HomeBUSINESSRomânii din diaspora pot simţi din nou gustul copilariei şi mirosul de acasă, pot vedea filme şi citi cărţi în limba română!

Românii din diaspora pot simţi din nou gustul copilariei şi mirosul de acasă, pot vedea filme şi citi cărţi în limba română!

S-a lansat pe piaţă un nou magazin online, un model de business inovativ, ce s-a născut în urma identificării nevoilor de consum ale românilor din diaspora: www.romshop.ro.

Romshop.ro este magazinul online cu cea mai variată ofertă de produse autentice românești, adresate în mod special comunităţilor de români din afara graniţelor ţarii.

 

Gama romshop.ro cuprinde carte în limba română, muzică românească, filme româneşti sau cu subtititrare în limba română, artă românească, tradițională și modernă, articole bisericești, produse alimentare, suveniruri, branduri românești de înfrumusețare și sănătate, băuturi alcoolice tradiționale românești etc.

Romshop.ro oferă  românilor din diaspora şansa de a savura o carte bună în limba maternă, de a gusta o Eugenie, exact ca în copilărie, un magiun bun, sau, de ce nu, o zacuscă de casă, de a purta o ie traditională, sau de a folosi celebrele produse cosmetice de la Gerovital create de Ana Aslan.

 

Cu o investiţie iniţiala de 200.000 de euro în software, stoc şi marketing şi cu un public ţintă format din minim 3.000.000 de români plecaţi in afara ţării, Romshop.ro pariază pe 20.000 de comenzi primite pâna la sfârşitul lui 2013.

Promovarea şi vânzarea se bazează pe un sitem tip Multi-Level Marketing (MLM), astfel, Romshop lucrează cu o echipă în plină expansiune de Regional Manageri şi Afiliaţi, care sunt la rândul lor români cu influenţă în comunităţile din diaspora din care fac parte.

 

Aceştia oferă consultanţă clienţilor, promovează magazinul online către comunitate şi au obiectivul de a construi o rețea cat mai bogată de clienţi.

“Am trăit în Germania începând cu 1987 şi încâ îmi amintesc că-mi lipseau gustul copilariei şi mirosul de acasă… Îmi amintesc cât mă bucuram când puneam mâna pe câte o carte în limba română şi-mi doream să le arăt copiilor Cireşarii sau să le dau să citească Cişmigiu & Co.!!!  Românii din Diaspora au o putere de cumpărare mai mare decât cei din ţară!  De aici până la un business nu este decât un pas:  Romshop le oferă românilor din diaspora produse pe care nu le pot găsi în proximitate. Eu sunt convins că succesul Romshop va depăşi cu mult planul de afaceri construit de tânăra şi inimoasa echipă a Romshop, cu care am colaborat cu aceeaşi pasiune ca în anii înfiinţării RTC, acum 22 de ani!”, a declarat Octavian Radu.

 

Viziunea Romshop este să devină mediul online prin care românii din diaspora să mențină legătura cu identitatea și valorile culturale specifice poporului român – tradiție, autenticitate, solidaritate – și prin intermediul căruia să aibă acces la produsele românești de calitate, produse care au mirosul copilăriei și gustul de acasă.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

mihai.stirbu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns