Connect with us

ALL MEDIA

România prinde culoare la TVR 3

Published

on

România prinde culoare! este programul care va lansa, duminică, grila de toamnă a TVR 3, singurul canal naţional cu tematică regională. România prinde culoare! este o emisiune – maraton, cu o temă pornită de la ideea că TVR 3 va colora întreaga ţară prin programele sale. România prinde culoare! se difuzează de această dată  în direct de la Timişoara, duminică, 24 octombrie, între orele 14.00 şi 17.00  şi este una de tip multiplex. Din studioul timişorean se dă legătura în celelalte regionale: Bucuresti, Iaşi, Craiova, Cluj, Târgu Mures.

VEZI IN DIRECT PARADA DE ZIUA NATIONALA A ROMANIEI! 

LA MULTI ANI ROMANIA!!!

Fiecare studio teritorial îşi va prezenta noile emisiuni ale TVR 3, precum si vedetele acestora. Printre ei, în calitate de invitat, Cristian Tabără va anunţa din platoul bucureştean lista cu filmele care vor putea fi urmărite pe TVR 3. Pentru timişoreni şi pentru toţi românii care sunt duminică în oraşul de pe Bega, pe un ecran pozitionat în Piata Operei se va transmite întregul program  TVR3.

“Aşteptăm telespectatorii pe TVR3 pentru că, de aici, România va prinde culoare, din Timişoara în toată ţara: Banat, Ardeal, Moldova, Muntenia, Oltenia. Închidem strada Pestalozzi, un bulevard cu patru benzi, pe care se află sediul TVR Timişoara, ieşim în stradă şi o colorăm. Dăm culoarea mai departe şi ajungem în fiecare studio regional al TVR 3!

Printre invitaţii noştri, soliştii Dumitru Fărcaş, Tiberiu Ceia, Felicia Stoian dau startul muzicii populare, iar toată echipa TVR Timişoara, împreună cu colegii mei producători, Florin Mihoc si Dan Ratiu colorează România.”,  spune producătorul ediţiei speciale România prinde culoare! , Dite Dinesz.

Florin Mihoc va introduce programul de la Timişoara, care include mai multe manifestări desfăşurate în Piata Operei. În  platou se anunţă emisiunile principale ale TVR 3, difuzate de studioul timişorean: moderatoarea emisiunii Regional Caffe Veronica Mihoc îşi va crea în faţa decorului propriu un fragment din emisiune; Cosmin Ţinta, prezentatorul emisiunii  Prim plan regional, va dezvălui numele invitaţilor din prima ediţie; Adriana Rusu, moderatoarea de la Motor in doi timpi, va avea în platou primul  jurnalist.

Moderatorii emisiunii Vocea populară şi cei cinci candidati (care vor concura pentru judetul Caras Severin) vor cânta cu moderatoarea Doriana Talpes; Roxana Morun are ceaiuri violet si plicute de zahar violet pe care le recomanda împreuna cu Virginia Faur, medic naturist din Lugoj, apoi se va desfăşura concertul trupei „Persona”.

TVR Cluj colorează Casa de Cultură a Studenţilor, iar în platou, prezentatorul Sergiu Vitalian Vaida dă tonul muzicii populare, împreună cu solistul Dumitru Fărcaş, acompaniaţi de un grup folcloric de copii. Moderatorii Irina Gaspar şi Dorin Mesaroş (alias Dodo), cu ajutorul unor alpinişti utilitari, vor desfăşura un banner violet, cu sigla TVR 3 pe faţada Casei de Cultură a Studenţilor. Ei vor vorbi despre programele TVR Cluj,  în timp ce sunt ancoraţi în corzi şi, dacă reuşesc, vor face coborâre pe corzi.

Producătorii transmisiunii TVR 3 au ales Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca pentru că este un loc – simbol în special pentru comunitatea studenţească şi, în general, pentru populaţia tânără a oraşului. În plus, locaţia conferă avantajul vizibilităţii evenimentului de către trecători. În paralel, câţiva artişti plastici desenează graffiti tematic, cu putin violet.

La TVR Craiova, culoarea TVR 3 ajunge în mijlocul celor care participă la zilele oraşului, iar moderatorii Dana Păun şi Robert Ungureanu vorbesc despre prima editie a emisiunii Regionalia, care se va difuza luni, 25 octombrie. Moderatorii vor anunţa tema zilei de luni, legată chiar de Zilele Craiovei, cu un invitat permanent Mihai Fifor, director Muzeul Oltenia. Studioul TVR 3 din Craiova o va avea ca invitată specială pe Mariana Ionescu Căpitanescu.

TVR Bucureşti, prin intermediul coodonatorului canalului TVR 3, Răzvan Bucuroiu, prezintă  moderatorii şi noile  emisiuni din grilă, dar şi noul imn. Invitatul special, Cristian Tabără, va vorbi despre filmele regionale din grila de toamnă a postului. Realizatoarea şi moderatoarea Emilia Nicolaescu de Regional café va prezenta una dintre rubricile Prim planului regional, numită “Ca la mama acasa” si, pentru că vrea să le facă o surpriză colegilor, îi serveşte cu prăjiturele violet, invită în platou şi un barman, care va face cocktailuri tot de culoare violet.

Irninis Miricioiu va vorbi despre noua emisiune Memoria locului, cu varianta din studioul Bucureşti, care se va numi Din arhiva TVR. Moderatoarea Mihaela Crăciun va prezenta temele care vor fi abordate în noua emisiune Prim plan regional. Moderatoarea din Capitală a emisiunii Vocea populară, Ema Pendiuc, aduce în platou un interpret lansat de TVR, care va cânta, însoţit de un ansamblu de dansatori. Se vor prezenta şi cele două  formate speciale Cine-i sefu’? si Rialiti Şoc, iar moderatoarea Eda Marcus va anunţa ce vor putea urmări telespectatorii TVR 3 în noua producţie TVR 3, Regional Rock.

TVR Iaşi va transmite imagini direct din atelierul de creatie în violet, cu moderatorii care trimit şi ei culoare, gazda fiind Horia Gumeni, prezentatorul emisiunii Regional Cafe. Carmen Târnoveanu, moderatoarea emisiunii Vocea populară va vorbi despre prima ediţie a acestei emisiuni noi, ce se va difuza de la Iaşi luni, 25 octombrie, de la ora 20.00. Printre invitaţii transmisiunii TVR 3 de la Iaşi se va afla şi solista de muzică populară, Margareta Clipa, iar trupa SKY va dansa  într-un decor complet violet, în “Sala pasilor pierduţi” a  Universitatii Alexandru Ioan Cuza.

Horia Gumeni va introduce momentul evocării aniversării a 150 de ani de la înfiinţarea primei Universităţi din România. Va urma un dialog neconvenţional în Turnul Universităţii, cu realizatorii ieşeni ai emisiunilor TVR 3 Regionalia, Motorul  in doi timpi si Senator de drept local: George Onofrei, Dan Trofin si Andrei Trofor.

Şi din studioul TVR 3 din Târgu Mureş, moderatorii vor intra în jocul colorării României. Se vor anunţa şi de aici prezentatorii şi detaliile noilor emisiuni, artiştii vor transpune ideile lor legate de tema lansării culorii violet  în toată ţara. La final, din platoul TVR  din Bucureşti se taie tortul violet al TVR 3, care are  forma hărţii României.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV lansează noua platformă PRO TV Plus! Emisiunile, serialele și Știrile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seara erai în drum spre casă și ai pierdut ediția Românii au talent? Vrei să urmărești aventurile personajelor preferate din Las Fierbinți, în timp ce ești pe plajă? Ești în drum spre serviciu și vrei să fii la curent cu evenimentele care s-au întâmplat la nivel național și internațional? Atunci locul potrivit este platforma PRO TV Plus – protvplus.ro!

 

Cu un design și funcționalități complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conținut fresh PRO TV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Știrile PRO TV.

Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conținutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experiență on-site modernă și simplă pentru utilizatori și, în același timp, un mediu sigur pentru partenerii noștri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital și development și reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm și alte produse și conținut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives.

 

Ca destinație online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conținut live, dar și producții proprii PRO TV:

  • Gratuitate – poți vedea sau revedea orice emisiune sau serial PRO TV online, gratuit, oriunde te-ai afla, fără necesitatea unui abonament!
  • Disponibil pe orice device – laptop, tabletă, telefon mobil
  • Live PRO TV – dacă nu ești în fața televizorului, poți urmări PRO TV live, de oriunde te-ai afla
  • Conținut fresh – Conținutul producțiilor de pe canalele PRO TV este actualizat în fiecare zi și este disponibil pentru cel puțin șapte zile de la încărcarea pe protvplus.ro
  • Conținut exclusiv – fie că vorbim despre emisiuni sau seriale, pe protvplus.ro vei găsi video-uri speciale, pe care nu o să le vezi niciodată la TV!
  • Experiența utilizatorului este personalizată – în funcție de conținutul pe care îl urmărești, ai opțiunea de a continua de unde ai rămas și recomandări personalizate, în funcție de producțiile preferate

 

Oriunde ai fi, indiferent de oră, te bucuri gratuit de Românii au talent la o cafea, râzi cu fierbințenii în drum spre casă și trăiești Pe bune?! la înălțime! Show-urile, serialele și știrile tale preferate sunt acum gratuit online, pe platforma PRO TV Plus!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published

on

Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.

 

Despre Copilărie și Părinți

Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…

Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.

Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.

Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.

Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.

 

Despre iubire, bisexualitate

În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.

Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.

Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.

Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.

 

Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending