Connect with us

BUSINESS

Românii din diaspora pot simţi din nou gustul copilariei şi mirosul de acasă, pot vedea filme şi citi cărţi în limba română!

Published

on

 

S-a lansat pe piaţă un nou magazin online, un model de business inovativ, ce s-a născut în urma identificării nevoilor de consum ale românilor din diaspora: www.romshop.ro.

Romshop.ro este magazinul online cu cea mai variată ofertă de produse autentice românești, adresate în mod special comunităţilor de români din afara graniţelor ţarii.

 

Gama romshop.ro cuprinde carte în limba română, muzică românească, filme româneşti sau cu subtititrare în limba română, artă românească, tradițională și modernă, articole bisericești, produse alimentare, suveniruri, branduri românești de înfrumusețare și sănătate, băuturi alcoolice tradiționale românești etc.

Romshop.ro oferă  românilor din diaspora şansa de a savura o carte bună în limba maternă, de a gusta o Eugenie, exact ca în copilărie, un magiun bun, sau, de ce nu, o zacuscă de casă, de a purta o ie traditională, sau de a folosi celebrele produse cosmetice de la Gerovital create de Ana Aslan.

 

Cu o investiţie iniţiala de 200.000 de euro în software, stoc şi marketing şi cu un public ţintă format din minim 3.000.000 de români plecaţi in afara ţării, Romshop.ro pariază pe 20.000 de comenzi primite pâna la sfârşitul lui 2013.

Promovarea şi vânzarea se bazează pe un sitem tip Multi-Level Marketing (MLM), astfel, Romshop lucrează cu o echipă în plină expansiune de Regional Manageri şi Afiliaţi, care sunt la rândul lor români cu influenţă în comunităţile din diaspora din care fac parte.

 

Aceştia oferă consultanţă clienţilor, promovează magazinul online către comunitate şi au obiectivul de a construi o rețea cat mai bogată de clienţi.

“Am trăit în Germania începând cu 1987 şi încâ îmi amintesc că-mi lipseau gustul copilariei şi mirosul de acasă… Îmi amintesc cât mă bucuram când puneam mâna pe câte o carte în limba română şi-mi doream să le arăt copiilor Cireşarii sau să le dau să citească Cişmigiu & Co.!!!  Românii din Diaspora au o putere de cumpărare mai mare decât cei din ţară!  De aici până la un business nu este decât un pas:  Romshop le oferă românilor din diaspora produse pe care nu le pot găsi în proximitate. Eu sunt convins că succesul Romshop va depăşi cu mult planul de afaceri construit de tânăra şi inimoasa echipă a Romshop, cu care am colaborat cu aceeaşi pasiune ca în anii înfiinţării RTC, acum 22 de ani!”, a declarat Octavian Radu.

 

Viziunea Romshop este să devină mediul online prin care românii din diaspora să mențină legătura cu identitatea și valorile culturale specifice poporului român – tradiție, autenticitate, solidaritate – și prin intermediul căruia să aibă acces la produsele românești de calitate, produse care au mirosul copilăriei și gustul de acasă.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Ședințe corporate cu 5% baterie sau un încărcător de rezervă pentru laptop?

Published

on

 

Tehnologia ne poate fi de real ajutor atunci când suntem solicitați să ținem o prezentare în față unei audiențe care, după caz, poate fi reprezentată de o comisie sau superiorii departamentului în care lucrăm.

Totuși, pentru ca lucrurile să funcționeze întotdeauna optim cu fiecare prezentare susținută în fața superiorilor ierarhici, trebuie ca cel puțin să aveți la îndemână un incarcator de laptop original care să armonizeze cu modelul laptopului dumneavoastră. În astfel de situații critice, când succesul este singura opțiune pe care o aveți la dispoziție, este indicat să mizați pe variante de rezervă în cazul în care bateria laptopului va ceda în cel mai important moment al ședinței.

 

Organizarea unei ședințe poate dura câteva ore, însă remedierea unei probleme tehnice a laptopului poate determina amânarea acesteia. Așadar, ce preferați?

Este adevărat că nu întotdeauna ne punem problema asupra aspectelor de mentenanță. Cine și-ar putea imagina că bateria laptopului va ceda la cel mai important slide al prezentării, sau că, mai rău decât atât, laptopul nu va mai porni odată ce ședința a început? De foarte multe ori, astfel de probleme nu pot fi anticipate în măsura în care nu ați mai întâmpinat în trecut astfel de situații. Cu toate acestea, cei care se prezintă la Power Laptop Service Bucuresti solicită servicii de reparații laptop diverse, de natură software și hardware, iar 30% dintre actualii clienți provin din medii corporate, instituționale, solicitând astfel de servicii chiar în timpul programului propriu de lucru.

 

Un laptop nealimentat poate face din momentul tău de glorie un total fiasco

Există și manageri care organizează ședințe ad-hoc, motiv pentru care angajații trebuie să pună în stand-by task-urile zilnice și să se concentreze pe rugămințile superiorului. În cazul în care există o persoană desemnată pentru organizarea ședinței și logisticii (laptop, proiector etc), aceasta ar trebui să înceapă să pună la punct detaliile legate de funcționarea optimă a laptopului, identificând și nevoia unor potențiale reparații la Power Laptop Service. În caz contrar, speech-ul, rapoartele și datele prelucrate în vederea prezentării lor în cel mai convingător mod cu putință se vor transforma într-un total fiasco pe care superiorii tăi mai mult ca sigur nu îl vor agrea. Este nevoie doar de un încărcător de rezervă, pe care îl poți achiziționa din magazinul online Power Laptop!

 

Mai bine previi decât să tratezi o serioasă problemă tehnnică

Și, pentru că tot aminteam de potențialii factori ce pot prejudicia funcționarea optimă a unui laptop, trebuie să identificați din timp aceste detalii. De pildă, specialiștii Power Laptop Service pot diagnostica gratuit eventualele probleme ale oricărui device, totul în doar câteva minute. Procedând astfel, eliminați din start riscul ca laptopul să cedeze fix în momentul prezentării unui raport anevoios, la realizarea căruia v-ați dedicat deplin. În plus, mergând din timp la un service specializat în spețe IT, nu veți mai fi nevoit să investiți sume consistente pentru achiziționarea unui nou laptop. În cazul în care, spre exemplu, costul acestuia ar fi suportat de compania pentru care lucrați, tot este de evitat această situație, fiindcă superiorii dumneavoastră nu își doresc astfel de cheltuieli spontane, luând în calcul bugetul de mentenanță pentru toate departamentele.

Timpul și energia alocate pentru desfășurarea unei ședințe importante pot fi rapid transformate în fiasco dacă laptopul ce conține prezentarea și rapoartele pe care intenționați să le aduceți în atenția superiorilor dumneavoastră nu pot fi accesate. Trusa de prim ajutor în cazul unui laptop nefuncțional trebuie să cuprindă un încărcător de laptop pe care îl puteți achiziționa rapid din magazinul online Power Laptop și, bineînțeles, o diagnoză prealabilă a potențialelor probleme de hardware și software pe care le pot trata specialiștii acreditați ai Power Laptop Service.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Vrei sa cumperi un calculator second hand pentru parintii tai? La ce trebuie sa fii atent

Published

on

 

Daca faci parte din generatia tanara, cu siguranta ai avut sansa sa cresti cu un calculator. Pe de alta parta, parintii tai nu au avut aceasta posibilitate. Daca citesti acest articol, probabil te-ai decis sa le cumperi un PC, fie pentru a le facilita comunicarea cu o ruda aflata in strainatate, fie pentru ca fiul sau fiica ta sa nu se plictiseasca atunci cand merge in vizita la bunici.

Indiferent in care situatie te-ai afla, varianta optima este sa te orientezi catre piata de calculatoare second hand. Principalul lor avantaj il reprezinta pretul redus, prin urmare investitia facuta nu va fi una foarte mare. De asemenea, trebuie sa tii cont ca specificatiile PC-urilor noi depasesc cu mult nevoile parintilor tai. Prin urmare, achizitionand un calculator nou, vei plati o suma exorbitanta pentru o configuratie care nu va fi utilizata niciodata la adevarata sa valoare. In plus, oferta de PC-uri second hand este mult mai variata, iar tu vei putea alege mai usor un model potrivit pentru o persoana ceva mai in varsta.

Primul aspect de care trebuie sa tii cont in momentul in care achizitionezi un calculator second hand pentru parintii tai este la ce il vor utiliza. Daca au nevoie de un PC doar pentru navigarea pe internet si pe retelele de socializare, pentru trimiterea si primirea de e-mail-uri sau pentru vizualizarea de fotografii, un calculator cu specificatii medii este suficient. Totusi, iti recomandam sa investesti intr-un monitor de mari dimensiuni, pe care imaginile sa fie clare si culorile sa fie redate cat mai fidel.

Un alt aspect pe care trebuie sa il iei in considerare este sistemul de operare. Poti merge cu incredere pe varianta clasica, Windows, intrucat iti ofera numeroase beneficii: are o interfata prietenoasa, ofera o gama larga de programe si aplicatii si functioneaza cu toate tipurile de imprimante. Totusi, ar trebui sa instalezi un program de tip antivirus si sa ii sfatuiesti pe parintii tai sa nu introduca pe niciun site date confidentiale, cum ar fi numarul cardului bancar.

Daca apelezi la Interlink, furnizor de echipamente IT second hand si refurbished inca din 1997, vei putea alege intre sute de modele de calculatoare second hand. Acestea provin de la Bluechip, Acer, Fujitsu Siemens, Dell, Hyundai, HP, NEC, Lenovo, Samsung si Osborne si au preturi care pornesc de la 175 de Lei.

Totodata, daca nu esti pe deplin satisfacut de performantele calculatoarelor second hand, poti opta pentru numeroase upgrade-uri, atat pe partea de hardware, cat si de software, dupa cum urmeaza:

– upgrade hardware: pana la 8 GB DDR 3, HDD 1 TB, SSD 240 GB;

– upgrade software: Microsoft Windows 10 Home, Microsoft Windows 10 Pro, Microsoft Office 365 Home Premium, Licenta Windows 8.1 Pro, Licenta Kaspersky Antivirus 1 an;

– alte upgrade-uri: tastatura noua USB, mouse optic nou USB.

 

Totodata, alegand sa achizitionezi calculatoare second hand de la Interlink, vei avea parte si de urmatoarele beneficii:

  • garantie standard de 12 Luni, care poate fi prelungita pana la 5 ani prin intermediul serviciului de extra garantie;

  • transport gratuit (pentru orice comanda a carei valoare depaseste suma de 150 de Lei);

  • livrare rapida in toata tara, in maximum 48 de ore;

  • drept de retur in 60 de zile;

  • un credit de 5% din valoarea oricarei comenzi online, pentru a cumpara si alte produse.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Traducerile medicale si competentele pe care trebuie sa le aiba specialistul

Published

on

 

Un domeniu de activitate ce presupune asumarea unei responsabilitati enorme este cel al traducerilor. Cu atat mai atenta trebuie sa fie persoana care le executa, cu cat ramura este una a stiintelor exacte – medicina. Sunt avizati sa realizeze traduceri medicale cei care au urmat studii de specialitate si care detin si actul specific eliberat de Ministerul Justitiei. Este considerata calitate esentiala a specialistilor in domeniu precizia – care trebuie sa fie mereu la baza lucrarilor efectuate.

Inova Translations este o firma de traduceri Bucuresti profesionala, care propune servicii complexe celor interesati, indiferent de ramura – medicina si farmacie, IT, tehnica, literatura, economie etc. Interesul vizeaza efectuarea de lucrari calitative, astfel ca pentru fiecare ramura in parte, agentia de traduceri dispune de experti in domeniu, care detin experienta necesara si cunostintele pentru a oferi traduceri clare, precise si corecte.

Spre exemplu, specialistii in traduceri medicale si-au dovedit priceperea, prin cunostintele si competentele pe care un astfel de domeniu le presupune. Sunt necesare pentru ca prin ele se poate face diferenta intre o traducere reusita si una esuata, respectiv ulterior in esecul sau reusita unui tratament sau a unor proceduri medicale. Pentru ca este un domeniu complex, traducatorul trebuie sa investeasca timp, pentru a realiza o lucrare corecta si calitativa.

Competentele traducatorului specializat in domeniul medical

Un traducator constient de misiunea pe care o are de indeplinit stie ca fiecare termen de specialitate trebuie tradus cu responsabilitate, fie prin echivalentul existent, fie printr-o explicatie care sa exprime coerent si clar insemnatatea acestuia in limba sursa. De altfel, un specialist parte a unei echipa profesionale de traduceri Bucuresti trebuie sa aiba in vedere respectarea tuturor standardelor care vizeaza calitatea, dar si a rigorilor ce se impun. Sunt toate aspecte care nu ar trebui sa poata fi trecute cu vederea, pentru ca in cele din urma pot atrage consecinte ca atare.

Asadar, cel care ofera servicii de traduceri medicale, trebuie sa ofere totodata si siguranta ca acestea sunt calitative, ca detine capacitatea de a le realiza si ca este avizat in acest sens. Trebuie sa detina competente lingvistice, la fel ca si competentele specializate. Completarea cu succes a lucrarilor trebuie sa bifeze sarcini bine stabilite, etapele de parcurs fiind de asemenea bine definite. Gestionarea documentelor medicale de diverse tipuri trebuie efectuata in mod corespunzator, trebuie ca rezultatul final sa bifeze toate standardele de calitate, oricare ar fi volumul de informatii medicale.

De asemenea, cei specializati pe aceasta ramura trebuie sa se raporteze si la nevoile pe care le au clientii, la cerintele acestora. Neaparat insa trebuie sa se stie ca un traducator responsabil nu ar trebui sa se supuna cererilor care implica schimbarea de informatii din cadrul actelor medicale pentru ca in cele din urma acesta da raspuns daca apar complicatii. Asta se intampla pentru ca el este cel care a semnat si stampilat actul respectiv.

O alta calitate pe care trebuie sa o aiba traducatorul ales este capacitatea de a utiliza tehnologie specializata. Intrucat medicina are un caracter dinamic, specialistul trebuie sa fie mereu in tema cu cercetarile ce se realizeaza in acest domeniu, indiferent ca se refera la tratamente pentru diverse probleme de sanatate sau la proceduri chirurgicale.

Pentru ca deseori sunt necesare cunostinte de specialitate, datorita terminologiei utilizata, un ajutor considerabil si un adevarat sprijin pentru specialist este tehnologia, respectiv diversele programe create in acest sens. Este cu siguranta un criteriu esential in alegerea traducatorului potrivit, care neindoielnic ofera servicii de calitate.

Totodata, traducatorul trebuie sa aiba capacitatea de gestionare adecvata a documentelor sursa, dar si de a respecta diversele etape presupuse de proces, astfel ca traducerea livrata in final sa fie una inalt calitativa, respectiv una care intra in competentele celui care a realizat lucrarea. Situatiile in care traducerea necesita revizia unui vorbitor nativ trebuie onorata pentru ca numai in acest sens calitatea este garantata. Acesta la randul sa se presupune ca detine cunostinte de medicina si este sigur de acuratetea informatiilor verificate.

Folosirea de unelte de traducere fiabile joaca un rol esential. Profesionistii in traduceri Bucuresti de la Inova Translations detin capacitatea de a utiliza astfel de instrumente astfel incat rezultatele oferite sa fie corespunzatoare. De asemenea acestia au capacitatea de a identifica si de a elimina informatiile eronate. Pe servicii-traduceri.ro gasesc cei interesati informatii complete cu privire la traducerile medicale, dar si alte ramuri ale traducerii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending