

Published

on

Foto Credit: GLOBAL RECORDS

Anul 2017 a fost unul plin de reușite pentru artiștii Global Records, iar piesele lansate de aceștia au devenit hit-uri atât în media clasică cât și în online.

Conform clasamentului Mediaforest, single-ul „Weekend” a lui The Motans și Delia a cucerit radiourile și televiziunile muzicale și a devenit „Piesa anului 2017”, cu peste 23 de milioane de vizualizări.

 

Nu mă așteptam, este o veste extraordinară și mulțumesc publicului pentru suport, radiourilor și televiziunilor pentru difuzare și Deliei pentru că a acceptat invitația mea de a cânta împreună <Weekend>”, a declarat The Motans.

 

 

În topul celor mai difuzate piese din România în 2017, pe locul al doilea se află Carla’s Dreams cu „Până la sânge”, pe locul al șaselea – Delia cu Manache „Rămâi cu bine”, locul al optulea este ocupat tot de Carla’s Dreams cu „Antiexemplu”, și pe locul 11 se află INNA și Erik cu „Ruleta”.

 

În topul radiourilor și televiziunilor muzicale, cea de-a doua colaborare a lui The Motans cu un artist român – INNA, pentru „Nota de plată”, este pe locul I, cu peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube.

 

 

În același top, locul al treilea a fost ocupat de Vanotek cu Eneli – „Tell Me Who”, pe locul 5 se află Carla’s Dreams cu „Beretta”, urmat de Irina Rimes cu „Bolnavi amândoi”, iar locurile 8 și 10 le aparțin artiștilor Mira cu „Uit de tine” și Blacklist & Carla’s Dreams cu „Tequila”.

 

Cel mai recent single lansat de ANTONIA cu Connect-R – „Adio” a devenit, în mai puțin de 24 de ore, hitul numărul 1 în Trending pe YouTube și se menține pe această poziție.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

ANTONIA lansează primul single din 2018 „Adio” featuring Connect-R

Published

on

ANTONIA începe 2018 în forță cu un nou single, o colaborare neașteptată cu Connect-R, unul dintre cei mai talentați artiști din România. Piesa se numește „Adio” și a fost compusă de Connect-R cu DJ Sava și produsă de Alex Cotoi, producătorul roman care a produs cele mai multe dintre hiturile Carla’s Dreams, câștigător al premiului Grammy cu piesa “Baddest Girl in Town” a lui Pitbull. „Adio” este o piesă sensibilă, emoționantă, sinceră despre dragoste.

 

 

 

„Mă bucur pentru această colaborare cu Connect-R, un artist pe care îl apreciez. Îmi place mult „Adio„, o piesă cu feeling și versuri frumoase!”, a declarat ANTONIA.

 

„Adio” este o piesă la care țin foarte mult! Și mă bucur că o câ​nt cu Antonia! E o poveste despre adevăr sau mai bine spus despre frica de a spune adevărul! Cu siguranță se vor regăsi mulți în această piesă”, a declarat Connect-R.

 

Videoclipul piesei „Adio” a fost filmat și regizat de Khaled Mokhtar, cu care ANTONIA a colaborat de nenumărate ori pentru “Marabou”, “Greșesc”, “Milk and Honey” – GGirls.

De imaginea ANTONIEI s-au ocupat Alex Abagiu – make-up (Beauty District), Adonis Enache – păr (Endorphin Lab), Cristina Crăciun (styling).

 

În 2017, ANTONIA a lansat mai multe single-uri, “Dor de tine” (peste 9 milioane de vizualizări), “Iubirea mea” (peste 27 de milioane de vizualizări), “Amya” (peste 13 milioane de vizualizări), toate apreciate de fanii artistei, dar și două colaborări cu GGirls pentru “Milk and Honey” și “El Amor” cu Micke Moreno, un artisti fresh din Miami, semnat la Global Records Latin.

 

De curând, ANTONIA a fost inclusă în topul TC Candler al celor mai frumoase femei din lume și se află pe locul 11, devansând nume precum Monica Bellucci, Cara Delevigne sau Natalie Portman.

 

Anul acesta, ANTONIA va mai lansa și alte piese atât în limba română, cât și în engleză.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending