Connect with us

ALL MEDIA

Raluca Arvat a fost cucerită de Barcelona (galerie foto)

Published

on

 

Raluca Arvat, prezentatoarea Ştirilor Pro Tv din Sport, a fost cucerită de Barcelona, oraşul în care şi-a petrecut o săptămână de vacanţă alături de iubitul ei. ,,Am fost pentru prima dată în viaţă mea la Barcelona, dar ne-am promis că nu va fi ultima. Barcelona este un oraş fascinant, care te convinge să vrei să revii acolo. Atmosfera de poveste, creaţiile impresionante ale lui Gaudi şi parfumul romatic al oraşului – reţeta unică pentru ca Barcelona să fie unică, specială şi să vrei să o revezi iar şi iar.”, povesteşte vedeta Pro TV.

Chiar dacă a stat 7 zile în Barcelona şi a mers câte 10 ore pe zi pe jos, Raluca simte că mai are o mulţime de comori de descoperit în acest oraş: ,,Am bătut Barcelona în lung şi-n laţ cu autobuzul decapotabil şi ziua şi noaptea şi nu ne mai saturam”.

A rămas fără cuvinte atunci când a văzut Sagrada Familia, a savurat fiecare operă ce poartă semnătura lui Gaudi, s-a pierdut prin furnicarul de pe Rambla, a gustat din fructele ce ,,colorau” celebra Boqueria, a descoperit natura perfectă în Parcul Guell, a vizitat Palatul Regal şi s-a bucurat de pitorescul celebrelor fântâni care dansează: ,,Spectacolul de la miezul nopţii, cu apa interpret principal este aparte – feeria de culori şi jocul apei te duce cu gîndul la un vulcan mai degrabă decît la o fintina.”, povesteşte Raluca.

Norocul a făcut că prezentatoarea Ştirilor Pro Tv din sport să fie la Barcelona exact când s-a jucat meciul pentru Trofeul Juan Gamper chiar pe stadionul Camp Nou, astfel că Raluca a mai bifat o dorinţă veche neîmplinită până atunci:,,A fost extraordinară atmosfera pe stadion – erau 90 de mii de oameni care i-au aplaudat la maxim pe jucătorii Barcei şi cei ai Milanului, mai ales pe Ronaldinho, apaludat minute în şir de spectatori – a revenit acum cu Milan pe Camp Nou, locul acolo unde a jucat multe sezoane şi a scris istorie pentru Barca.”, spune cu pasiune Raluca.
Şi ca vacanţă în Barcelona să le aibă pe toate, raluca şi iubitul ei s-au bucurat câteva ore şi de mare şi plajă: a€œPentru că tot aveam marea atît de aproape, ne-am dus şi la plaja Barceloneta într-una din zile, chiar dacă numai pentru cîteva ore. Erau multe alte lucruri de văzut în Barcelona decît să stăm la plajă.”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending