Connect with us

DIGITAL

S-a dat startul nominalizărilor pentru Premiile de Excelență IAA 2018

Published

on

Foto Credit: IAA ROMANIA
 
Ne-am propus ca a 10-a ediție a Premiilor de Excelență să aducă cu ea atât recunoașterea și promovarea oamenilor care, prin eforturile lor, au contribuit decisiv la dezvoltarea industriei marcom-ului, cât și o mare doză de inspirație pentru performanța viitorului.
Anunțarea laureaților se va face în cadrul Galei Premiilor de Excelență IAA care va avea loc la Hotel Intercontinental – Sala Ronda în data de 17 Aprilie, orele 19.00 – 21.00 în continuarea dezbaterilor Zilei Publicității.
          Ediția acestui an, una specială întrucât are loc sub egida a 25 de ani de activitate IAA România, propune industriei de marketing și comunicare o nouă structură de premii, după cum urmează:
–  6 Premii de Excelență unde vă puteți nominaliza favoriții începand de astăzi, premii pentru categoriile: Educație în Marcom, Inspirație prin Valori, Promovarea României ca Hub Global Creativ, Dialog constructiv cu autoritățile, Creativity4Better și Inovație în Tehnologie și Digital,
–  4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri,
–  Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce se va decerna la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală către unul dintre Laureații Premiilor de Excelență.
Așadar, vă invităm să vă susțineți favoriții și să intrați chiar acum pentru a-i nominaliza cu o detaliere succinta a motivației. Propunerile sunt deschise tuturor și vizează oamenii pe care îi apreciem cu toții și cărora nu vrem doar să le mulțumim, ci să le și împărtășim meritele și valoarea cu întreaga industrie.
Cum puteți propune un candidat pentru premii? Foarte simplu! Intrați pe: http://www.iaa.ro/nominalizari_premii_excelenta/index.php începând de astăzi și până pe data de 7 aprilie 2018 aveți șansa de a vă glorifica omul sau oamenii preferați din industrie.
        “De 25 de ani IAA România sprijină și promovează dezvoltarea industriei de marketing și comunicare. Premiile de Excelență din cadrul Zilei Publicității sunt modul nostru de a face o reverență adâncă în fața oamenilor valoroși ce cresc această industrie și de a încuraja cât mai multi profesioniști ai industriei să îndrăznească să provoace limitele performanței excepționale, zilnic. Altfel spus, Premiile de Excelență sunt doza perfectă de inspirație pentru ca industria marcom-ului autohton să facă trecerea către România ca Hub Global Creativ “, declară Maria Predoiu, președinte IAA România.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Omni – platformă de marketing de precizie cu scalabilitate largă în creație, media și CRM

Published

on

 

Liderul global în marketing și comunicare corporativă, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunță lansarea Omni, o platformă de marketing bazată pe targetarea de precizie creată pentru a identifica și defini experiențe de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum și pentru alte arii de expertiză Omnicom.

Omni furnizează date despre consumator care pot fi colectate, urmărite dinamic și împărtășite în toate practicile de marketing. Omni transformă modul în care echipele Omnicom lucrează, colaborează și aduc plus valoare, de la generarea de statistici, până la construirea audienței, planificarea canalelor, implementarea creativă și distribuirea mesajelor. Pentru că fiecare consumator are o interacțiune diferită cu brandurile, datele colectate sunt măsurate și optimizate în permanență.

Nucleul Omni este cel mai cuprinzător grafic de identitate a consumatorului din întreaga industrie – o bază de date a consumatorilor conectați, construită în baza mai multor surse incluzând Neustar, LiveRamp, Experian și multe altele. Graficul de identitate corelează comportamentele consumatorilor secundă cu secundă pentru a descoperi modul în care oamenii dezvoltă conexiuni, interacționează și tranzacționează cu brandurile; mixând seturi de date printr-o metodologie care respectă reglementările regionale și politicile de confidențialitate.

Comportamentele de consum sunt cartografiate într-un grafic la fel de cuprinzător, care oferă o imagine precisă a calității, valorii și disponibilității variabilelor de date din piață. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru și un motor de conținut care le permite echipelor agenției Omnicom să livreze în mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.

„Când am lansat Annalect, cu șapte ani în urmă, ne-am dedicat transformării efectelor datelor și analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am învățat, pentru a transforma întregul proces de marketing”, a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coagulează talentul nostru într-o viziune unică asupra consumatorului și contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care să aducă succes clienților noștri.”

Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adăugat: „Până acum, ideea personalizării în masă a fost mai degrabă un deziderat decât o realitate. Omni schimbă asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, în acțiune. Noua platformă poate aduce plus valoare tuturor clienților Omnicom pe multiple paliere.”

Suntem extrem de încântați că vom putea folosi și noi, în biroul din România, acest instrument ce permite scanarea în detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaîntalnită până acum în industrie. Vom contribui la cartografierea globală prin adăugarea în platformă a tuturor informațiilor disponibile despre consumatorii din România și, astfel, vom putea să granulăm targetarea și din perspectiva locală.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD România.
Dezvoltat și găzduit de Annalect, în parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continuă strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigură agilitatea și flexibilitatea de a identifica în permanență vânzătorii și furnizorii de aplicații potrivite într-un ecosistem de date și tehnologii în continuă schimbare. În plus, Omni este conceput să se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permițând clienților să fructifice datele pe care le dețin.

Lansarea Omni vine după câteva luni de implementare a platformei în anumite proiecte selectate  de creație, media și CRM. Implementarea Omni va continua în toate agențiile de top ale Omnicom.

 

DESPRE OMNICOM GROUP INC.
Omnicom Group (www.omnicomgroup.com) este o companie globală de top marketing și comunicare corporativă. Rețeua Omnicom și numeroase firme specializate oferă publicitate, strategie media (planificare și cumpărare), marketing digital și interactiv, marketing direct și promoțional, relații publice și alte servicii de comunicare specializate ce deservesc 5.000 de clienți din peste 100 de țări.

DESPRE GRUPUL OMNICOM MEDIA
Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial în publicitate, marketing și comunicare corporativă, care oferă servicii către peste 5.000 de clienți din peste 100 de țări. Omnicom Media Group include agențiile de media full-service Hearts & Science, OMD și PHD; platforma de date și analiză Annalect; Resolution Performance Media; și o serie de companii de comunicare media și specializate.

DESPRE OMD

OMD este o companie internațională de marketing și comunicare, cea mai mare și mai premiată din lume. Recunoscută la nivel global pentru serviciile inovative şi amprenta creativă, precum şi pentru viziunea strategică integratoare, OMD asigură o gamă largă de servicii la nivel global: strategie de comunicare, planificare media, cumpărare spaţiu media, execuţie digitală, generare de conţinut, entertainment marketing, sponsorizări şi brand analytics. OMD lucrează pentru companii de top la nivel Mondial: Renault, PepsiCo, Liberty Global și The Walt Disney Company.

OMD a primit de-a lungul timpului numeroase premii și distincții, inclusiv titlul de “Media Network of the Year” la Cannes Lions 2017, titlul de “cea mai creativă și inovativă agenție din lume” pentru 11 ani consecutiv în clasamentul Gunn Report for Media 2016, distincția de “Agency Network of the Year” în cadrul Festival of Media Global în 2015 și 2016 și s-a aflat în topul indexului eficienței realizat de Effie timp de cinci ani consecutiv. În anul 2018 OMD a primit distincția de „Most Medaled Media Network” la Cannes Lions Festival of Creativity.

OMD este parte a Omnicom Media Group, divizia serviciilor de media a Omnicom Group Inc.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Horia Tecău și McCann PR fac echipă în comunicare

Published

on

Foto Credit: McCann PR
 

Agenția McCann PR se ocupă, începând din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucătorul profesionist de tenis Horia Tecău, singurul român campion de dublu la Wimbledon, US Open și Australian Open.

Aflat în acest moment pe locul 16 în lume în clasamentul ATP la dublu, Horia a se poate mândri cu o performanță remarcabilă: a încheiat ultimele 8 sezoane în Top 25 ATP la dublu, culminând cu clasarea pe locul 2 în ierarhia jucătorilor profesioniști, la finalul anului 2015.

Horia Tecău are în palmares 52 de finale de dublu, dintre care 34 de titluri, cucerite alături de 7 parteneri, între care trofeele de Grand Slam la Wimbledon în 2015 și US Open în 2017, cu Jean-Julien Rojer, dar și titlurile de Masters 1000 de la Cincinnati, în 2012 cu suedezul Robert Lindstedt, și Madrid, în 2016 cu Rojer. De asemenea, a câștigat turneul de Grand Slam Australian Open din 2012 la dublu mixt, împreună cu Bethanie Mattek-Sands. Alături de Rojer, Tecău și-a trecut în palmares, în 2015, și Turneul Campionilor.

În cadrul parteneriatului cu Horia Tecău, McCann PR va oferi, în principal, consultanță strategică pe zona de relații publice, social media, management și implementare pentru contractele de asociere de brand si evenimente asociate.

Sunt entuziasmat, mă bucur de această colaborare cu agenția McCann PR, o echipă pe care o cunosc personal și care a fost mereu aproape de sportul și mai ales de tenisul românesc. Cred că pot învăța lucruri noi din creativitatea, experiența și profesionalismul lor. Împărtășim valori comune, sunt convins că, împreună, vom crește și dezvolta proiecte relevante de viitor, de care să ne bucurăm cu toții”, a spus Horia Tecău.

Acest parteneriat reprezintă un demers firesc, McCann PR având o strânsă relație cu sportul românesc. Implicată timp de peste zece ani în activitatea de PR si comunicare a celui mai prestigios turneu de tenis din sud-estul Europei, Năstase Țiriac Trophy, echipa McCann PR a gestionat, de-a lungul timpului, campanii majore de PR, comunicare si marketing pentru evenimente importante din sportul românesc.

Prin această colaborare, continuăm tradiția de a oferi consultanță și expertiză celor mai emblematice figuri ale tenisului românesc. Horia Tecău reprezintă un nume important în tenisul mondial și un adevărat reper pentru sportul românesc. Acest nou parteneriat cu un sportiv de top și, totodată, un om care a reușit să impresioneze și dincolo de rezultatele sportive, ne onorează. Sunt sigură că dublul Horia & McCann PR va face performanță!” – a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

În 2017, Horia a fost desemnat Ambasador al Organizației Națiunilor Unite pentru protecția copilului (UNICEF) în România. În acesta calitate, Horia aduce în atenția publică mesajele copiilor care au nevoie de sprijin, astfel încât drepturile lor să fie respectate, militând activ pentru accesul copiilor la sănătate și educație de calitate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

EY câștigă un renumit premiu acordat de Marketing Society pentru campania sa globală de brand

Published

on

 

Campania globală de brand EY a câștigat Premiul de Excelență pentru Business-to-Business Marketing în cadrul competiției globale Marketing Society 2018.

EY a avut o competiție puternică din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business și Thinkbox.

Juriul internațional, alcătuit dintr-un grup de profesioniști de marketing de elită, a analizat campania de comunicare de brand a EY de la crearea sa în 2015 și a punctat originalitatea ideii de Better Questions, caracterul distinctiv al campaniei și capacitatea sa de a schimba percepțiile.

Pe parcursul jurizării, Brand Finance, o agenție independentă de măsurare a percepției de brand, a identificat următoarele rezultate pentru EY:

  • brand equity puternic (instrument de măsurare a brandului): EY este AAA+ global brand;
  • în 2017, EY a urcat pe locul 16 în topul celor mai puternice branduri, un avans semnificativ comparativ cu locul 50 ocupat în 2015;
  • EY a cunoscut cea mai mare creștere a valorii brandului, de 55,8% între anii 2015-2017 și o creștere de 28,5% în 2017.

 

Directorul global EY al Departamentului de Brand, Marketing și Comunicare, Karen Hopkins a declarat: „Acest premiu consolidează modul în care campania de comunicare a susținut schimbările majore din companie, confirmate și de rezultatele studiului global privind brandul nostru și creșterea lui vizibilă în comparație cu concurenții noștri. Este clar că, în continuare, campania noastră globală va avea un impact mare și mulțumesc tuturor celor din echipele de Brand, Marketing și Comunicare care au contribuit la aceste realizări semnificative”.

Adriana Tabac, Director de Brand, Marketing și Comunicare EY România completează:

”Mai mult decât o campanie de comunicare, Better Questions este o sursă permanentă de inspirație, provocându-ne să găsim soluții mai bune și să inovăm. În România, de exemplu, am derulat proiectul ”25 de întrebări pentru viitorul României”, al cărui concept a pornit de la campania globală.”

 

Despre campania EY Better questions

În 2015, EY a avut nevoie de o schimbare pentru a-și atinge obiectivul global de a se dezvolta într-un mediu din ce în ce mai turbulent. Construirea unui brand puternic și distinctiv a fost un factor esențial. Modul în care funcționează organizația a oferit perspectiva strategiei de campanie și a ideii creative din spatele ei. Cercetările au arătat că oamenii din EY nu sunt profesioniști obișnuiți. Aceștia sunt mai fermi în căutarea unor soluții mai bune, punând întrebări, adesea neașteptate, care oferă răspunsuri mai bune: cu cât întrebarea este mai bună, cu atât este mai bun răspunsul și cu atât mai bine funcționează lumea.

Ideea s-a concretizat în 2016, printr-o campanie integrată, #BetterQuestions, care a parcurs piețele cheie din întreaga lume, printr-o gamă largă de canale, inclusiv publicitate aeroportuară, parteneriate media regionale, social media și evenimente experimentale. Toate acestea au condus la crearea unui hub digital interactiv – betterworkingworld.com.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending