Connect with us

DIGITAL

Ran Events Communication exersează creativitatea zi de zi

Published

on

Foto credit: Ran Events Communication
 

Industria filmului este într-o continuă dinamică. Şi campaniile de PR sunt la fel. Pentru că fără spectatori, filmele nu sunt complete. De la „Woman in Gold” (Femeia în aur), „The Imitation Game” (Jocul Codurilor) şi „Burnt” (Super Chef) şi până la The Avengers (Răzbunătorii) sau seria The Hobbit (Hobbitul), indiferent de scenariu şi publicul ţintă, toate filmele au în spate campanii complexe de PR şi media care se construiesc cu mult timp înainte. Şi nu mai este important să faci totul ca la carte, ci să găseşti acel cârlig în comunicare şi să alegi tacticile şi mesajele în funcţie de fiecare canal media şi de cei cărora li se adresează.

„Pentru fiecare film, provocarea este de a oferi publicului ţintă experienţe memorabile, pe măsura anvergurii sau specificului filmului. Promovarea începe cu câteva luni înainte de lansarea unui film şi presupune un mix de comunicare eficient şi de impact – PR, evenimente, proiecte speciale, publicitate convenţională şi neconvenţională, parteneriate media, social media. Multe detalii şi termene limită, creativitate şi viteză de reacţie care se traduc în ore şi munca unei echipe pasionate şi dinamice”, a declarat Andreea Zidaru (General Manager, Forum Film România).

Cele mai aşteptate filme ale toamnei acestui an beneficiază de campanii de PR creative, eficiente şi complexe, menite să atragă publicul în sălile de cinematograf. „James Bond: SPECTRE”, „Jocurile Foamei: Revolta – Partea a 2-a” (premiera pe 20 noiembrie) şi „Star Wars: Trezirea Forţei” (premiera pe 18 decembrie) sunt producţii care beneficiază de întreg arsenalul de PR – activări, evenimente şi proiecte speciale, mesaje tactice în online şi offline, materiale şi interviuri în exclusivitate, concursuri şi buzz în social media.

„În ultimii doi ani am realizat campanii de PR pentru un număr de aproximativ 40 de filme şi fiecare film înseamnă o nouă provocare din punct de vedere al comunicării. Există o complexitate de gusturi şi trebuie să avem permanent mesajele împachetate atractiv şi relevant pentru publicul ţintă. Este esenţial să găsim acele tactici care să capteze atenţia şi să fie memorabile, pentru a-i atrage pe spectatori la cinema. Iar cel de-al 24-lea film din seria James Bond ne-a provocat să venim cu o abordare creativă”, a spus Raluca Zamfir (Managing Partner, Ran Events Communication).

Cifrele pun în lumină efortul şi implicarea tuturor, de la actori la echipa de filmare şi producţie, de la marketing la PR. „SPECTRE” a debutat pe primul loc şi în box-office-ul românesc, având aproape 103.000 de spectatori în primul weekend de la lansare, şi a generat vânzări de bilete de aproape 509.000 de dolari – devenind şi filmul din seria James Bond cu cel mai bun opening weekend. Iar după doar o săptămână de la premiera românească, „SPECTRE” a depăşit deja 210.000 de spectatori.

SPECTRE

SPECTRE_Diana Enciu_Alina Tanasa

SPECTRE_presa

„SPECTRE” este cel de-al 24-lea film din celebra franciză britanică „James Bond” şi cel de-al patrulea film cu actorul Daniel Craig în rol principal, după „Casino Royale” (2006), „Quantum of Solace” (2008) şi „Skyfall” (2012).

În doar şapte zile de la premiera sa regală de la Londra, unde au participat şi Ducele şi Ducesa de Cambridge şi Prinţul Harry, „SPECTRE” a întrecut toate recordurile de box office din Regatul Unit şi a înregistrat încasări de aproximativ 63,8 milioane de dolari, devenind filmul cu cea mai bună deschidere din toate timpurile, în UK. Mai mult, filmul a debutat pe primul loc în box office în întreaga lume, având în primul weekend încasări de aproape 200 de milioane de dolari. „SPECTRE” a înregistrat încasări de 300 de milioane de dolari în mai puţin de două săptămâni, incluzând cele 73 de milioane de dolari de la premiera din SUA.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Lowe Group sarbatoreste 25 de ani de aniversare cu propria bere

Published

on

 

Care a fost cel mai tare chef pe care l-ai dat de ziua ta? Cele mai frumoase petreceri sunt cele pe care nu ți le amintești, dar la care știi sigur că te-ai distrat până târziu. Nu cred că ți-ai chemat prietenii în black tie la o locație extravagantă sau că ați dat noroc cu cea mai scumpă șampanie. Te-ai simțit atât de bine pentru că ai fost tu însuți și ai făcut ce-ți place cel mai mult.

La fel s-a simțit și Lowe Group de ziua lui. În jeanșii cool și cu converșii prin iarbă, a sărbătorit faptul că este #25YearsYoung. Și nu le-a dat prietenilor orice bere, ci un brand propriu creat special pentru aceasta aniversare.

Așa s-a lansat OBBerea, o băutură cu 100% branding Lowe Group. Într-o noapte de joi, la o petrecere în Grădina Eden, la care au venit peste 300 de invitați – angajați, parteneri de business, oameni de comunicare din media și advertising.

 „Celebram 25 de ani, suntem suficient de maturi să bem bere, dar și suficient de îndrăzneți să o producem pe a noastră J! Așa că, de ziua Lowe Group, ne-am gândit să le facem cinste’ prietenilor cu o băutură în ediție specială care celebrează tinerețea, curajul și unitatea, valori care au caracterizat încă de la început grupul nostru”, spune Veronica Savanciuc, Președinte & CEO, Lowe Group.

OBBerea este o bere nefiltrată produsă în 3 sortimente, special pentru Lowe Group, de către Berarium SRL Timișoara. Numele ei vine de la acronimul pentru One Big Band (OBB), platforma de comunicare internă care reunește echipele companiilor din acest holding. Băutura este îmbuteliată în sticle personalizate pentru fiecare agenție în parte – MullenLowe (advertising), Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Berea în ediție specială nu este destinată comercializării, fiind dedicată în exclusivitate angajaților și partenerilor Lowe Group, care o savurează în evenimentele interne și alte acțiuni ale grupului pe parcursul întregului an 2018.

 

Echipa de proiect:

Initiative: Dana Marinescu (project management);

MullenLowe: Manuela Gogu (Creație), Simina Zidaru (Copy), Alina Nechita (Art); Oana Popescu (BTL), Mihaela Rotariu (BTL), Dan Matache (BTL), Ionuț Maholea (BTL);

Golin: Alexandra Popa (PR); Oana Cojocaru (PR).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Centrade | Cheil Romania lanseaza DIA – un centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Published

on

 

Cheil Europa este agentia selectata de Samsung pentru a lansa DIA (Digital Intelligence and Analytics) – primul centru integrat de servicii digitale si de analiza a datelor.

Centrade | Cheil este mandra sa anunte ca acest centru de servicii, unic prin expertiza sa, care deserveste intreaga piata europeana, este localizat in Romania. In cadrul acestui nou parteneriat, agentia va oferi servicii de analiza datelor ce vor raspunde nevoilor de marketing digital ale Samsung, folosind cele mai noi instrumente analitice. Printre serviciile oferite se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor. Asadar, DIA devine principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana.

Echipa DIA din cadrul Centrade | Cheil include in prezent 19 de profesionisti foarte bine pregatiti, cu o experienta solida in analiza de date. Fiecare membru al echipei este calificat sa ofere informatii strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de continut, optimizare si strategia comerciala pe termen scurt si lung.

Cel mai mare avantaj al Centrade | Cheil este capacitatea sa de a oferi solutii de marketing personalizate, care raspund nevoilor clientilor, pe baza informatiilor obtinute din analiza de date. Agentia are deja o mare varietate de clienti in sud-estul Europei, oferind solutii digitale pentru Raiffeisen Bank, Toyota sau Carrefour.

“Ne bucuram ca am fost alesi sa construim centrul de analiza a datelor pentru Europa. Intelegem pe deplin provocarile din toate industriile cand vine vorba de analiza de date si credem ca informatiile obtinute sunt esentiale in demersul clientului de a-si depasi competitorii. Credem cu tarie ca organizatiile care vor fi capabile sa fructifice puterea datelor, vor castiga competitia pe viitor. Cu siguranta intelegem acest concept si suntem increzatori in puterea noului hub DIA din Romania. Scopul nostru este acela de a putea crea acea experienta perfecta pentru consumatori, folosind analiza de date. Acest nou hub este un pas urias in directia corecta.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe.

Centrade | Cheil ramane una dintre cele mai importante agentii din Romania, cu o gama larga de expertize si servicii axate pe reinventarea modului in care oamenii se conecteaza cu brandurile. Cunostintele de digital marketing deja acumulate in Centrade | Cheil vor oferi impulsul suplimentar necesar pentru a asigura interactiunea cu consumatorii la o scara mai larga folosind tehnologia, solutiile creative relevante si experienta intensa a consumatorului in retea, pentru a raspunde astfel nevoilor clientului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Promovare Google AdWords sau SEO? Lămuriri de la experții E-Advertising

Published

on

 

Promovarea în mediul virtual a devenit un aspect crucial, care poate să urce un business pe culmile succesului, dar care poate de asemenea să îl „îngroape”, atunci când nu există.

Metodele de promovare care se numără printre cele mai valoroase instrumente atunci când vine vorba de marketing digital sunt AdWords și SEO. Care este însă calea de urmat? Care dintre aceste metode este mai indicată? Câteva lămuriri ne-au oferit experții de la E-Advertising – agenție de digital marketing cu focus pe SEO recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite.

Câteva cuvinte despre promovarea prin Google AdWords

Este vorba despre o platformă de publicitate deținută de Google, pe care o pot utiliza agențiile de publicitate pentru a plasa anunțuri în paginile de rezultate în urma căutărilor efectuate pe Google, dar și în numeroase alte site-uri participante la programul AdWords. Atunci când vorbim despre promovare Google AdWords, vorbim practic despre un uriaș sistem în care advertiserii licitează pentru locurile de publicitate disponibile.

SEO – ce este și cum poate să ajute

Este vorba despre un proces complex, care vizează optimizarea website-urilor și/sau a paginilor web în vederea obținerii unor poziționări cât mai bune ale acestora în rezultatele oferite de motoarele de căutare pe cuvinte cheie specifice nișei pe care activează site-urile în cauză. Un website optimizat devine automat mai „prietenos” cu motoarele de căutare, care îl pot parcurge și indexa mai ușor, dovedindu-se în același timp mai util și mai relevant pentru utilizatori.

AdWords versus SEO – repere comparative

Pentru a lămuri pe deplin situația, specialiștii de la E-Advertising ne-au menționat două repere comparative între SEO și AdWords:

  • Traficul obținut din AdWords este plătit, în timp ce traficul provenit din SEO este gratuit. Unii ar putea contrazice această idee, însă explicația e simplă, chiar dacă și serviciile SEO presupun costuri. Diferența în acest caz constă în rezultatele de durată și traficul organic oferite de SEO, chiar și după încetarea colaborării cu o agenție specializată pe aceste servicii, spre deosebire de AdWords, care încetează să mai furnizeze trafic odată ce bugetul alocat se epuizează.
  • Promovarea Google AdWords oferă rezultate mai rapide decât SEO. Campaniile publicitare, odată realizate, reușesc să genereze rapid trafic targetat în funcție de interesele specifice ale utilizatorilor. Dacă se alege calea promovării prin SEO, poziționările bune în clasamentul Google și generarea de trafic necesită o perioadă mai îndelungată de timp și eforturi susținute în acest sens.

Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?

Răspunsul la această întrebare depinde de nevoile business-ului în cauză, după cum specifică și experții de la E-Advertising.

În situația în care se doresc rezultate rapide, ușor de cuantificat și monitorizat, în vederea vânzării, identificării de noi clienți sau chiar de testare a produselor și serviciilor, a alege promovare Google AdWords este o recomandare – în special pentru afaceri la început de drum sau care își doresc să atragă rapid trafic bine targetat.

Pe de altă parte, nu trebuie dată la o parte optimizarea SEO a site-ului. Folosirea marketingului prin continut, optimizarea acestuia pentru motoarele de căutare în vederea obținerii de trafic organic suplimentar și promovarea conținutului optimizat în mediile sociale (rețele de socializare sau social media) reprezintă o rețetă care poate aduce succesul pentru orice business care activează în online. Se va realiza astfel consolidarea afacerii, care va avea parte de rezultate și trafic organic pe termen lung, dacă măsurile implementate vor fi cele care pot avantaja business-ul, crescându-i valoarea în ochii motoarelor de căutare, dar și al utilizatorilor.

Scurtă concluzie

Pentru unii poate părea paradoxal, însă SEO și AdWords nu sunt de fapt concurenți. La întrebarea „Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?” răspunsul e unul simplu: AMBELE. Pe termen scurt, AdWords este un instrument de marketing digital care poate atrage trafic rapid, însă este nevoie și de SEO pentru a menține și a îmbunătăți pe termen lung rezultatele în ceea ce privește poziționările și traficul organic atras. Cei interesați de aceste servicii pot obține mai multe informații contactând reprezentanții E-Advertising – datele de contact pot fi găsite pe site-ul oficial e-advertising.co.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending