Connect with us

AUDIENȚE TV

„Românii au talent”, lider de audiență pe toate segmentele de public! Vezi aici topul audiețelor de ieri seară!

Published

on

Pasitos Dream Foto Credit: PRO TV

Românii nu încetează să surprindă prin talentul și prin determinarea lor, dar și prin puterea de a trece peste orice obstacol și de a lupta pentru a-și îndeplini visurile.

Aseară, în cea de-a noua ediție a celui mai tare show de divertisment, Românii au talent, a plouat cu reprezentații care au umplut scena de voie bună, strălucire și entuziasm. Concurenții s-au bucurat de fiecare moment petrecut în fața juriului și a sălii pline, iar publicul i-a răsplătit de fiecare dată cu ropote de aplauze.

Cea de-a noua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 14.1 puncte de rating și 43.6% share, de peste trei ori mai mult decât Kanal D clasat pe locul doi, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 12.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:08, peste 3.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Talentul autentic a stârnit ropote de aplauze

Telespectatorii au urmărit vineri un spectacol grandios, în care români de pretutindeni au făcut Marea Unire a Talentului pe scena show-ului suprem, Românii au talent. Andi, Mihaela, Andra și Florin au urmărit cu foarte mare atenție momentele prezentate de concurenți și au fost impresionați de abilitățile lor, iar Smiley și Pavel Bartoș au avut grijă ca distracția să se simtă din plin și în culise. Aseară, spectacolul a început pe ritmuri energice de stomp și a continuat cu numere de dans acrobatic, percuție, canto, stand-up comedy, breakdance, harpă, dans indian stilizat, cobză și dans acrobatic. Publicul a primit cu aplauze fiecare concurent și a trăit magia unui show care a adus bucurie și emoție.

După ce au stârnit reacții diverse la masa juriului și au primit felicitări, dar și sfaturi utile din partea acestora, Black & White, Vladimir Mânăscurtă, Elena Tricolici, Mălin Vacariu, Marisol Buia, Pasitos Dream, Mario Caporaso, Mister Serbi, Double Tone, Jean-Pierre Obiang, Nadina Calistru, Zuralia, Mihai Paraschiv și Anne Bezusenzo, Tatiana Podoleac, 3 D Pro’etc, Denisa Mikesz, Paul Celmare, Stela Botez și Simona Mereu și Chin Overload au obținut 3 sau 4 DA.

Vinerea viitoare, de la 20:30, vom urmări ultima ediție de preselecții din sezonul 8 Românii au talent, ultimii concurenți din acest sezon, care vor face tot posibilul să impresioneze și să meargă mai departe în competiție.

 

 

Topul posturilor TV românești în intervalul show-ului „Românii au talent”, ieri 13 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:29-23:33
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.114.42573.4
Kanal D14.86.21114.8
Antena 17.33.1549.3
Antena 33.81.6289.5
Prima TV3.31.4245.6

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:29-23:33
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.014.11360.2
Kanal D14.25.9568.4
Antena 15.82.4233.4
Antena 34.31.8172.5
Romania TV3.11.3125.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:29-23:33
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV43.614.1627.9
Kanal D12.64.1181.9
Antena 16.92.299.0
DigiSport 13.11.044.8
Prima TV2.40.834.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audienţã pe toate categoriile de public: numele semifinaliștilor a fost dezvăluit

Published

on

Credit foto: ANTENA 1

Seara de marți a fost una cu emoții intense pentru cei 10 bucătari care s-au luptat pentru un loc în semifinala sezonului 5 Chefi la cuțite.

Pe ultima sută de metri, concurenții și-au jucat cartea cea mai importantă, iar ultima confruntare pe echipe a fost și cea mai dificilă pentru ei. După un duel în care ștrumfii jedi și echipa verde au vrut să demonstreze că pot condimenta competiția cu talentul culinar, verdictul a fulminat cu o veste neașteptată pe chef Sorin Bontea, care și-a pierdut un om de bază din trupă. Liviu Morărescu a părăsit competiția în aplauzele tuturor, lăsând un mare gol în echipa sa: “Este imposibil! Eu îl vedeam în finală, mă așteptam săștig cu el. Îmi explodează capul de nervi.”, a afirmat chef Bontea.

„Chefi la cuțite s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public și cu ediția de marți seară. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.01, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 26,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 20,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 4,9 puncte de rating și 12 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,5 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 13,9 % cota de piață. Aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în semifinală, în minutul de maximă audiență de la 22:42.

Din nou, Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.2 puncte de rating și 17,6% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,1 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 14,2% cota de piață.

Tema ultimului battle a provocat echipele să pregătească un meniu de eveniment cu 5 startere, calde și reci, care să le impresioneze papilele gustative invitaților speciali- trupa de dans COBO. Poate că cele mai mari emoții au fost marți seară pentru chef Florin Dumitrescu, pentru că acesta a lucrat cu numai doi oameni, însă cu toate acestea ștrumfii jedi au fost primii care au terminat de gătit, în presiunea unei probe contracronometru. Deși chef Sorin Bontea a încercat să-și țină oamenii uniți și să evite duelul, farfuria ce a reușit să impresioneze definitiv jurații a fost cea pregătită de bucătarii lui chef Cătălin Scărlătescu. Aceștia au câștigat detașat ultima confruntare pe echipe, cu un total de 8 voturi, motiv pentru care s-au calificat în semifinală, dar nu înainte de a se dezlănțui de fericire în platou.

Cu presiunea finalei care bate la ușă, proba individuală de aseară i-a provocat pe bucătarii cu tunici verzi și albastre să gătească o mâncare “ca la mama acasă”. Dacă tema impusă a fost pentru unii motiv să gătească cu suflet, avându-i în gând pe cei dragi, pentru concurenții care stăpânesc mai bine fine dining-ul s-a dovedi a fi un ultim test solicitant. Jurizarea farfuriilor a fost o misiune grea pentru Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, care în ciuda rivalităților au căzut de acord asupra unui aspect: că toți bucătarii din proba duelului ar merita un loc în semifinală. Cu toate acestea, seara a adus dezamăgirea în echipa verde, întrucât Liviu Morărescu a obținut cel mai mic punctaj și a ratat șansa de a continua experiența Chefi la cuțite. Nivelul competiției a ajuns atât de ridicat încât farfuria cu 9 puncte nu s-a calificat, în ciuda faptului că a fost savuroasă. Vestea a venit ca un șoc pentru toată lumea, inclusiv pentru Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu: “Nu îmi vine să cred. I-a plecat un om lui Bontea, e ca și cum mi-a plecat mie. E prima dată în viața mea când îmi pare rău, după Florian Lazăr, că cineva pleacă!”, afirma chef Cătălin.

Săptămâna viitoare, luni, 25 iunie, Antena 1 difuzează de la 20.00 semifinala, iar marți, 26 iunie, marea finală a show-ului „Chefi la cuțite”, atunci când doar un singur bucătar va ridica trofeul sezonului de poveste

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cutite a fost lider de audienta! Eliminarea grea pentru chef Dumitrescu, echipa albastră rămâne în doi bucătari!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Meniul întreg de degustare din ediția de luni de la „Chefi la cuțite” a fost motiv de tensiune și nervi întinși la maximum, atât între jurați, cât și între concurenți.

Presiunea penultimei confruntări pe echipe din sezonul 5 a stârnit noi rivalități, iar câștigul detașat al echipei verzi a trimis la duel bucătarii în tunici galbene și albastre.

La final, farfuria cu cel mai mic punctaj s-a dovedit a fi a Elenei Rus, care a părăsit concursul cu zâmbetul pe buze, lăsându-și trupa în doar doi bucătari: „Pentru mine a fost extraordinar. Nu îmi pare rău!”.

Penultima confruntare pe echipe a clasat „Chefi la cuțite ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.07, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,9 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,7 puncte de rating și 16,5 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 19,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,4 puncte de rating și 12,6 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,9 puncte de rating și 18,8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,7 puncte de rating și 13,4 % cota de piață. Peste două milioane de telespectatori la nivel national urmăreau aseară lupta culinară a celor rămași în competiție, în minutul de maximă audiență de la 22:39.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.5 puncte de rating și 23,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.6 puncte de rating și 17,3% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 17,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,6 puncte de rating și 13,8 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,9 puncte de rating și 17,3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,5 puncte de rating și 13,9% cota de piață.

Aseară, bucătarii s-au întrecut să impresioneze invitații speciali de la masa degustării, un juriu format din oameni diferiți, ce împărtășesc aceeași pasiune: motociclismul. Tema le-a impus concurenților să recreeze un meniu întreg de degustare, motiv pentru care au gătit trei preparate în loc de unul singur, încercând să se sincronizeze ca o adevărată echipă. Votul juraților a mers detașat către echipa condusă de Sorin Bontea, iar prin supa de usturoi, tacos cu homar și un desert delicios de bezea, bucătarii cu tunici verzi au reușit să se salveze de la duel.

Proba individuală le-a adus pe mese dueliștilor cloșuri ce au ascuns câte un ingredient misterios, însă tema le-a impus tuturor să gătească o farfurie cu iz mediteraneean, folosind produsele găsite pe bancul de lucru. Roșii uscate, mezeluri italienești, brânzeturi fine, paste proaspete, sau ingrediente siciliene au stat la baza preparatelor finale, iar tema probei i-a ajutat pe cei mai mulți să pregătească bucate gustoase și inovative. Deși sesiunea de gătit a fost una tensionată, finalul serii a fost cu adevărat fulminant, nu doar prin prisma rezultatelor, cât și prin discuțiile dintre concurenți. Înainte ca Gina Pistol să dezvăluie cine rămâne în competiție, Mihai și Răzvan din echipa galbenă s-au antrenat într-o dispută care l-a nemulțumit pe chef Scărlătescu și i-a contrariat pe cei din jur: “Eu încerc să fac treabă și voi veniți ca valul și măturați tot. Treziți-vă la realitate!”, afirma mentorul echipei galbene. Dacă Mihai l-a acuzat pe Răzvan că l-a sfătuit să saboteze sesiunea de gătit, cel din urmă a negat totul, motiv pentru care tensiunea competiției din această etapă a ajuns să afecteze chiar relația dintre coechipieri: ,,Nu am mai trecut niciodată prin asta. Mihai a jucat teatru, s-a jucat cu mințile noastre. Sunt dezamăgit., afirma Răzvan cu lacrimi în ochi.

Farfuria cu cel mai mic punctaj a fost a Elenei Rus, care a părăsit aseară competiția în aplauzele colegilor săi, recunoscătoare pentru experiența culinară pe care a trăit-o alături de ștrumfii jedi și Florin Dumitrescu: “Asta a fost farfuria, nu îmi pare rău. A fost extraordinar ce am trăit aici.”. Rămași în doar doi bucătari, cei din echipa albastră vor continua lupta diseară împotriva echipelor rivale, galbenii și verzii, în ultima confruntare pe echipe ce va începe de la ora 20:00, pe Antena 1!

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 18 iunie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending