Connect with us

ALL MEDIA

Școala Altfel a adus peste 860 de copii la PRO TV. Vedetele staţiei au fost ghizi şcolarilor!

Published

on

 

În perioada 8 -19 mai, sediul Pro TV și-a deschis porțile pentru școlile dornice de vizite și a primit peste 860 de copii în doar 10 zile. Cei mici au putut sta de vorbă cu vedetele trustului și au descoperit alături de reporterii și prezentatorii Știrilor Pro TV  câteva dintre secretele acestei meserii.  

Copii au părtuns în universul Pro TV și s-au plimbat prin redacția de știri, cabinele de motaj, studioul de Știri, Sport.ro, La Măruță, dar au ajuns și în regie și camera de control pentru a vedea fiecare proces prin care trece informația și a întelege mai bine fenomenul televiziunii.

Vedetele Pro TV au participat activ la vizitele copiilor și le-au fost ghizi.

 

„Copii frumoși, curioși. A devenit o tradiție să deschidem porțile Pro TV în fiecare an. E o bucurie pentru noi să îi primim, dar și o responsabilitate, pentru că atunci când ne uităm la ei, ne vedem pe noi înșine. Ei vor fi Pro TV peste niște ani de zile. De aici bucuria și responsabilitatea noastră. Sunt curioși, unii chiar năzdrăvani. Nu ne ferim să le dezvăluim toate secretele unei televiziuni.”,a declarat Cătălin Radu Tănase.  

 

Copii au vizitat studioul Știrilor Pro TV, locul care i-a fascinat cel mai mult unde, s-au văzut în ecranele din studio, au prezentat Vremea în locul lui Busu sau au citit pentru prima dată o știre de pe promter.

 

 „Am avut 80 de mici prieteni veniți în vizită. Ne-am jucat, le-am arătat cum mă joc eu în fiecare zi în studio și am făcut schimb de roluri pentru o dimineață. Vizita lor mi-a amintit de prima dată când am văzut, la rândul meu, un platou TV și mi-am dorit de atunci să mă întorc într-o zi când voi fi mare. Noi, cei din clasă, am fost invitați atunci la o emisiune concurs în TVR.  Poate cine știe, printre micii musafiri s-a aflat acum un viitor coleg/ colegă J . Mi-e clar că învață cu o viteză amețioare și dacă eu adunam autografe, acum nu m-ar mira să găsesc pozele noastre pe paginile lor de Facebook, Instagram sau chiar canalele lor de Youtube… Cu siguranță, însă, au primit din partea mea un mare LIKE!”, a mărturisit Corina Caragea.

 

Elena Lasconi a spus: „Vreme de 5 ani am tot fost ghid, dar și trainer pentru studenți la jurnalism, care și-au dorit să învețe meserie în Pro TV. E fascinant, însă, să fii ghid pentru copii. Au o sinceritate în  expresie de-a dreptul dezarmantă.  Am avut o vizita cu copii de clasa 0, a I-a si a II-a care au trezit la viață toate departamentele prin care am trecut. Gălăgie, mirare, uimire, întrebări în rafală. Cam asta a fost atmosfera generală. M-au impresionat mult pentru că l-a final mi-au compus o poezie. Mi-au dat lacrimile. Chiar dacă mulți dintre ei au intrat în Pro TV cu gândul că atunci când vor fi mari se vor face fotbaliști, actori, medici, avocați, cred că după experiența asta câtiva or să se gândească serios și la o carieră de jurnalist.”

 

„Sunt copii minunați, care pun atât de multe întrebări. I-au captivat studiourile și au fost curioși despre modul în care sunt montate reportajele sau cum sunt făcute transmisiunile live. Am rămas plăcut surprins când am văzut că ne descos despre cum se face televiziune, nu se rezumă la ce face butonul acela, maneta cealaltă.  Și vorbesc despre copii de clasa I, nu de la liceu. Cel mai greu este să vorbești pe limba lor, să le explici că știrile sunt povești, mici filmulețe, în spatele cărora sunt mulți oameni. Emisiunile, la fel. Au fost foarte curioși de tot ce e în spatele imaginilor de la televizor.”, a spus Rareș Năstase.

 

Lavinia Petrea a mărturisit:Spre finalul știrilor de dimineață nu am avut doar telespectatori ci și spectatori. Copiii au avut ocazia să vadă tot ce se întâmplă în studioul nostru de știri și atunci când suntem live, dar și după ce se termina emisia. Au avut o mulțime de întrebări, au stat la pupitru, am povestit despre cum se fac știrile, ne-am îmbrățișat și, bineînțeles, am făcut selfiuri! Le mulțumim pentru toată energia pozitivă și seninătatea cu care au venit spre noi!”

 

„Energieeeee! Asta a însemnat săptămâna altfel, o săptămână frumoasă în care tot felul de prichindei ne-au vizitat. Mulți, simpatici, plini de viață, zâmbitori sau somnoroși. Copilașii care ne-au vizitat sigur ne-au făcut săptămâna mai bună, ne-au  încântat, ne-au făcut sa ne gândim ca la anul poate ne revedem. Ne-am amintit și noi de școală, de ore, de pauzele din curtea școlii și de clopoțel.  Azi, clopoțelul este soneria de dimineață . Îi mai așteptăm să ne povestească ce au mai învățat, ce au mai descoperit, ce au mai făcut și mai ales să ne dea încă o porție de energie!”, a mărturisit Ioana Cosma, de la Sport.ro.

 

Declarațiile vedetelor Pro TV stau mărturie pentru experiențele frumoase prin care au trecut cei ce au trecut pragul sediului Pro TV.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending