joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSŞcoala IAA de Marketing şi Comunicare a dat startul înscrierilor de toamnă

    Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare a dat startul înscrierilor de toamnă

    Au început înscrierile pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing & Communication. Cele trei module de training intensiv sunt adresate profesioniştilor din marketing şi comunicare.

    Abordarea teoretică din cadrul cursurilor se îmbină cu practica şi cu studiul individual într-un complex program de pregătire profesională.

    scoala IAA

    Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 16 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 23 septembrie 2016 – 28 ianuarie 2017.

    Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 23 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 30 septembrie 2016 – 18 februarie 2017.

     

    Modulul Strategic Marketing & Communication se adresează specialiştilor şi managerilor care au între 4 – 7 ani experienţă în marketing şi comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care îl are marketingul în strategia de business. Înscrierile se fac până la data de 30 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 14 octombrie 2016 – 25 februarie 2017.

     

    “Școala pune accentul mai ales pe strategie, nu pe execuție. Execuțiile apar pentru a exemplifica lucruri, dar cursanții nu vor face vreo execuție. Școala este despre cum gândești, despre cum știi să ceri, despre cum știi să evaluezi ce este și ce nu este bun, despre cum știi să îți evaluezi publicul țintă și să îl înțelegi etc. În momentul în care ai o gândire strategică bună, ai șanse foarte mari ca execuția pe care o faci plecând de la acea strategie să fie bună.” – Bogdan Niţu, profesor Şcoala IAA.

     

    Pentru detalii despre curicule, profesori şi taxe, accesaţi www.scoalaiaa.ro.

    Pentru înscrieri şi calendarul detaliat al cursurilor, o puteţi contacta pe Laura Tampa, Director Executiv, Școala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau pe Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA România – ruxandra.radu@iaa.ro.

     

    PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttp://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente