Connect with us

ALL MEDIA

8 Ianuarie. Revista Presei Media – RCS & RDS doreste sa schimbe din temelii grila de programe. Jocurile Olimpice de Iarna difuzate in premiera si peste Prut

Published

on

 

RCS&RDS introduce cinci programe noi . VH1 şi Film Café ies din grilă!

RCS&RDS a scos televiziunile VH1 şi Film Café şi a introdus Comedy Central Extra, History HD, Viasat Nature/ History HD, Eurosport HD şi Eurosport 2 HD, marţi seară, pe reţelele sale de cablu digital din Bucureşti

RCS&RDS nu a comunicat public faptul că va scoate din grilele sale televiziunea muzicală VH1 şi televiziunea de filme Film Café. RCS&RDS nu a comunicat public nici introducerea în grilă a televiziunilor History HD, Viasat Nature/ History HD şi Comedy Central Extra.

 

 

Google si Facebook lucreaza pentru imbunatatirea securitatii utilizatorilor

Google si Facebook cauta de zor un nou sistem pentru a imbunatati sistemul de parolare care sa ajute userii – acest nou sistem ar urma sa implice niste butoane fizice ce ar urma sa fie introduse in calculatoare pentru a accesa site-urile

facebook si google

Userii ar putea astfel sa acceseze site-urile preferate prin insertarea unui buton fizic in calculator, urmat de introducerea parolei.

 

 

Jocurile Olimpice de iarna vor fi transmise in premiera si in Republica Moldova

Jocurile Olimpice de iarnă de la Soci, programate în februarie 2014, vor fi transmise în direct și în exclusivitate, pentru prima dată în Republica Moldova

jocurile-olimpice-de-la-soci

Postul public de dincolo de Prut, Moldova 1, a achiziționat drepturile TV și va transmite în premieră în istoria țării, Jocurile Olimpice de iarnă. Pachetul cuprinde 76 de ore de transmisiuni directe, dintre care foarte mult hochei, un sport popular în Moldova.

 

RCS & RDS anunta includerea in grila abonatilor a variantelor Eurosport HD

Compania RCS anunță că, din această seară, va avea în grilă și canalele HD ale Eurosport. Totodată, canalul Eurosport România va putea fi receționat și pe platforma de satelit a RCS – Digi.

eurosport_hd

Începând din această seară, în pachetele de cablu digital vor fi disponibile canalele Eurosport (România) HD și Eurosport 2 HD

 

Like-uri false pe Facebook si followers fictivi pe Twitter au fost cumparate de vedete si ministere

Mai multe vedete, companii si chiar Departamentul de Stat american au cumparat “Like”-uri false pe Facebook, vizualizari false pe YouYube si followes fictivi pe Twitter de la o serie de “ferme de click-uri”.

facebook

Angajaţii de la aceste “ferme de click-uri” sunt plătiţi pentru a apăsa de multe ori pe zi butonul “Like” de pe Facebook, pentru a viziona videoclipuri pe YouTube şi pentru a redistribui anumite comentarii publicate pe Twitter

 

 

Pro TV scos la vanzare de compania americana CME

Grupul american CME sondează posibilitatea vînzării companiilor și mărcilor sale din România. Există discuții de tatonare cu mai multe companii, avînd ca subiect vanzarea postului din Pache Protopescu

vedete pro tv - arcul de triumf

RCS & RDS si turcii de la Dogan, detinatorii televiziunii Kanal D in Romania, par cei mai interesati sa faca tranzactia. CME estimeaza ca va primi aproximativa 150-200 de milioane de euro din urma vanzarii Pro Tv.

h3>Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending