Connect with us

DIGITAL

Samsung dezvăluie trendurile pentru anul 2017

Published

on

 

Samsung Electronics prezintă zece trenduri care vor influența felul în care vom trăi anul viitor, dar care pot avea impact și dincolo de 2017.

Dezvoltate împreună cu Samsung Design Europe și Foresight Factory, aceste trenduri se suprapun pe un spectru larg de evoluții culturale, sociale și tehnologice care vor defini modul în care vom trăi, cumpăra și munci anul următor.  

Camille Hammerer, Head of Samsung Design Europe Trends, a declarat: “Viziunea Samsung este aceea de a oferi posibilități incredibile pentru oricine. Vedem un viitor în care vom progresa  dincolo de limitele noastre naturale, în care vom putea face ceea ce odată ni s-a spus că este imposibil. Trecem de la  perioada în care ne temeam, la competiția noilor tehnologii, pentru a ajunge în era tehnologiei avansate cu implicație emoțională. Produsele ce dispun de inteligență artificială devin antrenori de viață. Explorăm moduri de a evada sau de amplifica realitatea și interacțiuni mai profunde, prin sisteme de operare personale care oferă oamenilor puterea necesară pentru a merge dincolo de limitele lor naturale, pentru a deveni supraoameni.

Trendurile sunt:

Numărul 1: Minimalismul și simplitatea: Vom ceda impulsului și vom înlocui dezordinea cu calitatea. Ne vom îndrăgosti de lucrurile elegante și minimaliste, cu performanțe ridicate, dar cu un design simplu.

Numărul 2: Societatea fără vârstă: Generația Baby Boomers acceptă potențialul tehnologic, în loc să îl excludă. Fiind conectați, învățând, creând, lucrând mai îndelungat și fiind mai conștienți cu ajutorul tehnologiei, putem sfida ipotezele îmbătrânirii.

Numărul 3: Inteligența artificială (AI) și antrenorii inteligenți: Roboții învață nu numai din limbajul nostru, dar și de la noi, ajungând  în cele din urmă să fie antrenori inteligenți pe baza a ceea ce au înțeles din comportamentul nostru.

Numărul 4: Amplificarea trăirilor: Pe măsură ce activitățile noastre intră tot mai mult în rutină, folosim tehnologia pentru evadare și amplificarea trăirilor. Experiențele de „mixed reality”, ce îmbină realitatea virtuală și realitatea augmentată, ne vor ajuta să percepem mai intens divertismentul, călătoriile sau sportul.

Numărul  5: Căutătorii de povești: Tendința de dezvoltare personală este amplificată în condițiile în care mulți dintre noi folosim tehnologia pentru a valorifica fiecare minunt al vieții noastre.

Numărul 6: Următoarea generație de dispozitive portabile: Vom migra de la accesorii de monitorizare portabile, la senzori care pot detecta starea de spirit sau condiția fizică și care sporesc performanța și ritmul de învățare. Pastilele digitale sau dispozitivele ingerabile, care sună a ficțiune, intră pe piață.

Numărul 7: Familia rețea: Vom vedea creșterea familiilor conectate la rețea, folosind tehnologia pentru  învingerea  provocărilor emoționale, financiare, chiar și fizice.

Numărul 8: Experiențele multisenzoriale: Gustul, mirosul și  simțul tactil se îmbină cu stimulii vizuali pentru a crea o experiență multisenzorială.

Numărul 9: Nanotehnologia în televizorul nostru: Nanotehnologia, în special particulele Quantum Dot, va fi următorul nostru superstar pe segmentul televizoarelor. Ne așteptăm ca aceasta să genereze o revoluție în generația următoare de tehnologie, în materie de televizoare, dar și de sănătate.

Numărul 10: Tehnologia tăcută pentru purificarea minții: În ziua de astăzi, ne verificăm telefoanele în medie de 80 de ori pe zi, dar aceeași tehnologie ne va ajuta în curând să scăpăm de acest act. Nu trebuie să ne deconectăm deoarece tehnologia tăcută, precum cea Gear IconX, oferă finalitatea produsului conectat, însă totodată deconectat.

Foto: Peter Dench©Getty Images Reportage

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

Published

on

Foto Credit: IAA ROMANIA

IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XV-a ediție a Romanian EFFIE Awards.

Înscrierile în competiția Effie 2018 se vor putea face până în data de 21 mai 2018, cu trei deadlineuri diferite: early bird deadline, on time deadline şi last chance deadline.

Pentru a celebra eforturile de comunicare și rezultatele excepționale obținute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii în competiție și a redefinit o parte din categoriile deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2018 este acum structurată în 15 categorii de bazǎ reprezentând diferite zone de piaţǎ şi 16 categorii speciale.

Categoriile nou introduse sunt din secţiunea categoriilor speciale şi încurajeazǎ conţinutul original creat de branduri, dar şi folosirea tehnologiei în dezvoltarea campaniilor de comunicare: Branded Content, Branded Utility, Data-Driven/Programmatic, Media Idea care preia locul categoriei de anul trecut de Media Innovation oferind o definiţie mai amplǎ şi Business to Business, care se reîntoarce în festival.

 “Effie rǎmâne pentru industria de comunicare din România una dintre cele mai relevante competiţii, o validare incontestabilǎ cǎ marketing-ul de calitate aduce rezultate în business. Pentru 2018 Comitetul de Organizare şi-a propus în primul rând sǎ aducǎ încǎ şi mai multǎ prestanţǎ fiecǎrui premiu acordat, rafinând atât structura, cât şi definiţia categoriilor. Ne-am dorit o evoluţie a acestora în linie cu standardele internaţionale Effie, dar şi cu dezvoltarea industriei, încurajând astfel zone precum content şi digital.

 Claritatea şi rigoarea procesului de evaluare au fost alte douǎ subiecte cheie, aici Comitetul lucrând la un sistem mai eficient de informare a participanţilor, a juraţilor şi a moderatorilor cu privire la regulile categoriilor şi la standardele internaţionale de evaluare.“, declarǎ Mihai Trandafir, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2018 şi Managing Director UM România.

Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2017, respectiv 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2017 pentru Sustained Success, care premiazǎ eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. Entry Kit-ul şi toate informaţiile legate de înscriere se gǎsesc pe site-ul competiţiei: www.effie.ro.

Comitetul de Organizare Effie 2018 este format din: Bogdan Nițu – Managing Director, Webstyler, Dana Nae Popa –  Managing Director, pastel, Irina Pencea – Managing Partner, Jazz Communications, Laura Barbu – Director Brand and Marketing Communication, Vodafone, Oana Petroff – CEO Mediacom, Raluca Mihalcea – Senior Brand Manager, Rompetrol, Roxana Baias – Marketing Director – Residential Segment, Telekom România, Ștefan Chirițescu – Head of Strategy, Kubis Interactive, Ștefan Teodorescu – Head of Strategy and Innovation, Ursus Breweries şi Victor Stroe – Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett România.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Facebook vine cu noi schimbari: informatiile locale vor avea mai multa vizibilitate!

Published

on

Facebook va pune accentul pe informaţiile locale difuzate în fluxul de ştiri al utilizatorilor, modificare operată iniţial în SUA, apoi în alte ţări, pentru a limita dezinformarea, transmite AFP, citat de Mediafax. 

„Informaţiile locale contribuie la crearea unei comunităţi, pe internet şi în viaţa reală”, a scris cofondatorul Facebook Mark Zuckerberg, pe contul său, aceasta fiind o nouă încercare de a răspunde criticilor la adresa reţelei de socializare.

Aceste informaţii pot face ca „timpul petrecut pe Facebook să fie unul de calitate”, a adăugat tânărul miliardar, care, la începutul anului, a promis o serie de măsuri pentru limitarea dezinformării şi îmbunătăţirea conţinutului ce circulă pe reţeaua care are aproximativ două miliarde de utilizatori.

„Începând de astăzi (luni, n.r.), vă vom prezenta mai multe publicaţii din oraşul vostru, fie el mare sau mic”, a precizat Zuckerberg, adăugând că schimbarea va fi operată în SUA, după care va fi aplicată „în mai multe ţări, anul acesta”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending