Connect with us
 

Cel mai urmărit show de divertisment din istoria televiziunii, Românii au talent, a adus aseară în casele românilor un spectacol extraordinar, însoțit de momente inedite, emoționante, sensibile, care au adus lacrimi de fericire și ropote de aplauze. Reacțiile și comentariile celor patru jurați, Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu, Andra și Andi Moisescu au făcut deliciul publicului, iar Smiley și Pavel Bartoș au asigurat, ca de fiecare dată, buna dispoziție în culise.

Cea de-a șasea ediție Românii au talent a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:16, la nivel național, peste 3.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:40, aproape 4.5 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 22.2 puncte de rating și 50.3% share, de aproape cinci ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Kanal D care a obţinut 4.4 puncte de rating și 10.1% share.

 

Momente extraordinare, talent autentic şi reacţii inedite

Telespectatorii au avut parte aseară de o ediție incredibilă Românii au talent, plină de distracție, energie și momente care au stârnit hohote de râs sau au adus pielea de găină la masa juriului. Românii au urmărit un spectacol desăvârșit și au făcut cunoștință cu concurenți care au venit deciși să uimească și să devină celebri, dar și cu favoritul Andrei din acest sezon, concurentul pentru care jurata a apăsat butonul auriu, pentru a-l trimite direct în semifinală.
Seara a început în forță, cu un moment rock prezentat de Emma Niculae și trupa sa.

Micuța de numai 8 ani a cântat melodia It’s the final countdown, a avut atitudine și a reușit să ridice sala în picioare încă din primele secunde. Încântată de reprezentația de pe scenă, Mihaela a spus: ”DA pentru rock, DA pentru Emma și toată trupa! DA și pentru sora ei!”. Emma și trupa au obținut în final 4 de DA și merg în etapa următoare.

Luminița Lupu a cântat aseară o melodie hip-hop compoziție proprie. A spus o poveste și a reușit să-i impresioneze pe jurați cu versurile emoționante ale piesei. În momentul jurizării, Florin i-a spus concurentei: ”Nu mă gândeam că o să văd un copil gingaș, ca tine, abordând genul acesta. Mesajul l-am înțeles, este, din păcate, real și trist… Îngrijorător de simplu, mergi în etapa următoare cu 4 de DA!”.

Cei trei băieți care formează grupul One wave crew au dansat breakdance, au executat perfect o serie de elemente dificile specifice acestui stil și s-au sincronizat la fiecare mișcare. Un moment plin de energie, care l-a determinat pe Andi să spună: ”Mie mi-a plăcut foarte mult. Este exact genul din hip-hop, genul de dans pe care-l văd mai degrabă desfășurat pe scena vieții și mai puțin pe o scenă de genul ăsta. Mi se pare că voi consumați cea mai multă parte din timpul vieții voastre dansând în spații publice. Răspunsul meu este DA!”. Concurenții au primit în final 4 de DA și merg în etapa următoare.

Ansamblul folcloric ”Cununița năzdrăvană” a adus pe scenă un număr complex de cântec și dans popular. Cei 37 de membri ai grupului au fost plini de voie bună, în permanență cu zâmbetul pe buze și au transmis foarte multă fericire. ”Mi-am amintit de începuturile mele, pentru că așa am început și eu. Vă felicit și vreau să vă spun că răspunsul meu este DA!”, le-a spus Andra în timpul jurizării. Cu ansamblul folcloric ”Cununița năzdrăvană” ne revedem în etapa următoare, în care merge cu 4 de DA.

Familia Cinci, formată din cei 3 copii și părinții lor, a cântat două melodii, Oarecare și Halelujah, la vioară, orgă și voce și a creat un moment emoționant, care a adus lacrimi la masa juriului. ”Un spectacol extraordinar de frumos, o familie frumoasă. Ați fost o bucurie reală. Totul a fost un mare DA!”, a spus Mihaela. Familia Cinci a obținut 4 de DA și merge mai departe în competiție.

Salsa a fost adusă pe scenă aseară de Illyes Benjamin Bertalan. Un dansator desăvârșit, concurentul a făcut singur spectacol, iar jurații au apreciat prestația sa fără cusur. ”Salsa arată foarte bine-n doi, dar eu știu de ce n-a luat o fată cu el pe scenă. Să o eclipseze? Uită-te cum dansează! Omul ăsta are toată aprecierea mea! Felicitări!”, a spus Andra. Chiar dacă Florin a acordat NU momentului, Benjamin merge mai departe cu 3 de DA.

Paul Sângă a cântat mai multe stiluri muzicale la acordeon. Un virtuoz al acestui instrument, concurentul i-a cucerit pe Andi, Mihaela, Andra și Florin cu talentul său și a reușit să ridice publicul în picioare. ”Mi-au trecut prin emisiuni, probabil, cei mai mari muzicieni ai României, însă este cel mai bun recital pe un acordeon alb pe care l-am văzut! DA!”, i-a spus Florin concurentului. Paul Stângă a primit 4 de DA și continuă competiția.

Surdu Andrei Mihai a cântat la pian și a trăit momentul la intensitate maximă, reușind să-i bucure pe toți cei din sală cu talentul său incredibil. Fascinat de numărul prezentat de Andrei, Andi i-a spus la finalul jurizării: ”Tot ce-ți putem oferi noi de aici, de la masa juriului, sunt cei 4 de DA și, sigur, plăcerea de a te revedea în etapa următoare!”.

Un număr impecabil de workout a fost prezentat aseară de Sănduță Dumitru, care a executat cu ușurință elemente de gimnastică extrem de solicitante, a făcut flotări sprijinit de sticle și a impresionat juriul până la finalul momentului. ”Foarte interesant numărul, foarte original, n-am mai văzut așa ceva. Să îmbraci povestea asta a ta cu workout-ul într-un spectacol… Ai reușit! DA!”, i-a spus Mihaela. Dumitru a primit 4 de DA și merge în etapa următoare.

Beatbox-ul și chitara au reprezentat un mix perfect, adus la preselecțiile Românii au talent de trupa One life studio. Cei doi membri ai grupului au demonstrat că au ritmul în sânge și s-au bucurat să încânte publicul cu un moment plin de energie. În timpul jurizării, Andra i-a felicitat pe cei doi și le-a spus: ”A sunat foarte, foarte bine! Bravo! DA!”. Cu 4 de DA, concurentii merg mai departe în competiție.

Ansamblul multicultural Dobrogea de Sud a prezentat pe scenă un colaj format dintr-un dans tătăresc, unul grecesc, unul aromân și unul românesc. Cei 36 de membri au umplut scena și au transmis foarte multă veselie. ”Ce mi-a plăcut la nebunie la momentul vostru este că fiecare dintre etnii a dansat și pe muzica celeilalte. Și asta pentru mine e un simbol minunat, e semn că se poate conviețui în armonie.”, a spus Mihaela. Andi nu a fost încântat de moment și a acordat NU, însă Ansamblul multicultural Dobrogea de Sud merge mai departe cu 3 de DA.

Alexandru Munteanu a adus un nou instrument pe scena de la Românii au talent: marimba. Concurentul i-a impresionat pe jurați cu momentul creat și le-a dat toate motivele să se ridice în picioare și să-l aplaude. ”A fost un moment foarte, foarte bun, iar el este un percuționist foarte talentat!”, a spus Andi Moisescu. Alexandru a obținut 4 de DA și merge mai departe.

Nici magia nu a lipsit aseară din cea de-a șasea ediție a celui mai tare show de divertisment. Cristian Pestrițu i-a vrăjit pe Andi, Mihaela, Andra și Florin cu trucurile pe care le-a făcut la masa juriului. La final, încântată de moment, Andra i-a spus: ”Na, ghicește acum răspunsul meu! Dar tu îl știai de vreo trei zile… Răspunsul meu este DA!”. Cu Cristian ne revedem în etapa următoare, unde merge cu 4 de DA.

Scena este locul în care Ada Lupu se exprimă cel mai bine. Concurenta a prezentat aseară un număr de teatru de animație, cu care i-a binedispus pe toți și i-a făcut să se simtă din nou copii. ”Dragă Ada, un artist adevărat nu are nevoie de foarte multe mijloace. E foarte simplu, ai creat o stare foarte frumoasă. Ai reușit să găsești copilașul de dinăuntru. Chiar frumos!”, a spus Florin. Ada a primit 4 de DA și continuă competiția.

Cei doi membri ai grupului Efekt Group au realizat un moment care i-a ținut pe jurați cu sufletul la gură. Acrobațiile executate de ei au fost perfecte și, astfel, au demonstrat că sunt extrem de talentați și că merită să meargă mai departe cu 4 de DA! ”Păi, sunteți buni! Ce să zic? Mai aplaud o dată! Bravo!”, le-a spus Mihaela.

Mihaela Hasuna locuiește în Israel, dar a venit la preselecții pentru a-i încânta pe români cu vocea sa incredibilă. Concurenta a cântat muzică belcanto și a impresionat încă de la primele note atinse. ”Cât de frumos a sunat! Așa cald… am închis ochii și m-ați dus într-o poveste frumoasă și dulce. Foarte frumos… și-mi place povestea. DA!”, a spus Andra. Mihaela a obținut 4 de DA și merge în etapa următoare.

Seara s-a încheiat cu golden buzz-ul Andrei din acest sezon. Manuel Chivari a cântat perfect melodia Sunday morning și a reușit să-i cucerească pe jurați cu timbrul său vocal deosebit. Andra nu a stat prea mult pe gânduri și a apăsat butonul auriu, pentru a-l trimite pe Manuel direct în semifinală, după care a mers pe scenă pentru a-l felicita și îmbrățișa pe favoritul ei. ”Eu de multe ori mă las dusă de emoție și de ce se întâmplă pe moment”, a declarat jurata.

Andi Moisescu a completat: ”Un moment extrem de proaspăt și neașteptat. Așa cum ar trebui să fie momentele de golden buzz în emisiunea Românii au talent.”.

Cea de-a șasea ediţie Românii au talent a fost una extraordinară, presărată cu momente impresionante, distracție şi mult talent autentic.

Căutarea continuă şi noi concurenţi sunt gata să-şi demonstreze talentul vinerea viitoare, de la 20:30, numai la PRO TV! 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Mihai

    6 aprilie 2016 at 16:07

    Ati pus de doua ori Andi Moisescu.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending