Bucurestiul a fost saptamana trecuta gazda unei noi editii a Bucharest Business Briefing, eveniment la care operatori, furnizori de continut si companii de telecomunicatii au dezbatut provocarile distribuitorilor de continut in Romania si in Europa, in general.
Berk Uziyel, director executiv al SPI International, companie care aduce programele in Romania, crede in diversitate si constanta:
“Sunt convins ca daca un consumator primeste ceea ce-si doreste, daca esti mereu cu un pas inaintea lui in a-i oferi continut de calitate, cat mai diversificat si pe toate platformele, el va aprecia si te va rasplati prin fidelitate. Noi, prin permanenta inovatie si diversificare, reusim sa crestem in mod constant si sa transformam continutul nostru in unul atractiv pentru consumator. Cel mai bun exemplu este canalul 4k, tot maicautat de posesorii de dispozitive care detin aceasta tehnologie. Astazi, SPI International detine una dintre celemai diversificate, flexibile si atragatoare platformede continut, fie cavorbim de televiziune prin cablu, sau de dispozitive mobile si internet”.
Intalnirea Bucharest Business Briefing a fost un bun prilej pentru creionarea portretului consumatorului din Romania. Romanul cere, in medie 56 de canale, primeste cam 70 de la operator, dar urmareste doar 10, constant. Cu 5-6 ore petrecute zilnic in fata televizorului, romanii sunt primii din Europa la capitolul consum de programe TV.
Cuvantul cheie al evenimentului a fost “diversificare”, despre care BerkUziyel, director executiv SPI International, crede ca trebuie sa vina ca un proces natural, dupa ce asculti ce doreste piata, nu cu orice pret.
“Noi avem peste 1.000 de titluri in libraria Filmbox, decidiversitatea e garantata. Trebuie sa lucram mai indeaproape cu operatorii si distribuitorii pentru caacest continut sa ajunga la cat mai multi consumatori, in beneficiul tuturor”, a mai spusUziyel.