Connect with us

ALL MEDIA

Realitatea TV in pericol sa nu mai emita. Iata ce spune Cosmin Gusa

Cosmin Gusa, principalul actionar al postului de televiziune de stiri, Realitatea TV a explicat aseara intr-o emisiune TV situatia catrastrofala in care se afla postul. Mai mult Gusa explica de ce masuratorile de audienta nu avantajeaza deloc postul Realitatea TV, care potrivit Kantar Media se afla la nivelul publicului national, in luna iunie, pe locul 17

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Cosmin Gusa, principalul actionar al postului de televiziune de stiri, Realitatea TV a explicat aseara intr-o emisiune TV situatia catrastrofala in care se afla postul. Mai mult Gusa explica de ce masuratorile de audienta nu avantajeaza deloc postul Realitatea TV, care potrivit Kantar Media se afla la nivelul publicului national, in luna iunie, pe locul 17, detalii aici

 

Iata ce declaratii a facut principalul actionar al postului de televiziune REALITATEA TV, potrivit site-ului realitatea.net. 

  • La Realitatea TV suntem intr-un pericol cvasimortal de a nu mai putea functiona. Mizele noastre nu au fost potrivite pentru cei care ne-au purtat de grija. Suntem intr-o mare problema in care nu mai putem sa ne achitam darile, contractele de chirie, de utilitati. Presa a ajuns in acest stadiu. Realitatea este prima amenintata, in conditiile in care oamenii ne aplauda, dar nu au ce face, pentru ca trebuie sa plateasca abonamentul la TVR, pe noi nu au cum sa ne ajute.

 

  • Un sistem diabolic din Romania face ca masuratorile de audienta in baza carora se castiga venituri din publicitate sa fie pervertit; nimeni sa nu faca nimic de atatia ani. Audientele din timpul zilei se masoara doar la domiciliu. Oamenii ne urmaresc nu doar in case, ci si pe Internet, la radio, la birou sau in localuri publice unde nu se masoara. Suntem intr-un pericol mortal sa trebuiasca sa inchidem entitatea si sa nu mai putem sa ne onoram costurile din motive care nu tin de calitatea emisiei, ci de sistemul din Romania care nu se inrgijeste de mass-media sau de opinia corecta”

 

  • In Romania au dus-o bine in ultima vreme televiziunile care au facut fratie cu puterea, dar Realitatea TV a fost o televiziune antiguvernamentala mereu, a mai precizat consultantul politic, explicand ca „guvernele din ultimii ani au batjocorit romanii si datoria Realitatea TV a fost mereu sa critice guvernul. N-am fost ca alte televiziuni sa putem sa beneficiem de fonduri care sa ne dea posibilitatea sa traim a la long. Am trait natural si au actionat acolo unde am putut sa traim natural. Realitatea e in pericol iminent sa nu mai poata emite. Nu mai exista fondurile potrivite si nici prietenii nostri, care spun ca ne sunt prieteni, nu mai pot sa faca aceste eforturi legale pentru a ne ajuta ca sa ducem mai departe un demers dezinteresat”. Realitatea a fost „mostenita” in urma unor datorii mari, fiind perdanta unor jocuri de afaceri care au dus-o in situatia de insolventa, a mai completat acesta. […]

 

  • „Am privit cu mare speranta aparitia lui Ciolos ca prim-ministru, cu Vasile Dincu secundandu-l. I-am sugerat lui Ciolos ca un lucru foarte important pentru el, ca premier tehnocrat, ar fi sa intareasca transparenta instiututionala prin consolidarea mass-media. I-am spus sa se uite cu atentie la felul in care operatorii de cablu isi fac veniturile pe barba Realitatea TV, Antena 3, Romania TV, B1TV si care nu platesc nimic acestor televiziuni, dar incaseaza bani de la romani in baza interesului romanului de a fi informat; in contrapartida cu alte televiziuni care il taxeaza pe cablist si care pentru audienta de zeci de ori mai mica iau bani fara sa-i merite, pentru ca televiziunile de stiri fac ceva pentru romani si nu primesc nimic, iar celelalte, care sunt optionale si care vorbesc despre natura, mediu etc. primesc bani de la romani. Asta a fost o cerinta a mea… sa vada cum poate sa consolideze televiziunile si site-urile de stiri care sunt responsabile in baza audientei si a lucrurilor pe care acestea le fac, luand de la cel care face sute de milioane de euro pe an si dand in partea cealalta si in paralel sa se uite la banii cheltuiti aiurea, apropos de televiziunea nationala si de radioul national”, a mai declarat Cozmin Gusa, adaugand ca „marea dezamagire legata Dacian Ciolos este ca nu a facut nimic… nici macar acest lucru al consolidarii mass-media si al libertatii de exprimare – fiecare televiziune de stiri reprezentam o anumita categorie din societate care se simte bine uitandu-se la noi -. Nu l-a interesat aceasta latura care e latura ce a declansat fenomenul #Colectiv, in urma caruia Ciolos si Tudorache au venit la putere. Din limuzinele in care ei circula astazi si se uita superior la romani au venit in urma unor procese de mediatizare corecta care s-au facut la Realitatea TV”.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending