Connect with us

AUDIENȚE TV

Realitatea TV a încheiat anul în top 4 audiente

Published

on

 

Audienţele-record de la alegerile locale şi cele generale, precum şi tumultul vieţii politice autohtone i-au asigurat postului de ştiri un loc în spatele fruntaşelor PRO TV, Antena 1 şi Acasă TV.

Peste 100.000 de români au urmărit, zi de zi, anul trecut, programele postului de ştiri Realitatea TV. La nivel urban, cei 108.000 de telespectatori zilnici au adus Realităţii TV o cotă de piaţă de 5,1%. Potrivit datelor furnizate de GfK, topul acestui an este condus de PRO TV, care a adunat o medie anuală de 298.000 de telespectatori pe zi (14,1% cotă de piaţă), urmat de Antena 1 (205.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,7%) şi Acasă TV (162.000 de telespectatori şi 7,7 procente cotă de piaţă). Realitatea TV este urmată în clasamentul anului tocmai încheiat de TVR 1 (106.000 telespectatori), Prima TV (95.000), Kanal D (84.000), OTV (75.000) şi Antena 3 (68.000).

Cele mai consistente creşteri înregistrate de Realitatea TV de-a lungul anului 2008 coincid cu evenimentele politice majore din România: alegerile locale din luna iunie, dar şi cele parlamentare, desfăşurate la sfârşitul lui noiembrie.

Ratingul a urcat sensibil şi pe parcursul alegerilor prezidenţiale din Statele Unite, în zilele care au urmat exploziei de la mina Petrila, dar şi în momentul în care Theodor Stolojan a renunţat la fotoliul de premier al României.

Turul doi al alegerilor locale s-au tradus pentru Realitatea TV în 155.000 de telespectatori, televiziunea devenind cel mai urmărit post de ştiri pe parcursul zilei în care România îşi alegea primarii în fiecare localitate. Începutul lui noiembrie, care a coincis cu alegerea primului preşedinte de culoare din istoria SUA, a adus postului de ştiri o altă creştere spectaculoasă de rating: 133.000 de telespectatori şi locul doi, în spatele Antenei 1.

Primul vârf de rating atins de postul de ştiri anul trecut a fost consemnat câteva săptămâni mai târziu, odată cu explozia de la mina din Petrila. 465.000 de telespectatori au ales să urmărească firul evenimentelor la Realitatea TV pe 16 noiembrie. Ultima strigare la urne a anului, cea de la alegerile parlamentare, a mai însemnat o nouă poziţie de lider pentru Realitatea TV. Pe 30 noiembrie, primele estimări de la urne făcute de Realitatea TV imediat după ora 21.00 au avut o audienţă de 7,7%, adică 879.000 de telespectatori din mediul urban, devansând atât PRO TV, cât şi Antena 1.

Realitatea TV a fost lider de piaţă şi pe ultima sută de metri a anului trecut, odată cu schimbarea premierului. Pe 14 decembrie, aproape 300.000 de români au urmărit în fiecare minut la Realitatea TV cele mai noi informaţii legate de renunţarea la funcţia de prim-ministru a lui Stolojan şi numirea lui Emil Boc.

Decembrie pe podium

Ultima lună a anului a fost cea mai productivă din acest an pentru Realitatea TV în materie de telespectatori ţinuţi în faţa micilor ecrane. Cu o medie zilnică de 171.000 de telespectatori din mediu urban, Realitatea TV a fost devansată în clasamentul lunii decembrie doar de PRO TV (369.000 de telespectatori) şi Antena 1 (280.000 de telespectatori). Potrivit datelor GfK, postul de ştiri a întrecut Acasă TV (161.000 de telespectatori), Kanal D (121.000) şi Prima TV (114.000).

“Motivele creşterii audienţei sunt adecvarea programelor noastre la temele cerute de telespectatori (exemplul campaniei pe subiectul taxei auto), folosirea conţinutului trimis de telespectatori ca suport editorial (exemplul emisiunii «Martor Ocular», cu mii de poze şi filme trimise de oameni cu şmecherii din trafic) şi echilibrul şi onestitatea în abordarea temelor politice. Plus inventivitatea şi efortul pus pe producţiile în mijlocul evenimentelor-cheie precum inundaţii sau şedinţe în Parlament”, explică această creştere Cătălin Popa, director executiv Realitatea TV.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit Gospodar fără pereche

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Telespectatorii au urmărit ieri seară primul contact al potențialelor gospodine cu traiul la țară și adaptarea la condițiile puse la dispoziție de gospodari. Fiecare gospodar s-a organizat cum a putut mai bine, însă fetele nu prea au avut răgaz și au fost puse la treabă imediat! Tomiță Stănilă s-a întors acasă dezamăgit că nu și-a găsit o fată pe placul lui și a reluat activitatea sperând că soarele va răsări și pe strada lui din Săcădate.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.8 puncte de rating și 19.2% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 6.4 puncte de rating și 18.1% share. Peste 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 21:01, aproximativ 2 milioane de telespectatori au urmărit aventurile gopodarilor.

Alin Bobină a fost un adevărat gentleman și le-a ajutat pe Simona și Laura cu bagajele. Pretențiile fetelor au fost îndeplinite până la ultimul detaliu, iar întâlnirea cu părinții lui a decurs de minune. Simona și Laura au avut parte de un mic răgaz de acomodare la noul spațiu, iar Alin a încercat să le facă să se simtă bine, dar să nu se împrietenească prea tare.

În casa fraților Boar este aglomerație mare! Cele patru fete ale lui Vasile și cu cele două fete ale lui Adrian au umplut toată gospodăria! Adrian le-a învățat pe Adina și Elena cum să conducă tractorul, iar Vasile le-a oferit fetelor o experiență off-road până sus la fermă unde au trebuit să hrănească porcii și să îmbăieze oile. Cristina și Adina au avut primul conflict, după ce Vasile a pupat-o pe Adina, iar Amalia și Alexandra i-au ținut partea Cristinei.

Nici la Dan Dicu în gospodărie nu domnește liniștea! Rodica și Elena nu se reușesc să se înțeleagă deloc, iar conflictele dintre ele nu contenesc nicio clipă. Atmosfera din casă este de permanentă tensiune, iar Dan se străduiește să creeze un echilibru. Singura care nu i-a parte la conflicte este Mihaela.

Dorin Nacreală le-a întâmpinat pe Alexandra și Geanina cu buchete de flori și le-a făcut cunoștință cu mama lui, care și-a dorit foarte mult să le cunoască. Când au fost puse la treabă, cele două nu s-au descurcat de minune, iar glumele lor deplasate au fost pedepsite de Dorin.  Marin, fostul gospodar din sezonul trecut, a trecut pe la Dorin pentru a-i da câteva sfaturi ca între vecini. Anamaria Prodan a venit și ea în vizită la Dorin pentru a vedea cum se descurcă cele două fete.

Săptămâna viitoare aventurile gospodarilor continuă, iar telespectatorii vor vedea cum evoluează relația dintre fete și băieți, dar și cum se descurcă ceilalți gospodari cu fetele lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul prezentat la România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, la România, te iubesc!, telespectatorii au văzut pe larg poveștile cutremurătoare ale femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu și pierderea statutului social pe care îl aveau în țară, a primit de la specialiști denumirea Sindromul Italia și din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.7 puncte de rating și 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2,  ANTENA 1, care a obținut 1.9 puncte de rating și 9.4% share.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă din țara nostră. Giganții din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: 1.2 milioane de români au urmărit aseară show-ul Ninja Warrior România!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Români din toate colțurile țării au sfidat limitele aseară, în cea de-a treia ediție Ninja Warrior România. 10 dintre ei au reușit să supraviețuiască celui mai provocator traseu cu obstacole din lume și acum ocupă un loc în semifinale.

Bogdan Pascal, Rareș Paraschivu, Bogdan Boboc, Victor Drăgoi, Viorel Pălici, Doru Moiș, Szilard Deak, Emanuel Gavriluț, Ionuț Trandafir și Andrei Covrig sunt cei care merg mai departe și vor încerca să pună mâna pe marele premiu în valoare de 100.000 de euro, dar și pe titlul de Ninja Warrior.

Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat 6.7 puncte de rating și 18.2% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 5.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, peste 1.2 milioane de români au urmărit competiția, iar în minutul de aur de la ora 20:44, peste 1.7 milioane de telespectatori trăiau alături de concurenți emoțiile competiției.

Alți 45 de războinici se pregătesc să sfideze limitele în ediția din această săptămână, însă doar 10 dintre aceștia vor ocupa un loc în semifinalele Ninja Warrior România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending