Connect with us

Industria de Comunicare

Rogalski Damaschin: Campania Mese de Poveste continuă și în această toamnă

Published

on

Grupul de firme AGRICOLA continuă în această toamnă campania Mese de poveste, adaptând conținutul unui public mai sofisticat și extrem de atent la deciziile care țin de cheltuirea bugetului. Și de data aceasta, campania este una integrată, incuzând opt spoturi TV și online, dar și o componentă de digital și social media, precum și una de campanii la raft în Key Accounts.

Cele trei categorii de produse vizate de campania Mese de poveste sunt carnea de pasăre, salamurile crud-uscate, cu sortimentele Salam de Sibiu și Salam Bănățean și produsele ready meals, cu focus pe chiftelele vegetale, nuggets și noile preparate picante – șnițel și gujoane din piept de pui.

 

Ne adresăm prin această campanie, în egală măsură, celor care cunosc și apreciază produsele Agricola, dar și celor care iubesc să încerce noi sortimente și să experimenteze gusturi distincte. Anul acesta, mesele de poveste sunt cele care ne adună familia în jurul mesei, dar și cele care dau tonul distracției, care incită la discuții sau la amintiri de neuitat, alături de prieteni.”, a declarant Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.

 

O campanie care se schimbă odată cu momentele de consum

Campania Mese de poveste debutează prin readucerea în prim-plan a celui mai bine vândut Salam de Sibiu din România, continuând cu promovarea Salamului Bănățean, urmând ca, din data de 19 septembrie să intre on-air spoturile produselor diferențiatoare Europrod: Nuggets și Strips din piept de pui, fără E-uri, dar și produsele noi din gama Picant.

Sortimentele de Pui fericit și Pui al fermierului vor beneficia de o campanie care va dura două luni, timp în care consumatorii care vor înscrie codurile promoționale au șansa să câștige vouchere de la Dedeman, pentru bucătărie, weekenduri de răsfăț la Sighișoara, sau marele premiu, un Fiat Tipo.

 

Anul 2016 vine cu numeroase schimbări ale comportamentului de consum, în ceea ce privește produsele noastre. Mesele în familie sau între prieteni se reinventează în fiecare zi, iar pentru noi este o provocare să ținem pasul cu consumatorii noștri.”, completează Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.

Componenta de digital de acest an va include rebrandingul paginii www.creatordepofta.ro, în www.mesedepoveste.ro, precum și promovarea aplicației Mese de poveste, cu o amplă declinare pe canalele de Facebook și YouTube.

Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media).

În prima jumătate a anului 2016, Grupul de firme Agricola a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 12,7%, vânzările la categoria crud-uscate înregistrând cea mai mare creștere.

 

Foto Credit: Rogalski Damaschin

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Comunicare

Un alt om de comunicare de la Antena 1, Adela Marinescu se alătura agenţiei FABRICA DE PR

Published

on

Cu o vastă experiență în PR și comunicare, Adela Marinescu se alătură echipei Fabrica de PR, urmând să se implice în proiectele agenției.

 

”Cândva, nu cu foarte mult timp în urmă, mi s-a pus o întrebare. Simplă în aparență. Care sunt cele mai importante trei aspecte care îmi plac și mai ales în care mă regăsesc, din meseria de PR? Mi-au venit în minte proiecte, concepte, evenimente și multe experiențe trăite în televiziune. Dar am realizat că, dincolo de toate acestea, de fiecare dată a fost, este și va fi vorba despre o legătură creată cu persoana din fața mea. Pentru mine PR-ul înseamnă în primul rând să ascult povești și experiențe de viață, să mă las inspirată de ceea ce descopăr și apoi… să scriu despre asta. Și atunci am știut că acesta este cel mai firesc și personal mod de a defini un domeniu în care eu cred că oamenii sunt cei mai importanți. Cei cu care lucrezi, dar mai ales cei alături de care creezi. Așa că, la fel de firesc mi se pare să fiu alături de Alina și de Cami în acest nou capitol din istoria noastră comună, care ne-a oferit multe și neașteptate ocazii de redescoperire profesională, dar și personală, împreună. Cu siguranță, ele se vor transforma în la fel de multe povești frumoase la Fabrica de PR”.

 

Background

A lucrat în 1999 ca reporter la Mediafax și din 1999 până în 2000 ca asistent de emisie la emisiunea ”Bună dimineața, ProTv e al tău!”, la ProTV. Din 2001 până în 2008 a fost copywriter și PR Officer la ACASĂ TV, iar din 2008 până în 2014, PR Manager la ProTV International, ProFM, Music FM și MTV. Din noiembrie 2016 până în august 2017 a ocupat funcția de Senior PR la Antena 1.

A absolvit în 2002 cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Media, iar în 2015 pe cele ale Facultății de Psihologie, la Universitatea Titu Maiorescu.

 

În 2015 și 2016 a participat la Conferința internațională ”Education and Creativity for a Knowledge Based Society”, organizată de Universitatea Titu Maiorescu împreună cu Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, cu articolele ”Analysis of the Psychosomatics Manifestations of Organizational Stress” și ”Psychotraumatic Factors at Work: Working Environment, Unemplyment and Mobbing”, coordonate de conf.univ. dr. Petru Craiovan.

Din 2017 a devenit psihoterapeut în supervizare, având formare în Hipnoză Clinică, Relaxare și Terapie Ericksoniană.

 

Foto Credit: FABRICA DE PR

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Miruna Macsoda devine Client Service Director pentru Rusu+Borțun

Published

on

Începând din luna august, departamentul de Client Service al Rusu+Borțun este condus de Miruna Macsoda, care s-a alăturat agenției în primul trimestru al anului, inițial în poziția de Account Director și Strategic Planner. Din poziția de Client Service Director, implicarea Mirunei este una cu miză majoră în agenție, dincolo de rolul de coordonare a departamentului de Client Service – componenta de strategie va fi integrată în toate proiectele încă din primul moment, pentru ca fiecare brief de proiect stabilit sau proactiv să beneficieze de expertiza ei.

 

Nevoie de oameni capabili, perseverenți și cu zvâcul potrivit există mereu, însă nu întotdeauna suntem în poziția să îi recunoaștem în momentul potrivit și să îi integrăm într-un sistem care e deja up& running. Întâlnirea cu Miruna a venit în momentul potrivit, acest lucru a fost vizibil încă din primele zile de colaborare și a fost dovedit încontinuu din acel punct încoace, prin rezultate de creștere a competenței și coeziunii echipei de CS, prin proiecte noi și clienți câștigați și printr-un sentiment de bine cu care este înconjurat totul. Rolul Mirunei se completează de minune cu cel al lui Bob, ei doi venind să consolideze și să ducă mai departe efortul și rezultatele agenției din ultimii ani – formula în care activăm în acest moment este foarte puternică și mă bucur că suntem așa norocoși.„, a declarat Adriana Lungu, Director Executiv Rusu+Borțun. 

 

Miruna are background de marketing într-un business de consultanță și în agențiile Mercury360, FCB Bucharest și DDB Bucharest, în cadrul cărora a avut pe rând responsabilități de client service și strategic planning, coordonând proiecte naționale și regionale pentru clienți din diferite industrii, câștigând volume noi de business de la clienți deja contractați, clienți noi sau premii pentru campaniile realizate, dar și construind echipe puternice în cadrul acestui proces.

 

Lucrurile s-au întâmplat natural de când am venit aici și simt că am găsit un loc care mi se potrivește. Mă simt norocoasă că am ocazia să lucrez numai cu oameni deștepți și că am partener de echipă un director de creație talentat, cu care sunt pe aceeași lungime de undă. Rusu+Borțun e o agenție specială și la fel sunt și clienții ei. Așa că mi-am propus să-mi păstrez zvâcul cât mai mult timp de acum înainte ca să ajut ca lucrurile să fie într-o evoluție continuă și sănătoasă. Avem deja 5 clienți noi, majoritatea multi-brand, de când lucrăm împreună, așa că începutul este foarte bun.”, a declarat Miruna Macsoda, Client Service Director & Strategic Planner Rusu+Borțun.

 

Rusu+Borțun este prezentă pe piață din 2008 și are următorul portofoliu de clienți: NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Ploiești Shopping City, Shopping City Sibiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Shopping City Galați, Vulcan Value Centre, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Târgu JiuSeverin Shopping Center, Aurora Shopping Mall), Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Țiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărturești, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Noua agenţie Fabrica de PR comunică pentru casa de muzică Global

Published

on

Fabrica de PR va comunica cea mai mare platformă de artişti şi influenceri de pe piaţa din România, dar şi din Europa Centrală şi de Est, Global.

 

Cu peste 70 de artiști, producători muzicali și online influencers, Global este în acest moment cel mai important jucător de pe piaţa de entertainment, cumulând servicii de records label, talent management, booking & events, publishing, producţie și organizare de evenimente, influencers management.

 

După succesul uluitor înregistrat de INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, care în acest moment are 12 milioane de fani pe Facebook, 3 milioane de subscriberi pe Youtube, aproape 2 milioane de followerși pe Instagram şi un total de aproape 2 miliarde de vizualizări pe Youtube, Global a dezvoltat sub umbrela sa cei mai de succes artişti și influenceri ai momentului, printre care: Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, Ilie’s Vlogs etc. În mai puțin de un an de zile, Global a devenit cea mai mare companie de online influencers din Europa Centrală şi de Est.

 

În acest moment, Global este o platformă prezentă atât în zona de TV și radio, cât și în digital, outdoor, events și care însumează cifre greu de egalat:

  • 34 milioane fani pe Facebook
  • 13 milioane followersi pe Instagram
  • 3,5 miliarde de view-uri pe Youtube
  • 14 milioane subscriberi Youtube
  • 1 miliard view-uri pe Facebook

 

Anamaria Hâncu – Label Manager & PR Global Records: „Fabrica de PR se alatură misiunii Global de a promova entertainment de cea mai bună calitate, prin intermediul artiștilor și influencerilor pe care îi reprezentăm. Alina și Camelia sunt, cu siguranță, două profesioniste în PR și suntem convinși că împreună vom comunica local și global artiști și proiecte autentice românești și nu numai.”

 

Fabrica de PR este o agenție de comunicare dezvoltată de Camelia Cavadia și Alina Sin, ambele cu o vastă experiență în PR de televiziune și star system.   

 

Camelia Cavadia

A lucrat în ProTV din decembrie 1995, până în mai 2014. S-a ocupat de promovarea tuturor programelor și vedetelor postului și a ocupat funcția de PR Manager ProTV. Din 1 iulie 2014, până în iulie 2017, a deținut aceeași poziție în cadrul televiziunii Antena 1.

În mai 2015, a publicat la editura Trei primul său roman, „Vina”, desemnat „cel mai bun roman de debut” al anului 2015, la cea de-a XXIX-a ediție a Festivalului Internațional de la Chambéry, Franța. În iunie 2016, Camelia Cavadia a publicat la aceeași editură, Trei, cel de-al doilea roman al său, „Măștile fricii”, lansat ulterior și în Anglia, la invitația Grupului de voluntari „Romanians love books”.

 

Alina Sin

A intrat în televiziune în 2004, la postul public, unde a lucrat ca PR Executive pentru TVR Cultural. Din decembrie 2005 până în mai 2014 a fost Senior PR Coordinator la Pro TV.

S-a ocupat de proiecte MediaPro Music in primul an, apoi de vedete și emisiuni Pro TV, precum MasterChef, Las Fierbinți, Happy Hour/La Măruță, Serviciul Român de Comedie, Spitalul de demență etc. Din 1 iulie 2014 până în iulie 2017, a fost Senior PR la Antena 1, ocupându-se de importante producții ale postului: Chefi la cuțite, X Factor, Observator, Neatza cu Răzvan și Dani etc.

                                                                                                                                                                                              

Foto Credit: Mihai Stetcu

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending