Connect with us

Marketing

Ringier România preia în regie de vânzări site-ul Sfatulparintilor.ro

Published

on

 

Începând cu 1 octombrie, Ringier România va prelua în regie de vânzări site-ul Sfatulparintilor.ro, din categoria familie & copii.

Sfatulparintilor.ro reprezintă o comunitate construită în jurul relaţiei părinte-copil şi se adresează persoanelor orientate spre o educaţie bazată atât pe minte, cât şi pe suflet. Pornind de la motto-ul „informație și inspirație”, echipa Sfatulparintilor.ro oferă informaţii utile pentru părinți, dar şi surse de inspiraţie pentru rezolvarea problemelor de zi cu zi, specifice vieţii de familie.

Comunitatea Sfatulparintilor.ro a crescut şi s-a dezvoltat în jurul site-ului, forumului şi paginii de Facebook cu acelaşi nume. Specialiştii în jurnalism, comunicare, parenting, psihologii şi membrii săi publică zilnic articole pe teme de interes precum: familie, părinţi, copii, viaţă şi stare de bine, informaţii care ajung la utilizatori şi prin intermediul newsletter-ului zilnic dedicat.

 

Din punct de vedere al datelor de trafic şi al profilului audienţei, Sfatulparintilor.ro este accesat de 766.522 utilizatori unici/lună şi înregistrează peste 2,27 mil. afisări, conform datelor furnizate de SATI trafic pentru luna august a.c.

În ceea ce priveşte profilului utilizatorilor*, majoritatea celor care accesează Sfatulparintilor.ro este formată din adulţi cu vârste cuprinse între 25 şi 49 de ani (59%), preponderent femei (64%), având studii medii sau superioare (76%), provenind din mediul urban (72%) şi fiind activi din punct de vedere profesional (56%). În plus, un procent semnificativ al utilizatorilor este responsabil de cumpărăturile curente (70%), 44% dintre utilizatori încadrându-se în categoria ESOMAR AB.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

3 instrumente pentru a duce analiza competitiva la nivelul urmator

Published

on

 

Concurenta de astazi este mai mare decat a fost vreodata. Realitatea in desfasurarea afacerilor in zilele noastre este ca acum va confruntati cu amenintari din intreaga industrie, decat doar datorita  locatiei geografice.

Si odata cu cresterea concurentei vine nevoia de inteligenta competitiva. Aceasta va arata cum cum puteti viza clienti, cai de a va perfectiona marketingul online si de a va informa strategia de continut si multe, multe altele.

In prezent, gasirea de informatii esentiale se reduce la instrumentele si sistemele pe care le utilizati. Iata trei instrumente incredibil de puternice pe care le puteti utiliza pentru a fii cu ochii pe concurenta.

 

            Talkwalker Alerts

Primul pas catre orice analiza competitiva utila este sa stiti ce se intampla in industria dumneavoastra. Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizarii internetului pentru analiza competitiva este faptul ca este foarte usor sa fii la curent cu ceea ce se intampla in industrie, urmarind mentiunile despre diverse marci, cuvintele cheie, vizibilitatea online, etc.

Urmarirea modului in care oamenii interactioneaza cu dumneavoastra si cu concurenta dumneavoastra pe internet este cheia pentru planificarea urmatoarei miscari. De exemplu, daca un anumit anunt sau un anumit continut a primit o reactie negativa, un sistem de notificare instant poate fi un dispozitiv de salvare in efectuarea controlului pagubelor.

 

Talkwalker Alerts este un instrument foarte simplu de utilizat (si gratuit!) Care va permite sa filtrati notificarile pe baza mai multor factori. Pe pagina de destinatie puteti cauta orice, cum ar fi propria dumneavoastra marca, concurenta, anumite evenimente, subiecte, cuvinte cheie etc., si puteti obtine actualizari de e-mail cu cel mai recent si cel mai bun continut care acopera aceste zone. Si cea mai buna parte? Acestea includ mentiuni si tweet-uri direct de pe Twitter.

Alertele Talkwalker sunt concepute special pentru a urmari valorile cu cea mai mare implicare, astfel incat sa nu trebuiasca sa efectuati sarcina plictisitoare de a trece si de a identifica cele care conteaza cel mai mult. Puteti personaliza rezultatele pentru a afisa continut numai de la bloguri, buletine de stiri, forumuri, social media sau toate cele de mai sus!

Puteti utiliza operatorii Boolean Alerts Talkwalker pentru a personaliza aceste rezultate si mai mult si pentru a oferi informatii mai aprofundate despre managementul continutului, optimizare SEO si influentatori. Acest sistem de alerta poate fi un supliment foarte puternic pentru strategia dumneavoastra sociala de ascultare si raportare, cu notificari livrate direct pe telefon.

Spre deosebire de Alertele Google, puteti alege cat de des primiti notificarile. Dupa conectarea adresei dumneavoastra de e-mail, puteti obtine rezultate in timp real, o data pe zi sau o data pe saptamana. Un sistem robust de alerta este un must-have pentru toate strategiile de analiza competitiva. Nu numai ca va va tine la curent cu tot ce se petrece in ecosistemul dumneavoastra de afaceri, dar poate fi, de asemenea, un factor decisiv in a sti cum sa reactionati conform criteriilor industriei.

 

DeepCrawl – Alegeti site-urile lor

Bine, deci stii ce inseamna „in” in nisa ta. Dar si concurenta ta stie. Te scot afara cand cut utilizatorii acesti termeni acesti termeni?

SEO este unul dintre componentele mixului de marketing digital de astazi. Clasarea pe pagina 1 a Google pentru cuvintele cheie preferate este ceva pe care fiecare departament de marketing aspira. Pentru a vedea cele mai bune rezultate, trebuie sa fiti in fruntea modului in care se schimba SEO in functie de actualizarile declarate si nedeclarate ale algoritmului Google. Pe langa faptul ca stiti cum functioneaza site-urile concurentei dumneavoastra pe SERP, trebuie sa stiti si de ce fac acest lucru.

Cand este vorba despre sapaturi pentru informatii despre cat de bine sunt optimizate site-urile concurentilor dumneavoastra, datele pe care le veti gasi cu DeepCrawl va ofera tot felul de informatii tehnice la fata locului pentru imbunatatirea constanta a prezentei dumneavoastra online. Va permite sa raspundeti la urmatoarele intrebari despre competitia dumneavoastra:

  • Paginile lor pot fi accesate cu crawlere de catre Googlebot? Sunt aceste pagini indexate?
  • Functioneaza corect fisierele critice precum sitemap.xml si robots.txt?
  • Sunt paginile interioare accesibile in doar cateva clicuri? Structurile lor de legatura orizontale si verticale functioneaza?
  • Are site-ul o multime de legaturi intrerupte care nu conduc nicaieri?
  • Cat de repede se incarca paginile? Cum afecteaza acest lucru UX?
  • Site-ul lor este pe punctul de a fi penalizat?

 

DeepCrawl efectueaza scanari complete pentru a identifica eventualele deficiente ale arhitecturii actuale a site-ului, cum ar fi erorile de raspuns ale serverului, impreuna cu evaluarile nivelurilor de performanta. Platforma se ocupa de rapoartele KPI pentru craft, cu aproximativ 200 de valori pe fiecare adresa URL

Cel mai mare avantaj al DeepCrawl este acela ca poate identifica chiar si cuvintele cheie pe care concurenta dumneavoastra nu le vizeaza, oferindu-va posibilitatea de a crea continut in timp util si de a le bate in cadrul SERP. Toate acestea se fac cu tehnologia „stealth crawl”, adica adresele IP sunt aleatoare, astfel incat clientii dumneavoastra sa nu va identifice si sa va blocheze. A ramane pe langa schimbarea preferintelor algoritmice este vitala pentru o strategie SEO sanatoasa. Sistemul DeepCrawl semnaleaza ce bucati de cod nu sunt la limita, permitandu-va sa gasiti in structura site-ului dumneavoastra concurenta.

 

Quantcast – Cunoasteti publicul lor

Acum, ca va aflati in fruntea tendintelor dumneavoastra din industrie si, de asemenea, stiti cat de bine este pozitionata concurenta dumneavoastra pentru a utiliza site-ul lor impotriva dumneavoastra, trebuie sa va faceti o idee pentru modul in care mesajele lor rezoneaza cu audienta lor. Rularea unui brand de succes se refera la punerea continutului potrivit in fata oamenilor potriviti, la momentul potrivit.

Aceasta nu este o sarcina simpla. De fapt, este aproape imposibil sa realizam acest lucru fara instrumentele si perspectivele adecvate. Lumea actuala de afaceri si de marketing se bazeaza pe o baza de cantitati uriase de date. Omiterea unei analize mari a continutului de date din cercetarea concurentului dumneavoastra este o modalitate sigura de a ramane in urma.

Quantcast este un instrument incredibil de inteligent care combina datele mari si studiul mecanic pentru a intelege publicul si ceea ce ii face sa reactioneze. Sistemul colecteaza informatii din seturi de date cum ar fi Oracle Bluekai, V12 Group, Datalogix, Symphony IRI si altele, pentru a oferi marketing-ului o privire detaliata asupra anumitor comportamente online pentru a servi mai bine clientii vizati.

In ceea ce priveste inteligenta competitiva, datele furnizate de Quantcast pot fi folosite pentru a intelege tendintele de acoperire si trafic in raport cu milioanele de site-uri Web. Puteti vedea tot pana la numarul de vizitatori unici si vizualizarile paginilor pentru o anumita adresa URL. In plus, puteti analiza compozitia publicului in ceea ce priveste genul, locatia, venitul, varsta, etnia, nivelul de educatie si chiar afilierea politica. Acest lucru permite o segmentare si o directionare foarte granulara.

Pe baza acestor informatii, va veti face o idee concreta referitor la catre ce segmente ar trebui sa va orientati. De aici, puteti utiliza asistenta AI si modelarea predictiva pentru a planifica si proiecta campaniile dumneavoastra de marketing pentru a oferi mesaje personalizate si relevante in toate canalele dumneavoastra selectate.

 

Superior voua

La fel ca un sportiv car trebuie sa inteleaga punctele forte si punctele slabe ale concurentei pentru succesul lor, si noi trebuie sa tinem evidenta concurentei pentru a-i bate in afaceri. Este mult mai greu sa castigi daca nu stii exact cu ce te lupti. Acesta este motivul pentru care sportivii petrec ore in sir vizionand strategii de joc si de aceea ar trebui sa investiti timp serios in analiza competitiva.

Din fericire, traim intr-o perioada in care accesul la aceste cunostinte este disponibil imediat. Cheia este sa stim ce sa cautam, cum sa o obtinem si ce instrumente sa livram intr-un mod care sa inspire cresterea economica. Pentru a obtine informatiile corecte intr-un mod usor de inteles, luati in considerare utilizarea acestor instrumente exceptionale in abordarea dumneavoastra.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published

on

 

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

 

McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

 

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published

on

 

În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.

“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.

 

Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate –  și a avut următoarea structură:

6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.

 

Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.

Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.

Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.

Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.

Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending