Connect with us

De Dragobete, scriitorul si bloggerul Radu F. Constantinescu si sotia si muza sa Ramona, unul dintre cele mai nonconformiste, indraznete si simpatizate cupluri din Romania, au fost transformati de hairstylistul Adrian Perjovschi in doua personaje pline de senzualitate si mister din celebrul film “50 Shades of Grey”!
„Cu ocazia zilei de Dragobete, am vrut sa redam ipostaze pline de iubire si pasiune in cadrul proiectului nostru Transformari radicale. Asa ca am lansat aceasta provocare unui cuplu indraznet, frumos si intotdeauna plin de chimie: Radu si Ramona Constantinescu. Am pornit de la tema filmului 50 Shades of Grey, ne-am inspirat ca poveste, dar am reinterpretat la nivel de coafura si make-up. Parul lung si ondulat exprima senzualitate, adica exact ce am vrut sa subliniem in acest shooting. Am colaborat foarte bine, Ramona s-a lasat cu incredere pe mainile noastre si suntem foarte bucurosi de aceasta noua poveste creata cu ocazia Zilei romanesti a iubirii”, a declarat Adrian Perjovschi.

”Multi ma intreaba – Ce vor, dom’le, femeile? Dupa aceasta intalnire as spune – intre altele – ca vor sa intalneasca niste artisti cum sunt cei din echipa lui Adi Perjovschi! Ramona are mai multe personalitati, dar de data asta, cu ajutorul celor de la Jovsky Studio, pot spune ca a exagerat! E absolut incredibil cat de mult poate sa conteze aportul unor profesionisti, creativi și lipsiti de inhibitii, cand vine vorba sa se joace si sa scoata la iveala o latura sexy, “smoking-hot” a unei femei.

Cred ca in fiecare timida se ascunde o femeie fatala!”, spune Radu F. Constantinescu.

”Radu spune ca am mai multe personalitati. 13 chiar. Nu stiu cum le vede pe cele 12, dar pe Ramona nr. 13 stiu sigur ca o uraste. Cică e rea. Eu cred ca nu a cunoscut-o cum trebuie. Pusa in valoare de un machiaj senzual, o coafura sexy si o rochie stransă pe corp ca un sarpe pacatos. Orice femeie trebuie sa-si cunoasca si cealalta latura. Socul a fost urias dupa ce am trecut prin mainile echipei Jovsky. Parerile au fost împartite: mama mi-a spus ca in aceasta postura seman cu ea mai mult ca oricand (nu cred ca a fost de bine), sora mea mi-a spus ca in sfarsit ma indentific cu personajul (nici aici nu a fost neaparat de bine), iar Radu … mi-a marturisit ca vrea ca Ramona nr 13 sa ramană si la micul dejun! Concluzia este ca au facut o treaba extraordinara. M-am placut si am fost iubita de el. O tema îndrazneata, dar cu momente pline de emotie: 50 Shades of Grey”, a marturisit Ramona Constantinescu.

„A fost o provocare sa descopar personalitatea cu nr 13 a Ramonei. I-am facut un smokey eyes cu negru si maro potrivit pentru orice femeie care isi doreste sa cucereasca”, adauga Cristina Barsan, make-up artist.

Toate fotografiile in care Radu F Constantinescu si Ramona s-au jucat de-a personajele pline de senzualitate din “50 shades of Grey”, realizate de The Storyalist, pot fi vazute aici: https://www.facebook.com/JovskyStudio?fref=ts.

Radu F Constantinescu si Muza (2) Radu F Constantinescu si Muza (4) Radu F Constantinescu si Muza (3)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending