Connect with us

ALL MEDIA

Romanii se intorc la presa scrisa, ziarele cresc in tiraj

Published

on

 

In ultimul timp presa scrisa a inregistrat cresteri de audienta, atat ziarele de calitate cat si tabloidele, arata ultimul val SNA.

Doar doua publicatii centrale si-au pierdut cititorii, si anume Jurnalul National si Ziua.
Daca la evaluarile precedente presa scrisa se inscria pe un trend descendent, cu pierderi semnificative de cititori, ultimele cifre livrate de Studiul National al Audiovizualului (SNA) arata o imbunatatire importanta a audientei, informeaza Adevarul.

Cresterile de audienta se inregistreaza datorita investitiilor masive in campanii de comunicare, in comparatie cu alti ani, dar si de schimbarea companiei de cercetare (Daedalus Group i-a luat locul firmei IMAS pentru SNA Focus) si deci modificarea esantionului.
Cotidianul Gandul se afla in fruntea cresterilor procentuale, publicatie editata de compania Crucisatorul, detinuta de trustul MediaPro: 17,8%. Ziarul a crescut de la 191.000 de cititori pe editie (aprilie 2007 – aprilie 2008) la 210.000 cititori pe editie (iulie 2007 – iulie 2008).

Si „Romania Libera” a castigat 32.000 de cititori, ajungand la 253.000, cu o evolutie de 14,5% fata de valul precedent. Pe locul trei se afla „Adevarul” care are cu 20.000 de „cititori” mai mult, inregistrand o crestere de 5,6%. Publicatia a crescut de la o audienta de 377.000 cititori pe editie la 398.000, in acest val, dupa ce multa vreme aceasta a ramas constanta.

Tot la capitolul „evolutie” se inscriu ziarele „Cotidianul”, care a castigat 11.000 de cititori pe editie fata de valul precedent, cu o crestere de 5,5%, si „Evenimentul zilei”, cu doar o mie de cititori in plus.
In schimb „Jurnalul national” a pierdut aproximativ 6.000 de cititori pe editie, la acest val, inregistrand o pierdere de 0,8%, fata de valul aprilie 2007 – aprilie 2008. Cotidianul „Ziua” continua sa piarda „fani”. Cifrele arata o descrestere a audientei de aproape 6,3%, insemnand 8.000 de cititori pe editie.

Concurenta intre tabloide

In randul tabloidelor de scandal „Cancan” a castigat 97.000 de cititori (cu aproximativ 25% mai mult fata de valul precedent). Pe pozitia a doua, in ordinea evolutiei, se situeaza ziarul companiei Adevarul Holding, „Click”, cu 53.000 de cititori pe editie mai mult si cu o crestere de 16%.

Tabloidul „Libertatea” este in continuare lider de audienta. In perioada iulie 2007 – iulie 2008, ziarul editat de trustul Ringier a inregistrat o evolutie de doar 4%, insa ramane publicatia cu cea mai mare audienta din presa scrisa romaneasca: 1.353.000 de cititori pe editie.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending