joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSRAPORT | Vizibilitatea in pubicitate a companiilor de telefonie mobila din Romania...

    RAPORT | Vizibilitatea in pubicitate a companiilor de telefonie mobila din Romania

    Orange, Vodafone şi Cosmote, principalii jucători pe piaţa locală de telefonie mobilă, se numără printre operatorii cu cel mai mare volum de publicitate înregistrat în prima jumătate a anului 2013, conform unui raport Media Trust, remis RADAR DE MEDIA. 

    MobileMarketing

    mediaTRUST prezintă vizibilitatea în publicitate a celor trei operatori în contextul în care, potrivit presei, Orange, Vodafone şi Cosmote au primit în luna iulie 2013, din partea ANCOM,  licenţele de utilizare a frecvenţelor radio. Totodată, cele două mari companii, Orange şi Vodafone au anunţat încheierea unui acord pentru partajarea infrastructurii de reţea.                                    

     Potrivit mediaTRUST, Orange este compania cu cea mai agresivă campanie de promovare, cu 22.249 de reclame difuzate în primele şase luni ale anului.Vodafone ocupă locul doi cu 21.040 de reclame, iar Cosmote se situează pe locul trei cu 11.590 de reclame.

    În intervalul 1 ianuarie – 30 iunie 2013, mediile de difuzare preferate de către cele trei companii sunt televiziunea (44.390 reclame), urmată de radio (9.805 reclame) şi presa scrisă (684 reclame).

    Orange România este reţeaua de telefonie mobilă cu cele mai multe reclame înregistrate 22.249, şi un rate card de aproximativ 59 milioane de euro. Orange a ales să-şi desfăşoare campania de promovare în principal la posturile TV Antena 1 (2.039 reclame), Sport.ro (1.780 reclame) şi România TV (1.636 reclame). Kiss FM a difuzat în intervalul analizat 1.621 de reclame, iar PRO FM – 817 reclame.

    Operator

    mediu

    nr.spoturi

    cost euro

    ORANGE

    Presă

    378

    1.383.289

    Radio

    5255

    1.540.431

    TV

    16616

    56.559.534

     

    Al doilea operator ca număr de reclame înregistrate este Vodafone România, cu 21.040 de reclame şi un rate card de aproximativ 34 de milioane de euro. Reţeaua de telefonie a ales să difuzeze cel mai mare număr de reclame la posturile TV Antena 2 (2.668 reclame), GSP TV (2.569 reclame) şi Sport.ro (2.146 reclame). Kiss FM a difuzat 1127 reclame, iar PRO FM – 971.

    Operator

    mediu

    nr.spoturi

    cost euro

    VODAFONE

    Presă

    304

    1.172.749

    Radio

    3765

    897.385

    TV

    16971

    32.711.072

     

    Cosmote România este al treilea mare operator de telefonie care a înregistrat 11.590 de reclame în primele şase luni ale anului, cu un rate card de 30 milioane de euro. Campania de promovare a Cosmote a fost mai agresivă la PRO TV (2.208 reclame), Antena 1 (1.787 reclame) şi Sport.ro  (1.377 reclame). Kiss FM a difuzat 1.621 reclame, PRO FM – 817, iar Radio 21 a difuzat 639 de reclame.

     

    Operator

    mediu

    nr.spoturi

    cost euro

    COSMOTE

    Presă

    2

    4,623

    Radio

    785

    229,961

    TV

    10803

    30,084,837

     

    Raportul a fost întocmit pe baza rezultatelor monitorizării a peste 1.600.000 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, din care peste 75.000 au fost clasificate la categoria telecomunicaţii. 

     

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttp://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente