Connect with us
 

 

 „Revelionul Starurilor 2016”, prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, la diferență zdrobitoare față de concurență și a reusit să atragă cel mai mare numar de oameni dintre cei prezenți în fața televizorului.

Astfel, Antena 1 a înregistrat cea mai mare cotă de piață din ultimii zece ani, cu un record de audiență de 38% cotă de piață, pentru publicul din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2016, de la ora 00.32, a adunat în fața micilor ecrane 4.264.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 23,1 puncte de rating și 44,9 % cotă de piață.

De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.618.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

Revelionul este cel mai mare copil al meu. A împlinit ieri 16 ani si ne indreptam spre majorat. Multi dintre cei care s-au uitat aseara nici macar nu erau nascuti acum 16 ani, cind am inceput eu Revelioanele„, declară Dan Negru.

 

AUDIENTE TV Revelionul Starurilor Antena 1


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


 

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 a obținut o audiență de noua ori mai mare față de ProTv!

Cel de-al 16-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru la Antena 1 și difuzat în intervalul orar 21.48 – 02.00 a obținut în acest an o audiență de noua ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!

Astfel, Antena 1 și-a zdrobit competitorii și a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 16,6 puncte de rating și 32,8% cotă de piață, urmată de Kanal D, cu 5 puncte de rating și 9,8 % cota de piata. ProTv, clasat abia pe locul al VI-lea, a înregistrat numai 1,8 puncte de rating și 3,6 % cota de piață.

La minutul de aur, de la ora -0.32, 4.264.000 de români urmareau Revelionul Starurilor, cifrele înregistrate fiind de 23,1 puncte de rating si 44,9 % cota de piata.

 

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de nouă ori mai mare față de ProTv.

Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 16,6 puncte de rating și 35,5% cotă de piață, la o distanță colosală de ProTv, clasat și aici abia pe locul al VI-lea, cu doar 1,8 puncte de rating și 3,9 cota de piata, după Kanal D, TVR 1, Romania TV, National TV
In minutul de aur, de la 0.31, Antena 1 obtinea un rating de 22,3 de puncte și o cotă de piață de 46,8 procente.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de șase ori mai mare față de ProTv.

Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, „Revelionul Starurilor – 2016” înregistrând pe acest segment de public 16 puncte de rating și 38% cotă de piață, de mai bine de sase ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al treilea, cu doar 2,5 puncte de rating și 5,9 procente din cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 0.19, Antena 1 a obținut un rating de 21,1 puncte și o cotă de piață incredibilă: 49,4 procente.

 

CIFRE DE AUDIENTA PENTRU SHOW-UL CHEF DE RAS – PE URMTOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fatu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 19:55 – 21:48, a fost lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public.

Minutul de maximă audiență, de la ora 21.44, a adunat în fata micilor ecrane 3.323.000 de telespectatori din toată țara.

La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 13,1 puncte de rating și 24,3% cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4,4 puncte de rating si 8,1 % cota de piață și de ProTv, cu 4,1 puncte de rating și 7,5 cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 13,1 puncte de rating și 26,8 de procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu doar 3,9 puncte de rating și 7,9% cota de piata.

De asemenea, Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 12,8 puncte de rating și 29,5 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 5,2 puncte de rating și 12,1% cota de piață.

CHEF DE RAS - REVELION ANTENA 1

CHEF DE RAS – REVELION ANTENA 1

CIFRE PENTRU TOATA ZIUA

In ziua de 31 decembrie, telespectatorii Antenei 1 au preferat programele pregătite de postul din Băneasa.  Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02.00 – 02.00), pe toate categoriile de vârstă.

Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5,9 puncte de rating și 22,4% cotă de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 3,6 puncte de rating și 13,7% cotă de piață..

Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență  mai mult decât dublă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 6,1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 2,9 puncte de rating și 10,1% cotă de piașă.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6,3 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 2,8 puncte de rating și 8,9% cotă de piață.

 

CIFRE PENTRU PRIME TIME

Antena 1 a fost lider absolut de audiență în prime-time  (19.00 – 23.00) pe toate categoriile de public.  Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistrat o medie de audiență de 12,2 puncte de rating și o cotă de piață de 27,8% procente, în timp ce ProTv înregistra o medie de 5,3 puncte de rating și 12% cotă de piață.

Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență  triplă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 12,5 puncte de rating și 25,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 4,2 puncte de rating și 8,5% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12,9 puncte de rating și 24,2% cotă de piață,  fiind urmărită în medie de 2.386.000 de telespectatori în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 4,4 puncte de rating și 8,2% cotă de piață.

REVELIONUL STARURILOR 2016 DAN NEGRU - ANTENA 1 (4) REVELIONUL STARURILOR 2016 DAN NEGRU - ANTENA 1 (3) REVELIONUL STARURILOR 2016 DAN NEGRU - ANTENA 1 (2) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (4) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (3) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (2) LA HANUL MIRELEI - REVELION, ANTENA 1 (1)

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending