Industria de Comunicare
Rogalski Damaschin: Campania Mese de Poveste continuă și în această toamnă
Grupul de firme AGRICOLA continuă în această toamnă campania Mese de poveste, adaptând conținutul unui public mai sofisticat și extrem de atent la deciziile care țin de cheltuirea bugetului. Și de data aceasta, campania este una integrată, incuzând opt spoturi TV și online, dar și o componentă de digital și social media, precum și una de campanii la raft în Key Accounts.
Cele trei categorii de produse vizate de campania Mese de poveste sunt carnea de pasăre, salamurile crud-uscate, cu sortimentele Salam de Sibiu și Salam Bănățean și produsele ready meals, cu focus pe chiftelele vegetale, nuggets și noile preparate picante – șnițel și gujoane din piept de pui.
„Ne adresăm prin această campanie, în egală măsură, celor care cunosc și apreciază produsele Agricola, dar și celor care iubesc să încerce noi sortimente și să experimenteze gusturi distincte. Anul acesta, mesele de poveste sunt cele care ne adună familia în jurul mesei, dar și cele care dau tonul distracției, care incită la discuții sau la amintiri de neuitat, alături de prieteni.”, a declarant Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.
O campanie care se schimbă odată cu momentele de consum
Campania Mese de poveste debutează prin readucerea în prim-plan a celui mai bine vândut Salam de Sibiu din România, continuând cu promovarea Salamului Bănățean, urmând ca, din data de 19 septembrie să intre on-air spoturile produselor diferențiatoare Europrod: Nuggets și Strips din piept de pui, fără E-uri, dar și produsele noi din gama Picant.
Sortimentele de Pui fericit și Pui al fermierului vor beneficia de o campanie care va dura două luni, timp în care consumatorii care vor înscrie codurile promoționale au șansa să câștige vouchere de la Dedeman, pentru bucătărie, weekenduri de răsfăț la Sighișoara, sau marele premiu, un Fiat Tipo.
„Anul 2016 vine cu numeroase schimbări ale comportamentului de consum, în ceea ce privește produsele noastre. Mesele în familie sau între prieteni se reinventează în fiecare zi, iar pentru noi este o provocare să ținem pasul cu consumatorii noștri.”, completează Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.
Componenta de digital de acest an va include rebrandingul paginii www.creatordepofta.ro, în www.mesedepoveste.ro, precum și promovarea aplicației Mese de poveste, cu o amplă declinare pe canalele de Facebook și YouTube.
Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media).
În prima jumătate a anului 2016, Grupul de firme Agricola a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 12,7%, vânzările la categoria crud-uscate înregistrând cea mai mare creștere.
Foto Credit: Rogalski Damaschin
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni3 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Emisiuni3 zile ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Reality Show4 zile ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie