Connect with us

ALL MEDIA

Razboiul uratelor cu lumea

Published

on

Stiti perechile alea bizare, atat de bizare incat pare ca cineva a dat cu banul, a jucat poker beat, drogat si impotent fiind, ca hazardul s-a prapadit de ras cand i-a creat? Alea cu el chipes, bun de pozat in Esquire si ea, ceva mai frumoasa decat dracu’? Asta ca sa inversez o vorba din popor. Ei, eu am mai multe exemple in jurul meu. Numai ca nu ma intereseaza atat incalceala itelor lipsei de echitate in lumea asta, cat reactiile celorlalti. Mai mult ale celorlalte.

Se stie ca un barbat si frumos si instarit e mai ceva ca fata morgana. E El Dorado. Visul tuturor mamelor de fiice. Suspinul batranelor si oftatul pensionarelor de pe strada. Ei, si cand baiatul frumos ca bradul, cu patretele, perspective si priviri otelite din ochi albastri (am vazut ca exista o obsesie legata inclusiv de culoarea irisului – aspect care mie mi se pare complet la fel de relevant ca forma unghiei de la degetul mic de la picioare) apare avand atarnata de brat o femela de nota 5, sa zicem, lumea intra in soc. Cum se poate, cum cu aia, de ce, de ce exista cutremure, gandaci de bucatarie si toalete publice care miros urat, de ce fetele urate se aleg cu baieti frumosi, ce traume o avea saracul?

Acum n-am sa incep cu discursul acela “toti suntem frumosi, el dovedeste ca e profund si ca vede frumusetea dinauntru, cea importanta, esentiala, covarsitoare, singura care conteaza”. Astea sunt basme de consolat oamenii urati. Nu cred ca cineva a avut vreodata indrazneala sa-i spuna lui Woody Allen, de pilda, ce barbat chipes este. Nu de alta, dar ar fi primit un raspuns muscator, pe seama ipocriziei sale. La fel, nu cred ca cineva i-ar spune lui Whoopy Golberg ce minunatie de femeie este si cum ca ar trebui sa apara in reclame la lenjerie. Pe mine unul nu ma intereseaza de ce baietii astia isi achizitioneaza femei urate. Cand femeia urata insa se dovedeste si proasta, atunci se schimba placa.


Recunosc: iertam mai usor o femeie frumoasa, dar rea, decat una urata si proasta. N-am sa ma opresc insa la acest nivel superficial al observatiei. Lucrurile se complica insa atunci cand urata devine disperata. Imi dau seama ca pentru o femeie este vital sa fie placuta fizic si atunci cand natura uita sa-ti arunce, la nastere, un coeficient de atractivitate onorabil, este destul de probabil sa o ia razna. Dar n-am vazut urate mai disperate si mai incrancenate decat cele care au acasa un baiat, sa-i zicem, cu potential.

Vedeti voi: cand o privire din aia otelita se opreste asupra lor, ele striga in gand „Razbunare! In sfarsit!”. Toate viata au stat in intuneric, in colturi umbrite, au tacut, au inghitit, au suspinat. Se tarau si strangeau ban pe ban pentru o operatie estetica, sperand ca bisturiul sa corecteze inechitatea, nedreptatea facuta de natura. Ca nu stiu daca ati observat, dar prin clinici nu au acces neaparat cele care chiar au nevoie, ci cele la care nedreptatea este una minora, total neglijabila. Ce sa spun! Vrei nasul cu un milimetru mai la dreapta cand pe lumea asta exista nasuri care aproape ajung la maxilar si urechi ce atarna in spate, pe gat sau in sus, spre ceafa! Visau la ziua in care vor arata lumii ca sunt si ele eligibile pe piata.

Ei si cand baiatul ala le cere numarul de telefon, lor nu le vine sa creada. Nu sunt obisnuite. Si plutesc in starea aceasta de mirare perpetua timp de vreo cateva zile. Dupa care se trezesc.
Acu’ e acu’. Dupa trezire, urmeaza privitul in oglinda. El si ea. Ea si el. Pe rand. Cautarea de motivatii ascunse. Munca de detectivistica. Trebuie sa afle ce anume l-a impins pe el catre ea. Nu afla, dar intre timp devine constienta de faptul ca el e o prada la care saliveaza si alte vanatorese. Unele care au niste gloante cu numar mai mare la telefon, cu dioptrii mai putine la ochelari, cu fese care nu ocupa chiar doua scaune la cinema. Si cu cat se gandeste mai mult, cu atat panica e mai mare.

Incepe sa se lipeasca de el. Din ce in ce mai mult, cu adezivi nemaipomeniti si nemaivazuti, luati de prin cartiere marginase. Instaleaza tehnica moderna de urmarire. Loveste, impinge, se fofileaza in toate sectoarele vietii lui. Cauta sa se imprieteneasca cu sefii si cu colegii. Mituieste portari si menajere. Lupta pe mai multe planuri. Incearca aliante cu alte urate. Se pun bazele informale ale unei fratii. Are permanent o lesa in maneca si ea se scurteaza vazand cu ochii. Noaptea isi ascute planurile si simturile. Este mai eficienta decat un radar in a detecta frumusetea care ar putea aparea, accidental, in viata lui.

Ai crede ca o urata ar fi atat de recunoscatoare, atat de constienta de faptul ca traieste un miracol incat n-ar comite asemenea barbarii. Te-ai insela.
Daca ma gandesc la basme, chiar si de acolo putem trage niste invataminte. Surorile Cenusaresei. De ce credeti ca o tineau ponosita si la frecat de podele? De ce credeti ca nu o luau la bal? Ca sa nu aiba printul termen de comparatie. Ei, uratele despre care va vorbesc, daca ar putea, ar arunca acid clorhidric in ochii baiatului cu potential. Pentru ca, odata ce s-a oprit privirea otelita asupra lor, nu vor sa mai poposeasca asupra nimanui altcuiva. In plus, n-am vazut fiinte care sa jubileze mai mult cand dau altele gres. Sunt in stare sa vaneze orice fir stramb din sprancenele uneia, sa detecteze cu ochi de vultur plesuv orice pata, chiar si cat varful unui ac, orice cuta. Uratele au privirea experimentata, ascultati-ma pe mine.

Mda, cred ca nu am fost tocmai corect politic. Poate ar fi trebuit sa folosesc sintagma “persoane dezavantajate din punct de vedere estetic”, sau “persoane cu dizabilitati de sex-appeal”. Dar era prea lung si nu-mi sta in caracter.
Hai nu va suparati. Stiti ca nu aspectul conteaza, zanelor! Lanturile de saloane, coafuri si magazinele de cosmetice sunt doar o iluzie si in curand vor da faliment!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

UPC România introduce canalul de filme Epic Drama în grila de programe

Published

on

UPC România introduce pe 12 iunie în grila de programe canalul TV Epic Drama. Canalul de filme este disponibil pentru toți clienții UPC care beneficiază de pachetele digitale Play Familia sau Play Maxim.

Programele Epic Drama aduc în prim plan evenimente grandioase, personaje de excepţie şi drame, iar mai mult de jumătate din seriale sunt producţii noi, de după 2014. Noul canal TV va oferi acces 24 de ore pe zi la o varietate de seriale de genuri diferite: război, mister, politică, adaptări literare, acţiune, aventură sau istorie.

 „Ne dorim să le oferim clienților noștri cea mai bună experiență de divertisment investind în permanență în diversificarea conținutului TV. Extindem grila de programe UPC cu noul canal Epic Drama care oferă filme seriale în exclusivitate pe piața din România. În acest moment, avem un mix de canale TV care acoperă nevoile întregii familii și vom continua să lansăm titluri relevante pentru piața locală.” a declarat Bogdan Bucurei, Head of Customer Propositions & Content UPC CEE.

Abonații UPC îi vor putea urmări pe Jonathan Rhys Meyers, Henry Cavill, Maria Doyle Kennedy, Natalie Dormer sau Aidan Turner în cele mai noi producţii de televiziune difuzate de Epic Drama.

Premierele din această vară includ serialul premiat Tannbach, care spune povestea oraşului cu acelaşi nume, prins între comunism şi democraţie, în perioada care a urmat celui de-al Doilea Război Mondial şi până la construirea zidului Berlinului.

Dinastia Tudorilor, cu o distribuţie de excepţie, prezintă domnia unuia dintre cei mai cunoscuţi monarhi din istorie, Henric al VIII-lea, dar şi viaţa sa tumultoasă.

În iulie, publicul va putea urmări Noua Colecţie, o poveste despre succes şi preţul acestuia, într-o perioadă foarte importantă pentru istoria Franţei. Un imperiu al modei ia naştere în Paris, în anul 1947, chiar atunci când oraşul îşi revine după încercările războiului.

X Company urmăreşte poveştile a cinci tineri recruţi ce vor deveni agenţi în lumea periculoasă a spionajului şi operaţiunilor secrete din cel de-al Doilea Război Mondial.

Benjamin Groocock, VP Commercial Affairs al Viasat World, declară: “De la sfârşitul anului trecut, Epic Drama a devenit un canal must-have pentru operatorii care își doresc să aibă un avantaj major din punct de vedere al conţinutului în acest climat media din ce în ce mai provocator. Cu o grilă de conţinut aleasă cu grijă, Epic Drama este deja un succes pentru publicul din România, Polonia şi Ungaria şi aşteptăm cu nerăbdare să construim mai departe succesul acestul canal şi să îl oferim clienţilor UPC din toate aceste teritorii. Relaţia noastră îndelungată se va dezvolta odată cu lansarea Epic Drama, care se alătură celorlalte canale pe platformele UPC. Suntem încrezători că publicul va continua să se bucure de conţinutul de excepţie oferit, care se află la dispoziţia sa oricând.”

Epic Drama este disponibil în aplicația Horizon Go, astfel încât utilizatorii pot urmări oriunde și pe orice device conținutul preferat. De asemenea, cu funcția Replay de la Horizon pot viziona programele timp de 7 zile de la difuzare.

Epic Drama HD este disponibil la numărul 116 din EPG, iar Epic Drama SD la numărul 115, în pachetele Play Familia și Play Maxim.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending