Connect with us

AUDIENȚE TV

ProTV a continuat sarbatoarea si duminica seara: “Romania, te iubesc!”, Stirile de la ora 19.00 si cele doua filme PRO au condus topul audientelor

Published

on

Dupa un 1 Decembire petrecut in compania programelor ProTV, Romanii au continuat sarbatoarea zilei lor si pe 2 decembrie, tot alaturi de postul din Pache Protopopescu. Programele de duminica au fost lider de audienta, astfel ca editia speciala “Romania, te iubesc!”, Stirile ProTV de la ora 19.00 si cele doua filme PRO nu au avut rivali.

Sub deviza acestor zile de sarbatoare, “Gandeste liber! Romania e a ta!”, editia speciala “Romania, te iubesc!” din 2 decembrie a adus in prim plan romani unul si unul care au inteles ca sta in puterea lor sa construiasca ceva durabil in tara lor. Telespectatorii au rasplatit din plin reportajele corespondentilor Stirilor ProTv: “Romania, te iubesc!” a fost lider detasat de piata, astfel ca in minutul de maxima audienta, 18.56, peste 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii erau cu ochii pe aceasta emisiune. “Romania, te iubesc!” a condus topul audientelor de duminica seara pe toate targeturile. 8,4 puncte de rating si 19,8 % cota de piata a obtinut ProTV in medie, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in vreme ce Antena 1 se clasa a doua cu 6,6 puncte de rating si 15,6 % cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban emisiunea prezentata de Cristian Leonte a fost lider absolut cu o medie de 7,5 puncte de rating si 15,6 % cota de piata, in timp ce la nivelul intregii tarii “Romania, te iubesc!” a condus cu o audienta medie de 8,4 puncte de rating si 15,7 % cota de piata.

Stirile ProTV de la ora 19.00 au atras in minutul de maxima audienta de la 19.39 aproape 3,5 milioane de romani. Editia din 2 decembrie a condus detasat topul audientelor, astfel ca pe publicul sau tinta ProTV a obtinut in medie 12,8 puncte de rating si 28,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care avea 7,4 puncte de rating si 16,4 % cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban Stirile ProTV de la ora 19.00 au fost lider cu 11,6 puncte de rating si 22,6 procente din cota de piata, fiind urmate de Antena 1 cu o medie de 7,6 puncte de rating si 14,9 % cota de piata. Pe intreg publicul din tara, Stirile ProTV nu au avut rival, din nou, conducand cu o medie de 15,1 puncte de rating si 26,3 % cota de piata, astfel ca aproape 3 milioane de romani au urmarit in fiecare minut programul de la ProTV.

Si cele doua filme ale serii programate de ProTV, ”RED – Greu de pensionat” si “Ingropat de viu”, au fost pe placul romanilor. Bruce Willis a anihilat programele concurente, astfel ca filmul ”RED – Greu de pensionat” a fost liderul intervalului orar 20.34-22.48. 14,8 puncte de rating si 28,3 % cota de piata a obtinut in medie ProTV pe publicul comercial, in vreme ce Antena 1 s-a clasat pe pozitia secunda cu o medie de 8,2 puncte de rating si 15,7 % cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul din mediul urban, cu ProTV lider cu o medie de 10,9 puncte de rating si 19,7 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu 7,5 puncte de rating si 13,5 procente din cota de piata. La nivelul intregii populatii a Romaniei, ProTV a condus cu 10,5 puncte de rating si 18,8 % cota de piata, iar Antena 1 s-a clasat a treia, dupa Kanal D, cu o medie de 5,9 puncte de rating si 10,6 % cota de piata. Cel de-al doilea film al serii si-a adjudecat si el pozitia fruntasa: asa se face ca in intervalul orar 22.49-24.43 ProTV a obtinut in medie, pe publicul comercial, 7,7 puncte de rating si 23,4 % cota de piata.


Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

A doua ediție Românii au talent, lider de audiență!

Published

on

Milioane de zâmbete sau lacrimi de emoție au fost aseară pe chipurile românilor care au urmărit cea de-a doua ediție a show-ului suprem, Românii au talent!

Surprizele au venit vineri atât din partea concurenților, cât și din partea juraților, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol complex, în care au trecut rapid prin diverse stări și sentimente, au cunoscut oameni speciali cu povești de viață uluitoare și s-au bucurat de frumusețea talentului autentic.

Cea de-a doua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.6 puncte de rating și 46.8% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, peste 4.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Aplauze, talent autentic desăvârșit, emoție și energie

Povestea talentului a continuat vineri seară cu un show care a încântat publicul. Concurenții au urcat pe scenă cu încredere și determinare, au prezentat momente în care au crezut foarte mult și au făcut tot posibilul să impresioneze jurații și să treacă în etapa următoare. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu mare atenție fiecare număr, au dansat, s-au transformat și s-au bucurat de fiecare reprezentație. Andi a răspuns rapid provocării de a se costuma în Pantera Roz, Florin, pentru prima dată la Românii au talent, a rămas în picioare aplaudând o concurentă, iar toți jurații, împreună cu Smiley și Pavel Bartoș, i s-au alăturat unei concurente pe scenă și au dansat vals. A fost un spectacol impresionant, o ediție care a adus un amalgam de trăiri și manifestări.

Aseară am urmărit momente de canto, dans, folclor de comunicare, aerial net, belly dance, culturism sau forță, care au creat o atmosferă plină de energie sau de visare în sală. Adrian Mihai – strongman; Antoaneta Neuvirt – canto clasic; Bianca Mihai – solist jazz; Don Con – solist vocal și chitară; Gabriel Vizitiu – contorsionism și dans; Igor și Maria Gheorghiu – aerial act; Mihaela Duma – pian, compoziție proprie; Mirela Louis –  aerial net; Mistah White – rap; Natalia Lukiv și Bogdan Boie – dans sportiv: rumba și tango; Nicolae Lupșor – culturism; Roman Ciuganschi – saxofon; Ronin Terente – doină urbană; Roxana Zorzolan – post-modern rap; Sorin și Nuți Dorobanțu – dans cu păpușă supradimensionată; Suzana Popescu – folclor de comunicare; Vlad Jucan – belly dance; Vlad Zapu și DJ ES.T – hip-hop sunt cei 18 concurenți care au primit aseară 3 sau 4 DA din partea juraților și merg mai departe la Românii au talent.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.319.83533.3
Kanal D13.76.61174.1
Antena 34.22.0357.1
Antena 13.51.7302.9
Romania TV3.11.5265.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV37.417.31668.2
Kanal D11.65.4517.2
Antena 35.52.6246.3
DigiSport 14.21.9186.3
Antena 14.01.8176.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV46.917.7791.4
Kanal D8.33.1140.3
Antena 16.22.3103.8
DigiSport 14.81.880.3
Antena 32.00.733.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending