Connect with us

AUDIENȚE TV

Romanii au ales duminica seara comedia la Pro Tv: “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie”, pe primul loc in topul audientelor

Published

on

Duminica seara, comedia a fost la putere la Pro Tv. Emisiunile “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie” au intrat in cel de-al treilea sezon cu dreptul si s-au clasat pe primul loc in topul audientelor.

Astfel, gasca vesela din “Land of Jokes” a pus monopol pe intervalul orar 20.45-21.48, inregistrand pe publicul din mediul urban un varf de audienta de 13,4 puncte de rating, in minutul 20.58, atunci cand 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii au urmarit scenetele din tara glumelor.

Oameni de stat in ipostaze inedite la “Politicienii au talent”, cele mai picante aparitii in “Hard Joke Cafe”, dar si intalniri memorabile cu Nemuriciul, toate i-au tinut pe telespectatorii cu ochii pe Pro Tv.

Emisiunea “Land of Jokes” s-a clasat pe locul intai in topul audientelor, cu o medie pe publicul din mediul urban de 8,5 puncte de rating si 18,5 % cota de piata, fiind urmata de programele Prima Tv cu 4,3 puncte de rating si 9,3 procente din cota de piata, in vreme ce Antena 1 abia s-a clasat pe pozitia a cincea (3,2 puncte de rating si 6,9 % cota de piata).

Si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani “Land of Jokes” a fost numarul unu cu o audienta medie de 7,5 puncte de rating si 19,4 procente din cota de piata. Pe locul al doilea, pe acelasi public, s-a clasat Prima Tv cu 4,7 puncte de rating si 12 % cota de piata, iar Antena 1 a ocupat ultima pozitie in topul primelor cinci posturi de televiziune, cu doar 2,5 puncte de rating si 6,4 procente din cota de piata.

Si agentii “Serviciului Roman de Comedie” condusi de Toni Grecu au demonstrat ca stiu sa faca cel mai tare raport saptamanal din comedia romaneasca. Show-ul in care a fost invitat Stefan Banica si care a inaugurat duminica seara rubrici noi cu personaje la fel de proaspete s-a clasat in fruntea topului audientelor, astfel ca pe publicul comercial a inregistrat un varf de audienta de 11,7 puncte de rating, in minutul 22.43, cand aproape doua milioane de telespectatori la nivelul intregii tari urmareau aventurile din Casa PROporului.

Emisiunea a fost lider de audienta in intervalul orar 21.49-22.52 si a inregistrat pe publicul comercial cea mai mare audienta, cu o medie de 7,2 puncte de rating si 19,2 % cota de piata, pe locul doi clasandu-se TVR 1 (5,5 puncte de rating si 14,6 % cota de piata), iar Antena 1 pe locul al saselea (2,0 puncte de rating si 5,3 % cota de piata).

Si pe publicul din mediul urban ”Serviciul Roman de Comedie” a inregistrat cea mai mare audienta, cu o medie de 7,2 puncte de rating si 17,3 procente din cota de piata, urmat de TVR 1, cu 5,0 puncte de rating si 12,1 % cota de piata, in timp ce pe locul trei se clasa Antena 1 cu doar 2,7 puncte de rating si 6,6 % cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Primul duel din Ferma vedetelor a fost pe primul loc în topul audiențelor!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Lupta dintre cele două echipe, Rona Hartner și Daniel Iordachioaie – Diana Dumitrescu și Majda Aboulumosha, a fost plină de suspans, însă nicio o echipă nu și-a pierdut partenerul.

Ediția de ieri seară a fost plină de emoție și umor, iar noua producție Ferma vedetelor TV, a luat naștere pe prispa casei!

Ferma vedetelor a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 10.9 puncte de rating și 26.8% share. Peste 2 milioane de telespectatori au urmărit aventurile de la Ferma vedetelor, iar în minutul de aur, de la 21:52, peste 2.6 milioane de telespectatori au fost alături de concurenți.

 

Cine a vizitat ferma?

Sarcina săptămânii a fost îndeplinită în timp util și cu mare succes de către cei 12 fermieri! Nea Rață a fost foarte încântat de cum s-au descurcat așa că a decis să le dea toți banii și le-a adus și negustoreasa în curte pentru a vedea ce și-ar dori. Împreună cu Mioara (Mihaela Tatu) au făcut lista de cumpărături, iar aceasta le-a spus povestea fermei în care au ajuns.

Monica Bârlădeanu a venit pentru a afla pe cine a ales Rona la duel. Diana Dumitrescu se aștepta la această alegere. „Am ezitat până în ultimul moment și era cât pe aci să zic Majda!”, a mărturisit Rona. Plecarea către căsuțele dueliștilor a fost cu cântec și voie bună. „Mă simt ca-n tabără și nu încă nu sunt pegătită să zic <La revedere, tabără dragă!>”., a mărturisit Diana înainte de duel.

În prima probă, La Porumbacu, cele două echipe au trebuit să curețe știuleții și să umple cu o lingură de lemn vasul care îi aștepta la capătul buștenilor peste care trebuiau să treacă. Rona și Daniel au ieșit învigători.

La cea de-a doua probă, Oaia albă-oaia neagră, concurenții au trebuit să caute prin fân piesele de puzzle ascunse, care construiau oile. Rona și Daniel au avut mai mult noroc și au reușit să câștige și cea de-a doua probă, câștigând, astfel, duelul.

Diana a fost nevoită să meargă în casă și să scrie scrisoarea de adio, în care a ales următorul fermier șef. Au curs râuri de lacrimi la prima despărțire, însă oglinda magică i-a dat Dianei o nouă șansă: „Când i-am văzut pe toți acolo, am simțit că mă rup!”, a declarat ea.

 

Sâmbătă seară, de la 19:30, la PRO 2, Octavian Strunilă și Andreea Ibacka le vor arăta telespectatorilor imagini nemaivăzute la Ferma după perdea.

Prima ediție îi are invitați speciali pe Monica Bârlădeanu și Nea Rață, cei care le-au fost alături concurenților la fiecare pas, în cele 3 luni petrecute departe de civilizație. Cum a evoluat relația lui Daniel Iordăchioaie cu Patrizia Paglieri, cum s-a ajuns la asemenea tensiuni între ei, cum arată harta fermei, ce părere au concurenții despre Nea Rață, dar și despre Rona, sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi întoarse pe toate părțile de Octavian Strunilă și Andreea Ibacka. Cei doi prezentatori vor căuta răspunsuri împreună cu invitații lor la cele mai interesante întrebări puse de telespectori și vor lămuri toate curiozitățile legate de Ferma vedetelor.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, cele 6 perechi vor avea parte de noi provocări, noi sarcini și noi tensiuni! Cine a fost ales fermierul săptămânii, cine vor fi următorii servitori și cum vor evolua tensiunile create în casă rămâne de văzut, numai la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie PE BUNE de la PRO TV, lider pe publicul comercial!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Distracția a fost pe bune miercuri seară la PRO TV! Andi Moisescu a adresat unele dintre cele mai surprinzătoare întrebări, iar cei doi căpitani de echipă, Costi Diță și Cosmin Natanticu, împreună cu invitații lor, Mihai Bobonete și Adrian Văncică, au făcut tot posibilul să ghicească răspunsurile corecte și să câștige banii puși în joc pentru susținătorii lor. 

Telespectatorii au aflat aseară cum pot merge gratis cu transportul în comun în Ciudad de Mexico, ce a avut loc pentru prima dată în cartierul Brooklyn din New York pe 13 iulie 2013, dar și ce sunt obligați să facă ofițerii de poliție thailandezi care încalcă regulamentele. După 13 runde pline de distracție, Mihai Bobonete și Costi Diță au câștigat ediția de aseară.

Ediția Pe bune?! de miercuri seară a fost lider de audiență și a înregistrat 6.1 puncte de rating și 18.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, spre deosebire de postul de televiziune clasat pe locul secund, KANAL D, care a obţinut 4.0 puncte de rating și 12.1% share.

Luni, 19 februarie, distracția pe bune continuă cu noi invitați și cu noi întrebări trăsnite!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending