Connect with us

ALL MEDIA

Radio Romania Cultural lanseaza o noua grila de programe

Published

on

Actual, dinamic, prezent, atent, pertinent! Perfect conectat la viaţa culturală în toate aspectele ei: evenimente, idei originale, analize, actualitate, dezbateri, istorii, poveşti, poezie, teatru, fapte artistice. Radio Romania Cultural dă şi în această toamnă tonul culturii.

De la 1 noiembrie 2013, moment aniversar dedicat celor 85 de ani de la înfiinţarea radioului public,  Radio România Cultural vă aşteaptă pe frecvenţele sale din toată ţara cu o grilă de programe care păstrează multe dintre cele mai îndrăgite emisiuni- care acum devin  mai vii, mai actuale, mai percutante, cu un sound nou şi prezentări adecvate- dar vine şi cu o ofertă bogată de programe noi.

Matinalul Espresso, singurul matinal exclusiv cultural din FM-ul românesc, vă oferă în continuare un meniu cultural „100% valoric” şi cât se poate de proaspăt. De la 7.20, de luni până vineri, Diana Joicaliuc şi Dan Vasiliu aduc numai ştiri bune, amestecând cu grijă esenţele culturale ale zilei cu muzica atent aleasă, pentru a fi pe placul tuturor celor ce îşi doresc dimineţi senine.

Dar pentru că şi dimineţile de sfârşitului de săptămână trebuie să fie speciale, matinalul Espresso este acum şi de week-end.

Espresso de week-end, cu Daniela Ivanov, sâmbăta şi duminica, de la 7.20 la 9.00 aduce mai multă muzică, îmbină informaţia culturală cu cea de lifstyle… altfel spus: dă tonul relaxării.

Dar pe tot parcursul zilei, de luni până vineri emisiuni pentru toate gusturile, vârstele, pasiunile, devin repere în programul ascultătorilor şi consumatorilor de cultură.

Subiecte de dezbătut şi de combătut sunt de la ora 9.00 până la 9.05. Vorbim despre educaţie, filantropie, maniere, pasiuni, exprimări verbale şi nonverbale, proiecte şi programe educaţionale, propuneri de dezvoltare personală şi motivaţională. Dacă vrei sa să ai clasă, asculţi iClasă cu Mirela Nicolae şi Mirela Stana.

De la ora 9.05, pătrundem într-o altfel de dimineaţă – cu tineri, străzi, tramvaie, muzică. O Dimineaţă crossover proiectată de Maria Balabaş.

La 10.08 Oraşul Vorbeşte şi ne spune totul despre cultura urbană reală, autentică, vie, cu vocea Ioanei Bâldea Constantinescu, iar dacă doriţi un ghid atractiv pentru exprimarea corectă ascultaţi, de la 10.50, Povestea Vorbei cu Reluş Mureşan.

De la ora 11.05, Cristi Marica vă aşteaptă cu cea mai bună muzică redată de pe  Discuri de 5 stele, iar la ora 11.30 plonjăm în actualitate cu Adela Greceanu şi Matei Martin care discută şi întorc pe toate feţele Timpul prezent.

La ceasul prânzului vă propunem o siestă culturală, un ceas de taifas pe îndelete cu Atila Vizauer, Ema Stere şi invitatul lor, acelaşi de luni până vineri la Vorba de cultură.

De la ora 13.15 suntem conectaţi la lumea ştiinţifică, Corina Negrea şi Dan Manolache având grijă să pună Ştiinţa în cuvinte potrivite, iar apoi, de la ora 14.05, Sorina Goia ne invită în Oaza de muzică – o jumătate de orã oferitã de Radio România Cultural celor care vor sã respire muzica.

Tot de la Radio România Cultural luaţi, în fiecare zi de luni până vineri, cu începere de la ora 14.30, ‘’Bilet de Îmbarcare’’ spre toate destinaţiile culturale cu Andreea Ionescu  şi  Bogdan Vişan, iar de la ora 15.00 Răzvan Dolea ne spune Poveşti despre Oameni Mari.

Cum le-ar fi arătat cariera dacă ar fi rămas în România şi cum le-a fost drumul până la afirmare? Ce le oferă ţara de adopţie şi ce ar trebui să le ofere România pentru a se întoarce? Există a „vârstă a reîntoarcerii?” Dar dacă nu au plecat, atunci de ce au rămas? Sunt întrebari la care răspund, la ora 15.30, cei ce s-au Născut în România. De la ora 16, Valentin Protopopescu ne recomandă O carte pe zi iar de la 16.05 ne abandonăm plăcerii de a spune poveşti – alt fel de poveşti, mai vii, mai suculente, mai actuale – la Storymania – o linie de documentare originale!

Evenimentele cheie ale zilei se regăsesc în noua emisiune GPS Cultural de la ora 18.10.

Anca Mateescu şi Dana Pitrop preiau, de la corespondenţii din teren, informaţii chiar din timpul evenimentelor culturale, aduc atmosfera şi culisele lor în casele tuturor, oglindesc după amiaza culturală.

Iar seara devenim meditativi şi pe măsură ce apune soarele putem spune liniştiţi că „nouă ne plac toate piesele de la radio, mai ales dacă sunt de teatru”, dar savurăm cu egală plăcere un concert simfonic sau o seară de operă. De la ora 19.00 ascultăm Mari spectacole: jazz pe româneşte, în direct concertele Orchestrelor şi corurilor radio, teatru radiofonic sau operă, iar de la 21.30 trebuie rămas lângă aparatul de radio pentru a nu pierde vreun episod din Teatru Naţional radiofonic în serial.

Toarte acestea on air pe frecvenţele din întreaga ţară şi on line pe www.radioromaniacultural.ro.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV lansează noua platformă PRO TV Plus! Emisiunile, serialele și Știrile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seara erai în drum spre casă și ai pierdut ediția Românii au talent? Vrei să urmărești aventurile personajelor preferate din Las Fierbinți, în timp ce ești pe plajă? Ești în drum spre serviciu și vrei să fii la curent cu evenimentele care s-au întâmplat la nivel național și internațional? Atunci locul potrivit este platforma PRO TV Plus – protvplus.ro!

 

Cu un design și funcționalități complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conținut fresh PRO TV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Știrile PRO TV.

Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conținutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experiență on-site modernă și simplă pentru utilizatori și, în același timp, un mediu sigur pentru partenerii noștri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital și development și reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm și alte produse și conținut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives.

 

Ca destinație online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conținut live, dar și producții proprii PRO TV:

  • Gratuitate – poți vedea sau revedea orice emisiune sau serial PRO TV online, gratuit, oriunde te-ai afla, fără necesitatea unui abonament!
  • Disponibil pe orice device – laptop, tabletă, telefon mobil
  • Live PRO TV – dacă nu ești în fața televizorului, poți urmări PRO TV live, de oriunde te-ai afla
  • Conținut fresh – Conținutul producțiilor de pe canalele PRO TV este actualizat în fiecare zi și este disponibil pentru cel puțin șapte zile de la încărcarea pe protvplus.ro
  • Conținut exclusiv – fie că vorbim despre emisiuni sau seriale, pe protvplus.ro vei găsi video-uri speciale, pe care nu o să le vezi niciodată la TV!
  • Experiența utilizatorului este personalizată – în funcție de conținutul pe care îl urmărești, ai opțiunea de a continua de unde ai rămas și recomandări personalizate, în funcție de producțiile preferate

 

Oriunde ai fi, indiferent de oră, te bucuri gratuit de Românii au talent la o cafea, râzi cu fierbințenii în drum spre casă și trăiești Pe bune?! la înălțime! Show-urile, serialele și știrile tale preferate sunt acum gratuit online, pe platforma PRO TV Plus!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published

on

Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.

 

Despre Copilărie și Părinți

Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…

Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.

Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.

Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.

Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.

 

Despre iubire, bisexualitate

În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.

Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.

Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.

Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.

 

Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending