Connect with us

AUDIENȚE TV

Romanii au trecut in noul an 2013 cu ProTv

Published

on

ProTV a fost lider absolut de audienta si in 2012. Fie ca e vorba de stiri, filme, seriale de top sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales si in 2012 sa urmareasca ProTV, astfel ca postul s-a pozitionat si in anul care s-a incheiat in pozitia de lider incontestabil de audienta. Asa se face ca ProTv a fost lider atat la nivelul intregii zile, cat si pe celelalte segmente orare, inclusiv prime-time

Romanii au trecut in noul an cu televiziunea lider si au ales ca si in acest an sa petreaca atit ziua de 31 decembrie, cit si noaptea de Revelion alaturi de ProTV. Acesta a fost lider de audienta in tot intervalul orar cuprins intre 07.00 – 02.00 inregistrind o audienta medie de 6,4 puncte de rating la nivelul intregii zile si o cota de piata de 19,2% cota de piata, Antena 1 situindu-se pe locul al doilea cu 5,7 puncte de rating si 17,2% cota de piata.

In noaptea dintre ani, Andra si Maruta impreuna cu invitatii lor au spus “Eu de Revelion nu dorm” si acelasi lucru au facut si telespectatorii ProTv care au petrecut alaturi de ProTv. Aproape 3 milioane de romani au urmarit programul oferit de televiziunea lider din Romania in minutul de maxima audienta de la 23.07, in timp ce, pe publicul comercial din mediul urban ProTv inregistra la 23.57 un virf de 15,7 puncte de rating si 34,9% cota de piata.

Intre 21.42 si 01.36, programul “Eu de Revelion nu dorm” a fost lider de audiena pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu un rating de 11,2 puncte si 24,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al doilea cu 8,3 puncte de rating si 18,4% cota de piata.

Supervelionul ProFM si ProTV a adunat in Piata Revolutiei peste 30.000 de oameni care au vrut sa petreaca, sa asculte muzica si sa se distreze alaturi de DJ-ii ProFM, in calitate de maestri de ceremonie ai serii.

La miezul noptii, fix la trecerea dintre ani, atit romanii care petreceau in Piata Revolutiei, cit si cei din fata televizoarelor au trecut in noul an cu ProTv. La ora 12 noaptea, peste 2 milioane de romani erau cu ochii pe ProTv, iar pe publicul comercial din mediul urban, cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv era lider de audienta cu 14,8 puncte de rating si 32,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 8,3 puncte de rating si 18,6% cota de piata.

Joy division-ul ProFM, reprezentat la fata locului de George Vintila, cu o traditie de 16 ani in prezentarea concertului din centrul Bucurestiului, de Marius Onuc si Madalina Vintila, a dus la capat ceea ce nu a reusit apocalipsa: a ingropat anul 2012 si nu oricum, ci cu multa veselie, confetti, artificii si super hituri interpretate de cei mai iubiti artisti romani.

Astfel, cei care au ales sa treaca in noul an intr-o zi de marti, 2013 cu ProFM au urmarit concertul la ProTV, live la MTV si pe Voyo asigurat de 14 cantareti si trupe, carora li s-a alaturat si baletul lui Edi Stancu. 4 dintre fostii concurenti ai emisiunii „Vocea Romaniei” au dat startul la ora 20:30: Max Dragomir, Laura Gherescu, David Bryan si bineinteles castigatoarea acestui sezon – Julie Mayaya. Daryela, Meena K, Connect-R, Anya au continuat petrecerea in Piata Revolutiei.Aflat la inceput de drum, dupa cum declara chiar el, Cristi Minculescu a oferit publicului un super recital cu trupa Lotus. Dacapentru Julie Supervelionul ProFM a fost o premiera, trupa Voltaj este deja veterana. Ea le-a spus tuturor „Povestea oricui”, „Lumea e a mea”, „Mi-e dor de” si „Da vina pe Voltaj”. Smiley i-a convins pe toti ca „Oficial imi merge bine” si a cantat „Preocupat cu gura ta”, „Dead men walking”, „Am bani de dat” si cel mai recent hit „Cai verzi pe pereti”.

Si fanii serialului „Pariu cu viata” au fost fericiti. Dar, de aceasta data ei nu au auzit piesele trupei LaLa Band ci cele din repertoriul solo atit al Alinei Eremia cat si al lui Sore, care au electrizat, pe rand, publicul cu vocile lor. Atat cei prezenti in Piata Revolutiei, cat si telespectatorii ProTV si MTV dar si abonatii Voyo au respectat traditia si au trecut in 2013 impreuna cu Loredana, care a incheiat petrecerea cu un super concert, ce a continut si noul single „Sukar” de pe albumul „Dragoste”. Gazdele serii au incheiat noaptea si au inceput anul 2013 cu un super tonus marca „Legalize Joy”, in ciuda frigului.

In 2012, Internet ProTV a batut record dupa record si a terminat anul ca lider incontestabil al publisherilor din online-ul romanesc. www.stirileprotv.ro si www.sport.ro au dominat clasamentul celor mai vizitate site-uri din Romania in fiecare luna. Internet ProTV a avut la finalul anului si cele mai vizitate site-uri din categoriile: divertisment, prin www.protv.ro, tabloide, prin www.cancan.ro, lifestyle feminin, prin www.perfecte,ro si lifestyle masculin, prin www.debarbati.ro.

Si ultimul proiect lansat al Internet ProTV, site-ul de „stiri, cel mai probabil”, www.audvoci.ro, a ajuns rapid lider in categoria sa, iar cel mai puternic radio online ramane www.profm.ro.

Platforma pay-per-view a Internet ProTV, www.voyo.ro, care ofera in premiera continut video atat pe PC-ul clasic, cat si pe device-uri mobile si smart TV, a avut cifre impresionante, cu peste 1 milion de vizite lunar.

Si pe mobil, Internet ProTV a fost in 2012 lider incontestabil, cu o cota de piata de peste 40% din audienta auditata a traficului de internet mobil. M.sport.ro a fost in fiecare luna a anului trecut primul mobisite din Romania, cu cifre peste versiunile www ale site-uri ca jurnalul.ro, mediafax.ro, orange.ro sau ejobs.ro. Internet ProTV domina clasamentul publisherilor, cu 3 mobisite-uri in top 5, m.sport.ro, m.stirileprotv.ro si m.cancan.ro. In ultima luna a anului, primele doua pozitii au fost ocupate de m.sport.ro si m.stirileprotv.ro.

Si paginile de Facebook ale Internet ProTV au terminat anul cu cifre record, cu peste 3 milioane de fani. Internet ProTV este singurul publisher cu 3 pagini de Facebook care au peste 500.000 de fani fiecare, cele ale ProTV, Sport.ro si ale talent-show-ului Romanii au talent, iar cele ale supershow-ului Vocea Romaniei, serialului Pariu cu viata si celui mai important site de stiri din Romania, Stirile ProTV, au intrat in noul an cu peste 300.000 de fani fiecare.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala EXATLON a fost lider de audienta pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Show-ul “Exatlon”, reality-ul fenomen care a tinut in fata micilor ecrane milioane de romani, timp de patru luni, si-a desemnat miercuri marele castigator al primului sezon. In urma voturilor telespectatorilor, Vladimir Draghia a fost ales castigatorul “Exatlon”, editia difuzata aseara fiind urmarita, in cele peste trei ore de difuzare, de peste 1.7 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, in fiecare minut al difuzarii.

Finala “Exatlon” a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape patru milioane si jumatate (4.454.000) de romani, care au vizionat cel putin un minut cel mai iubit reality sportiv televizat din tara.

Aseara, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia inregistrand cote de piata de peste 20%, pe toate targeturile monitorizate. Mai mult, la nivelul populatiei de la nivel national, cota de piata inregistrata aseara de Kanal D a fost aproape dubla, comparativ cu cea a urmatorului post TV clasat.

Astfel, in intervalul 19:55 – 23:23, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 26,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,8% rating si 25,1% cota de piata, pe targetul National, si 8,8% rating si 22,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Momentele de culise, imaginile in direct cu cei doi finalisti, dar si cu fostii concurenti de la “Exatlon” care i-au sustinut pe cei doi, din platoul special amenajat in studiourile Kanal D, au tinut aseara in fata micilor ecrane, pe intreaga durata de difuzare a show-ului, milioane de fani. In Minutul de maxima audienta, atins la 23:14, cand prezentatorul emisiunii Cosmin Cernat se pregatea sa dezvaluie numele castigatorului “Exatlon”, ales in urma voturilor telespectatorilor, peste doua milioane (2.318.000) de fani asteptau cu sufletul la gura deznodamantul show-ului.

“Exatlon” a fost un adevarat fenomen in Romania, cucerind inca de la prima editie, inimile romanilor. In acea zi, Show-ul revolutionar a obtinut cifre uriase de audienta de-a lungul celor peste patru luni de la debut.

Cea mai vizionata editie “Exatlon” a fost cea din 11 martie, cand la nivelul populatiei din intreaga tara, competitia sportiva a fost urmarita in fiecare minut al difuzarii de 2.259.000 de telespectatori (in minutul de aur, productia a fost urmarita de aproape trei milioane de fani). In acea zi, “jocul de comunicare”, premiul pus la bataie fiind mesajele primite din partea membrilor familiei echipei castigatoare, a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape cinci milioane de romani care au vizionat cel putin un minut la Kanal D.

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,825,11749
 Antena 15,815,01043
 Pro TV3,910,1705
EXATLONRomania TV2,05,2363
19:55-23:23Antena 31,74,3302
 National TV1,43,6247
 TVR 21,33,4238
 Prima TV1,33,4236
 TVR 11,12,8196
 Realitatea TV0,71,7118
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,026,0357
 Antena 15,718,5254
 Pro TV5,216,8230
EXATLONTVR 21,03,142
19:55-23:23National TV0,92,940
 TVR 10,72,231
 DigiSport 10,61,927
 Pro 20,61,927
 Realitatea TV0,61,825
 Antena 30,61,825
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,822,9851
 Antena 15,614,6544
 Pro TV4,611,9441
EXATLONAntena 32,46,2230
19:55-23:23Romania TV1,84,8178
 TVR 21,43,7139
 TVR 11,23,0111
 National TV1,12,9108
 Prima TV0,92,489
 Realitatea TV0,82,179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala EXATLON, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 25,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% Rating si 21,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 9,7% Rating si 23,7% cota de piata, la nivelul publicului National (tabel audiente, mai jos).

Minutul de aur, inregistrat la 22:36, cand avea loc una dintre confruntarile dramatice intre Ionut si Stefan, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 2 454. 000 de telespectatori.  3.901.000 de telespectatori, in medie, au vizionat cel putin un minut editia de aseara a emisiunii.

 

Audiente „Exatlon”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,725,4389
 Pro TV8,123,5360
 Antena 17,020,5313
EXATLONRomania TV0,72,030
20:00-23:13Digi 240,61,726
 Prima TV0,61,726
 Pro Cinema0,61,625
 Antena 30,51,523
 Pro 20,51,523
 Comedy Central0,51,523
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,121,8875
 Pro TV7,918,9759
 Antena 16,114,7590
EXATLONAntena 32,76,4256
20:00-23:13Romania TV1,94,6184
 TVR 10,92,287
 Realitatea TV0,92,183
 Prima TV0,82,080
 National TV0,82,079
 Digi 240,81,975
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,723,71727
 Pro TV7,819,01388
 Antena 15,413,3974
EXATLONAntena 32,25,4391
20:00-23:13Romania TV2,15,2382
 Prima TV1,02,4179
 National TV0,92,1156
 TVR 10,92,1155
 Realitatea TV0,81,9137
 Pro Cinema0,71,7125
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă! Din 120 de concurenți, vor rămâne doar 18!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost luni seară, 21 mai, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.00-23.04), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,9 puncte de rating și 26,2% cota de piață. Aproape 1.700.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.38.

Ultimele farfurii degustate și ultimele voturi de încredere acordate aseară de către chefi au marcat o primă etapă încheiată în sezonul 5 al emisiunii „Chefi la cuțite”, însă emoțiile bucătarilor nu s-au risipit. Luni seară, jurații au avut parte de multe surprize în farfurii, dar și din spatele ușilor, căci multe fețe cunoscute și-au făcut apariția în fața mesei de jurizare. Vali Butnaru și Olivia Păunescu, prezentatorii matinali ai Observatorului, au demonstrat că fac o echipă bună și la bancul de lucru. Preparatul lor i-a lăsat pe chefi cu impresia că în spatele ușilor s-ar afla un bucătar venit special din Italia, însă porția de paste cu creveți a fost doar surpriza pregătită de cei doi, special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Și Vlad Roșca, regizorul artistic al emisiunii Chefi la cuțite a trecut din spatele camerelor direct la bancul de lucru. Lucrează cu cei trei jurați de mulți ani și știe exact cum să le impresioneze papilele gustative, motiv pentru care, rețeta sa dulce a primit un cuțit de aur.

Tot aseară, toți concurenții care au primit votul de încredere al chefilor în preselecții au trecut prin emoțiile primei probe de Bootcamp. Din 120, la finalul testărilor din Bootcamp vor rămâne doar 18: ,,Suntem toți în același vis, e extraordinar de frumos. Este intimidant să vezi mulți oameni în jurul tău atât de siguri pe ei. Îți trec sute de mii de gânduri în momentul acela. Stresul e maxim.”, au mărturisit bucătarii. În aparență simplă, prima provocare a celor de la bancul de lucru a fost să pregătească renumitele aperitive canapé. Termenul a ridicat multe sprâncene în rândul bucătarilor, iar libertatea de a folosi orice ingredient din coșurile primite i-a încurcat pe mulți dintre aceștia. Canapelele, aceste gustări prezente la orice eveniment, sunt antreuri ce au în general la bază un foitaj și un topping.  Simțul estetic, inventivitatea, capacitatea de a face combinații de gusturi și mai ales rapiditatea la bancul de lucru, au fost toate parte din prima provocare a Bootcampului. Concurenții au avut la dispoziție 60 de minute, iar juniorii s-au întrecut și ei cu cei a căror experiență în domeniul culinar este mai mare decât vârsta lor. Și cei trei chefi au avut emoții, pentru că după degustarea aferentă primei probe, în care 120 de bucătari s-au întrecut în cele mai savuroase și aspectuoase antreuri, doar 60 vor merge mai departe, iar 18 se vor califica în echipele finale. Tocmai de aceea, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au privit îndeaproape tehnica și modul de lucru al fiecăruia, pregătiți să jurizeze dur și să-I trimită în proba următoare doar pe cei mai talentați: Trebuie să fim foarte atenți, să îi controlăm pe toți, să observăm cum gătesc. Chiar sunt curioși dacă înțeleg conceptul și cum o vor transpune în farfurii. Este, poate, cel mai important moment din emisiune.“, au mărturisit cei trei.

Cine va trece mai departe către următoarele provocări din Bootcamp, care este numele celor 18 bucătari ce se vor califica în cele trei echipe ale chefilor și în ce culori vor străluci șorțurile din sezonul de poveste Chefi la cuțite, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban  si National
Perioada 21 mai 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending