HomeLIFE STYLERadiografie: ''Rataciţi in Panama'' o aventură scumpă dar fară audienţă

Radiografie: ''Rataciţi in Panama'' o aventură scumpă dar fară audienţă

Show-ul Rataciti in Panama de la Kanal D a luat sfarsit saptamana aceasta fara sa se evidentieze intr-un fel sau altul. Mai bine zis a trecut neobservat. In finala ce a avut loc Luni , emisiunea „Rataciti in Panama” a inregistrat doar 1,1 puncte de rating, adica locul 8 in top 10 audiente. Marele Preimiu in valoare de 50.000 de mii de euro a fost castigat de Aly, fost concurent Big Brother (Prima tv).

Sa ne aducem aminte de inceputurile show-ului prezentat de Andrei Gheorghe!

Concurentii vedete ai show-ului cu siguranta nu au facut furori in randul telespectatorilor.

Cornel Pasar, Ramona Gabor, CRBL, Silvia (De la Vegas), Ionut Atodiresei si Jasmine, dansatoarea din buric au fost vedetele show-ului.

Cei sase au indurat conditii inumane si s-au supus unor riscuri nebanuite trecand prin probele de pe Insula Condamnatilor si Insula Sperantei pentru a ajunge pe Insula Paradisului. In urma cu o saptamana, dupa un drum de 38 de ore, Pasat, Silvia si Atodiresei s-au intors in tara storsi de puteri dupa aventura vietii lor.

Show-ul Rataciti in Panama a fost difuzat zilnic la Kanal D, avand in toatal peste 60 de episoade. Conform Pagina de Media show-ul a inregistrat in medie pe emisiune doar 0,9 rating.

Cifra este apropiată de media programului. Astfel, o medie pe cele aproximativ 60 de emisiuni Rătăciţi în Panama arată o audienţă pe ediţie de aproximativ 105.000 telespectatori (0,9 rating).


Pentru aceasta productie impresionanta a lucrat o echipa de columbieni si romani ce a insumat peste 150 de persoane.

Dupa mai bine de 15 ore de zbor, concurentii au ajuns cu bine in Panama, unde au fost luati in primite de camerele de filmat. Practic, primul “Motor” al show-ului “Rataciti in Panama” s-a dat chiar pe aeroportul Bocas del Toro.

La sosire, Andrei Gheorghe (prezentatorul show-ului) le-a spus concurentilor ce ii asteapta: “Aventura care va asteapta o sa fie una dintre cele mai dure prin care ati trecut, dar, in acelasi timp, o sa fie una si extrem de interesanta, o experienta pe care va asigur ca nu o veti uita niciodata”. Pentru concurs, cei 18 concurenti nu au voie sa aiba la ei decat: un tricou, o pereche de pantaloni, o pereche de incaltaminte si lenjeria intima.

Producţia a fost realizată de casa de producţie Paprika TV în colaborare cu casa de producţie BE TV din Columbia, producătorul formatului original “Desafio”, difuzat cu succes de peste 5 ani de televiziunea Caracol TV din Columbia. La realizarea proiectului a fost prezentă pe platourile de filmare o echipă de 250 de membri, dintre care peste 120 de columbieni, 10 români şi restul din Panama, Mexic sau Argentina. Toată echipa de producţie a staţionat timp de şase săptămâni în Insula Colon din arhipelagul panamez Bocas de Toro din Marea Caraibelor.

S-a filmat în fiecare zi cu minim 6 camere, însă în mod curent se filma cu 12 camere fixe, o macara şi trei-patru camere mobile. În plus au existat filmări subacvatice, filmări din elicopter sau filmări pe timp de noapte. S-a filmat în regim de zi-lumină. Concurenţii erau filmaţi aproape 24 de ore din 24, iar pe platoul de filmare se lucra în medie 8-10 ore pe zi, pentru că în fiecare zi trebuia construit un nou platou, un nou joc pentru ziua respectivă de filmare.

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Latest comment
  • cred ca s-a distrat de minune gheorghe pe acolo!

Lasă un răspuns