Connect with us

DIGITAL

SEO – optimizarea site-ului web pentru poziții de top în motoarele de căutare

Published

on

 

La o căutare rapidă în online după optimizare SEO, rezultatele afisează serviciile unor agenții publicitare, ce recomandă strategii diverse pentru a obține o mai bună poziționare în rezultatele căutării. Cât de eficiente sunt acestea nu afli decât după o perioadă de timp, când măsurile luate încep să lucreze. Cert este un lucru și anume că înainte de a investi în SEO trebuie să știi ce reprezintă, care sunt factorii de mare influență și alte astfe de aspecte.

Specialiștii E-Advertising, o agenție SEO cu experiență, ies în întâmpinarea celor care doresc să obțină rezultate în urma procesului de SEO atât cu servicii complete, cât și cu o serie de sfaturi utile.

Iată câțiva dintre pașii de realizați, ce joacă un rol important în reușită.

Utilizarea unui Keyword Planner.

In calitate de proprietar de site, este necesară cunoașterea, de fapt stabilirea unui scop precis de urmărit. În funcție de serviciile sau produsele promovate, identificarea celor mai căutate cuvinte sau expresii cheie este necesară. De cât de eficient sunt acestea integrate în conținut depinde locul ocupat în clasamentul Google. Este inutilă indexarea și optimizarea acelora care nu sunt căutate de către utilizatori.

De la bun început trebuie centrată atenția asupra celor ce pot face diferența – așadar urmează stabilirea expresiilor și verificarea lor în keyword planner pentru a vedea volumul de interogări.

Optimizarea

Aceasta trebuie realizată la nivel de:

-titlu – după ce a fost luată decizia legată de targhetarea unor anumite cuvinte cheie, este important să fie incluse în titluri (valabil și în cazul articolelor pe blog). Claritatea și relevanța în context este esențială.

-link-uri – ulterior targhetării cuvintelor cheie, este necesară introducerea de link-uri pe acestea. Atât Google, cât și utilizatorii vor găsi asta folositor.

-metadescrieri –  pot fi considerate rezumate, necesare pentru citirea de către Google.

Optimizarea se realizează on-page și off-page.

Cea dintâi, respectiv optimizarea internă se referă la măsurile de promovare pe care experți în domeniu le aplică site-ului. Numai o echipă specializată în servicii optimizare SEO ar putea influența pozitiv procesul, datorită cunoștințelor necesare. Eliminarea erorilor existente, prelucrarea imaginilor, îmbunătățirea pagespeed-ului, optimizarea structurii adreselor URL, respectiv a legăturilor interne – toate sunt sarcini ce intră în atribuțiile acestora. Scopul final este de a oferi vizitatorilor o experiență îmbunătățită.

Optimizarea externă este necesară pentru că motoarele de căutare se află întotdeauna în căutarea unor semnale prin care să măsoare relevanța unei pagini, respectiv importanța acesteia. Se raportează de asemenea a cuvinte cheie specifice, urmărind totodată și indicatori de performanță, de calitate, de popularitate. Atât cantitatea, cât și calitatea legăturilor realizate către un site contează și clasează în Google.

Credibilitatea și autoritatea surselor, volumul local și global, precum și mențiunile pe cuvintele cheie de interes își aduc de asemenea contribuția.

SEO – ce NU este acest proces

În ceea ce privește cele mai sus menționate, un expert știe că SEO nu se referă strict la conținutul calitativ ori la diverse elemente interne de pe site-ul web. Procesul nu urmărește nicidecum manipularea, ci acesta constituie combinația excelentă între talent și știință. Obiectivul SEO este unul precis și, cu efortul necesar, oferă rezultate scontate – poziționarea site-ului pe un loc de top în rezultatele de căutare.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Lowe Group sarbatoreste 25 de ani de aniversare cu propria bere

Published

on

 

Care a fost cel mai tare chef pe care l-ai dat de ziua ta? Cele mai frumoase petreceri sunt cele pe care nu ți le amintești, dar la care știi sigur că te-ai distrat până târziu. Nu cred că ți-ai chemat prietenii în black tie la o locație extravagantă sau că ați dat noroc cu cea mai scumpă șampanie. Te-ai simțit atât de bine pentru că ai fost tu însuți și ai făcut ce-ți place cel mai mult.

La fel s-a simțit și Lowe Group de ziua lui. În jeanșii cool și cu converșii prin iarbă, a sărbătorit faptul că este #25YearsYoung. Și nu le-a dat prietenilor orice bere, ci un brand propriu creat special pentru aceasta aniversare.

Așa s-a lansat OBBerea, o băutură cu 100% branding Lowe Group. Într-o noapte de joi, la o petrecere în Grădina Eden, la care au venit peste 300 de invitați – angajați, parteneri de business, oameni de comunicare din media și advertising.

 „Celebram 25 de ani, suntem suficient de maturi să bem bere, dar și suficient de îndrăzneți să o producem pe a noastră J! Așa că, de ziua Lowe Group, ne-am gândit să le facem cinste’ prietenilor cu o băutură în ediție specială care celebrează tinerețea, curajul și unitatea, valori care au caracterizat încă de la început grupul nostru”, spune Veronica Savanciuc, Președinte & CEO, Lowe Group.

OBBerea este o bere nefiltrată produsă în 3 sortimente, special pentru Lowe Group, de către Berarium SRL Timișoara. Numele ei vine de la acronimul pentru One Big Band (OBB), platforma de comunicare internă care reunește echipele companiilor din acest holding. Băutura este îmbuteliată în sticle personalizate pentru fiecare agenție în parte – MullenLowe (advertising), Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Berea în ediție specială nu este destinată comercializării, fiind dedicată în exclusivitate angajaților și partenerilor Lowe Group, care o savurează în evenimentele interne și alte acțiuni ale grupului pe parcursul întregului an 2018.

 

Echipa de proiect:

Initiative: Dana Marinescu (project management);

MullenLowe: Manuela Gogu (Creație), Simina Zidaru (Copy), Alina Nechita (Art); Oana Popescu (BTL), Mihaela Rotariu (BTL), Dan Matache (BTL), Ionuț Maholea (BTL);

Golin: Alexandra Popa (PR); Oana Cojocaru (PR).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Centrade | Cheil Romania lanseaza DIA – un centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Published

on

 

Cheil Europa este agentia selectata de Samsung pentru a lansa DIA (Digital Intelligence and Analytics) – primul centru integrat de servicii digitale si de analiza a datelor.

Centrade | Cheil este mandra sa anunte ca acest centru de servicii, unic prin expertiza sa, care deserveste intreaga piata europeana, este localizat in Romania. In cadrul acestui nou parteneriat, agentia va oferi servicii de analiza datelor ce vor raspunde nevoilor de marketing digital ale Samsung, folosind cele mai noi instrumente analitice. Printre serviciile oferite se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor. Asadar, DIA devine principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana.

Echipa DIA din cadrul Centrade | Cheil include in prezent 19 de profesionisti foarte bine pregatiti, cu o experienta solida in analiza de date. Fiecare membru al echipei este calificat sa ofere informatii strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de continut, optimizare si strategia comerciala pe termen scurt si lung.

Cel mai mare avantaj al Centrade | Cheil este capacitatea sa de a oferi solutii de marketing personalizate, care raspund nevoilor clientilor, pe baza informatiilor obtinute din analiza de date. Agentia are deja o mare varietate de clienti in sud-estul Europei, oferind solutii digitale pentru Raiffeisen Bank, Toyota sau Carrefour.

“Ne bucuram ca am fost alesi sa construim centrul de analiza a datelor pentru Europa. Intelegem pe deplin provocarile din toate industriile cand vine vorba de analiza de date si credem ca informatiile obtinute sunt esentiale in demersul clientului de a-si depasi competitorii. Credem cu tarie ca organizatiile care vor fi capabile sa fructifice puterea datelor, vor castiga competitia pe viitor. Cu siguranta intelegem acest concept si suntem increzatori in puterea noului hub DIA din Romania. Scopul nostru este acela de a putea crea acea experienta perfecta pentru consumatori, folosind analiza de date. Acest nou hub este un pas urias in directia corecta.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe.

Centrade | Cheil ramane una dintre cele mai importante agentii din Romania, cu o gama larga de expertize si servicii axate pe reinventarea modului in care oamenii se conecteaza cu brandurile. Cunostintele de digital marketing deja acumulate in Centrade | Cheil vor oferi impulsul suplimentar necesar pentru a asigura interactiunea cu consumatorii la o scara mai larga folosind tehnologia, solutiile creative relevante si experienta intensa a consumatorului in retea, pentru a raspunde astfel nevoilor clientului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Promovare Google AdWords sau SEO? Lămuriri de la experții E-Advertising

Published

on

 

Promovarea în mediul virtual a devenit un aspect crucial, care poate să urce un business pe culmile succesului, dar care poate de asemenea să îl „îngroape”, atunci când nu există.

Metodele de promovare care se numără printre cele mai valoroase instrumente atunci când vine vorba de marketing digital sunt AdWords și SEO. Care este însă calea de urmat? Care dintre aceste metode este mai indicată? Câteva lămuriri ne-au oferit experții de la E-Advertising – agenție de digital marketing cu focus pe SEO recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite.

Câteva cuvinte despre promovarea prin Google AdWords

Este vorba despre o platformă de publicitate deținută de Google, pe care o pot utiliza agențiile de publicitate pentru a plasa anunțuri în paginile de rezultate în urma căutărilor efectuate pe Google, dar și în numeroase alte site-uri participante la programul AdWords. Atunci când vorbim despre promovare Google AdWords, vorbim practic despre un uriaș sistem în care advertiserii licitează pentru locurile de publicitate disponibile.

SEO – ce este și cum poate să ajute

Este vorba despre un proces complex, care vizează optimizarea website-urilor și/sau a paginilor web în vederea obținerii unor poziționări cât mai bune ale acestora în rezultatele oferite de motoarele de căutare pe cuvinte cheie specifice nișei pe care activează site-urile în cauză. Un website optimizat devine automat mai „prietenos” cu motoarele de căutare, care îl pot parcurge și indexa mai ușor, dovedindu-se în același timp mai util și mai relevant pentru utilizatori.

AdWords versus SEO – repere comparative

Pentru a lămuri pe deplin situația, specialiștii de la E-Advertising ne-au menționat două repere comparative între SEO și AdWords:

  • Traficul obținut din AdWords este plătit, în timp ce traficul provenit din SEO este gratuit. Unii ar putea contrazice această idee, însă explicația e simplă, chiar dacă și serviciile SEO presupun costuri. Diferența în acest caz constă în rezultatele de durată și traficul organic oferite de SEO, chiar și după încetarea colaborării cu o agenție specializată pe aceste servicii, spre deosebire de AdWords, care încetează să mai furnizeze trafic odată ce bugetul alocat se epuizează.
  • Promovarea Google AdWords oferă rezultate mai rapide decât SEO. Campaniile publicitare, odată realizate, reușesc să genereze rapid trafic targetat în funcție de interesele specifice ale utilizatorilor. Dacă se alege calea promovării prin SEO, poziționările bune în clasamentul Google și generarea de trafic necesită o perioadă mai îndelungată de timp și eforturi susținute în acest sens.

Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?

Răspunsul la această întrebare depinde de nevoile business-ului în cauză, după cum specifică și experții de la E-Advertising.

În situația în care se doresc rezultate rapide, ușor de cuantificat și monitorizat, în vederea vânzării, identificării de noi clienți sau chiar de testare a produselor și serviciilor, a alege promovare Google AdWords este o recomandare – în special pentru afaceri la început de drum sau care își doresc să atragă rapid trafic bine targetat.

Pe de altă parte, nu trebuie dată la o parte optimizarea SEO a site-ului. Folosirea marketingului prin continut, optimizarea acestuia pentru motoarele de căutare în vederea obținerii de trafic organic suplimentar și promovarea conținutului optimizat în mediile sociale (rețele de socializare sau social media) reprezintă o rețetă care poate aduce succesul pentru orice business care activează în online. Se va realiza astfel consolidarea afacerii, care va avea parte de rezultate și trafic organic pe termen lung, dacă măsurile implementate vor fi cele care pot avantaja business-ul, crescându-i valoarea în ochii motoarelor de căutare, dar și al utilizatorilor.

Scurtă concluzie

Pentru unii poate părea paradoxal, însă SEO și AdWords nu sunt de fapt concurenți. La întrebarea „Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?” răspunsul e unul simplu: AMBELE. Pe termen scurt, AdWords este un instrument de marketing digital care poate atrage trafic rapid, însă este nevoie și de SEO pentru a menține și a îmbunătăți pe termen lung rezultatele în ceea ce privește poziționările și traficul organic atras. Cei interesați de aceste servicii pot obține mai multe informații contactând reprezentanții E-Advertising – datele de contact pot fi găsite pe site-ul oficial e-advertising.co.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending