Connect with us

DIGITAL

S-a lansat prima și cea mai mare agenție de influencers din România – globalinfluencers.ro

Published

on

 

Global Influencers, prima și cea mai mare agenție de influencers din România și Europa Centrală și de Est, și-a lansat platforma de comunicare online, www.globalinfluencers.ro. Cele mai noi și interesante informații despre artiștii, bloggerii și vloggerii care au reușit să adune în jurul lor comunități uriașe de milioane de fani sunt de acum la doar un click distanță. Globalinfluencers.ro reunește cele mai cool proiecte în care acești creatori de conținut se implică și este cea mai simplă cale de acces către ei.

 

Influencerii sunt cei care au reușit să creeze adevărate comunități în jurul blogului sau vlogului, al contului de Facebook, Instagram sau de YouTube, sunt acele voci ale comunităților active pe care au puterea de a le influența. INNA, Delia, Antonia, BRomania, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan, Ilie, Selly, Laura Giurcanu, Laura Mușuroaea, Like One, Gina Pistol, Mihai Bendeac și mulți alții sunt influenceri cu milioane de LIKE-uri și share-uri și postări care ajung să fie virale. Fiecare în parte, fie că este artist, blogger de fashion, vlogger sau entertainer este imaginea reprezentativă pentru industria în care își desfășoară activitatea și vocea comunității formate în jurul lor. Creează conținut, arată care sunt cele mai cool locuri de vizitat, care sunt trendurile în fashion sau muzică, distrează milioane de oameni sau le stârnesc curiozitatea, influențează politica de advertising a marilor agenții de publicitate, fiind un model pentru cei care îi urmăresc. Iar asta face ca acești creatori de conținut să își sporească influența atât în mediul online, cât și dincolo de el.

 

„Mă bucur că am anticipat nevoia dezvoltării unui business care aduce împreună creatorii de conținut din social media și brandurile de top. Folosirea influencerilor în campanii de imagine s-a dovedit un instrument excelent pentru companiile care doresc să interacționeze într-un mod cât se poate de apropiat și direct cu clienții lor. Am dezvoltat divizia Global Influencers, care reunește peste 50 de content creators, cei mai apreciați și urmăriți bloggeri, vloggeri, artiști din domeniul lor, iar acum putem spune că o mare parte din succesul multor proiecte realizate de companii se datorează și celor care le-au endorsat. Ne mândrim cu „Personalitatea anului în online”, Ilie, cu cel mai urmărit blogger de fashion, Alina Ceușan, cu INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, cu cele mai multe nume de influenceri prezente în topurile de specialitate. Suntem trendsetteri pe piața din România și pe această zonă, aliniindu-ne astfel unui fenoment mondial”, a declarat Ștefan Lucian, Managing Partner Global Entertainment.

 

„Influencer marketing-ul este un fenomen care se întâmplă în toată lumea din ce în ce mai intens, de ceva timp și în România. Influencerii se împart în mai multe categorii, fie că vorbim de oameni care îți aduc putere de cumpărare sau oameni care îți aduc doar aport de imagine. Vorbim de bloggeri, vloggeri, instagrammeri sau artiști urmăriți de sute de mii sau chiar milioane de oameni, astfel că e bine cumva, ca brand, să ai un produs bine plasat în conținutul oferit de ei. Și în cazul meu, de exemplu, campania cu Vodafone în care am apărut a fost o colaborare în care au contat nu doar canalul media, ci și notorietatea în online și aportul adus la realizarea scenariului și integrarea tuturor canalelor – Instagram, YouTube, Facebook sau Snapchat. Spotul Halloween a devenit viral în Mexic și Brazilia, de exemplu, atingând peste 50 milioane de vizualizări pe Facebook, un record pentru România. Influencer marketing-ul este așadar un fenomen care nu poate fi ignorat”, este de părere Matei Dima, cunoscut ca BRomania.

 

Așa se face că INNA este nu doar cel mai cunoscut artist român la nivel internațional, ci și cel mai puternic brand românesc în digital. De la începutul anului și până acum, INNA s-a situat conform Instagramology pe primul loc în topul fotografiilor postate pe Instagram cu cele mai multe like-uri. Astfel, în mai 2017 INNA se află pe locul întâi, urmată de Antonia și Delia pe a doua și a treia poziție și Mihai Bendeac pe locul șase. În iunie 2017 patru influenceri Global se află în top 10 cele mai urmărite imagini: INNA pe locul întâi, Antonia pe locul al doilea, Delia pe patru și BRomania pe șase. Conform Instagramology, INNA este pe locul întâi și în iulie 2017, urmată de Antonia, Delia și Vlad Munteanu și cu Ilie pe locul nouă.

 

INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, tocmai a depășit 2 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube. În total pe YouTube (adică și pe alte canale), se apropie de 3 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 73 în lume. Ea a depășit artiști precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am. De curand, artista a ajuns la 3 milioane de abonati pe propriul ei canal de YouTube, devansând artiști precum Madonna, Robbie Williams sau Rita Ora. Pe Facebook, are peste 11 milioane de fani (mai multi decat numarul de utilizatori de Facebook din Romania), pe Twitter peste 1.3 milioane de followers si 1.7 milioane de followers pe Instagram.

 

Conform Facebrands, INNA este pe locul întâi în clasament cu 12 milioane de aprecieri atât la categoria cântăreți&trupe, cât și în clasamentul general, în timp ce la categoria bloguri pe primul loc se află BRomania, cu 1,3 milioane de aprecieri.

În același timp, cel mai viral video de campanie de la noi din țară este cel semnat de BRomania pentru Vodafone, „Halloween”, din 27 octombrie 2016, care a reușit să strângă nu mai puțin de 51 de milioane de vizualizări, peste 300.000 de LIKE-uri și 540.000 de share-uri.

 

Vloggerul Ilie a fost desemnat „Personalitatea Anului în Digital” în 2017, la cea de a X-a ediție a Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, care a avut loc pe 29 septembrie. Conform Zelist, Ilie este numărul 1 în topul vlogurilor generaliste, iar premiul „Personalitatea Anului în Digital” la Gala Webstock Awards a fost obținut în urma voturilor publicului larg. În prezent, Ilie’s Vlogs are 1.266.706 subscribers pe YouTube, 171.210 likes pe Facebook 443.045 followers pe Instagram.

 

Cel mai premiat blogger roman de fashion este Alina Ceușan, care are în portofoliu disctincții precum: Best Fashion Blog – Elle Blogging Awards 2016, PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013 până în 2016,  Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year în 2013.

 

Global Influencers, platformă unică pe piața din România, acoperă cele mai variate domenii, de la bloguri și vloguri generaliste, până la cele de fashion, entertainment, food, auto.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Creste pozitia site-ului tau prin link-uri naturale si continut de calitate!

Published

on

 

Vizibilitatea in mediul online este astazi cheia succesului pentru multe dintre afaceri. Nu mai este o noutate ca toti ne dorim sa aparem in primele rezultate din Google, deoarece acest lucru ne aduce mai usor in fata clientilor. De aceea iti punem la dispozitie 120 de site-uri pe care sa iti promovezi afacerea si iti garantam rezultate excelente!

Identificarea celor mai relevante informatii pe care clientii oricarei afaceri si le doresc a devenit astazi un deziderat pentru fiecare companie. Iar pentru a ajunge mai usor la publicul tinta este necesara o prezenta cat mai puternica in online. Fiecare brand are de acum propriul site prin intermediul caruia isi promoveaza activitatea, produsele. Dar este oare suficient?

Atunci cand iti doresti sa fii cunoscut trebuie sa apelezi la toate mijloacele care te aduc in fata clientilor. Iar o campanie SEO este unul dintre cele mai potrivite instrumente pentru a-ti face cunoscut business-ul.

Te putem ajuta sa-ti promovezi afacerea prin advertoriale SEO pe site-uri cu autoritate mare. Noi iti punem la dispozitie o echipa formata din profesionisti, care impreuna cu tine sa gandeasca strategia de promovare in mediul online. De asemenea, iti punem la dispozitie nu mai putin de 120 de site-uri unde iti poti promova advertoriale SEO. Avem editori de continut care pot scrie materiale personalizate in functie de specificul afacerii tale si avem la indemana acest portofoliu urias de platforme online unde advertorialele pot fi promovate.

Tratam subiectele documentat si aplicat, cu foarte mare seriozitate, aplicam principiile SEO astfel incat toate aceste articole SEO sa isi atinga scopul, acela de a aduce afacerile cat mai aproape de clientul final.

O campanie SEO cu articole platite duce la cresterea vizibilitatii in mediul online, creeaza o imagine pozitiva a brandului si consolideaza raportul de incredere, de parteneriat intre client si consumator.

Acasa.ro iti propune, asadar, campanii de optimizare SEO care vor creste imaginea si prestanta in online si vor face mai usoara indexarea oricaror produse sau branduri. Suntem convinsi ca te putem ajuta! Iti putem face o oferta personalizata, asa incat strategia pe care ti-ai stabilit-o si obiectivele pe care le urmaresti sa poata fi duse la indeplinire. Nu uita! Avem 120 de site-uri pe care putem publica advertoriale SEO, asa incat articolele sa ajunga la milioane de utilizatori din mediul online!

Vrei ca site-ul tau sa apara in prima pagina de cautare in Google? Atunci acceseaza lista de peste 120 de site-uri care iti vor face indexarea mai usoara!Noi iti vom publica advertoriale pe site-uri cu autoritate mare si oferim link-uri naturale si continut de calitate. Solicita o oferta de pret personalizata pentru advertoriale! Trimite un e-mail catre natalia.ursu@machteamsoft.ro sau suna la numarul 0726 415 809.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Lowe Group sarbatoreste 25 de ani de aniversare cu propria bere

Published

on

 

Care a fost cel mai tare chef pe care l-ai dat de ziua ta? Cele mai frumoase petreceri sunt cele pe care nu ți le amintești, dar la care știi sigur că te-ai distrat până târziu. Nu cred că ți-ai chemat prietenii în black tie la o locație extravagantă sau că ați dat noroc cu cea mai scumpă șampanie. Te-ai simțit atât de bine pentru că ai fost tu însuți și ai făcut ce-ți place cel mai mult.

La fel s-a simțit și Lowe Group de ziua lui. În jeanșii cool și cu converșii prin iarbă, a sărbătorit faptul că este #25YearsYoung. Și nu le-a dat prietenilor orice bere, ci un brand propriu creat special pentru aceasta aniversare.

Așa s-a lansat OBBerea, o băutură cu 100% branding Lowe Group. Într-o noapte de joi, la o petrecere în Grădina Eden, la care au venit peste 300 de invitați – angajați, parteneri de business, oameni de comunicare din media și advertising.

 „Celebram 25 de ani, suntem suficient de maturi să bem bere, dar și suficient de îndrăzneți să o producem pe a noastră J! Așa că, de ziua Lowe Group, ne-am gândit să le facem cinste’ prietenilor cu o băutură în ediție specială care celebrează tinerețea, curajul și unitatea, valori care au caracterizat încă de la început grupul nostru”, spune Veronica Savanciuc, Președinte & CEO, Lowe Group.

OBBerea este o bere nefiltrată produsă în 3 sortimente, special pentru Lowe Group, de către Berarium SRL Timișoara. Numele ei vine de la acronimul pentru One Big Band (OBB), platforma de comunicare internă care reunește echipele companiilor din acest holding. Băutura este îmbuteliată în sticle personalizate pentru fiecare agenție în parte – MullenLowe (advertising), Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Berea în ediție specială nu este destinată comercializării, fiind dedicată în exclusivitate angajaților și partenerilor Lowe Group, care o savurează în evenimentele interne și alte acțiuni ale grupului pe parcursul întregului an 2018.

 

Echipa de proiect:

Initiative: Dana Marinescu (project management);

MullenLowe: Manuela Gogu (Creație), Simina Zidaru (Copy), Alina Nechita (Art); Oana Popescu (BTL), Mihaela Rotariu (BTL), Dan Matache (BTL), Ionuț Maholea (BTL);

Golin: Alexandra Popa (PR); Oana Cojocaru (PR).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Centrade | Cheil Romania lanseaza DIA – un centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Published

on

 

Cheil Europa este agentia selectata de Samsung pentru a lansa DIA (Digital Intelligence and Analytics) – primul centru integrat de servicii digitale si de analiza a datelor.

Centrade | Cheil este mandra sa anunte ca acest centru de servicii, unic prin expertiza sa, care deserveste intreaga piata europeana, este localizat in Romania. In cadrul acestui nou parteneriat, agentia va oferi servicii de analiza datelor ce vor raspunde nevoilor de marketing digital ale Samsung, folosind cele mai noi instrumente analitice. Printre serviciile oferite se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor. Asadar, DIA devine principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana.

Echipa DIA din cadrul Centrade | Cheil include in prezent 19 de profesionisti foarte bine pregatiti, cu o experienta solida in analiza de date. Fiecare membru al echipei este calificat sa ofere informatii strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de continut, optimizare si strategia comerciala pe termen scurt si lung.

Cel mai mare avantaj al Centrade | Cheil este capacitatea sa de a oferi solutii de marketing personalizate, care raspund nevoilor clientilor, pe baza informatiilor obtinute din analiza de date. Agentia are deja o mare varietate de clienti in sud-estul Europei, oferind solutii digitale pentru Raiffeisen Bank, Toyota sau Carrefour.

“Ne bucuram ca am fost alesi sa construim centrul de analiza a datelor pentru Europa. Intelegem pe deplin provocarile din toate industriile cand vine vorba de analiza de date si credem ca informatiile obtinute sunt esentiale in demersul clientului de a-si depasi competitorii. Credem cu tarie ca organizatiile care vor fi capabile sa fructifice puterea datelor, vor castiga competitia pe viitor. Cu siguranta intelegem acest concept si suntem increzatori in puterea noului hub DIA din Romania. Scopul nostru este acela de a putea crea acea experienta perfecta pentru consumatori, folosind analiza de date. Acest nou hub este un pas urias in directia corecta.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe.

Centrade | Cheil ramane una dintre cele mai importante agentii din Romania, cu o gama larga de expertize si servicii axate pe reinventarea modului in care oamenii se conecteaza cu brandurile. Cunostintele de digital marketing deja acumulate in Centrade | Cheil vor oferi impulsul suplimentar necesar pentru a asigura interactiunea cu consumatorii la o scara mai larga folosind tehnologia, solutiile creative relevante si experienta intensa a consumatorului in retea, pentru a raspunde astfel nevoilor clientului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending