HomeLIFE STYLERomânii vor aventură: Rătaciţi in Panama urmărit de peste 1,2 milioane de telespectatori

Românii vor aventură: Rătaciţi in Panama urmărit de peste 1,2 milioane de telespectatori

UPDATED Revelaţia anului in televiziune a debutat aseara la Kanal D. Reality Show-ul „Rataciti in Panama”, cel mai scump program de televiziune din Romania, a atras in fata micilor ecrane peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut la nivel national, se arata intr-un comunicat de presa remis de Radar de Media.

Conform datelor furnizate de Kanal D, „Rataciti in Panama” s-a situat pe locul 3 pe targetul comercial (18-49 ani) cu 2.1% rating si 7.1% share dupa ProTV si Antena 1.

In topul preferintelor bucurestenilor ,“Rataciti in Panama” s-a situat pe locul 2, dupa ProTV si inaintea filmului de la Antena 1. Un procent de 15 % din telespectatorii bucuresteni au fost interesati sa urmareasca prezentarea concurentilor ce se vor bate pentru onoare si premiu in mijlocul Atlanticului.

grafic 1

Romanii isi doresc “Rataciti in Panama” – peste 200 de cereri de participare in sezonul 2

In dimineata zilei de 29 septembrie, la doar o zi de la lansare, pe adresa de email a emisiunii au sosit peste 200 de cereri de participare pentru urmatoarul sezon – Rataciti in Panama.

Concursul online Rataciti in Panama 2.0 a inregistrat un real succes, avand  peste 10.000 de internauti inscrisi in jocul pentru supravietuire iar site-ul www.ratacitiinpanama.ro a inregistrat peste 100.000 de vizite la doar doua saptamani de la lansare.

P.S Articolul meu se bazează strict pe comunicatul de presa care mi-a fost remis de Kanal D.Voi incerca sa obtin si graficul de audiente, pentru a verifica daca intr-adevarat informatiile sunt corecte.

Update:

Debutul programului a plasat Kanal D, aseară, pe locul opt în topul audienţelor din mediul urban. Între orele 22.00 şi 23.30, când a rulat Rătăciţi în Panama, lider de audienţă a fost Pro TV, urmat de Antena 3, cu Sinteza zilei şi de Realitatea TV. Înainte de Kanal D s-a situat Naşul de la B1, conform Paginademedia.ro

Concret, în cifre, la Rătăciţi în Panama s-au uitat 168.000 de români din mediul urban (1,4 rating). Comparativ, Pro TV a atras 649.000 de telespectatori, iar Antena 3 – 336.000.

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Latest comments
  • e praf emisiunea, nu are nici o sansa sa intreaca pro-ul, plus ca e plictisitoare…. si astia de la kanal d se lauda ca au facut nu stiu ce audienta… e vrajala !

  • normal ca kanal d se lauda pe paginamedia scriie adevaratele date

  • Debutul programului a plasat Kanal D, aseară, pe locul opt în topul audienţelor din mediul urban. Între orele 22.00 şi 23.30, când a rulat Rătăciţi în Panama, lider de audienţă a fost Pro TV, urmat de Antena 3, cu Sinteza zilei şi de Realitatea TV. Înainte de Kanal D s-a situat Naşul de la B1.

    Concret, în cifre, la Rătăciţi în Panama s-au uitat 168.000 de români din mediul urban (1,4 rating). Comparativ, Pro TV a atras 649.000 de telespectatori, iar Antena 3 – 336.000

    • Datele publicate in articol sunt conform comunicatului de presa trimis de kanal D.

Lasă un răspuns