Connect with us

ALL MEDIA

„Romania, te iubesc”: Noi detalii despre Krivoi Rog, colosul care înghite anual două milioane de dolari din bugetul României

Published

on

 

Un miliard de dolari. Aceasta este suma pe care, practic, România a aruncat-o la gunoi pentru combinatul de la Krivoi Rog, de pe urma căruia nu a profitat niciodată. Minuţioasa anchetă despre situaţia combinatului difuzată în urmă cu aproape două luni la România, te iubesc! nu a fost lipsită de urmări.

Directorul ARCOM a fost demis şi o comisie de la Bucureşti a fost în control la Krivoi Rog.  Duminică, 9 mai, de la ora 18:00, la România, te iubesc! va fi difuzat încă un material despre ceea ce se întâmplă la combinatul care costă bugetul României aproape două milioane de dolari pe ani, fără a da absolut nimic la schimb.

Puţin spus interesantă este concluzia la care au ajuns cei trei membri ai comisiei de anchetă: în urma verificărilor nu au fost identificate urme de distrugere, doar deteriorări cauzate de trecerea unui interval mare de timp de la montare. Iar asta nu e tot. Comunicatul oficial mai precizează că anual au avut loc inventarieri şi pe lângă acestea, controale trimestriale, lunare sau ori de câte ori a fost nevoie şi chiar există documente în acest sens. Cu alte cuvinte, totul este sub control, în hârtii, în ciuda faptului că de 12 ani, zona din combinat care ar trebui să aparţină României dispare bucată cu bucată, iar foşti angajaţi ai combinatului susţin că jafurile sunt la ele acasă.

De-a lungul anilor, camioane întregi de cupru, ţevi, macarale şi chiar clădiri şi staţii electrice au fost scoase din Krivoi Rog, îmbarcate pe vapor la Odessa şi trimise în Turcia. Există, de asemenea, angajaţi care susţin că până şi dalele de piatră şi sârma ondulată sunt furate şi folosite la construcţiile private din apropiere. Deşi unii oameni din zonă reclamă numeroase ilegalităţi, oficialii români suţin că situaţia este sub control. În tot acest timp, ucrainienii se bucură de un oraş construit pe jumătate de români şi de un combinat finanţat de alţii, iar România achită facturi ce aparţin, de fapt, lor.

În anii ’80, Nicolae Ceauşescu hotăra ca România să contribuie la construcţia celui mai mare combinat de minereuri acide din lume, situat în Ucraina. După punerea în funcţiune, acesta urma să deservească cu minereuri de fier cele cinci ţări finanţatoare ale construcţiei. Suma investită de români, desemnaţi „antreprenori generali”, se ridică la 800 de milioane de dolari, bani pe care România i-a plătit cu sacrificii imense.

Marea problemă este însă că deşi Ucraina a sistat lucrările în 1997 şi celelalte ţări s-au retras din proiect, românii se încăpătânează să continue participarea, deşi ucrainenii nu mai recunosc investiţia iniţială. Astăzi, singurii reprezentanţi români sunt angajaţii celor trei firme însărcinate cu paza şi întreţinerea părţii româneşti: ARCOM, ARCIF şi UZINEX. Deşi e greu de înţeles ce anume fac acolo, cert este că ele costă bugetul ţării aproape două milioane de dolari pe an.

O nouă anchetă despre colosala gaură neagră de la Krivoi Rog care înghite bani grei din bugetul României, duminică, de la ora 18:00, la România, te iubesc!

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending