Connect with us

DIGITAL

Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge – inovația waterproof

Published

on

Telefonul este cel mai utilizat gadget, fiind cel care te însoțește în fiecare loc în care mergi. Pentru a fi un companion de nădejde în orice condiție, indiferent dacă plouă sau este soare, Samsung Galaxy S7 și S7 edge sunt rezistente la apă și praf, fiind certificate IP68, fără însă a face vreun compromis de design.

Sigilare din interior

Cea mai importantă provocare pentru echipa de cercetători care a lucrat la dezvoltarea smartphone-urilor Galaxy S7 și Galaxy S7 edge a fost identificarea materialului potrivit pentru sigilarea interioară a dispozitivelor, un material care trebuia să fie suficient de flexibil pentru a permite sigilarea, dar și solid pentru a funcționa ca un repelent pentru apă și să poate fi utilizat fără a compromite designul inovator.

„Telefonul nu trebuie doar să aibă un design atractiv, dar și să răspundă provocărilor din fiecare zi, să ne ofere ușurință de utilizare și posibilitatea de a fi multi-tasking. Iar design-ul telefoanelor Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge nu are doar o funcție estetică, ci și una funcțională. Poți să navighezi prin meniu, funcții și agendă doar cu un singur deget, fără să simți că ești pe cale să scapi telefonul din mână în timp ce bei cocktailul preferat pe marginea piscinei. Iar pe ecranul lui Galaxy S7 edge ai acces instant la numerele și aplicațiile favorite”, spune Lavinia Sărățeanu, Product Manager Telecom, Samsung Electronics România.

Pentru îmbinarea rezistenței la apă cu design-ul metalic, cercetătorii Samsung au plecat de la utilizarea materialelor non-corozive, precum nichel și platină pentru portul USB și pentru mufa jack, cele mai expuse părți ale smartphone-ului la acțiunea apei. Materialele au fost alese astfel încât să nu afecteze parametri de funcționare și să respecte design-ul metalic, iar pentru sigilarea interioară a acestora, cercetătorii Samsung au folosit un material elastic special, care să nu permită umezelii sau apei să afecteze componentele interioare. Specialiștii Samsung au dezvoltat astfel un material special de sigilare care poate fi folosit atât pentru modelul Galaxy S7, cât și pentru GalaxyS7 edge, ale cărui margini curbate sunt extrem de subțiri.

Chiar și slotul de card SD, ce permite o extindere a memoriei până la 200 GB, și cel pentru cartela telefonică au fost sigilate cu siliciu special.

Astfel, Samsung Galaxy S7 și S7 edge te pot însoți într-o zi la piscină fără să îți faci griji că l-ai putea scăpa în apă. Îți poți muta biroul la piscină pentru o zi întreagă pentru că poți răspunde la e-mailuri, poți vorbi cu colegii și poți rezolva task-urile fără ca telefonul să aibă nevoie de o protecție specială. La fel cum pasionații de fotografie pot surpinde imagini senzaționale chiar și pe o ploaie torențială.

Galaxy S7 și S7 edge dispun de cele mai performante camere, optimizate atât pentru fotografierea în lumină puternică, cât și pentru fotografii memorabile realizate noaptea, datorită tehnologiei Dual Pixel, întâlnită până acum doar la camerele profesionale.

Fiecare pixel din Dual Pixel Sensor este utilizat pentru focalizare pentru a surprinde foarte rapid și clar cele mai neașteptate mișcări. În plus, luminozitatea F1.7 a obiectivului și dimensiunea mai mare a pixelilor permit un autofocus mai rapid și realizarea unor fotografii la calitate excepțională, în orice fel de condiți, chiar și atunci când intensitatea luminii începe să scadă.

Vezi aici cum au testat specialiștii Samsung rezistența la apă a noilor Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published

on

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

 

McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

 

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published

on

În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.

“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.

 

Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate –  și a avut următoarea structură:

6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.

 

Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.

Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.

Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.

Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.

Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending