Connect with us

ALL MEDIA

Sandra Bullock, sextape cu nazisti, catuse si sex anal!

Published

on

 

Scandal la Hollywood: se pare ca actrita a fost implicata intr-un sextape alaturi de sotul sau, Jesse James. Sandra neaga existenta casetei!

Un cunoscut jurnalist de la Hollywood, Ian Halperin, sustine ca potrivit unor surse personale de incredre, Sandra si Jesse ar fi „produs” un film porno cu ei in rolurile principale. Acest film are si un scenariu pe masura: Jesse poarta o uniforma germana SS si mustata, iar Sandra este legata cu catuse de pat, in timpul unei partide de sex anal.

Existenta unei astfel de casete i-ar putea ruina cariera lui Bullock, care de abia si-a asezat Oscar-ul pe raft. Insa daca este sa analizam situatia, cei doi erau casatoriti in momentul filmarilor si ceea ce prefera ei in dormitor nu ar trebui sa reprezinte o problema pentru restul lumii.

In momentul de fata, Sandra trece prin momente dificile, refuzand apelurile repetate ale sotului sau, care a parasit centrul de reabilitare din Arizona unde era internat pentru dependenta de sex. (Precizam ca imediat dupa decernarea Oscar-urilor Sandra a descoperit ca sotul sau o insela de aproape un an). In plus, presa o preseaza pe actrita cu actele de divort, pe care aceasta se pare ca nu le-a semnat. In cazul acestui divort, o clauza din contractul prenuptial semnat de Sandra si Jesse sustine ca el nu va primi nicio bucatica din averea lui Bullock, daca va fi prins ca o insala.

Sandra Bullock a declarat insa pentru People ca: „nu exista nicio caseta, nu a fost si nici nu va fi vreodata!”.

Ian Halperin sustine ca ar exista 12 astfel de inregistrari, insa nu da detalii cu privire la publicarea acestora. Jurnalistii din presa internationala o incurajeaza pe Sandra si afirma ca orice ar fi facut cei doi in dormitor este treaba lor, iar aceasta caseta, daca exista, nu poate fi decat arma razbunarii lui Jesse, care isi doreste sa o umileasca public pe sotia sa.

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. houston refinance

    11 noiembrie 2010 at 14:41

    What a great read, I enjoyed it very much and I thank you for posting it. Have a great day…

  2. referat

    19 iulie 2010 at 14:25

    eh 🙂 lasa ca are bani are cariera … poate asa se distreaza ea … chiar daca e adevarat nu mi se pare ceva fooooarte iesit din comun pentru categoria de oameni din care face parte …

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending