Connect with us

AUDIENȚE TV

„Românii au talent”, lider de audiență pe toate segmentele de public! Vezi aici topul audiețelor de ieri seară!

Published

on

Pasitos Dream Foto Credit: PRO TV

Românii nu încetează să surprindă prin talentul și prin determinarea lor, dar și prin puterea de a trece peste orice obstacol și de a lupta pentru a-și îndeplini visurile.

Aseară, în cea de-a noua ediție a celui mai tare show de divertisment, Românii au talent, a plouat cu reprezentații care au umplut scena de voie bună, strălucire și entuziasm. Concurenții s-au bucurat de fiecare moment petrecut în fața juriului și a sălii pline, iar publicul i-a răsplătit de fiecare dată cu ropote de aplauze.

Cea de-a noua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 14.1 puncte de rating și 43.6% share, de peste trei ori mai mult decât Kanal D clasat pe locul doi, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 12.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:08, peste 3.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Talentul autentic a stârnit ropote de aplauze

Telespectatorii au urmărit vineri un spectacol grandios, în care români de pretutindeni au făcut Marea Unire a Talentului pe scena show-ului suprem, Românii au talent. Andi, Mihaela, Andra și Florin au urmărit cu foarte mare atenție momentele prezentate de concurenți și au fost impresionați de abilitățile lor, iar Smiley și Pavel Bartoș au avut grijă ca distracția să se simtă din plin și în culise. Aseară, spectacolul a început pe ritmuri energice de stomp și a continuat cu numere de dans acrobatic, percuție, canto, stand-up comedy, breakdance, harpă, dans indian stilizat, cobză și dans acrobatic. Publicul a primit cu aplauze fiecare concurent și a trăit magia unui show care a adus bucurie și emoție.

După ce au stârnit reacții diverse la masa juriului și au primit felicitări, dar și sfaturi utile din partea acestora, Black & White, Vladimir Mânăscurtă, Elena Tricolici, Mălin Vacariu, Marisol Buia, Pasitos Dream, Mario Caporaso, Mister Serbi, Double Tone, Jean-Pierre Obiang, Nadina Calistru, Zuralia, Mihai Paraschiv și Anne Bezusenzo, Tatiana Podoleac, 3 D Pro’etc, Denisa Mikesz, Paul Celmare, Stela Botez și Simona Mereu și Chin Overload au obținut 3 sau 4 DA.

Vinerea viitoare, de la 20:30, vom urmări ultima ediție de preselecții din sezonul 8 Românii au talent, ultimii concurenți din acest sezon, care vor face tot posibilul să impresioneze și să meargă mai departe în competiție.

 

 

Topul posturilor TV românești în intervalul show-ului „Românii au talent”, ieri 13 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:29-23:33
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.114.42573.4
Kanal D14.86.21114.8
Antena 17.33.1549.3
Antena 33.81.6289.5
Prima TV3.31.4245.6

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:29-23:33
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.014.11360.2
Kanal D14.25.9568.4
Antena 15.82.4233.4
Antena 34.31.8172.5
Romania TV3.11.3125.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:29-23:33
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV43.614.1627.9
Kanal D12.64.1181.9
Antena 16.92.299.0
DigiSport 13.11.044.8
Prima TV2.40.834.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu ediția aniversară de ziua lui chef Bontea

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cei mai mulți români au ales să-și petreacă seara de luni urmărind o nouă ediție de poveste „Chefi la cuțite”. Aproape 1.800.000 de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 21.45. Farfurii spectaculoase, mâncăruri apetisante, concurenți care i-au făcut pe jurați să rămână fără replică, multe glume în platou, dar și prezența surpriză a Mirunei, fata lui Sorin Bontea, toate au fost ingredientele unei seri perfecte.

Emisiunea a fost lider de piață în intervalul orar 20.00-23.01, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9.4 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 7 puncte de rating și 20,2 procente din cota de piață. Și la orașe, „Chefi la cuțite” a fost lider cu o medie de 7,6 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Kanal D cu 7,3 puncte de rating și 17 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 25.5% cotă de piață, în timp ce ProTV se situa pe locul al doilea cu 6.9 puncte de rating și 21.5 % cotă de piață. Și la orașe telespectatorii au urmărit Antena 1, iar postul a înregistrat 6,9 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață, în vreme ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.7 puncte de rating și 16,6 % cotă de piață.

Seara de marți a adus din nou multă voie bună în platoul de la „Chefi la cuțite”. Cătălin Scărlătescu și-a imaginat deja că va câștiga cel de-al cincelea sezon al emisiunii, dar s-a distrat și în spatele camerelor de filmat. Chefii au râs, au degustat legați la ochi, purtând coronițe, sau i-au cedat locul Ginei Pistol care a ocupat pentru prima oară rolul de jurat.. Telespectatorii s-au bucurat împreună cu chef-ul sărbătorit, Sorin Bontea, care a primit cele mai memorabile surprize în platou, chiar de ziua sa de naștere. Miruna Bontea, fiica sa, a fost invitat-surpriză pentru a-i găti o rețetă dulce, un lava cake cu dulceață. Apariția sa în fața mesei de jurizare a fost total neașteptată, iar reacția juratului sărbătorit una inedită: “Cum ai ajuns aici? Mami știe?!”. Cel mai frumos cadou pregătit special de echipa ,,Chefi la cuțite” pentru Sorin Bontea s-a transformat și în cel mai frumos cadou pe care l-a primit Miruna: un cuțit de aur din partea juriului, acordat pe merit. Mai mult decât atât, savoarea desertului l-a făcut și pe tatăl ei să acorde un vot de încredere preparatului, astfel încât cea mai mare dorință a adolescentei a fost îndeplinită: ,,Ei sunt foarte critici, dacă aș lua cuțitul ar însemna foarte mult pentru mine. Vreau să iau unul de la tata, îmi doresc mult asta. Mi-ar dovedi că el chiar vorbește serios atunci când îmi spune că sunt talentată și că gătesc bine. Vreau să fie mândru de mine.”.

Pe lângă preparatele delicioase ale serii, poveștile concurenților au oferit adevărate lecții de viață. Irina și Andrei Strătilă, doi nevăzători cu o chimie aparte, au reușit să îi convingă aseară pe jurați că pasiunea pentru gastronomie nu cunoaște limite. Savoarea preparatelor, dar și aspectul frumos al farfuriei i-au făcut pe Botnea, Dumitrescu și Scărlătescu să se incline în fața unei ambiții rar întâlnite: ”De fiecare dată când m-am tăiat am ajuns la o concluzie – așa nu trebuie să țin cuțitul! Ne străduim, aplicăm cunoștințele noastre de geometrie și matematică pentru a aranja mâncarea în farfurie., au afirmat concurenții.

Ca de obicei, și umorul a fost prezent în platoul ,,Chefi la cuțite”, însoțit de un moment muzical asigurat de Arun Durancea. Dacă ultima data lăutarul a venit deghizat în pirat, de data aceasta s-a decis să impresioneze într-un mod diferit. Concurentul nu doar că i-a cântat lui Sorin Bontea ,,La mulți ani!”, dar a continuat să dea dedicații întregii echipe, adjudecând scena din fața mesei de jurizare ca într-un adevărat concert: ,,Cred că ne ia banii la sfârșit!”, afirmau chefii amuzați. La final, Arun a promis că va cânta și la nunta lui chef Scărlătescu, dar că-l va susține pe jurat și dacă va participa în campania pentru europarlamentari, spre deliciul lui Bontea și Dumitrescu.

Distracția a fost inclusă în meniu luni seara la „Chefi la cuțite”, iar cele mai impecabile preparate au fost un pariu sigur pentru a-i trimite pe concurenți în etapa următoare. Mușchiulețul de porc în crustă de parmesan, budinca de banane cu brânză de vaci, coaste de porc marinate în Cola sau carne de cămilă au fost printre farfuriile care au ajuns în fața celor trei jurați. Spectacolul continuă în această seară de la ora 20:00, unde telespectatorii Antena 1 vor avea parte de o nouă ediție surprinzătoare a celei mai iubite emisiuni culinare, ,,Chefi la cuțite”.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 23 aprilie 2018

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Seara de top pentru Kanal D! Dezvaluirile facute de Diana Belbita, la “WOWBiz”, lider de audienta

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Luni, 23 aprilie, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta cu late night show-ul “WOWBiz”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Peste un milion de romani au urmarit aseara emisiunea prezentata de Andreea Mantea si Victor Slav, in care Diana Belbita, concurenta recent eliminata de la “Exatlon”, a pasit in platoul show-ului si a vorbit despre experienta traita pe platourile de filmare din indepartata Republica Dominicana.

Cu o cota de piata de peste 20%, atat pe targetul Comercial, cat si pe segmentul de public National, Kanal D s-a clasat pe primul loc, pe podiumul televiziunilor din Romania.

Aseara, in intervalul 23:04 – 00:37, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 22,0% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4,8% rating si 20,8% cota de piata, la nivelul populatiei din intreaga tara, si 4,0% rating si 17,3% cota de piata, in randul telespectatorilor de la orase.

Pe intreaga durata de difuzare a show-ului “WOWBiz”, in fiecare minut, peste 800.000 de romani din intreaga tara au urmarit cu sufletul la gura dezvaluirile incendiare facute de Diana Belbita. In minutul de maxima audienta, peste un milion de telespectatori (1.276.000) urmareau cel mai iubit late night show.

 

Tabel Audiente TV pentru toate segmentele de public: Comercial, National si Urban:

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,422,0198
 Antena 12,412,1109
 Pro TV2,010,191
WOW BIZPro Cinema0,94,238
23:04-24:37Antena 30,83,935
 Realitatea TV0,73,330
 Pro 20,52,724
 Disney Junior0,52,321
 AXN0,42,018
 DigiSport 10,41,917
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,820,8856
 Pro TV2,510,6439
 Antena 11,98,2339
WOW BIZAntena 31,45,9244
23:04-24:37Romania TV1,14,6188
 TVR 11,04,3175
 Antena Stars0,83,3138
 Prima TV0,62,8115
 Realitatea TV0,62,6108
 B1TV0,52,289
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,017,3389
 Antena 12,39,9223
 Antena 32,19,1205
WOW BIZPro TV1,98,3187
23:04-24:37Romania TV1,35,5125
 Antena Stars0,93,988
 Realitatea TV0,93,784
 TVR 10,72,966
 AXN0,62,862
 Pro Cinema0,62,862
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.04.2018    

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!

Published

on

Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.

Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.

Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.

Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.

Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.

 

Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time

 

Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.

In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.

 

Audiente sambata, 21 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,623,0294
 Pro TV5,318,5236
 Antena 12,79,5122
EXATLONDigiSport 12,27,697
19:57-23:05Romania TV0,82,836
 National TV0,82,836
 Antena 30,72,532
 Prima TV0,72,532
 TVR 10,62,127
 Telekom Sport 10,61,925
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,821,81580
 Pro TV4,811,9865
 Romania TV2,45,8425
EXATLONAntena 12,35,8419
19:57-23:05DigiSport 12,15,2375
 Antena 32,15,1369
 National TV1,84,3314
 Prima TV1,63,9283
 TVR 11,33,1226
 Look Plus0,92,3166
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,218,9693
 Pro TV4,812,5460
 DigiSport 12,87,4272
EXATLONRomania TV2,66,8248
19:57-23:05Antena 12,46,4236
 Antena 32,46,2227
 Prima TV1,33,4124
 National TV1,23,1114
 TVR 21,02,7101
 TVR 11,02,798
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

Audiente duminica, 22 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,022,4355
 Pro TV7,420,7328
 Antena 15,214,7232
EXATLONPrima TV1,64,470
20:14-23:18DigiSport 11,43,961
 TVR 10,82,134
 Romania TV0,72,133
 Antena 30,61,726
 TVR 20,61,625
 Realitatea TV0,51,422
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,120,61622
 Pro TV6,614,91173
 Antena 14,29,5744
EXATLONPrima TV2,65,9461
20:14-23:18Romania TV2,14,9384
 Antena 32,04,6364
 DigiSport 11,73,9305
 TVR 11,73,8300
 ETNO1,33,1240
 National TV1,02,3179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6738
 Pro TV6,314,5610
 Antena 14,610,6447
EXATLONAntena 32,76,3264
20:14-23:18Romania TV2,65,9247
 DigiSport 12,45,5230
 Prima TV2,25,0210
 TVR 11,33,1128
 Realitatea TV1,02,398
 TVR 20,81,980
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending