Connect with us

ALL MEDIA

Romania te iubesc: Umami – gustul care predomină industria alimentară

Published

on

Duminică, 2 mai, în cadrul unui reportaj spectaculos marca România, te iubesc!

Cui nu-i place să mănânce şi mai ales să mănânce ceva bun? Din păcate, tocmai faptul că oamenii sunt adevăraţi sclavi ai gustului a făcut posibilă dezvoltarea unei adevărate industrii, în care orice gust natural poate fi creat în laborator, nu fără riscuri însă. Duminică, la România, te iubesc! corespondentul Ştirilor Pro Tv Anca Nastasi prezintă o anchetă surprinzătoare despre cum industria alimentară a ştiut să speculeze legal plăcerea gustului.

„Vinovaţi” de acest lucru sunt câţiva cercetători japonezi care au descoperit „umami”, cel de-al cincilea gust uman, pe lângă cunoscutele acru, dulce, sărat şi amar. În japoneză, „umami” înseamnă deliciu, savoare, iar corpul uman este dotat cu receptori pentru acesta. Poate că industria alimentară nu ar fi arătat însă aşa cum este ea astăzi dacă înginerii chimişti japonezi nu ar fi reuşit încă de acum 100 de ani să izoleze substanţa care dă savoare: acidul glutamic. Şi de aici şi până la gustul care astăzi se vinde la sac nu a mai fost decât un pas, pentru că odată sintetizat chimic, monoglutamatul de sodiu este folosit în toată industria alimentară mondială. Grav este însă faptul că acest aditiv transformă resturile alimentare pe care orice gospodină le-ar arunca la gunoi în parizer, pateu sau tocătură fast-food. Consecinţele acestui lucru sunt însă şi mai grave. Oamenii au ajuns să consume hrană fără valoare nutriţională, se îngraşă excesiv pentru că, tocmai din cauza gustului delicios nu se mai pot opri din mâncat şi din ce în ce mai multe boli sunt puse pe seama alimentaţiei nesănătoase.

Ce-i drept, posibilitatea de a mânca sănătos nu este la îndemâna oricui, de vreme numai în Uniunea Europeană sunt omologaţi şi acceptaţi 317 aditivi alimentari care asigură nu doar gustul irezistibil al alimentelor, ci şi termenul de valabilitate uriaş. Piaţa mondială a acestora a ajuns în anul 2009 la fabuloasa sumă de 13,60 miliarde de euro.

Anca Nastasi a vrut să afle şi ce au de spus fabricanţii de alimente,s însă opt din cei mai mari producători de mezeluri din România au refuzat accesul echipei de la România, te iubesc! atunci când au aflat care este subiectul reportajului. „Vă vom introduce în depozitele importatorilor de aditivi alimentari, de E-uri, unde veţi vedea că gusturile se vând la sac şi la canistră: gust de pui, de friptură, de tiramisu, de parmezan sau de ou, fiindcă orice gust se poate imita perfect prin chimie. Veţi vedea cum sunt injectate cărnurile ca să fie mai mari şi mai atrăgătoare şi ce alergii noi au apărut din cauza mâncărurilor procesate. Care sunt pericolele care ne pasc mâncând atâtea chimicale şi ce şanse avem să mai cumpărăm vreodată ceva natural, cum rămâne cu dreptul fundamental al omului de a şti ce mănâncă şi obligaţia omului de ştiinţă de a spune adevărul despre industria alimentară, chiar dacă adevărul este neplăcut?”, a mărturisit Anca Nastasi.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

UPC România introduce canalul de filme Epic Drama în grila de programe

Published

on

UPC România introduce pe 12 iunie în grila de programe canalul TV Epic Drama. Canalul de filme este disponibil pentru toți clienții UPC care beneficiază de pachetele digitale Play Familia sau Play Maxim.

Programele Epic Drama aduc în prim plan evenimente grandioase, personaje de excepţie şi drame, iar mai mult de jumătate din seriale sunt producţii noi, de după 2014. Noul canal TV va oferi acces 24 de ore pe zi la o varietate de seriale de genuri diferite: război, mister, politică, adaptări literare, acţiune, aventură sau istorie.

 „Ne dorim să le oferim clienților noștri cea mai bună experiență de divertisment investind în permanență în diversificarea conținutului TV. Extindem grila de programe UPC cu noul canal Epic Drama care oferă filme seriale în exclusivitate pe piața din România. În acest moment, avem un mix de canale TV care acoperă nevoile întregii familii și vom continua să lansăm titluri relevante pentru piața locală.” a declarat Bogdan Bucurei, Head of Customer Propositions & Content UPC CEE.

Abonații UPC îi vor putea urmări pe Jonathan Rhys Meyers, Henry Cavill, Maria Doyle Kennedy, Natalie Dormer sau Aidan Turner în cele mai noi producţii de televiziune difuzate de Epic Drama.

Premierele din această vară includ serialul premiat Tannbach, care spune povestea oraşului cu acelaşi nume, prins între comunism şi democraţie, în perioada care a urmat celui de-al Doilea Război Mondial şi până la construirea zidului Berlinului.

Dinastia Tudorilor, cu o distribuţie de excepţie, prezintă domnia unuia dintre cei mai cunoscuţi monarhi din istorie, Henric al VIII-lea, dar şi viaţa sa tumultoasă.

În iulie, publicul va putea urmări Noua Colecţie, o poveste despre succes şi preţul acestuia, într-o perioadă foarte importantă pentru istoria Franţei. Un imperiu al modei ia naştere în Paris, în anul 1947, chiar atunci când oraşul îşi revine după încercările războiului.

X Company urmăreşte poveştile a cinci tineri recruţi ce vor deveni agenţi în lumea periculoasă a spionajului şi operaţiunilor secrete din cel de-al Doilea Război Mondial.

Benjamin Groocock, VP Commercial Affairs al Viasat World, declară: “De la sfârşitul anului trecut, Epic Drama a devenit un canal must-have pentru operatorii care își doresc să aibă un avantaj major din punct de vedere al conţinutului în acest climat media din ce în ce mai provocator. Cu o grilă de conţinut aleasă cu grijă, Epic Drama este deja un succes pentru publicul din România, Polonia şi Ungaria şi aşteptăm cu nerăbdare să construim mai departe succesul acestul canal şi să îl oferim clienţilor UPC din toate aceste teritorii. Relaţia noastră îndelungată se va dezvolta odată cu lansarea Epic Drama, care se alătură celorlalte canale pe platformele UPC. Suntem încrezători că publicul va continua să se bucure de conţinutul de excepţie oferit, care se află la dispoziţia sa oricând.”

Epic Drama este disponibil în aplicația Horizon Go, astfel încât utilizatorii pot urmări oriunde și pe orice device conținutul preferat. De asemenea, cu funcția Replay de la Horizon pot viziona programele timp de 7 zile de la difuzare.

Epic Drama HD este disponibil la numărul 116 din EPG, iar Epic Drama SD la numărul 115, în pachetele Play Familia și Play Maxim.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending