HomeTELEVIZIUNESerialeSerialele PRO TV: Las Fierbinţi, Atletico Textila şi Ai noştri – lider de audienţă pe segmentul comercial

Serialele PRO TV: Las Fierbinţi, Atletico Textila şi Ai noştri – lider de audienţă pe segmentul comercial

Las Fierbinți și Atletico Textila, lideri de audiență miercuri seară pe segmentul comercial!

 

De la 20:30, umorul românesc a fost adus de personajele simpatice din Las Fierbinți și Atletico Textila. Celentano a fost lovit de miracolul că nu mai poate bea, mare tragedie pentru el, dar o bucurie pentru soacra lui. Pe de altă parte, Robi, polițistul satului a fost pe cale să primească o primă pentru menținerea păcii și a liniștii în sat pentru încă 24 de ore.

 

Episodul din Las Fierbinți de miercuri seară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 12.2 puncte de rating și 34.7% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 cu 5.2 puncte de rating și 14.8% share.

 

Comedia a continuat cu Atletico Textila, unde Adrian a trăit un vis frumos, dar din păcate, nu și adevărat, pentru că Pompiliu l-a amăgit cu faptul că cei de la Steaua vor să semneze cu el. Leonard și Costeluș au încercat să scoată bani de la Raluca ca despăgubire morală, în urma faptului că au fost mușcați de cățelul acesteia. Pe parcursul episodului, Pro TV a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 8.6 puncte de rating și 22.4% share, iar televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat 8.1 puncte de rating și 21.1% share.

Joi s-a râs cu fierbințenii și Ai noștri!

 

Seara de joi a început cu simpaticii săteni din Las Fierbinți. Giani a fost cuprins de panica de a fi înrolat în armată, iar Bobiță a văzut din această spaimă motiv de afacere, așa că s-a gândit că poate face bani frumoși din asta. În același timp, Celentano și-a etalat talentele de a transforma o bancnotă de 1 leu în una de 100 de lei, însă fără reușită. Episodul Las Fierbinți de joi  a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 7.9 puncte de rating și 28.6% share, la distanță de televiziunea clasată pe locul al doilea, cu 4.0 puncte de rating și 14.5% share.

 

În continuare, Ai Noștri au început un serial în serial. Cu Sandu Ciorbă în rolul principal, personajele au început filmările pentru un serial online care să arate bunăstarea în care trăiesc cele două familii. Episodul din Ai noștri a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 8.9 puncte de rating și 25.4% share, la o diferență considerabilă de televiziunea clasată pe locul al doilea, care a înregistrat 5.5 puncte de rating și 15.7% share.

Ai nostri (Serial, 2017, PRO TV)

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre PRO TV

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada 12-13 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Foto Credit: PRO TV

Program special de Paşte la DIGI 24: Maraton de transmisiuni live a Slujbei de Înviere şi ediţii speciale Digicult”, „Bonton” şi „Sănătatea în bucate”

Lasa un comentariu aici!

Written by

arina.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns