Connect with us

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. Dragonul își arată colții: record de audiență pentru ”Asia Express”! Antena 1 este lideră pe publicul urban si comercial!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 26 martie, emisiunea “Asia Express – Drumul Dragonului”, de la Antena 1 a înregistrat cele mai mari audiențe de la lansare, conform datelor furnizate de Kantar Media. 

Antena 1 s-a clasat pe primul loc atât în targetul urban cât și în cel comercial, consolidându-și poziția în prime time-ul de luni. Kanal D și-a adjudecat ca de obicei primul loc in targetul național cu ”Exatlon România”, la o distanță mare față ce celelalte stații. Pro TV se confruntă cu serioase dificultați, ocupând un modest loc trei în toate targeturile de referință cu ”Mă însoară mama” care se află pe un trend descrescător de audiență și ”Pe bune?” care a performat aseară mult sub media stației.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:2123:051988876444
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:031492875460
MA INSOARA MAMA!Pro TV20:2922:311277635314
PE BUNE?!Pro TV22:3123:40730419202

Aventurile concurenților din ”Asia Express – Drumul Dragonului” au fost urmărite in medie pe minut de 1.492.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:42, a adunat în fața televizoarelor 1.814.400 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-23:03
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.310.61901.9
Antena 116.78.31491.7
Pro TV14.37.11275.3
Antena 34.82.4433.3
Prima TV4.62.3413.2

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-23:03
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 118.39.1874.6
Kanal D17.38.6829.4
Pro TV13.56.7646.2
Antena 35.72.8271.7
Romania TV4.02.0189.5

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-23:03
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 124.210.4460.4
Kanal D21.99.4417.6
Pro TV17.07.3322.7
Prima TV2.81.252.6
Pro Cinema2.10.939.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE. Telespectatorii români nu au fost interesaţi de finala Eurovizion. Vezi aici cele mai urmărite programe de sâmbătă seara.

Published

on

Sâmbătă, 12 mai, transmisiunea finalei EUROVISION a clasat TVR 1 pe un modest loc patru în target comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1423:151395644245
Film – THE PUNISHERPro TV21:5724:211072655394
Film – LONDON HAS FALLENPro TV19:5921:57972511272
Film – 2FAST 2FURIOUSAntena 119:5922:06502275146
BRAVO, AI STIL!Kanal D23:1625:2548121274
THE FOUR – CEI 4Antena 122:0624:41316204107
EUROVISION – FINALATVR 122:0025:4915812250

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul transmisiunii finalei live a concursului „Eurovision” de la Lisabona, sâmbătă 12 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.34.6818.9
Kanal D17.04.5807.1
Romania TV6.41.7304.2
Antena 16.01.6287.1
Antena 34.61.2218.9
TVR 23.50.9165.7
TVR 13.30.9157.6
DigiSport 12.70.7129.4
Pro 22.60.7124.5
Prima TV2.50.7118.9

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.75.3510.8
Kanal D13.93.7360.9
Antena 17.21.9186.0
Romania TV5.41.5140.6
Antena 35.41.4138.8
TVR 14.71.3121.6
DigiSport 13.61.094.4
TVR 23.40.988.6
Pro 22.80.873.1
AXN2.50.765.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.27.2319.6
Kanal D12.93.1136.2
Antena 19.52.3100.9
TVR 14.71.149.8
AXN3.80.940.5
Pro 23.80.940.3
DigiSport 13.10.733.2
Prima TV1.80.419.0
Antena 31.60.417.5
TVR 21.50.415.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ROMANII AU TALENT, strălucesc fără egal! Cea de-a treia gală live continuă seria supremaţiei Pro TV de vineri seara.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 11 mai, cea de-a treia gala live ROMANII AU TALENT, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

În cadrul ediției de ieri, favoritul publicului a fost numărul Ameliei Uzun și al Anei Cernicova, mamă și fiică, fiind, astfel, trimise direct în finală. Celelalte două numere care au primit voturi în număr mare din partea celor de acasă au fost dansul lui Emil Rengle și duetul dintre Laura Bișog și Grigore Luca, iar decizia finală aleasă de juriu a fost dansatorul Emil Rengle. Propunerea juriului pentru premiul de originalitate, care se va decide în marea finală și care este în valoare de 120 de mii de euro, a fost tot Emil Rengle, care a avut un număr spectaculos de dans, pe tocuri.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”Antena 1 s-a clasat ca de obicei vineri seara doar pe locul trei cu filmul de acţiune „Batman – Începuturi”. Topul audiențelor de ieri seara este completat de Digisport 1 cu finala Cupei EHF de handbal handbal feminin  câştigată de SCM Craiova în defavoarea norvegiencelor de la Kristiansand  și meciul de fotbal din Liga I „Viitorul – CSM Iasi”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul talent show-ului „Românii au talent”, vineri 11 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:03
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV28.710.71909.8
Kanal D11.94.4790.8
Antena 16.72.5447.0
Romania TV5.62.1371.9
DigiSport 13.71.4247.6

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:03
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.211.01059.2
Kanal D11.64.4421.2
DigiSport 15.62.1203.2
Antena 15.62.1201.8
Romania TV5.11.9185.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:03
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV33.510.4463.0
Kanal D9.93.1136.4
Antena 18.42.6116.6
DigiSport 16.42.087.9
Prima TV3.81.252.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending