Connect with us

DIGITAL

SEO – optimizarea site-ului web pentru poziții de top în motoarele de căutare

Published

on

La o căutare rapidă în online după optimizare SEO, rezultatele afisează serviciile unor agenții publicitare, ce recomandă strategii diverse pentru a obține o mai bună poziționare în rezultatele căutării. Cât de eficiente sunt acestea nu afli decât după o perioadă de timp, când măsurile luate încep să lucreze. Cert este un lucru și anume că înainte de a investi în SEO trebuie să știi ce reprezintă, care sunt factorii de mare influență și alte astfe de aspecte.

Specialiștii E-Advertising, o agenție SEO cu experiență, ies în întâmpinarea celor care doresc să obțină rezultate în urma procesului de SEO atât cu servicii complete, cât și cu o serie de sfaturi utile.

Iată câțiva dintre pașii de realizați, ce joacă un rol important în reușită.

Utilizarea unui Keyword Planner.

In calitate de proprietar de site, este necesară cunoașterea, de fapt stabilirea unui scop precis de urmărit. În funcție de serviciile sau produsele promovate, identificarea celor mai căutate cuvinte sau expresii cheie este necesară. De cât de eficient sunt acestea integrate în conținut depinde locul ocupat în clasamentul Google. Este inutilă indexarea și optimizarea acelora care nu sunt căutate de către utilizatori.

De la bun început trebuie centrată atenția asupra celor ce pot face diferența – așadar urmează stabilirea expresiilor și verificarea lor în keyword planner pentru a vedea volumul de interogări.

Optimizarea

Aceasta trebuie realizată la nivel de:

-titlu – după ce a fost luată decizia legată de targhetarea unor anumite cuvinte cheie, este important să fie incluse în titluri (valabil și în cazul articolelor pe blog). Claritatea și relevanța în context este esențială.

-link-uri – ulterior targhetării cuvintelor cheie, este necesară introducerea de link-uri pe acestea. Atât Google, cât și utilizatorii vor găsi asta folositor.

-metadescrieri –  pot fi considerate rezumate, necesare pentru citirea de către Google.

Optimizarea se realizează on-page și off-page.

Cea dintâi, respectiv optimizarea internă se referă la măsurile de promovare pe care experți în domeniu le aplică site-ului. Numai o echipă specializată în servicii optimizare SEO ar putea influența pozitiv procesul, datorită cunoștințelor necesare. Eliminarea erorilor existente, prelucrarea imaginilor, îmbunătățirea pagespeed-ului, optimizarea structurii adreselor URL, respectiv a legăturilor interne – toate sunt sarcini ce intră în atribuțiile acestora. Scopul final este de a oferi vizitatorilor o experiență îmbunătățită.

Optimizarea externă este necesară pentru că motoarele de căutare se află întotdeauna în căutarea unor semnale prin care să măsoare relevanța unei pagini, respectiv importanța acesteia. Se raportează de asemenea a cuvinte cheie specifice, urmărind totodată și indicatori de performanță, de calitate, de popularitate. Atât cantitatea, cât și calitatea legăturilor realizate către un site contează și clasează în Google.

Credibilitatea și autoritatea surselor, volumul local și global, precum și mențiunile pe cuvintele cheie de interes își aduc de asemenea contribuția.

SEO – ce NU este acest proces

În ceea ce privește cele mai sus menționate, un expert știe că SEO nu se referă strict la conținutul calitativ ori la diverse elemente interne de pe site-ul web. Procesul nu urmărește nicidecum manipularea, ci acesta constituie combinația excelentă între talent și știință. Obiectivul SEO este unul precis și, cu efortul necesar, oferă rezultate scontate – poziționarea site-ului pe un loc de top în rezultatele de căutare.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Comunicare

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Published

on

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Companiile medii și mari din Cluj-Napoca vor beneficia atât de consultanță strategică la nivel local, cât și de expertiza unei echipe multidisciplinare care implementează proiecte de comunicare complexe la nivel național.

Oxygen deține know-how extins în industria de comunicare, lucrând, de-a lungul anilor, cu branduri și companii locale și internaționale, din domenii precum IT&C, real estate, retail, industrie, construcții, servicii financiare, FMCG, industria hotelieră și multe altele.

Filiala locală va gestiona proiecte pentru clienții din Cluj-Napoca și zona de Nord-Vest a țării, oferind servicii de marketing și consultanță în comunicare, precum managementul reputației, publicitate, comunicare internă, employer branding, social media și digital marketing, comunicare B2B, relații publice, CSR, organizare evenimente, influencer marketing și producție video. Pe plan local, Oxygen colaborează cu o serie de clienți importanți, printre care Banca Transilvania și HipMenu.

“Anul acesta, agenția noastră împlinește 10 ani de activitate, timp în care ne-am dezvoltat în mod constant, atât în ceea ce privește expertiza și portofoliul de clienți, cât și din punct de vedere al echipei. Pentru a fi mai aproape de clienții noștri, am decis să deschidem filiala Oxygen la Cluj-Napoca, centru de business care, la ora actuală, are o dezvoltare extrem de dinamică. Dorim să fim parte din acest proces, să contribuim cu toată experiența noastră națională și know-how-ul local, pentru a fi alături de companiile clujene și din zona de Nord-Vest a țării, care își doresc să implementeze campanii inovatoare de comunicare”, spune Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Coordonatoarea filialei locale, Ruxandra Marin, originară din Cluj-Napoca, și-a început cariera în comunicare în urmă cu 15 ani, în cadrul Orange România. Înainte de a se alătura echipei Oxygen, Ruxandra a gestionat activitatea de comunicare pentru clienți din diverse industrii, în cadrul agenției Civitas Global Ketchum.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare și are o echipă de peste 50 de profesioniști. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și multi alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Experți în transformarea digitală, antreprenori de succes pe plan global, autori de filme si cărți cunoscute vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018

Published

on

Ca în fiecare an, Google și Facebook vin la București, pe 14 și 15 iunie, cu experți gata să răspundă tuturor întrebărilor publicului în timp ce Netflix, CNN, The New York Times, Instagram, Youtube sau Shazam completează o ofertă de conținut concentrate din domeniul digital si tehnologie care nu este egalată de alte evenimente de acest tip din regiunea central si est europeană.

De la cum influențează tehnologia marketingul si comunicarea sau e-commerce-ul, iCEE.fest acoperă acum si domenii precum realitatea virtuală, creativitatea, conținutul alternativ sau impactul tehnologiei în medicină sau chiar politică.

Organizatorii au pregătit nu mai puțin de 9 linii separate de conținut pe cele 7 scene pe care le are iCEE.fest anul acesta.

Dacă numele companiilor de mai sus spun totul, iată care sunt o parte dintre speakerii independenti, experții și liderii de nivel mondial care vor vorbi anul acesta la iCEE.fest – liberi de orice “reguli” corporatiste în materie de comunicare publică.

Companiile globale atrag fără îndoială prin numele lor însă experții independenți aduc plus-valoare la modul real, prin libertatea de a vorbi liber despre impactul pozitiv sau, uneori, negativ al tehnologiei, crede Dragos Stanca, fondatorul iCEE.fest

 

Iată câteva exemple:

  • Gerd Leonhard: Autor de bestseller (”Humanity vs. Technology”), producător, speaker, futurist de top și CEO la The Futures Agency.
  • David Schneider: Co-fondator la That Lot, o agenție cu un succes uriaș în zona de social media. Anul trecut a fost nominalizat la premiile BAFTA, după ce a co-scris ”The Death of Stalin”
  • Marvin Liao: Partener la celebrul fond de capital ”500 Startups”.
  • Grant Sabatier: Este Fondatorul Millennial Money și vine la iCEE.fest să ne spună cum a făcut primul milion de dolari; un pont, a pornit de la doar 2 dolari
  • Brian Wong: Co-fondatorul KIIP și autorul cărții ”The Cheat Code”, Brian este cel mai tânăr antreprenor care a primit capital de risc
  • Josh Fechter: Influencer millennial, fondator al unor companii inovatoare, marketing lider și scriitor de succes
  • Peter Fossick: Managing Director la Factotum Design, Peter este un designer extrem de experimentat specializat în service design, UX design și thinking design
  • Shawna Butler: Un star absolut in inovația în sănătate, membră a echipei Medicină Exponențialăal Universității Singularity și a echipei Cancer XPRIZE.
  • Simon Gosling: Futurist top-class și speaker la evenimente majore
  • Kris Hoet: Co-fondator și CIO la Happiness, o companie de creație care adună premii la nivel mondial
  • Kate Nightingale: Fondatoarea Style Psychology Ltd, o celebră agenție de consultanță în retail și eCommerce

 

iCEE.fest 2018 se va desfășura la București, pe 14 și 15 iunie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Materiale digitale inovative premiate în cadrul concursului #Digitaliada

Published

on

129 de materiale digitale educaționale au intrat în concursul #Digitaliada, iar juriul a selectat 9 câștigatori. #Digitaliada este un concurs care încurajează crearea de materiale cu conținut original și open source, utile procesului de învățare în limba română.

Concursul de materiale digitale este organizat în cadrul proiectului Digitaliada, al Fundației Orange, și se adresează în principal cadrelor didactice din orice școală din România, dar și tuturor persoanelor de peste 18 ani interesate să creeze și să distribuie publicului larg materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare din ciclul gimnazial.

În cadrul acestei ediții au fost introduse trei secțiuni distincte pentru înscrierea materialelor digitale – Aplicații, Conținut video și Proiecte didactice. În cadrul fiecărei categorii au fost premiate 3 materiale, valoarea totală a premiilor fiind de 8000 euro. Câștigătorii primesc echipamente digitale performante, astfel încât să le fie susținută în continuare munca de dezvoltare și creare de conținut educațional digital în limba română.

Juriul celei de-a doua ediții #Digitaliada a fost format din: prof. univ. dr. Radu Gologan, președinte al Societății Române de Matematică și coordonator al Lotului Olimpic de Matematică – președintele juriului; dr. Ciprian Fartușnic, director general, Institutul de Științe ale Educației; Cristian Pațachia – Development & Innovation Manager – ‎Orange România; Roxana Rugină – fondator al platformei SimplonRomânia.org și consultant în dezvoltarea afacerilor sociale și a tehnologiilor educaționale; Amalia Fodor, director Fundația Orange.

„Sunt convins că, în foarte scurt timp, impactul digitalizării în educație va fi total. Acesta a fost și motivul pentru care este al doilea an în care am acceptat să fac parte din juriul concursului #Digitaliada. Am întâlnit cu aceste ocazii materiale de educație prin digital extrem de interesante, în majoritate alcătuite de dascăli. Aceasta probează dorința de implicare a profesorilor din România în modernizarea învățământului.” a declarat prof. univ. dr. Radu Gologan, președintele juriului.

„Am creat acest concurs pentru că am observat că în România sunt foarte puține materiale digitale în limba română ce pot fi folosite în școală. Mai ales în ce privește matematica și TIC-ul, materiile pe care este axat proiectul Digitaliada, am fost nevoiți să folosim în cele mai multe cazuri materiale în limba engleză. Pentru o țară care se laudă cu atât de mulți dezvoltatori de software, ne dorim să vedem prezența lor și în zona educațională, în special cu materiale open source, astfel încât generațiile care vin să fie din ce în ce mai bine pregătite.” a declarat Amalia Fodor, director Fundația Orange.

 

Scurtă descriere a materialelor câștigătoare

SECȚIUNEA APLICAȚII

Premiul I – Sorin Borodi, profesor de matematică din județul Cluj, cu materialul „Conul” – aplicație ce include toate etapele necesare parcurgerii temelor despre figura geometrică numită con. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 2000 de euro.

Premiul II –  Elena Buric, profesor de limba franceză din județul Tulcea, pentru materialul „Corpul uman. Învață să vorbești despre corpul uman în limba franceză!” – aplicația reprezintă un dispozitiv complet de învățare online a limbii franceze, care poate fi folosit atât la clasă, cât și în mod independent. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 1000 de euro.

Premiul al III-lea – Florin Pop, profesor de informatică și T.I.C din județul Maramureș, pentru aplicația „Structura unui sistem de calcul” – soft educațional interactiv pentru clasa a V-a, la materia TIC și Informatică, cu ajutorul căruia elevii vor descoperi ce este un computer. Premiul este un hard extern, cu o valoare de aprox. 800 de euro.

 

SECȚIUNEA CONȚINUT VIDEO

Premiul IAnda Laura Silea, profesor de limba și literatura română din județul Brașov, pentru aplicația „Idei principale la îndemână” – o lecție video de prezentare a conceptului de idei principale. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 1500 de euro.

Premiul IIMihai Agape, profesor de Informatică și T.I.C. din județul Mehedinți, pentru o serie de tutoriale video pentru un joc cu personajul Gobo. Premiul este o cameră video, cu o valoare de aprox. 800 de euro.

Premiul IIIIonel Dumitru Nedelcu, profesor de limba română din județul Dolj, pentru proiectul digital „Verbele Predicative” – o serie de tutoriale video despre identificarea verbelor predicative. Premiul este un hard extern, cu o valoare de aprox. 500 de euro.

 

SECȚIUNEA PROIECTE DIDACTICE

Premiul IFlorin Pop, profesor de informatică și T.I.C din județul Maramureș, pentru aplicația „Siguranța pe Internet” – proiect didactic cu implementarea aplicațiilor Google pentru Educație. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 800 de euro.

Premiul IIDidina Botgros, învățătoare din județul Hunedoara, pentru aplicația Orizontul local Aninoasa – material digital structurat pe 2 teme ample de conţinut şi mai multe subteme: orizontul apropiat, cum ar fi sala de clasă , școala, localitatea şi orizontul local  cu referire la  probleme ale vieții reale, așa cum apar ele în context cotidian, cu focus pe identificare de soluții, rezolvarea de probleme ale lumii reale, în scopul dezvoltării competențelor pentru viață. Premiul este o tabletă cu o valoare de aprox. 500 de euro.

Premiul IIIOvidiu Huțuleac, profesor de matematică din județul Suceava, pentru proiectul digital „Teorema lui Pitagora”, care împreună cu aplicațiile „Proiecții ortogonale pe o dreaptă”, „Teorema înălțimii”, „Teorema catetei” și „Noțiuni de trigonometrie” constituie un pachet destinat predării – învățării – evaluării unității de învățare „Relații metrice în triunghiul dreptunghic”. Premiul este un hard extern, cu o valoare de aprox. 250 de euro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending