Connect with us

ALL MEDIA

Realitatea TV in pericol sa nu mai emita. Iata ce spune Cosmin Gusa

Cosmin Gusa, principalul actionar al postului de televiziune de stiri, Realitatea TV a explicat aseara intr-o emisiune TV situatia catrastrofala in care se afla postul. Mai mult Gusa explica de ce masuratorile de audienta nu avantajeaza deloc postul Realitatea TV, care potrivit Kantar Media se afla la nivelul publicului national, in luna iunie, pe locul 17

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Cosmin Gusa, principalul actionar al postului de televiziune de stiri, Realitatea TV a explicat aseara intr-o emisiune TV situatia catrastrofala in care se afla postul. Mai mult Gusa explica de ce masuratorile de audienta nu avantajeaza deloc postul Realitatea TV, care potrivit Kantar Media se afla la nivelul publicului national, in luna iunie, pe locul 17, detalii aici

 

Iata ce declaratii a facut principalul actionar al postului de televiziune REALITATEA TV, potrivit site-ului realitatea.net. 

  • La Realitatea TV suntem intr-un pericol cvasimortal de a nu mai putea functiona. Mizele noastre nu au fost potrivite pentru cei care ne-au purtat de grija. Suntem intr-o mare problema in care nu mai putem sa ne achitam darile, contractele de chirie, de utilitati. Presa a ajuns in acest stadiu. Realitatea este prima amenintata, in conditiile in care oamenii ne aplauda, dar nu au ce face, pentru ca trebuie sa plateasca abonamentul la TVR, pe noi nu au cum sa ne ajute.

 

  • Un sistem diabolic din Romania face ca masuratorile de audienta in baza carora se castiga venituri din publicitate sa fie pervertit; nimeni sa nu faca nimic de atatia ani. Audientele din timpul zilei se masoara doar la domiciliu. Oamenii ne urmaresc nu doar in case, ci si pe Internet, la radio, la birou sau in localuri publice unde nu se masoara. Suntem intr-un pericol mortal sa trebuiasca sa inchidem entitatea si sa nu mai putem sa ne onoram costurile din motive care nu tin de calitatea emisiei, ci de sistemul din Romania care nu se inrgijeste de mass-media sau de opinia corecta”

 

  • In Romania au dus-o bine in ultima vreme televiziunile care au facut fratie cu puterea, dar Realitatea TV a fost o televiziune antiguvernamentala mereu, a mai precizat consultantul politic, explicand ca „guvernele din ultimii ani au batjocorit romanii si datoria Realitatea TV a fost mereu sa critice guvernul. N-am fost ca alte televiziuni sa putem sa beneficiem de fonduri care sa ne dea posibilitatea sa traim a la long. Am trait natural si au actionat acolo unde am putut sa traim natural. Realitatea e in pericol iminent sa nu mai poata emite. Nu mai exista fondurile potrivite si nici prietenii nostri, care spun ca ne sunt prieteni, nu mai pot sa faca aceste eforturi legale pentru a ne ajuta ca sa ducem mai departe un demers dezinteresat”. Realitatea a fost „mostenita” in urma unor datorii mari, fiind perdanta unor jocuri de afaceri care au dus-o in situatia de insolventa, a mai completat acesta. […]

 

  • „Am privit cu mare speranta aparitia lui Ciolos ca prim-ministru, cu Vasile Dincu secundandu-l. I-am sugerat lui Ciolos ca un lucru foarte important pentru el, ca premier tehnocrat, ar fi sa intareasca transparenta instiututionala prin consolidarea mass-media. I-am spus sa se uite cu atentie la felul in care operatorii de cablu isi fac veniturile pe barba Realitatea TV, Antena 3, Romania TV, B1TV si care nu platesc nimic acestor televiziuni, dar incaseaza bani de la romani in baza interesului romanului de a fi informat; in contrapartida cu alte televiziuni care il taxeaza pe cablist si care pentru audienta de zeci de ori mai mica iau bani fara sa-i merite, pentru ca televiziunile de stiri fac ceva pentru romani si nu primesc nimic, iar celelalte, care sunt optionale si care vorbesc despre natura, mediu etc. primesc bani de la romani. Asta a fost o cerinta a mea… sa vada cum poate sa consolideze televiziunile si site-urile de stiri care sunt responsabile in baza audientei si a lucrurilor pe care acestea le fac, luand de la cel care face sute de milioane de euro pe an si dand in partea cealalta si in paralel sa se uite la banii cheltuiti aiurea, apropos de televiziunea nationala si de radioul national”, a mai declarat Cozmin Gusa, adaugand ca „marea dezamagire legata Dacian Ciolos este ca nu a facut nimic… nici macar acest lucru al consolidarii mass-media si al libertatii de exprimare – fiecare televiziune de stiri reprezentam o anumita categorie din societate care se simte bine uitandu-se la noi -. Nu l-a interesat aceasta latura care e latura ce a declansat fenomenul #Colectiv, in urma caruia Ciolos si Tudorache au venit la putere. Din limuzinele in care ei circula astazi si se uita superior la romani au venit in urma unor procese de mediatizare corecta care s-au facut la Realitatea TV”.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending