Connect with us

AUDIENȚE TV

REZULTATE AUDIENŢE 2017 PENTRU PRO TV: Romanii au talent, Visuri la Cheie şi Gospodar fără pereche, printre cele mai urmărite producţii tv!

Published

on

 

PRO TV le-a adus românilor și în 2017 divertisment de calitate și producții impresionante în care au regăsit bucuria, emoția, umorul, acțiunea și aventura.

 

Telespectatorii au avut parte de un an plin, în care și-au susținut eroii, au cunoscut oameni incredibili, cu povești de viață cutremurătoare, au râs, au trăit emoția competiției, au trecut în pași de dans pe scenele vocilor, au cutreierat țara împreună cu cei mai îndrăgiți gospodari și au urmărit cele mai importante meciuri de fotbal din Europa.

 

Fiecare zi a reprezentat un adevărat spectacol la PRO TV, postul oferindu-le românilor o gamă largă de emisiuni, pentru a trăi fiecare clipă la intensitate maximă și pentru a avea parte de un program cât mai divers.

Programele din day time și access, Vorbește lumea, Lecții de viață, La Măruță și Ce spun românii, au fost lideri de audiență în 2017, iar sute de mii de oameni au urmărit zilnic poveștile prezentate și noutățile aduse de cei mai iubiți artiști din țară și au aflat lucruri extrem de utile și interesante.

 

Rezultate emisiuni day time și access 2017

 

EmisiuneShareRating
Vorbește lumea16.71.9
Lecții de viață20.42.4
La Măruță15.92.3
Ce spun românii24.25.4

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

În Prime Time, PRO TV le-a adus românilor, pe lângă producțiile consacrate, și emisiuni noi, care au completat perfect grila de programe, oferind un mix interesant de tradiții, aventură, adrenalină, competiție și vocile spectaculoase ale generației următoare. Milioane de românii au fost cu ochii în fiecare seară pe PRO TV și pe cele mai îndrăgite show-uri din 2017. În primăvară, cel mai tare show de divertisment din istoria televiziunii, Românii au talent, a obținut pentru a șaptea oară consecutiv o audiență medie record pentru o emisiune TV din România și a cucerit peste 2.6 milioane de telespectatori. Emisiunea a înregistrat cifre de audiență de patru ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund.

Sezonul șapte Vocea României a debutat cu record de audiență în 2017! Prima ediție a înregistrat cele mai mari cifre de audiență din istoria show-ului în România: 11.7 puncte de rating și 38.6% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi.

 

Rezultate emisiuni Prime Time 2017

EmisiuneShareRating
Românii au talent44.916.1
Visuri la cheie29.311.1
Gospodar fără pereche26.410.4
Vocea României26.38.8
Vocea României Junior19.89
Fort Boyard19.48.1
Uite cine dansează18.87.4
MasterChef15.24.6

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Cele două noi producții din Late Fringe, Pe bune?! și România, jos pălăria!, le-au oferit telespectatorilor ediții pline de distracție și energie, în care au aflat, împreună cu invitați speciali, informații surprinzătoare, la care nu s-ar fi gândit.

 

Rezultate emisiuni Late Fringe 2017

 

EmisiuneShareRating
Pe bune?!237
România, jos pălăria!19.67

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Cele mai importante competiții de fotbal din Europa, Europa League și UEFA Champions League, dar și Cupa României, s-au văzut în 2017 la PRO TV! Iubitorii sportului rege au urmărit meciurile echipelor preferate și au trăit competița din fiecare întâlnire.

 

Rezultate competiții sportive 2017

 

Program ShareRating
Europa League30.510.5
UEFA Champions League27.79.8
Cupa României18.86.2

*Media cifrelor de audiență pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Anul acesta, PRO TV va continua să le ofere românilor conținut de calitate și cele mai bune show-uri de divertisment, care să le transforme fiecare zi într-una perfectă.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending